quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.
En hij moet er nog over nadenkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.
Of ik mijn vrouw erbij wil of een andere vrouw natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij moet er nog over nadenken. Ego = kapot.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ik mijn vrouw erbij wil of een andere vrouw natuurlijk.
En wat ga je na school dan doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
Maandag weer na school. Is ook alweer een paar weekjes geleden.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat hij een vreemde man is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij moet er nog over nadenken. Ego = kapot.
Als ik deze zin zo zie, dan is dat wel weer tijd, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
Maandag weer na school. Is ook alweer een paar weekjes geleden.
Bij een vriendinnetje spelen?quote:
Air is zo'n beetje mijn favoriete FOK!manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed geregeld
[..]
Altijd al gedacht dat hij een vreemde man is.
lekker zuipen bij je house warmingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde, waar moet ik op trakteren?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
Air is zo'n beetje mijn favoriete FOK!man.
Air is een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Goed geregeld
[..]
Altijd al gedacht dat hij een vreemde man is.
En ik maar denken dat ik dat ben. Teleurstellend dit...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ben ik nou geFOK!zoned?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
Snap het niet.quote:
Ik ben gewoon moe, ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik deze zin zo zie, dan is dat wel weer tijd, ja.
Ik hou ook van jou op een niet-Griekse manier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Royco1 het volgende:
Air is een beetje vreemd, maar wel lekker.
En dat bedoel ik op een non-seksuele manier.
Daar ken ik je bij lange na niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik dat ben. Teleurstellend dit...
It's a good thingquote:
volgens mij viel dat wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Toen de verbinding van mij op het laatst weg viel, bleef de video van mij toen nog lang stilstaan op een best foute frame?
Snap je het inmiddels welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Snap het niet.
[..]
Ik ben gewoon moe, ja!![]()
Nee, sorry. Afgelopen uren/dagen/maanden te weinig slaap, educatie en gezondheid om nog maar iets te begrijpen denk ik. IQ sterft af, ik voel het gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |