Lijkt me niet dat ze direct het leger er op af sturen ja.quote:
okquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef 20100 het volgende:
moesten ze ooit in de cel terechtkomen zullen ze daar wel als helden onthaald worden en een luxeleven hebben aangezien de grootste gevangenispopulatie bestaat uit moslims
Dus het komt er op neer dat wij ons maar aan moeten passen omdat moslims niet kunnen relativeren? Zoals wel blijkt uit jouw reactie trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat gaat niet gebeuren. Je bent wel naïef als je dat denkt.
Ik vind het ook behoorlijk vervelend als de spot wordt gedreven met mijn geloof. En met mij (vrijwel) alle Moslims. Maar die gaan over tot de orde van de dag en schenken er niet te veel aandacht aan. Maar je zult altijd wel een gek hebben die doordraait. Zoals inmiddels meerdere malen is gebleken.
De vrijheid van meningsuiting (vieze woorden inmiddels deze vreselijke cliché taal) is als het waren een wapen waar je verstandig mee moet omspringen. Ik citeer Spiderman:
"With great power comes great responsibility."²
spec opsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Jorwol het volgende:
Waarom staan er echt 5 helikopters in dat veld?
Ahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef 20100 het volgende:
moesten ze ooit in de cel terechtkomen zullen ze daar wel als helden onthaald worden en een luxeleven hebben aangezien de grootste gevangenispopulatie bestaat uit moslims
Het is Nederland nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel een enkelbandje of een taakstrafje worden...
Vast warmdraaien. Anders moeten ze straks in een koude heli stappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Jorwol het volgende:
Waarom staan er echt 5 helikopters in dat veld?
Zo te zien welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze direct het leger er op af sturen ja.
Alsof ze in een gewone gevangenis terecht komen. Je weet hoe Mohammed B. 'leeft'?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef 20100 het volgende:
Generaliseren is net zo erg. Claimen dat u een pedofiel bent, omdat er andere autochtonen zijn die pedofiel zijn - dat lijkt mij niet de bedoeling van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
generaliseren an sich is net zo erg, er bepaalde acties aan verbinden wel
Het hoeft niet, je moet het zelf weten. Maar wat is verstandig. Nu zijn er 12 man dood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat wij ons maar aan moeten passen omdat moslims niet kunnen relativeren? Zoals wel blijkt uit jouw reactie trouwens.
Ja. Ze hebben geen zin meer en laten de schutters gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Bugno het volgende:
Mm, choppers weg, statement Hollande zo. Zal wel schluss zijn
Maar als een karikatuur een Moslim neerzet als terrorist maakt de tekenaar bijvoorbeeld een bepaald stereotype belachelijk. Dat jij daar gelijk conclusies over mij aan wil verbinden is leuk, maar doe dat maar even niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een karikatuur is een extreem overdreven weergave van de werkelijkheid. Een spotprent generaliseert niet. Het geeft een moslim weer die bijvoorbeeld iets geks doet. Uit niets blijkt dat de tekenaar bedenkt dat alle moslims zo gek doen. Dat is dan wat jij als lezer kennelijk daarin zit. En dat is uiterst gevaarlijk - die serieuze ondertoon.
Mohammed B kreeg levenslangquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel een enkelbandje of een taakstrafje worden...
GIGN lijkt me logischer eerlijk gezegd.quote:
En dan straks wedstrijdje doen wie er het eerste is ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vast warmdraaien. Anders moeten ze straks in een koude heli stappen.
Dat ligt aan deze heren, niet aan die spotprents....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het hoeft niet, je moet het zelf weten. Maar wat is verstandig. Nu zijn er 12 man dood.²
Het is ook de GIGN.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
GIGN lijkt me logischer eerlijk gezegd.
Liever 12 man dood dan bang in een hoekje m'n mond houden. En dat meen ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het hoeft niet, je moet het zelf weten. Maar wat is verstandig. Nu zijn er 12 man dood.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |