Hoeft ook niet, gewoon ontspannen en uitzieken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer sorry hooooor.
Had je lef danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, zo uit mijn hoofd een maand of drie. Al heeft het ook nadelen. Mijn lef is wel wat minder geworden.
Wie weet in een volgend leven...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
Het is wel waar, ja. Het is dat je getrouwd bent, anders was je mijn ideale man geweest.
Ik wil nog wel een keer met je drinken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe lang al Yatsie?Knap van je. Ik wil het ook weer proberen, het liep een beetje uit de hand.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, zo uit mijn hoofd een maand of drie. Al heeft het ook nadelen. Mijn lef is wel wat minder geworden.
Beter in?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mannen zijn er niet die beter zijn dan ik. Klinkt arrogant, maar is daarom niet minder waar.
Blijkbaar wel aangezien ik voor die tijd wel wat moves gemaakt heb.quote:
Jij wil haar gewoon dronken voeren Artiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer met je drinken hoor.
Als ik morgen maar beter ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon ontspannen en uitzieken.
Ik breek geen hartjes!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet tegen mij geen sorry zeggen.
Het is niet mijn hart wat je net gebroken hebt he.
Dan probeer ik langzaam te drinken en hou ik het bij een wijntje, geen halve fles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
geen goede voornemens hier, ik stop niet met drinken en niet met vretenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe lang al Yatsie?Knap van je. Ik wil het ook weer proberen, het liep een beetje uit de hand.
Ik ben te doorzichtigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil haar gewoon dronken voeren Artie
Dat is zeker waar, maar dat blijft nog lastig. Ondanks mijn opmerkingen eerder vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het is natuurlijk beter om lef vanuit jezelf te krijgen.
Idem hier, maar dan geen hele fles zoals de vorige keerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus jij bent een wijnvrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan probeer ik langzaam te drinken en hou ik het bij een wijntje, geen halve fles.
Zullen we dan alsof doen nu?quote:
Mijn doelen voor dit jaar zijn:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen goede voornemens hier, ik stop niet met drinken en niet met vreten
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar dat blijft nog lastig. Ondanks mijn opmerkingen eerder vanavond![]()
Ik ben benieuwd hoe het morgen loopt, al is dat 'maar' een lunch.
[..]
Idem hier, maar dan geen hele fles zoals de vorige keer
Prima, doe jij een jurkje aan met verder niks eronder?quote:
Goede voornemens! Dan is mijn enige voornemen (een baan vinden) daarbij vergeleken maar saaiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn doelen voor dit jaar zijn:
- Afkicken van caffeine, alcohol en zoetjes in de thee
- Bijbaan vinden
- Onder de 60 kilo komen
- 5k kunnen hardlopen
- Mediteren oppakken
- Een festival bezoeken
- Goede cijfers halen
- Proberen elke dag in een boek te lezen
- Rijbewijs halen
- Andere mensen minder op een voetstuk plaatsen