Ik drink je zo onder tafel Arti.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar dat was maar een keer. Voor de rest drink ik rustig en is de dame naast me aan het hijsen.
Oké.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, doe jij een jurkje aan met verder niks eronder?
I know. Ik mag nooit teveel drinken. Dan lig ik binnen no time te snurken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik drink je zo onder tafel Arti.
dat is mijn doel ook, de lol in het leven een beetje terugvinden, want dat is de laatste jaren enigsinds verloren gegaanquote:
Ja, ik vind die goede voornemens altijd zo'n bullshit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het allerbeste goede voornemen wat er is.
Heel fijn.quote:
respectquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn doelen voor dit jaar zijn:
- Afkicken van caffeine, alcohol en zoetjes in de thee
- Bijbaan vinden
- Onder de 60 kilo komen
- 5k kunnen hardlopen
- Mediteren oppakken
- Een festival bezoeken
- Goede cijfers halen
- Proberen elke dag in een boek te lezen
- Rijbewijs halen
- Andere mensen minder op een voetstuk plaatsen
- Uitvinden wat ik wil na mijn bachelor
- Normaal slaapritme aanhouden
Boven de 60 kg zijn. Vetklep, olietanker, zeekoe!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn doelen voor dit jaar zijn:
- Afkicken van caffeine, alcohol en zoetjes in de thee
- Bijbaan vinden
- Onder de 60 kilo komen
- 5k kunnen hardlopen
- Mediteren oppakken
- Een festival bezoeken
- Goede cijfers halen
- Proberen elke dag in een boek te lezen
- Rijbewijs halen
- Andere mensen minder op een voetstuk plaatsen
- Uitvinden wat ik wil na mijn bachelor
- Normaal slaapritme aanhouden
ja zijn ze ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind die goede voornemens altijd zo'n bullshit.
Ik niet. Ben graag een beetje goal-oriented. Anders komt het er niet van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind die goede voornemens altijd zo'n bullshit.
Daaromquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja zijn ze ook.
Als je echt iets wil doen kun je dat het hele jaar, en niet puur vanaf 1 januari.
Maar dat hoeft dan toch niet per se op 1 januari in te gaan? Dat kan ieder moment van het jaar lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet. Ben graag een beetje goal-oriented. Anders komt het er niet van.
het is alleen zo standaard er op 1/1 mee te beginnen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet. Ben graag een beetje goal-oriented. Anders komt het er niet van.
Soms meer dan anders is mijn ervaring.quote:
Dat laatste heb ik ook op de lijst staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef artelligence het volgende:
Maar goed. Goede voornemens: genieten, liefhebben, beter en gezonder eetpatroon, awesome zijn.
Het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms meer dan anders is mijn ervaring.
Tja...Zij kan er beter tegen dan ons denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar dat was maar een keer. Voor de rest drink ik rustig en is de dame naast me aan het hijsen.
Lijkt me een goed voornemenquote:
Dat is wel waar. Ik doe het vanaf 7 januari.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja zijn ze ook.
Als je echt iets wil doen kun je dat het hele jaar, en niet puur vanaf 1 januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |