abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148497472

quote:
Wat weten we over de aanslag op Charlie Hebdo? Een overzicht

Op de burelen van het Franse satirische blad Charlie Hebdo is rond half twaalf een schietpartij losgebarsten. In elk geval hoofdredacteur Stéphane ‘Charb’ Charbonnier en de controversiële cartoonist Cabu kwamen daarbij om het leven. De daders, bewapend met Kalasjnikovs, zijn nog niet gepakt. Wat weten we nu?
Het parket van Parijs spreekt van zeker twaalf doden. Volgens persbureau Reuters zijn ten minste tien mensen gewond, van wie vijf ernstig.

De Franse politie is op zoek naar drie daders, schrijft persdienst ANP. Eerder werd gesproken van twee, maar volgens minister Cazeneuve van Binnenlandse Zaken zijn het er drie.

De daders, gemaskerd, zwart gekleed en bewapend met Kalasjnikovs, zouden tegen ooggetuigen hebben gezegd: “Zeg maar tegen de media dat we van Al-Qaeda Jemen zijn”, meldt 20 Minutes. Volgens de politie riepen ze verder: “Wij wreken de profeet”.

Volgens The Guardian zijn drie aanvallers in een ontsnappingswagen gesprongen, een vierde man zat achter het stuur. Hun auto, een zwarte Citroën, is teruggevonden in het centrum van Parijs. De daders zouden richting het noordoosten van Parijs zijn gevlucht.

De Franse krant Le Parisien spreekt van een goed voorbereide aanslag. De daders vielen binnen tijdens een redactievergadering, waardoor veel redacteuren en tekenaars van Charlie Hebdo (hier een kort profiel) in één ruimte waren. Ook zouden ze slachtoffers bij hun voornaam hebben genoemd.

Volgens Le Monde zijn in het plaatje rechts beelden van de vluchtende daders.

Charlie Hebdo zou de laatste weken zijn beveiligd wegens nieuwe bedreigingen. Eerder kreeg de redactie bedreigingen nadat het blad controversiële columns en spotprenten over de profeet Mohammed publiceerde.

Cartooniste Corinne ‘Coco’ Rey van Charlie Hebdo zou de schutters onder bedreiging hebben binnengelaten. Volgens Rey spraken de daders perfect Frans en zeiden ze dat ze “van Al-Qaeda” waren. De schietpartij zou vijf minuten hebben geduurd.

In de laatste (wrange) cartoon van hoofdredacteur Charb stond de tekst: “Nog steeds geen aanslagen in Frankrijk.” “Wacht eens! We hebben nog tot het eind van januari om onze beste wensen over te brengen.

In de Charlie Hebdo van vandaag, de laatste uitgave, stond een artikel over de Franse schrijver Michel Houellebecq. In zijn boek Soumission beschrijft hij het jaar 2022 onder een eerste islamitische president. De laatste tweet van het blad ging over IS-leider al-Baghdadi.
quote:
Charlie Hebdo, satirisch blad met heel wat vijanden

De aanslag op het redactiekantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs, waarbij vandaag doden vielen, staat niet op zichzelf. Het provocerende blad wordt al lang achtervolgd door processen en bedreigingen. Wat voor blad is Charlie Hebdo?

Het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo publiceerde in 2012, midden in de golf van protest tegen de anti-islam film Innocence of Muslims, spotprenten van de profeet Mohammed. 'De beelden zullen degenen choqueren die gechoqueerd willen worden', liet hoofdredacteur Charb weten.

Op de cover van de editie van 19 september 2012 staat een moslim in een rolstoel afgebeeld die wordt voortgeduwd door een orthodoxe jood, met de titel Intouchables 2, verwijzend naar de film Intouchables, de Franse inzending voor de Oscars dat jaar.

Franse humor
Het blad staat in een lange Franse traditie. De wortels daarvan liggen bij maandblad Hara-Kiri, in 1960 opgericht door François Cavanna. Hara-Kiri kende God noch gebod, en liet zich ook aan politiek niets gelegen liggen. Na een lange reeks processen en verschijningsverboden legde het blad in 1985 het loodje. Intussen had Charlie Hebdo zich al warmgelopen. Het nam de rol van satirische voorpost moeiteloos over.

Franse humor valt uiteen in twee uitersten. Je hebt de zeer zorgvuldig uitgewerkte grap die is gebaseerd op gewone types die uit de rails lopen; filmmakers Jacques Tati en Louis de Funès beheersten de finesses daarvan. Dany Boon - van de film Bienvenue chez les ch'tis- is hun verre nazaat. Haaks daarop staat een inktzwarte variant, waarvoor niets heilig is. Dat is zeg maar de lijn Céline, Houellebecq en Hara-Kiri. Bij de presentatie van een boek over Hara-Kiri werd het een jaar geleden nog eens uitgelegd. 'Kun je lachen om een kind dat sterft', vroeg de een. 'Ja, maar het gaat beter als het er meer zijn', was het antwoord.

Humor buiten alle perken dus. Die lijn wordt in Charlie Hebdo voortgezet, even scherp, nietsontziend en bruut soms als in Hara-Kiri. Net als Hara-Kiri moet het blad zien rond te komen zonder advertenties - adverteerders denken dat je idioot bent, had Cavanna gedicteerd. Charlie Hebdo verkeert met zijn oplage van ongeveer 50 duizend exemplaren financieel dan ook doorgaans in de gevarenzone.

Blad van tekenaars
Maar er zijn ook verschillen. Anders dan Hara-Kiri, dat veel fotografie en collages bevatte, is Charlie Hebdo een blad van tekenaars. Zij maken er de dienst uit. Dat begint al met de naam: Charlie is een verwijzing naar Charlie Brown, het Amerikaanse stripfiguurtje dat wordt bewonderd door oprichters Wolinski en Cabu (Hebdo staat trouwens voor hebdomodaire - weekblad).

En Charlie Hebdo is een politiek blad. Het kiest positie op de linkerzijde, bestrijdt kerncentrales lang voordat het woord ecologie gemunt is en heeft een deskundige in de gelederen die extreem rechts met argusogen volgt. 'Maar we zijn vrijdenkers', vult Coma aan. 'Als links ons op de zenuwen werkt, tikken we ze net zo hard op de vingers.'

Met die dwarse stellingname maakt het blad heel wat vijanden. Al in 1993 wordt een editie met koning Boudewijn op de omslag in België verboden, het nummer van 19 september 2001 mag de Verenigde Staten niet in. Veruit de grootste klap komt op 8 februari 2006, als Charlie Hebdo de Deense Mohammed-cartoons afdrukt, en er zelf nog een paar aan toevoegt.

Processen
Een regen van processen daalt op de redactie neer, hoofdredacteur Philippe Val krijgt intensieve beveiliging. Het eind van het liedje is dat Charlie Hebdo door de rechter wordt vrijgesproken. 'Dan zie je wat onze rol is', zei destijds tekenaar en redactiechef Riss (de tekenaars van Charlie Hebdo hebben allemaal een geuzennaam). 'De andere Franse media durfden het niet aan de cartoons af te drukken. Ze hebben van onze houding iets opgestoken. Dit keer is de solidariteit daardoor groter.'

Blijft de vraag waarom een blad dat al zo lang achtervolgd wordt door processen en bedreigingen geen beveiliging in de arm neemt als het een Sharia Hebdo uitbrengt. 'Daar raak je de kern van Charlie Hebdo', zegt Coma. 'Als redactie deelden we de euforie rond de Arabische opstanden en waren we diep teleurgesteld door het vervolg. Toen zei iemand - ik weet niet eens meer wie - we maken een Sharia Hebdo. Nooit hebben we gedacht dat dit de reactie kon zijn.'

Molotovcocktail
De beveiliging van het kantoor van Charlie Hebdo is inmiddels opgevoerd. Vorig jaar moest de redactie van het blad op zoek naar een andere werkplek, nadat in november een molotovcocktail naar binnen werd gegooid. De redactielokalen brandden uit, computers en archieven gingen verloren. Dat allemaal omdat het weekblad een nummer aankondigde met Mohammed als gasthoofdredacteur en zich voor de gelegenheid omdoopte tot Sharia Hebdo.

'Wij gaan door waar anderen halt houden', zei tekenaar en redactiechef Riss. 'Als een soort verkenners zoeken we de grenzen op. Dat wij dat doen, maakt voor de andere media het speelveld groter; het voorkomt dat ze te voorzichtig worden. We tekenen niet alleen om te amuseren, maar ook om die vrijheid te bevechten.'

'We weten nu weer precies waarom we het blad maken', zei Riss, die er sinds de oprichting in 1992 werkt. Hij is opgeleid als jurist. Het opzoeken van de grenzen van de vrijheid van meningsuiting was voor hem een belangrijke reden om hier te gaan werken. 'We willen de mechanismen blootleggen die mensen dom kunnen houden. Dat kan religie zijn, maar ook media, politiek en economie. En daarbij nemen we inderdaad risico's.'
quote:
Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen
Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.
Dat meldt een journalist van het Franse persbureau AFP, die zegt zich te baseren op een medewerker van Charlie Hebdo.

Eerder gaven enkele grote Franse mediabedrijven aan, de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen. Woensdag werden onder meer tien werknemers van het Franse satireblad doodgeschoten, tijdens een terroristische aanslag op de hoofdredactie van Charlie Hebdo.

Steun

Radio France, France Televisions (beiden onderdeel van de Franse publieke omroep) en de krant Le Monde hebben een gezamenlijke verklaring naar buiten gebracht, waarin de media aangeven het blad persoonlijke en materiële steun te verlenen.

Er werd in de verklaring niet in detail uitgelegd welke goederen er klaar zouden staan.

Het satirische weekblad Charlie Hebdo is oorspronkelijk opgericht in 1969. Het linkse blad ageert met behulp van spotprenten, humor, tirades, essays en nieuwsverhalen tegen extreemrechts, religies en de traditionele politiek
Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Liveblog NRC
Liveblog NOS
Liveblog Volkskrant
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?

Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo

pi_148497481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef Richestorags het volgende:
Die Yanks ook de hele tijd verwijzen naar Boston :')
Welke zender?

Meest recente is Australië in dat restaurant.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:55:37 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_148497483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb geen geluid op werk ;( mega ghetto wel
Gewoon oordopjes in. Tinder op je foon. Je weet.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:55:48 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148497487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Nober het volgende:

[..]

Welke zender?

Meest recente is Australië in dat restaurant.
CNN
pi_148497493
Zo meteen een statement van Hollande.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:55:58 #6
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_148497494
Wat kijken?

- CNN
- Sky
- France 24
- CNBC
- BBC
- Bloomberg
- Euronews
- Al Jazeera
- Russia Today
Dit is gewoon raar :l
pi_148497497
Wat zullen de ouders van die knullen trots zijn.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:56:18 #8
358523 IkStampOpTacos
pi_148497505
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Bugno het volgende:
Ik heb gebeld en ze zijn niet meer samen
Spanning was verdwenen uit hun relatie.
-
pi_148497506
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat kijken?

- CNN
- Sky
- France 24
- CNBC
- BBC
- Bloomberg
- Euronews
- Al Jazeera
- Russia Today
Er valt nu niets te zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148497515
Ik zou trouwens niet eens gek opkijken als ze er niet meer blijken te zitten :')
pi_148497519
quote:
Wat kijken?

- CNN
- Sky
- France 24
- CNBC
- BBC
- Bloomberg
- Euronews
- Al Jazeera
- Russia Today
Allemaal hetzelfde saaie beeld, kunnen ze niet even een drone de lucht in sturen? ;(
pi_148497523
quote:
Wat kijken?

- CNN
- Sky
- France 24
- CNBC
- BBC
- Bloomberg
- Euronews
- Al Jazeera
- Russia Today
Sky bevalt wel.
pi_148497524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Mr.Ping het volgende:
Die zijn al dood. :')
#superniger2020
pi_148497529
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou trouwens niet eens gek opkijken als ze er niet meer blijken te zitten :')
Ik denk dat mijn rechteroog toch wel even scheel zal kijken dan heur
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148497530
quote:
Die ouders hadden de knullen al verlaten toen het nog praktisch zuigelingen waren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148497531
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ondergrondse tunnel of zo.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:56:58 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_148497536
Het heeft ook wel overeenkomst met Boston. Twee broers, sukkeltjes die geradicaliseerd zijn, eentje islamitische training in het buitenland, heeft de ander waarschijnlijk meegesleurd, etc.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_148497537
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Gewoon oordopjes in. Tinder op je foon. Je weet.
Oordopjes niet bij me. Ah well. Ik lees op fok wel wat er allemaal gebeurt B-)
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:57:00 #19
396550 Richestorags
pi_148497539
Er is maar 1 gijzelaar zeggen ze nu op de BBC.
pi_148497540
quote:
Waren die ouders maar onvruchtbaar geweest -O-
pi_148497542
quote:
Het zou mij niet eens verbazen.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:57:29 #22
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_148497559
1000-1500 agenten. Had 1400-1800 geschat
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_148497560
quote:
Wat kijken?

- CNN
- Sky
- France 24
- CNBC
- BBC
- Bloomberg
- Euronews
- Al Jazeera
- Russia Today
pi_148497561
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:57:31 #25
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148497562
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ondergrondse tunnel of zo.
The Shawshank Redemption versneld. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148497565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:57 schreef Richestorags het volgende:
Er is maar 1 gijzelaar zeggen ze nu op de BBC.
Zeiden ze een uur geleden ook al.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:57:40 #27
396550 Richestorags
pi_148497566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef speknek het volgende:
Het heeft ook wel overeenkomst met Boston. Twee broers, sukkeltjes die geradicaliseerd zijn, eentje islamitische training in het buitenland, heeft de ander waarschijnlijk meegesleurd, etc.
Enger is dat het hele radicalisatietraject van die gasten zeer overeenkwam met de Hofstadgroep.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:57:47 #28
358523 IkStampOpTacos
pi_148497572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zo rollen wij. Altijd op de frontlinie van achter onze pc. ^O^
-
pi_148497573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef superniger het volgende:

[..]

Die zijn al dood. :')
Zal papa eens een mooie tekening voor je maken?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:58:39 #30
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148497610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:57 schreef xzaz het volgende:

[..]

En waar houdt het op dan?
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:58:43 #31
358523 IkStampOpTacos
pi_148497613
-
pi_148497616
Legerhelikopters :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:59:08 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148497631
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef Blistering het volgende:
Shit conna hit the roof
pi_148497640
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben het wel steeds over de vrijheid van meningsuiting. Maar wie zegt dat die Jihadisten daar een probleem mee hebben? Ze willen gewoon niet dat je de Profeet vrede zij met hem en de Schepper beledigt. We kunnen toch ook nice samenleven zonder dit te doen? Of ben ik weer naïef??? :?

Personen die niet bestaan maken we grappen over wanneer we willen. Dus ook over Jezus, God en Sinterklaas. Gek.
pi_148497644
Camera's draaien nu weg ivm veiligheid van de operatie. Terecht lijkt me.
pi_148497645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef xzaz het volgende:

[..]

Shit conna hit the roof
Level 6
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:59:35 #37
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148497648
Die schijtbakken blijven maar blijven vluchten... willen ze niet dood ofzo?
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef Blistering het volgende:
Materiaal en mensen genoeg in Frankrijk. Meer dan wij hebben als dergelijke pleuris uitbreekt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:59:45 #39
13462 BansheeBoy
pi_148497655
Wat doen dit soort gasten voor werk als er geen aanslag is vraag ik me? Zou een duur grapje zijn zoveel man standby. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:59:47 #40
241662 Jian
Well, well, well
pi_148497656
quote:
We hebben het wel steeds over de vrijheid van meningsuiting. Maar wie zegt dat die Jihadisten daar een probleem mee hebben? Ze willen gewoon niet dat je de Profeet vrede zij met hem en de Schepper beledigt. We kunnen toch ook nice samenleven zonder dit te doen? Of ben ik weer naïef??? :?

Niet geheel, vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar nergens staat dat je daar "tot in den treure" gebruik van moet maken!
pi_148497657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Het probleem is dat het allemaal al gebeurt is een paar dagen geleden en we hebben geen live stream van de verdachten wel van wat agenten.
pi_148497670
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen dit soort gasten voor werk als er geen aanslag is vraag ik me? Zou een duur grapje zijn zoveel man standby. :{

_O-
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:00:12 #43
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148497672
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef akveor het volgende:
Die schijtbakken blijven maar blijven vluchten... willen ze niet dood ofzo?
Het is een beetje als je op GTA opslaat en iets geks gaat doen. Je weet dat je dood gaat, maar je rekt het zo lang mogelijk.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148497678
quote:

Moet jij niet eens aan het werk dan?
pi_148497680
quote:

Je bent echt dom he. My god wat sneu. :{
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:00:29 #46
358523 IkStampOpTacos
pi_148497683
quote:

Welke gasten?
-
pi_148497690
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Niet geheel, vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar nergens staat dat je daar "tot in den treure" gebruik van moet maken!
Wat is het probleem, als je die cartoons niet wil zien.. koop het blad dan niet...
http://www.the-outbreak.com/ - Online strategy game
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:00:37 #48
241662 Jian
Well, well, well
pi_148497694
Die broertjes zullen toch ondertussen ook wel behoorlijk moe zijn neem ik aan en hoe vermoeider ze worden des te kwetsbaarder ze worden. Ik ben benieuwd of ze daar zelf rekening mee houden .......
pi_148497702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:57 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

beledigt
heel erg naief. Want wat als er dan geen spotprenten meer gemaakt worden over mohammed? Dan is de voilgende stap dat er niks meer over de isman gezegd mag worden, en volgende stap daar weer op dat helemaal niks meer mag. Heel simpel gezegd: die moslims moeten een leren wat humor, en zelfreflectie is
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_148497706
quote:

Oude vrouwtjes die gevallen zijn helpen, kat uit de boom halen, hangjeugd monitoren (al dan niet gewoon met een gezellig praatje), helpen bij verkeersongelukken etc. Genoeg om jezelf dienstbaar te maken voor de maatschappij.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:00:58 #51
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148497708
Dramatic scenes
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148497718
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Bensel het volgende:

[..]

heel erg naief. Want wat als er dan geen spotprenten meer gemaakt worden over mohammed? Dan is de voilgende stap dat er niks meer over de isman gezegd mag worden, en volgende stap daar weer op dat helemaal niks meer mag. Heel simpel gezegd: die moslims moeten een leren wat humor, en zelfreflectie is
Waarom heb je het tegen mij?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:01:22 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148497719
Kap eens met die persoonlijke aanvallen. Lekker over het nieuws praten aub
Laffe huichelaar
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:01:30 #54
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_148497724
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Jian het volgende:
Die broertjes zullen toch ondertussen ook wel behoorlijk moe zijn neem ik aan en hoe vermoeider ze worden des te kwetsbaarder ze worden. Ik ben benieuwd of ze daar zelf rekening mee houden .......
Knalhard aan de pep, dan kunnen ze nog wel even door hoor
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:01:30 #55
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148497725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Bensel het volgende:

[..]

Dat humor argument slaat echt als een vlag op een strontschip. Net zoiets als iemand doodschieten humor vinden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:01:37 #56
396550 Richestorags
pi_148497727
quote:
Maar ook minder rationeel en meer paranoïde. Niet echt fijn voor die gozer daarbinnen :{
pi_148497735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef timmmmm het volgende:
En generaliseringen over moslims, mag dat wel?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:02:02 #58
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_148497740
quote:
zat ik idd ook al aan te denken,
die mannen zijn al 3 dagen in de weer met ontsnappen enzo.

maarja adrenaline zal ze ook wel een beetje wakker houden
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:02:02 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148497741
hostages of hostage (SKY?)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_148497744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Maar het mág wel. Sommige uitingen kunnen erg onfatsoenlijk, doelloos, en beledigend zijn in de ogen van velen, maar het moet geuit kunnen worden. Mensen die zich gekrenkt voelen kunnen dan kiezen om weg te kijken, het debat aan te gaan, zélf hun mening te uiten, demonstreren, wat dan ook. Er is géén één uiting die geweld rechtvaardigt. Geen enkel.
pi_148497750
10u42
LINK MET SCHIETPARTIJ MONTROUGE Volgens Le Figaro is er een verdachte geïdentificeerd voor de schietpartij in Montrouge, in het zuiden van Parijs gisteren. Daarbij kwam een agente om het leven en raakte een gemeentearbeider gewond. Er zouden in die zaak al twee mensen zijn aangehouden.

Er zou een link zijn tussen deze aanslag en die op Charlie Hebdo. De daders kenden elkaar, meldt France2.

HLN.be
pi_148497753
ADnl twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:00:27 Nederlands gezin op huwelijksreis belandt midden in klopjacht op Franse verdachten. Ze zitten vast in Dammartin. http://t.co/bYaMDLp55X reageer retweet
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:02:24 #63
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_148497755
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef kawa4 het volgende:

[..]

zat ik idd ook al aan te denken,
die mannen zijn al 3 dagen in de weer met ontsnappen enzo.

maarja adrenaline zal ze ook wel een beetje wakker houden
pep
pi_148497756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom heb je het tegen mij?
foutje bedankt, bedoeling was om iemand anders te quoten
Twitch.tv/bensel15
pi_148497758
Toch een connectie tussen de schietpartij van gisteren en de 2 broers?

quote:
Volgens Le Figaro is er een verdachte geïdentificeerd voor de schietpartij in Montrouge, in het zuiden van Parijs gisteren. Daarbij kwam een agente om het leven en raakte een gemeentearbeider gewond. Er zouden in die zaak al twee mensen zijn aangehouden.

Er zou een link zijn tussen deze aanslag en die op Charlie Hebdo. De daders kenden elkaar, meldt France2.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:02:32 #66
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_148497759
Onderhandelingen zijn bezig, er wordt met de broers Kouachi getelefoneerd, zegt een lokale politicus vanuit het crisiscentrum. De twee verdachten zouden bereid zijn om als martelaars te sterven.
door Martijn Klerks 10:57
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_148497760
quote:
Stuur je anders een peloton aan gendarmerie?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:02:49 #68
396550 Richestorags
pi_148497770
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En generaliseringen over moslims, mag dat wel?
Nee want dan gaan er 12 mensen dood.
pi_148497772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Houtenbeen het volgende:
ADnl twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 11:00:27 Nederlands gezin op huwelijksreis belandt midden in klopjacht op Franse verdachten. Ze zitten vast in Dammartin. http://t.co/bYaMDLp55X reageer retweet
Vanavond in Hart van Nederland
pi_148497774
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Re het volgende:
hostage
pi_148497776
quote:

Het wordt een probleem als bepaalde mensen niet kunnen relativeren, humorloos zijn en zo'n beetje alles als een belediging zien. Het lijkt er meer op dat ze dwangmatig zoeken naar zo'n 'belediging' zodat ze een excuses hebben om te moorden.
God bestaat niet, dus leef en geniet
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:03:08 #72
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_148497783
quote:
"Schat, we maken er een reis van om nooit te vergeten!"
pi_148497785
quote:
Is geen nieuws, Nederlanders heb je overal.
pi_148497786
quote:
In de regen in Frankrijk gaan zitten als huwelijksreis. :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:03:11 #75
307622 Perox
(niet de echte)
pi_148497787
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar ook minder rationeel en meer paranoïde. Niet echt fijn voor die gozer daarbinnen :{
Paranoïde, dat is toch dat je DENKT dat ze achter je aan zitten TERWIJL DAT NIET ZO IS?
8)7
pi_148497790
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Re het volgende:
hostage appears to be a women
pi_148497800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef JanCees het volgende:

[..]

woman
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:03:29 #78
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_148497802
S
quote:
Sommige mensen proberen gewoon zo dom mogelijk over te komen, moeilijk om daar overheen te lezen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_148497803
quote:
Dit is een beetje Hart van Nederland.
pi_148497805
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
Onderhandelingen zijn bezig, er wordt met de broers Kouachi getelefoneerd, zegt een lokale politicus vanuit het crisiscentrum. De twee verdachten zouden bereid zijn om als martelaars te sterven.
Maar dan wel als een stel mietjes vluchten uit Parijs. Als ze dat echt wilde waren ze allang dood geweest. :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:03:39 #81
241662 Jian
Well, well, well
pi_148497808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef rudolfb het volgende:

[..]

Wat is het probleem, als je die cartoons niet wil zien.. koop het blad dan niet...
Tsja, maar als ik met een vlag met een hakenkruis door de straten wil marcheren is er opeens wel een probleem en waarom dan, want "als je het niet wil zien kijk je toch gewoon de andere kant uit" Te simpel!
pi_148497809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee want dan gaan er 12 mensen dood.
Dus jij vat de prenten op als een generalisering van alle moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148497815
quote:
Beangstigend
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:03:46 #84
396550 Richestorags
pi_148497816
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Perox het volgende:

[..]

Paranoïde, dat is toch dat je DENKT dat ze achter je aan zitten TERWIJL DAT NIET ZO IS?
8)7
Nee, dat is achtervolgingswaanzin.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:04:00 #85
358523 IkStampOpTacos
pi_148497823
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Nober het volgende:

[..]

In de regen in Frankrijk gaan zitten als huwelijksreis. :')
Zelfs als huwelijksreis naar de Dourdogne gaan. _O-
-
pi_148497824
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

woman
Dat ja
pi_148497827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ze wouden toch liever geen vrouwen dood? Ik geef d'r een kans.
pi_148497828
quote:
Erg vervelend voor ze.
#superniger2020
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:04:12 #89
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148497833
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lekker. Feit is dat Moslims dit niet pikken en dat er altijd wel een gek is die overgaat tot dit soort gruweldaden. Het is jammer maar helaas. Ik vind dat je als redactiechef ook verantwoordelijkheid draagt voor je personeel. :{

Het probleem is dat je het MOET pikken. Niet vanwege dat het satire is maar vanwege vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid geeft moslims ook de vrijheid van moslim zijn.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:04:23 #90
396550 Richestorags
pi_148497842
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sommige spotprenten zijn toch generaliseringen / stereotyperingen?
pi_148497857
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lekker. Feit is dat Moslims dit niet pikken en dat er altijd wel een gek is die overgaat tot dit soort gruweldaden. Het is jammer maar helaas. Ik vind dat je als redactiechef ook verantwoordelijkheid draagt voor je personeel. :{

personeel ging akkoord. Anders zouden ze er niet meer werken. Er was bij de 1e publicatie van een islam kritische cartoon al een vergadering geweest of ze dat wilden doen. En daarbij vind ik, dat je nooit er rekening mee zou moeten houden, dat er een gek wellicht je dood wil maken om wat je uitdraagt.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:05:08 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148497864
En beste mensen

Ze gingen NIET op huwelijksreis daarheen, maar gingen erlangs

quote:
Het gezin heeft net een huwelijksreis in de Franse Dordogne achter de rug. De schoonfamilie van Sander Hilkens woont in het bewuste dorpje. Het gezin is daar op de terugweg langs gegaan om de familie weer te zien en hun vakantie af te sluiten.
Arme mensen :'( :'(
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:05:14 #93
396550 Richestorags
pi_148497870
quote:
Is Natasja Froger al opgetrommeld?
pi_148497894
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

[..]

Sommige spotprenten zijn toch generaliseringen / stereotyperingen?
Neuh, eerder overdreven karikaturen. En dat is dus meteen het gevaar van dat soort spotprenten, de serieuze draai die mensen daaraan geven. Dat doe jij nu bijna ook.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:06:05 #95
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_148497901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

"Wat is dít erg"
pi_148497902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
En beste mensen

[..]

RIP aan de nabestaanden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:06:08 #97
396550 Richestorags
pi_148497905
Open deur: de broers hebben gezegd tegen het SWAT-team dat ze bereid zijn om te sterven als martelaars.
pi_148497908
quote:
En beste mensen

[..]

Ach, het is weer zon sensatie, die mensen die het op zichzelf moeten betrekken :')

Sorry hoor, maar ik hoop dat ze de broek vol schijten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:06:18 #99
338108 SecretStoryWous
pi_148497912
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Patty zit vast al te soppen op haar stoel
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:06:29 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148497920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
Goh....
pi_148497928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef Richestorags het volgende:
Open deur: de broers hebben gezegd tegen het SWAT-team dat ze bereid zijn om te sterven als martelaars.
Naïef om te denken dat ze zich wel zouden overgeven
pi_148497929
Zou de gijzelaar er levend vanaf komen?
pi_148497930
quote:
En beste mensen

[..]

Ze zijn niet gegijzeld hoor :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:06:46 #105
396550 Richestorags
pi_148497931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Neuh, eerder overdreven karikaturen. En dat is dus meteen het gevaar van dat soort spotprenten, de serieuze draai die mensen daaraan geven. Dat doe jij nu bijna ook.
Wel, een karikatuur is meestal gebaseerd op een stereotypering. En dat is een generalisatie.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:06:47 #106
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148497933
quote:
Ik hoop dat ze niet sterven. Ik hoop dat ze wegrotten in een cel.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:00 #107
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148497943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

generaliseren an sich is net zo erg, er bepaalde acties aan verbinden wel
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:07 #108
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148497945
quote:
SWAT? Wat doen die daar nou?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:13 #109
343196 RingBewoner
pi_148497951
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat hopen een hele hoop mensen vermoed ik zo.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:17 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148497954
heel frankrijk moet binnen blijven :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:19 #111
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_148497956
Mm, choppers weg, statement Hollande zo. Zal wel schluss zijn
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:20 #112
13462 BansheeBoy
pi_148497958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het probleem is dat je het MOET pikken. Niet vanwege dat het satire is maar vanwege vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid geeft moslims ook de vrijheid van moslim zijn.
En dat gaat niet gebeuren. Je bent wel naïef als je dat denkt. :{

Ik vind het ook behoorlijk vervelend als de spot wordt gedreven met mijn geloof. En met mij (vrijwel) alle Moslims. Maar die gaan over tot de orde van de dag en schenken er niet te veel aandacht aan. Maar je zult altijd wel een gek hebben die doordraait. Zoals inmiddels meerdere malen is gebleken. :{

De vrijheid van meningsuiting (vieze woorden inmiddels deze vreselijke cliché taal) is als het waren een wapen waar je verstandig mee moet omspringen. Ik citeer Spiderman:

"With great power comes great responsibility."

vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:21 #113
396550 Richestorags
pi_148497961
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

Naïef om te denken dat ze zich wel zouden overgeven
Wel, vandaar dat ik open deur zei.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:44 #114
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148497971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef xzaz het volgende:

[..]

Blijkbaar kan de GIGN niks en roepen ze de hulp in van de Amerikaanse politie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:07:49 #115
396550 Richestorags
pi_148497975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef xzaz het volgende:

[..]

De Franse versie van een SWAT-team ;) Het stond op CNN en die Yanks moeten alles natuurlijk Amerikaans houden.
pi_148497980
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Had het ook niet direct tegen jou maar in het algemeen :P
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:02 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148497985
quote:

[..]

De Franse versie van een SWAT-team ;)
COS ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:13 #118
338108 SecretStoryWous
pi_148497991
Andy Redhead op Sky :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:17 #119
13462 BansheeBoy
pi_148497994
quote:

[..]

Ik geef het je op een briefje dat ze een "martelaarsdood" zullen sterven (in hun ogen). Ze zullen schieten zodat er wordt terug geschoten. :{

vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:21 #120
241662 Jian
Well, well, well
pi_148497996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef muzas het volgende:

[..]

Maar het mág wel. Sommige uitingen kunnen erg onfatsoenlijk, doelloos, en beledigend zijn in de ogen van velen, maar het moet geuit kunnen worden. Mensen die zich gekrenkt voelen kunnen dan kiezen om weg te kijken, het debat aan te gaan, zélf hun mening te uiten, demonstreren, wat dan ook. Er is géén één uiting die geweld rechtvaardigt. Geen enkel.
Ben ik met je eens hoor, mijn punt was, maar dat heb je wel begrepen, betekent "mogen" ook "moeten" ( continue, elke week weer, het neigt (bijna) naar "bashen")
pi_148498000
moesten ze ooit in de cel terechtkomen zullen ze daar wel als helden onthaald worden en een luxeleven hebben aangezien de grootste gevangenispopulatie bestaat uit moslims
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:25 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148498003
is nog een flinke fabriekshal..
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:27 #123
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148498004
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ze zijn niet gegijzeld hoor :')
No shit
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:31 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148498011
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef richolio het volgende:

[..]

Zal wel een enkelbandje of een taakstrafje worden...

[..]

Wel, een karikatuur is meestal gebaseerd op een stereotypering. En dat is een generalisatie.
Een karikatuur is een extreem overdreven weergave van de werkelijkheid. Een spotprent generaliseert niet. Het geeft een moslim weer die bijvoorbeeld iets geks doet. Uit niets blijkt dat de tekenaar bedenkt dat alle moslims zo gek doen. Dat is dan wat jij als lezer kennelijk daarin zit. En dat is uiterst gevaarlijk - die serieuze ondertoon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148498021
Waarom staan er echt 5 helikopters in dat veld? :o
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:50 #127
358523 IkStampOpTacos
pi_148498024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef xzaz het volgende:

[..]

COS ;)
Lijkt me niet dat ze direct het leger er op af sturen ja.
-
pi_148498027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef 20100 het volgende:
moesten ze ooit in de cel terechtkomen zullen ze daar wel als helden onthaald worden en een luxeleven hebben aangezien de grootste gevangenispopulatie bestaat uit moslims
ok
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:08:58 #129
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148498029
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat gaat niet gebeuren. Je bent wel naïef als je dat denkt. :{

Ik vind het ook behoorlijk vervelend als de spot wordt gedreven met mijn geloof. En met mij (vrijwel) alle Moslims. Maar die gaan over tot de orde van de dag en schenken er niet te veel aandacht aan. Maar je zult altijd wel een gek hebben die doordraait. Zoals inmiddels meerdere malen is gebleken. :{

De vrijheid van meningsuiting (vieze woorden inmiddels deze vreselijke cliché taal) is als het waren een wapen waar je verstandig mee moet omspringen. Ik citeer Spiderman:

"With great power comes great responsibility."

Dus het komt er op neer dat wij ons maar aan moeten passen omdat moslims niet kunnen relativeren? Zoals wel blijkt uit jouw reactie trouwens.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:15 #130
257132 crew  Awsom
pi_148498039
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Jorwol het volgende:
spec ops
pi_148498040
quote:
Aha
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:24 #132
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148498043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is Nederland niet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:24 #133
358523 IkStampOpTacos
pi_148498044
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Jorwol het volgende:
Vast warmdraaien. Anders moeten ze straks in een koude heli stappen.
-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:26 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148498045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze direct het leger er op af sturen ja.
Zo te zien wel :Y
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:27 #135
343196 RingBewoner
pi_148498046
Ben wel benieuwd waar de mensen zijn die gisteravond laat/vannacht nog zeiden dat ze voor het weekend geen noemenswaardige ontwikkelingen hadden verwacht, er was namelijk ook nog een weddenschap.
pi_148498053
quote:
Alsof ze in een gewone gevangenis terecht komen. Je weet hoe Mohammed B. 'leeft'?
pi_148498054
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Re het volgende:

[..]

generaliseren an sich is net zo erg, er bepaalde acties aan verbinden wel
Generaliseren is net zo erg. Claimen dat u een pedofiel bent, omdat er andere autochtonen zijn die pedofiel zijn - dat lijkt mij niet de bedoeling van de vrijheid van meningsuiting.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:43 #138
13462 BansheeBoy
pi_148498056
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dus het komt er op neer dat wij ons maar aan moeten passen omdat moslims niet kunnen relativeren? Zoals wel blijkt uit jouw reactie trouwens.
Het hoeft niet, je moet het zelf weten. Maar wat is verstandig. Nu zijn er 12 man dood. :{

vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:44 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148498057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Bugno het volgende:
Mm, choppers weg, statement Hollande zo. Zal wel schluss zijn
Ja. Ze hebben geen zin meer en laten de schutters gaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:09:53 #140
396550 Richestorags
pi_148498063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een karikatuur is een extreem overdreven weergave van de werkelijkheid. Een spotprent generaliseert niet. Het geeft een moslim weer die bijvoorbeeld iets geks doet. Uit niets blijkt dat de tekenaar bedenkt dat alle moslims zo gek doen. Dat is dan wat jij als lezer kennelijk daarin zit. En dat is uiterst gevaarlijk - die serieuze ondertoon.
Maar als een karikatuur een Moslim neerzet als terrorist maakt de tekenaar bijvoorbeeld een bepaald stereotype belachelijk. Dat jij daar gelijk conclusies over mij aan wil verbinden is leuk, maar doe dat maar even niet.
pi_148498066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Mohammed B kreeg levenslang
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:10:04 #142
358523 IkStampOpTacos
pi_148498072
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef xzaz het volgende:

[..]

Zo te zien wel :Y
GIGN lijkt me logischer eerlijk gezegd.
-
pi_148498077
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vast warmdraaien. Anders moeten ze straks in een koude heli stappen.
En dan straks wedstrijdje doen wie er het eerste is ofzo?
pi_148498084
Moet je eens kijken hoeveel dit allemaal kost.,.zoveel politie en special forces op de been. .. kost miljoenen.

:N
The secret of getting ahead is getting started
pi_148498086
Dadelijk zijn ze weer ontsnapt :{
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:10:27 #146
242879 Onnoman
The On And Only
pi_148498089
de wens om dood te gaan zonder dat je depressief of ziek bent ontgaat me volledig
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_148498095
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het hoeft niet, je moet het zelf weten. Maar wat is verstandig. Nu zijn er 12 man dood. :{

Dat ligt aan deze heren, niet aan die spotprents....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:10:46 #148
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148498100
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het is ook de GIGN.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_148498112
Wat had ik graag die livestream gevolgd. Maar ik zit helaas op mijn werk dus kan dat niet maken.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:11:06 #150
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148498113
quote:

[..]

Liever 12 man dood dan bang in een hoekje m'n mond houden. En dat meen ik.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148498116
Het wordt een beetje saai :O
pi_148498122
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef Onnoman het volgende:
de wens om dood te gaan zonder dat je depressief of ziek bent ontgaat me volledig
Wat denk je wat die malloten zijn dan?
pi_148498132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar als een karikatuur een Moslim neerzet als terrorist maakt de tekenaar bijvoorbeeld een bepaald stereotype belachelijk. Dat jij daar gelijk conclusies over mij aan wil verbinden is leuk, maar doe dat maar even niet.
Dat maakt nog steeds niet dat de karikatuur betrekking heeft op alle moslims. Immers hij beeld 'een' moslim af als terrorist.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:11:46 #154
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_148498138
Aanpakken nu die jihadisten, enkeltje Syrie, nooit meer terug en de uitkeringen stopzetten!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:11:47 #155
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_148498139
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Infection het volgende:
Wat had ik graag die livestream gevolgd. Maar ik zit helaas op mijn werk dus kan dat niet maken.
hier op het werk vinden ze het gelukkig niet erg :N
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:11:47 #156
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148498140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook, denk ook wel dat die aanwezig zijn maar zijn iig niet in beeld. Denk dat dat de jongens zijn die snel aanwezig waren.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:11:50 #157
338108 SecretStoryWous
pi_148498143
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Infection het volgende:
Maar FOKken op het werk kan wel?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:12:03 #158
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148498147
quote:

[..]

Zonder die tyfus smileys van je zou er misschien nog wel enigszins met je te communiceren zijn. Nu ben je gewoon een blaag. Log uit. Verdwijn.
Maar diep van binnen lach ik.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:12:04 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148498150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Moet je eens kijken hoeveel dit allemaal kost.,.zoveel politie en special forces op de been. .. kost miljoenen.

:N
Dus kunnen ze maar beter wat meer mensen doodschieten, ze komen vanzelf wel in de handen van politie?
pi_148498156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Het wordt een beetje saai :O
wat verwacht je eigenlijk. .. live beelden in het gebouw :')
pi_148498158
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Generaliseren is net zo erg. Claimen dat u een pedofiel bent, omdat er andere autochtonen zijn die pedofiel zijn - dat lijkt mij niet de bedoeling van de vrijheid van meningsuiting.
Dat valt onder laster. Generaliseren an sich moet verder gewoon kunnen. Als je een Jood afbeeld als een gierig persoon of een moslim als iemand met een kort lontje die bij het minste of geringste doordraait, dan moet dat gewoon kunnen. Dat is wat anders dan iemand persoonlijk uitmaken voor pedofiel.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:12:26 #162
241662 Jian
Well, well, well
pi_148498163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aanpakken nu die jihadisten, enkeltje Syrie, nooit meer terug en de uitkeringen stopzetten!
Dat sowieso!
pi_148498169
Pers verplaatst zich
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:12:51 #164
396550 Richestorags
pi_148498184
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat maakt nog steeds niet dat de karikatuur betrekking heeft op alle moslims. Immers hij beeld 'een' moslim af als terrorist.
Maar sommige mensen denken dat wel en een karikatuur kan dat aankaarten. Je kan een eigen interpretatie eraan geven. Een karikatuur heeft niet één betekenis. En degene die het het best weet is de tekenaar zelf.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:12:55 #165
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148498190
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef Onnoman het volgende:
Dat gaat soms samen met een heilige overtuiging.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_148498205
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

wat verwacht je eigenlijk. .. live beelden in het gebouw :')
Er moet toch een fout nieuwszendertje zijn die even een drone de lucht in stuurt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:13:17 #167
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148498207
Klinkt als Jeremy Clarkson
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148498222
pi_148498227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus kunnen ze maar beter wat meer mensen doodschieten, ze komen vanzelf wel in de handen van politie?
nee duh :')

dat die twee idioten dit allemaal op hun geweten heeft.
pi_148498242
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef kawa4 het volgende:

[..]

hier op het werk vinden ze het gelukkig niet erg :N
Als ik even snel kijk dan vinden ze het ook niet erg. Maar zo'n stream kijk je niet even snel. Die laat ik het liefst gewoon draaien op een tweede scherm, maar dat is helaas niet mogelijk op het moment.
pi_148498244
quote:
Shit is aan
pi_148498245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef tralalala het volgende:

[..]

Er moet toch een fout nieuwszendertje zijn die even een drone de lucht in stuurt.
Rutger zal wel bijna in het gebouw zijn voor een interview.
pi_148498249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef richolio het volgende:
Klinkt als Jeremy Clarkson
Elke Engelsman klinkt als Jeremy Clarkson.
Feyenoord Rotterdam
pi_148498257
Reageer dan gewoon niet meer op BSB, heeft echt geen zin, jongens.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_148498258
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat valt onder laster. Generaliseren an sich moet verder gewoon kunnen. Als je een Jood afbeeld als een gierig persoon of een moslim als iemand met een kort lontje die bij het minste of geringste doordraait, dan moet dat gewoon kunnen. Dat is wat anders dan iemand persoonlijk uitmaken van pedofiel.
Generaliseren kan als gevolg laster hebben, dat blijkt. Verder geldt, zoals ik al eerder stelde dat de afbeelding van 'een' moslim als iemand met een kort lontje of 'een Jood' als gierig persoon geen generalisering betreft.

In principe moet alles kunnen, maar is er heel veel onwenselijk. Zeker als je niet wilt dat de boel letterlijk en figuurlijk ontploft. Een karikatuur waarin wordt afgebeeld dat een man altijd een pedofiel is, dat zal niet op een juichende groep mensen kunnen rekenen, en dat is een understatement.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148498262
quote:
Is dat zwarte Piet?
#superniger2020
pi_148498276
quote:
hoe kom je aan deze caps
pi_148498284
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef superniger het volgende:

[..]

Is dat zwarte Piet?
YES
pi_148498292
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor, mijn punt was, maar dat heb je wel begrepen, betekent "mogen" ook "moeten" ( continue, elke week weer, het neigt (bijna) naar "bashen")
Nee, mjah sommige mensen... *zucht* maar daar kom je dus op het vlak van fatsoen en normen. Zijn genoeg mensen die met enige regelmaat uitingen doen die mij tegen de haren strijken. Denk aan politici, tv-persoonlijheden, vooraanstaande gelovigen, etc Sommige van hen zullen misschien niet eens door hebben dat ze mij 'bashen' omdat zij het als een klein geintje zien, of als hun overtuiging. Tjah, wat moet ik dan? Ja aangeven da tik het kut vind, maar als ze gewoon doorgaan misschien maar gewoon de tv uit zetten, niet meer op ze stemmen of naar een andere kerk gaan.
pi_148498295
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_148498301
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

hoe kom je aan deze caps
Komt van twitter
pi_148498304
quote:

[..]

hoe kom je aan deze caps
twitter
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:15:34 #183
396550 Richestorags
pi_148498309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Generaliseren kan als gevolg laster hebben, dat blijkt. Verder geldt, zoals ik al eerder stelde dat de afbeelding van 'een' moslim als iemand met een kort lontje of 'een Jood' als gierig persoon geen generalisering betreft.
Nee want de gierige Jood is inderdaad geen stereotype.
pi_148498313
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef shmoopy het volgende:
Reageer dan gewoon niet meer op BSB, heeft echt geen zin, jongens.
Moeten we nog wel op jou reageren aangezien je op afscheidstournee bent.
pi_148498322
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Als ik even snel kijk dan vinden ze het ook niet erg. Maar zo'n stream kijk je niet even snel. Die laat ik het liefst gewoon draaien op een tweede scherm, maar dat is helaas niet mogelijk op het moment.
nou nou wat een druk werk heb je....NOT
op mijn werk is dat niet mogelijk
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:15:55 #186
358523 IkStampOpTacos
pi_148498323
quote:

[..]

hoe kom je aan deze caps
de twittersphere.
-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:15:57 #187
241662 Jian
Well, well, well
pi_148498325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Rutger zal wel bijna in het gebouw zijn voor een interview.
Ik had even beeld van een weglopende terrorist die niets wil zeggen met Rutger op zijn hielen "Ik mag toch wel gewoon wat vragen"
pi_148498338
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik had even beeld van een weglopende terrorist die niets wil zeggen met Rutger op zijn hielen "Ik mag toch wel gewoon wat vragen"
NIET AAN DE CAMERA ZITTEN!!11 :(
pi_148498339
quote:

[..]

_O-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:16:35 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_148498349
pand van kuehne nagel in beeld.. worden ze daar vastgehouden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:16:49 #191
396550 Richestorags
pi_148498360
quote:

[..]

En Danny die met een megafoon schreeuwt dat hun auto fout geparkeerd staat.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:16:52 #192
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148498363
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Gisteren op het werk ook lekker live gekeken. Chille baantjes _O_
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:16:59 #193
343196 RingBewoner
pi_148498367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Nee, sluikreclame.
pi_148498368
quote:

[..]

"Wat doe je raar. Je kunt toch wel gewoon antwoord geven."
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:17:01 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_148498374
quote:

[..]

haha nee rutger is liever bezig met BN-ers aan de tand te voelen over hun humosexuele escapades.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_148498375
Het is nu nog saai maar wanneer de bestorming begint krijgen we wel unieke live-beelden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:17:13 #197
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_148498382
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Nee dacht het niet, volgens mij werden ze vastgehouden in een drukkerij
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_148498387
Ze zijn bereid te gaan als martelaren hebben ze de onderhandelaars verteld.

Op sky news net.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:17:28 #199
358523 IkStampOpTacos
pi_148498389
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
-
pi_148498391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dan? 'De moslim' als iemand met een kort lontje afbeelden of 'de jood' als gierig persoon is generaliserend, maar geen laster. Dat moet wat mij betreft gewoon kunnen.
pi_148498393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Gisteren op het werk ook lekker live gekeken. Chille baantjes _O_
waar is dat?
Daar wil ik ook werken
pi_148498394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
_O_
pi_148498398
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Smack10 het volgende:
Ze zijn bereid te gaan als martelaren hebben ze de onderhandelaars verteld.

Op sky news net.
Dat wisten we al
pi_148498405
Aah, oud nieuws ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapitein_Schavuit op 09-01-2015 11:18:22 (Op NPO Nieuws) ]
pi_148498411
Live persco van Hollande
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:17:59 #206
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148498412
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

waar is dat?
Daar wil ik ook werken
Ik stuur je wel een sollicitatieformulier!
pi_148498420
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nu :') Productieve dag wordt het toch niet meer :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:18:08 #208
343196 RingBewoner
pi_148498422
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
pi_148498424
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:18:30 #210
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_148498435
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
Geen verrassing toch :o
pi_148498438
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Adolecens het volgende:
Live persco van Hollande
Ik mis Sarkozy.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:18:32 #212
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_148498439
Die zucht van die vrouw op sky _O-
pi_148498440
Zou menig museum nu toch de guillotines aan het slijpen zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2015 @ 11:18:39 #214
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_148498444

Des membres du GIGN arrivent dans la zone industrielle de Dammartin-en-Goële, ce matin. (REUTERS/Christian Hartmann )
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_148498447
"Image is gone." - diepe zucht

_O-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:18:50 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_148498452
quote:
Uhuh want Rutte zou een nationale persco ineens in het Engels gaan doen.
Ik ga naar huis.
pi_148498458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef kwiwi het volgende:
Die zucht van die vrouw op sky _O-
:D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:19:05 #218
358523 IkStampOpTacos
pi_148498465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nu :') Productieve dag wordt het toch niet meer :D
Het is vrijdag. Gewoon alvast beginnen aan de middagborrel.
-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:19:05 #219
396550 Richestorags
pi_148498467
quote:
Echt he.
pi_148498469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik mis Sarkozy.
Die zou iemand onder de tafel hebben om op z'n lul te zuigen als ontspanning en desinteresse :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_148498470
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat denk ik eigenlijk wel.
Gewoon normaal doen ja.
pi_148498475
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Image is gone." - diepe zucht

_O-
_O_ _O-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:19:16 #223
343196 RingBewoner
pi_148498476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Geen verrassing toch :o
Ergens wel. Misschien ben ik naïef.
pi_148498494
Overigens is dit hele mediacircus wel een eyeopener.

Ik ben dat 6je voor frans op mijn eindrapport havo niet waard :')

Versta er geen kudt van.
pi_148498495
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.
dat laatste ^O^ ^O^
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:19:43 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148498497
Iemand een korte samenvatting van vanmorgen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:19:46 #227
396550 Richestorags
pi_148498501
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]

Des membres du GIGN arrivent dans la zone industrielle de Dammartin-en-Goële, ce matin. (REUTERS/Christian Hartmann )
Ik zou even een helmpje opzetten als ik deze gasten was.
pi_148498505
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dan? 'De moslim' als iemand met een kort lontje afbeelden of 'de jood' als gierig persoon is generaliserend, maar geen laster. Dat moet wat mij betreft gewoon kunnen.
Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.

Los daarvan geldt dat als ik mij persoonlijk aangesproken voel ik wel degelijk kan spreken van laster. Immers, iemand dicht mij dan uiterst negatieve eigenschappen toe die alles behalve waar zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:00 #229
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_148498515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat denk ik eigenlijk wel.
Denk nogmaals.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:02 #230
358523 IkStampOpTacos
pi_148498517
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Caland het volgende:
Ja:
-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:04 #231
343196 RingBewoner
pi_148498520
quote:

[..]

Zou mij niks verbazen, heeft hij wel eens gedaan.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:25 #232
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148498538
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja:
_O-
pi_148498539
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Boeit mij aan wie het ligt. Je wilt toch slachtoffers voorkomen??? Of zijn mensenlevens je niet lief? :?

Dat heet toegeven aan terreur. Dan begeef je je op een glijdende schaal. Mag ik vervolgens nog wel zeggen dat ik alle geloven stom vind (maar het islamitisch geloof heeft wel veel domme / gewelddadige volgers). Of zou ik dat ook maar beter niet kunnen doen, want je weet maar nooit wie er dan weer beledigt is. Ik zou het waarderen als alle moslims in Europa zich zouden distantiëren van het feit dat je hun religie niet zou mogen beledigen. Ken jij atheïsten die zich beledigt voelen als jij atheïsme beledigt?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:34 #234
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_148498544
quote:

[..]

Ja :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_148498545
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

dat laatste ^O^ ^O^
-O-
pi_148498558
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zou mij niks verbazen, heeft hij wel eens gedaan.
Met MH17 stond ook half europa op 'm gericht. Ging volgens mij gewoon in zn moerstaal.
pi_148498560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]

woest aantrekkelijk dat wel.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:49 #238
396550 Richestorags
pi_148498561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.

Los daarvan geldt dat als ik mij persoonlijk aangesproken voel ik wel degelijk kan spreken van laster. Immers, iemand dicht mij dan uiterst negatieve eigenschappen toe die alles behalve waar zijn.
Of jij kiest ervoor om je erdoor aangesproken te voelen. Als het niet waar is hoef je je ook niet aangesproken te voelen toch? Als iemand mij een massamoordenaar noemt ben ik niet beledigd want ik ben geen massamoordenaar.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:51 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148498562
quote:

[..]

daar hebben we de wet voor om dat te toetsen, geen AK-47s
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:20:56 #240
338108 SecretStoryWous
pi_148498565
quote:
- opgestaan
- ontbijt gegeten
- tv aangezet
- fok aangezet
pi_148498573
quote:
De broers Kouachi zouden telefonisch aan de onderhandelaar hebben gezegd "een martelaarsdood" te willen sterven
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:21:15 #242
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_148498575
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

woest aantrekkelijk dat wel.
Dit ja :D
pi_148498577
Het servertje waar de site www.creation-tendance-decouverte.fr op draait is al ontploft!
pi_148498584
Deze tolk is wel matig. :P
pi_148498587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Montagui het volgende:

[..]

11:00 heeft gebeld
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:21:28 #246
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_148498588
quote:

[..]

Bron?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:21:31 #247
343196 RingBewoner
pi_148498591
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef muzas het volgende:

[..]

Met MH17 stond ook half europa op 'm gericht. Ging volgens mij gewoon in zn moerstaal.
Zoek het het maar eens op ;).
pi_148498593
quote:

[..]

Dat wisten we al.
#superniger2020
pi_148498602
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Re het volgende:

[..]

daar hebben we de wet voor om dat te toetsen, geen AK-47s
Zeg ik wat anders dan? Beetje suggestief dit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148498612
quote:
broers hebben een gijzelaar en pand waar ze zitten is omsingeld
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 11:21:58 #251
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148498615
Een gijzelaar :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:21:59 #252
396550 Richestorags
pi_148498618
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

- opgestaan
- ontbijt gegeten
- tv aangezet
- fok aangezet
Niet eens gescheten?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:02 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148498624
tuurlijk laten die zich niet levend pakken, denk dat ze uit zijn op een zo groot mogelijk aantal doden om mee te nemen
pi_148498630
quote:
Volgens mij is hij president van de Fransen en geeft hij in die hoedanigheid een persconferentie. Het lijkt me eerder arrogant om te denken dat jouw behoefte om niet te hoeven wachten op de ondertiteling voorgaat op die van het volk namens wie hij daar staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_148498632
Die Hollande is best een slappe zak.
pi_148498635
quote:

[..]

Traangas een optie?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:25 #257
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148498638
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Re het volgende:
tuurlijk laten die zich niet levend pakken, denk dat ze uit zijn op een zo groot mogelijk aantal doden om mee te nemen
Dan zijn ze wel heel slecht
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:25 #258
338108 SecretStoryWous
pi_148498639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Niet eens gescheten?
Hij vroeg een korte samenvatting
pi_148498641
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja :D
echt he. .zo mannelijk :9
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:30 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148498642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef JanCees het volgende:

[..]

broers hebben een gijzelaar en pand waar ze zitten is omsingeld
1 gijzelaar? Valt wel mee dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eindredactie Games vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:33 #261
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148498645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is hij president van de Fransen en geeft hij in die hoedanigheid een persconferentie. Het lijkt me eerder arrogant om te denken dat jouw behoefte om niet te hoeven wachten op de ondertiteling voorgaat op die van het volk namens wie hij daar staat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148498648
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een gijzelaar :')
Naar een klein dorp om mensen te gijzelen is ook niet echt een badass move.
pi_148498649
quote:
Jihadisten sterven liever "moedig"
pi_148498650
quote:
Wel vreemd dat ze dan niet een groter aantal gijzelaars hebben genomen?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:39 #265
242879 Onnoman
The On And Only
pi_148498652
ik vind die franse president een zwakke schakel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:48 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148498657
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

in general niet specifiek op jou oid....
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:56 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148498661
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef RolandArthur het volgende:
What's in a name...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148498662
Wat een geouwehoer van die Hollande zeg, de tering
pi_148498663
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Genoeg persco's in het nederlands. Zeker die 'dagelijkse' met de huidige stand van zaken.

Maar goed gaat het nu ook eigenlijk niet om. Dat die fransjes liever frans praten staan ze toch wel bekend om en kan ik ze niet kwalijk nemen :P
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 11:22:58 #270
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148498666
quote:
Doet z'n naam eer aan dus.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_148498670
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet als je die gijzelaar bent :P
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:23:07 #272
396550 Richestorags
pi_148498672
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voel je niet zo aangesproken man. Nu lijk je net zelf een verongelijkte booslim.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:23:07 #273
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_148498673
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

echt he. .zo mannelijk :9
Lichtpuntje op deze donkere dag :9
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:23:07 #274
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148498674
quote:

[..]

En dan? Word je dan boos?
pi_148498676
quote:

[..]

What's in a name...
_O-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:23:17 #276
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148498678
quote:
Ook niet gek als niemand je mag, die man heeft een flink minderwaardigheidscomplex.
Say what?
pi_148498683
quote:
Bon, les deux terroristes ont pris en hotage une personne non identifiée, ils sont dans un batiment avec des helicoptères autour d'eux avec des polices armées. Et ils sont près a mourir et devenir des martires (?)
pi_148498698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Traangas een optie?
Napalm!
pi_148498700
Die Japanse toeristen. :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:23:48 #280
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_148498702
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef RingBewoner het volgende:
Doe maar even ja. Gewoon Nederlands namelijk.
Ik ga naar huis.
pi_148498705
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En dan? Word je dan boos?
In geval van laster zou ik gewoon aangifte doen. Dat is vrij gebruikelijk. En dan ga ik weer verder met mijn leven. En mag die ander het OM van zich af schudden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148498708
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ook niet gek als niemand je mag, die man heeft een flink minderwaardigheidscomplex.
Alles beter dan die Le Pen
pi_148498709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Japanse toeristen. :')
You take picture yes?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:24:05 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148498718
Ach, die ene dode meer valt ook wel te overzien. Bombarderen die hap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148498721
Volgens Franse pers hebben ze tegen onderhandelaars gezegd dat ze klaar zijn om als martelaren te sterven.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:24:28 #286
13462 BansheeBoy
pi_148498729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat is ook best duidelijk in zijn mimiek en stem. Absoluut geen Miterand of Chirac. :{

pi_148498730
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens Franse pers hebben ze tegen onderhandelaars gezegd dat ze klaar zijn om als martelaren te sterven.
ok
#superniger2020
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:24:32 #288
358523 IkStampOpTacos
pi_148498731
Godver die tolk. :')
-
pi_148498734
quote:
Bedankt
pi_148498737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

_O-
Sad but true. Maar nu moet die zak hooi zijn bek houden want het wordt vermoeiend. Dit is erger dan Rutte!
pi_148498738
quote:
Volgens Franse pers hebben ze tegen onderhandelaars gezegd dat ze klaar zijn om als martelaren te sterven.Volgens Franse pers hebben ze tegen onderhandelaars gezegd dat ze klaar zijn om als martelaren te sterven.Volgens Franse pers hebben ze tegen onderhandelaars gezegd dat ze klaar zijn om als martelaren te sterven.Volgens Franse pers hebben ze tegen onderhandelaars gezegd dat ze klaar zijn om als martelaren te sterven.
pi_148498740
quote:

[..]

stel dat jij daar was gegijzeld. .. één is één teveel
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:24:48 #293
358523 IkStampOpTacos
pi_148498741
quote:
Bedankt voor het nieuwtje.
-
pi_148498742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef Caland het volgende:
Nee, heldhaftig bevrijden en dan zegt ze: Het waren goede jongens.

Stockholm.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:24:51 #295
102912 crv
Screwed up
pi_148498744
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Alles beter dan die Le Pen
welke?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148498746
Wat trouwens ook op begint te vallen zijn al die mensen die nu hun mening beginnen met "Ik als <insert groep>..." Alsof wat daarop volgt dan ineens een grotere weegfactor heeft :')
pi_148498753
Ik moet eigenlijk gaan studeren en sporten, maar volgens mij gaat de poep de ventilator raken zo meteen. :(
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:25:07 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148498756
zelfmoord is geen eervolle dood geloof ik toch? jammer
pi_148498759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef Caland het volgende:
Nuke the bastards!
pi_148498760
asjeblieft hans.
pi_148498761
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef crv het volgende:

[..]

welke?
Die hele familie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo