Dat valt op te lossenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
Daar ken ik je bij lange na niet goed genoeg voor.
Klinkt niet best. Het is dat Tilburg te ver weg is anders had ik je een ontspannende massage aangebodenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, sorry. Afgelopen uren/dagen/maanden te weinig slaap, educatie en gezondheid om nog maar iets te begrijpen denk ik. IQ sterft af, ik voel het gewoon.
hoofdpijn en misselijkheid werkt het idd iets minder bijquote:
Stay away from me you demon!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Roy, ik heb veel geoefend met Pokerstars. Nu ben ik unbeatable.
Wil je tegen mij spelen? Ik verlies toch wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stay away from me you demon!!!
Sinds ik tegen jou heb gespeeld heb ik een losing streak.
Niet alles gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stay away from me you demon!!!
Sinds ik tegen jou heb gespeeld heb ik een losing streak.
Uit het topic van tante Sjaan?quote:
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen
[..]
Klinkt niet best. Het is dat Tilburg te ver weg is anders had ik je een ontspannende massage aangeboden
Heeft tante sjaan een topic?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Uit het topic van tante Sjaan?
[..]
Hoeft niet hoor.
Ik hou een vrouw als Samzz toch niet alleen voor mijzelf?quote:
Ik durf er geen te maken.quote:
Je houd hem tegoed van me. En geloof me, ze werken tegen alle stressquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Logisch wel.
Sta ik in ieder geval nog in je top 10?
Smooth. Heel smooth dit. Maar nee dankje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Je houd hem tegoed van me. En geloof me, ze werken tegen alle stress
Keihard dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Smooth. Heel smooth dit. Maar nee dankje.
Hoezo?quote:
Ben jij tante sjaan?quote:
Wat altruïstisch van jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou een vrouw als Samzz toch niet alleen voor mijzelf?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alles gelukkig![]()
Al ben ik nog steeds alcoholloos
[..]
Ik ben ook altijd gemiddeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef Koen66 het volgende:
ik ben overal altijd wel "gemiddeld" populair, the story of my life
Ja ik weet het ook niet meer sorry hooooor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij biedt hartstikke lief een massage aan, zonder bijbedoelingen en jij doet zo ondankbaar.
Ik ben geen tante.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |