waar is dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gisteren op het werk ook lekker live gekeken. Chille baantjes
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Smack10 het volgende:
Ze zijn bereid te gaan als martelaren hebben ze de onderhandelaars verteld.
Op sky news net.
Ik stuur je wel een sollicitatieformulier!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
waar is dat?
Daar wil ik ook werken
Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou nou wat een druk werk heb je....NOT
op mijn werk is dat niet mogelijk
Geen verrassing tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
Uhuh want Rutte zou een nationale persco ineens in het Engels gaan doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
Het is vrijdag. Gewoon alvast beginnen aan de middagborrel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nuProductieve dag wordt het toch niet meer
Echt he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Die zou iemand onder de tafel hebben om op z'n lul te zuigen als ontspanning en desinteressequote:
Dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh want Rutte zou een nationale persco ineens in het Engels gaan doen.
dat laatstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |