Niet eens gescheten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
- opgestaan
- ontbijt gegeten
- tv aangezet
- fok aangezet
Volgens mij is hij president van de Fransen en geeft hij in die hoedanigheid een persconferentie. Het lijkt me eerder arrogant om te denken dat jouw behoefte om niet te hoeven wachten op de ondertiteling voorgaat op die van het volk namens wie hij daar staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
Dan zijn ze wel heel slechtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Re het volgende:
tuurlijk laten die zich niet levend pakken, denk dat ze uit zijn op een zo groot mogelijk aantal doden om mee te nemen
1 gijzelaar? Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
broers hebben een gijzelaar en pand waar ze zitten is omsingeld
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij president van de Fransen en geeft hij in die hoedanigheid een persconferentie. Het lijkt me eerder arrogant om te denken dat jouw behoefte om niet te hoeven wachten op de ondertiteling voorgaat op die van het volk namens wie hij daar staat.
Naar een klein dorp om mensen te gijzelen is ook niet echt een badass move.quote:
Jihadisten sterven liever "moedig"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Re het volgende:
tuurlijk laten die zich niet levend pakken, denk dat ze uit zijn op een zo groot mogelijk aantal doden om mee te nemen
Wel vreemd dat ze dan niet een groter aantal gijzelaars hebben genomen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Re het volgende:
in general niet specifiek op jou oid....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg ik wat anders dan? Beetje suggestief dit.
What's in a name...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef RolandArthur het volgende:
Die Hollande is best een slappe zak.
Genoeg persco's in het nederlands. Zeker die 'dagelijkse' met de huidige stand van zaken.quote:
Doet z'n naam eer aan dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef RolandArthur het volgende:
Die Hollande is best een slappe zak.
Niet als je die gijzelaar bentquote:
Voel je niet zo aangesproken man. Nu lijk je net zelf een verongelijkte booslim.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg ik wat anders dan? Beetje suggestief dit.
En dan? Word je dan boos?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.
Los daarvan geldt dat als ik mij persoonlijk aangesproken voel ik wel degelijk kan spreken van laster. Immers, iemand dicht mij dan uiterst negatieve eigenschappen toe die alles behalve waar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |