Zeiden ze een uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:57 schreef Richestorags het volgende:
Er is maar 1 gijzelaar zeggen ze nu op de BBC.
Enger is dat het hele radicalisatietraject van die gasten zeer overeenkwam met de Hofstadgroep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef speknek het volgende:
Het heeft ook wel overeenkomst met Boston. Twee broers, sukkeltjes die geradicaliseerd zijn, eentje islamitische training in het buitenland, heeft de ander waarschijnlijk meegesleurd, etc.
Zo rollen wij. Altijd op de frontlinie van achter onze pc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oordopjes niet bij me. Ah well. Ik lees op fok wel wat er allemaal gebeurt
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:
Personen die niet bestaan maken we grappen over wanneer we willen. Dus ook over Jezus, God en Sinterklaas. Gek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben het wel steeds over de vrijheid van meningsuiting. Maar wie zegt dat die Jihadisten daar een probleem mee hebben? Ze willen gewoon niet dat je de Profeet vrede zij met hem en de Schepper beledigt. We kunnen toch ook nice samenleven zonder dit te doen? Of ben ik weer naïef???²
Materiaal en mensen genoeg in Frankrijk. Meer dan wij hebben als dergelijke pleuris uitbreekt.quote:
Niet geheel, vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar nergens staat dat je daar "tot in den treure" gebruik van moet maken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben het wel steeds over de vrijheid van meningsuiting. Maar wie zegt dat die Jihadisten daar een probleem mee hebben? Ze willen gewoon niet dat je de Profeet vrede zij met hem en de Schepper beledigt. We kunnen toch ook nice samenleven zonder dit te doen? Of ben ik weer naïef???²
Het probleem is dat het allemaal al gebeurt is een paar dagen geleden en we hebben geen live stream van de verdachten wel van wat agenten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oordopjes niet bij me. Ah well. Ik lees op fok wel wat er allemaal gebeurt
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen dit soort gasten voor werk als er geen aanslag is vraag ik me? Zou een duur grapje zijn zoveel man standby.²
Het is een beetje als je op GTA opslaat en iets geks gaat doen. Je weet dat je dood gaat, maar je rekt het zo lang mogelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef akveor het volgende:
Die schijtbakken blijven maar blijven vluchten... willen ze niet dood ofzo?
Moet jij niet eens aan het werk dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen dit soort gasten voor werk als er geen aanslag is vraag ik me? Zou een duur grapje zijn zoveel man standby.²
Je bent echt dom he. My god wat sneu.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke gasten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is het probleem, als je die cartoons niet wil zien.. koop het blad dan niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet geheel, vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar nergens staat dat je daar "tot in den treure" gebruik van moet maken!
heel erg naief. Want wat als er dan geen spotprenten meer gemaakt worden over mohammed? Dan is de voilgende stap dat er niks meer over de isman gezegd mag worden, en volgende stap daar weer op dat helemaal niks meer mag. Heel simpel gezegd: die moslims moeten een leren wat humor, en zelfreflectie isquote:
Oude vrouwtjes die gevallen zijn helpen, kat uit de boom halen, hangjeugd monitoren (al dan niet gewoon met een gezellig praatje), helpen bij verkeersongelukken etc. Genoeg om jezelf dienstbaar te maken voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |