Is dat een voorwaarde dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij kunt dat al helemaal niet weten wat je hebt me nooit ontmoet.
Op FOK! ben ik ook niet afschrikwekkend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je FOK!-tough-gall-imago al niet afschrikwekkend, kun je nagaan.
Ik vond Samzz eerst ook een bitch. Nu niet meer. Niet ontmoet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige die Sammie een bitch vond totdat ik haar had ontmoet?
Nee, nooit ontmoet. Ik vind haar geen bitch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef AirwiN het volgende:
Dan ga ik haar maar nooit meeten. Wellicht vind ik haar pas een bitch na een eerste ontmoeting.
Ik vind je nu ook geen bitch meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens. Ik ben best aardig, kom nou.
Ik denk er serieus nog even over na. Niet vanwege jou overigens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn. Eind februari is het zover, hè
.
Ben je ook wel. Maar je bent nogal direct en dat kan zo met alleen tekst wel bitchy overkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens. Ik ben best aardig, kom nou.
Sam toch, jij bent helemaal niet afschrikwekkendquote:
Hier is ze nog soft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je ook wel. Maar je bent nogal direct en dat kan zo met alleen tekst wel bitchy overkomen.
Ik ben blij dat ik geen reden ben om te overwegen te komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk er serieus nog even over na. Niet vanwege jou overigens.
Ik ben gematigder geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je ook wel. Maar je bent nogal direct en dat kan zo met alleen tekst wel bitchy overkomen.
Dus eigenlijk ligt het aan jullie opvatting van haar teksten. Typisch om dat op haar te projecteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen reden ben om te overwegen te komen.
Eind februari?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn. Eind februari is het zover, hè
.
Nu je het zegt kan ik het alleen maar beamen, volgens mij hebben we al even geen discussie gehad.quote:
Dat kan heel goed ja, maar ik zeg ook niet dat het aan Samzz zelf ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het aan jullie opvatting van haar teksten. Typisch om dat op haar te projecteren.
Wow. Deze manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het aan jullie opvatting van haar teksten. Typisch om dat op haar te projecteren.
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.quote:
quote:
Ja. Dan hoop ik Air eindelijk eens te ontmoeten.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.
En hij moet er nog over nadenkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is mijn trouwdag en mijn vrouw stelde voor dat te vieren middels een triootje met Samzz.
Of ik mijn vrouw erbij wil of een andere vrouw natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij moet er nog over nadenken. Ego = kapot.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |