waar is dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gisteren op het werk ook lekker live gekeken. Chille baantjes
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Smack10 het volgende:
Ze zijn bereid te gaan als martelaren hebben ze de onderhandelaars verteld.
Op sky news net.
Ik stuur je wel een sollicitatieformulier!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
waar is dat?
Daar wil ik ook werken
Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou nou wat een druk werk heb je....NOT
op mijn werk is dat niet mogelijk
Geen verrassing tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
Uhuh want Rutte zou een nationale persco ineens in het Engels gaan doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
Het is vrijdag. Gewoon alvast beginnen aan de middagborrel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nuProductieve dag wordt het toch niet meer
Echt he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Die zou iemand onder de tafel hebben om op z'n lul te zuigen als ontspanning en desinteressequote:
Dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh want Rutte zou een nationale persco ineens in het Engels gaan doen.
dat laatstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.
Ik zou even een helmpje opzetten als ik deze gasten was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Des membres du GIGN arrivent dans la zone industrielle de Dammartin-en-Goële, ce matin. (REUTERS/Christian Hartmann )
Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? 'De moslim' als iemand met een kort lontje afbeelden of 'de jood' als gierig persoon is generaliserend, maar geen laster. Dat moet wat mij betreft gewoon kunnen.
Ja:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Caland het volgende:
Iemand een korte samenvatting van vanmorgen?
Zou mij niks verbazen, heeft hij wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat heet toegeven aan terreur. Dan begeef je je op een glijdende schaal. Mag ik vervolgens nog wel zeggen dat ik alle geloven stom vind (maar het islamitisch geloof heeft wel veel domme / gewelddadige volgers). Of zou ik dat ook maar beter niet kunnen doen, want je weet maar nooit wie er dan weer beledigt is. Ik zou het waarderen als alle moslims in Europa zich zouden distantiëren van het feit dat je hun religie niet zou mogen beledigen. Ken jij atheïsten die zich beledigt voelen als jij atheïsme beledigt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boeit mij aan wie het ligt. Je wilt toch slachtoffers voorkomen??? Of zijn mensenlevens je niet lief?²
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Met MH17 stond ook half europa op 'm gericht. Ging volgens mij gewoon in zn moerstaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen, heeft hij wel eens gedaan.
woest aantrekkelijk dat wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Des membres du GIGN arrivent dans la zone industrielle de Dammartin-en-Goële, ce matin. (REUTERS/Christian Hartmann )
Of jij kiest ervoor om je erdoor aangesproken te voelen. Als het niet waar is hoef je je ook niet aangesproken te voelen toch? Als iemand mij een massamoordenaar noemt ben ik niet beledigd want ik ben geen massamoordenaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.
Los daarvan geldt dat als ik mij persoonlijk aangesproken voel ik wel degelijk kan spreken van laster. Immers, iemand dicht mij dan uiterst negatieve eigenschappen toe die alles behalve waar zijn.
daar hebben we de wet voor om dat te toetsen, geen AK-47squote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.
Los daarvan geldt dat als ik mij persoonlijk aangesproken voel ik wel degelijk kan spreken van laster. Immers, iemand dicht mij dan uiterst negatieve eigenschappen toe die alles behalve waar zijn.
- opgestaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Caland het volgende:
quote:De broers Kouachi zouden telefonisch aan de onderhandelaar hebben gezegd "een martelaarsdood" te willen sterven
Bron?quote:
Zoek het het maar eens opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Met MH17 stond ook half europa op 'm gericht. Ging volgens mij gewoon in zn moerstaal.
Zeg ik wat anders dan? Beetje suggestief dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
daar hebben we de wet voor om dat te toetsen, geen AK-47s
broers hebben een gijzelaar en pand waar ze zitten is omsingeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |