Nee want de gierige Jood is inderdaad geen stereotype.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Generaliseren kan als gevolg laster hebben, dat blijkt. Verder geldt, zoals ik al eerder stelde dat de afbeelding van 'een' moslim als iemand met een kort lontje of 'een Jood' als gierig persoon geen generalisering betreft.
Moeten we nog wel op jou reageren aangezien je op afscheidstournee bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef shmoopy het volgende:
Reageer dan gewoon niet meer op BSB, heeft echt geen zin, jongens.
nou nou wat een druk werk heb je....NOTquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik even snel kijk dan vinden ze het ook niet erg. Maar zo'n stream kijk je niet even snel. Die laat ik het liefst gewoon draaien op een tweede scherm, maar dat is helaas niet mogelijk op het moment.
de twittersphere.quote:
Ik had even beeld van een weglopende terrorist die niets wil zeggen met Rutger op zijn hielen "Ik mag toch wel gewoon wat vragen"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Rutger zal wel bijna in het gebouw zijn voor een interview.
NIET AAN DE CAMERA ZITTEN!!11quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had even beeld van een weglopende terrorist die niets wil zeggen met Rutger op zijn hielen "Ik mag toch wel gewoon wat vragen"
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had even beeld van een weglopende terrorist die niets wil zeggen met Rutger op zijn hielen "Ik mag toch wel gewoon wat vragen"
En Danny die met een megafoon schreeuwt dat hun auto fout geparkeerd staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Gisteren op het werk ook lekker live gekeken. Chille baantjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou nou wat een druk werk heb je....NOT
op mijn werk is dat niet mogelijk
Nee, sluikreclame.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Maanvis het volgende:
pand van kuehne nagel in beeld.. worden ze daar vastgehouden?
"Wat doe je raar. Je kunt toch wel gewoon antwoord geven."quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
haha nee rutger is liever bezig met BN-ers aan de tand te voelen over hun humosexuele escapades.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee dacht het niet, volgens mij werden ze vastgehouden in een drukkerijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Maanvis het volgende:
pand van kuehne nagel in beeld.. worden ze daar vastgehouden?
Waaruit blijkt dat dan? 'De moslim' als iemand met een kort lontje afbeelden of 'de jood' als gierig persoon is generaliserend, maar geen laster. Dat moet wat mij betreft gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Generaliseren kan als gevolg laster hebben, dat blijkt. Verder geldt, zoals ik al eerder stelde dat de afbeelding van 'een' moslim als iemand met een kort lontje of 'een Jood' als gierig persoon geen generalisering betreft.
waar is dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gisteren op het werk ook lekker live gekeken. Chille baantjes
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Smack10 het volgende:
Ze zijn bereid te gaan als martelaren hebben ze de onderhandelaars verteld.
Op sky news net.
Ik stuur je wel een sollicitatieformulier!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
waar is dat?
Daar wil ik ook werken
Inderdaad, alleen ben helemaal niet meer geconcentreerd om te gaan werken nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nou mooi, kijk vanavond wel even op liveleak voor de ongecensureerde realiteit.
Niet mogelijk als in geblokkeerd? Of ben je gewoon zo druk? Want je zit nu ook op FOK! te reageren. Of je moet vrij zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou nou wat een druk werk heb je....NOT
op mijn werk is dat niet mogelijk
Geen verrassing tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ben je op tv en je weet dat de hele wereld kijkt maar toch praat je Frans, arrogantie ten top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |