abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:23:00 #1
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_148490740

quote:
Wat weten we over de aanslag op Charlie Hebdo? Een overzicht

Op de burelen van het Franse satirische blad Charlie Hebdo is rond half twaalf een schietpartij losgebarsten. In elk geval hoofdredacteur Stéphane ‘Charb’ Charbonnier en de controversiële cartoonist Cabu kwamen daarbij om het leven. De daders, bewapend met Kalasjnikovs, zijn nog niet gepakt. Wat weten we nu?
Het parket van Parijs spreekt van zeker twaalf doden. Volgens persbureau Reuters zijn ten minste tien mensen gewond, van wie vijf ernstig.

De Franse politie is op zoek naar drie daders, schrijft persdienst ANP. Eerder werd gesproken van twee, maar volgens minister Cazeneuve van Binnenlandse Zaken zijn het er drie.

De daders, gemaskerd, zwart gekleed en bewapend met Kalasjnikovs, zouden tegen ooggetuigen hebben gezegd: “Zeg maar tegen de media dat we van Al-Qaeda Jemen zijn”, meldt 20 Minutes. Volgens de politie riepen ze verder: “Wij wreken de profeet”.

Volgens The Guardian zijn drie aanvallers in een ontsnappingswagen gesprongen, een vierde man zat achter het stuur. Hun auto, een zwarte Citroën, is teruggevonden in het centrum van Parijs. De daders zouden richting het noordoosten van Parijs zijn gevlucht.

De Franse krant Le Parisien spreekt van een goed voorbereide aanslag. De daders vielen binnen tijdens een redactievergadering, waardoor veel redacteuren en tekenaars van Charlie Hebdo (hier een kort profiel) in één ruimte waren. Ook zouden ze slachtoffers bij hun voornaam hebben genoemd.

Volgens Le Monde zijn in het plaatje rechts beelden van de vluchtende daders.

Charlie Hebdo zou de laatste weken zijn beveiligd wegens nieuwe bedreigingen. Eerder kreeg de redactie bedreigingen nadat het blad controversiële columns en spotprenten over de profeet Mohammed publiceerde.

Cartooniste Corinne ‘Coco’ Rey van Charlie Hebdo zou de schutters onder bedreiging hebben binnengelaten. Volgens Rey spraken de daders perfect Frans en zeiden ze dat ze “van Al-Qaeda” waren. De schietpartij zou vijf minuten hebben geduurd.

In de laatste (wrange) cartoon van hoofdredacteur Charb stond de tekst: “Nog steeds geen aanslagen in Frankrijk.” “Wacht eens! We hebben nog tot het eind van januari om onze beste wensen over te brengen.

In de Charlie Hebdo van vandaag, de laatste uitgave, stond een artikel over de Franse schrijver Michel Houellebecq. In zijn boek Soumission beschrijft hij het jaar 2022 onder een eerste islamitische president. De laatste tweet van het blad ging over IS-leider al-Baghdadi.
quote:
Charlie Hebdo, satirisch blad met heel wat vijanden

De aanslag op het redactiekantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs, waarbij vandaag doden vielen, staat niet op zichzelf. Het provocerende blad wordt al lang achtervolgd door processen en bedreigingen. Wat voor blad is Charlie Hebdo?

Het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo publiceerde in 2012, midden in de golf van protest tegen de anti-islam film Innocence of Muslims, spotprenten van de profeet Mohammed. 'De beelden zullen degenen choqueren die gechoqueerd willen worden', liet hoofdredacteur Charb weten.

Op de cover van de editie van 19 september 2012 staat een moslim in een rolstoel afgebeeld die wordt voortgeduwd door een orthodoxe jood, met de titel Intouchables 2, verwijzend naar de film Intouchables, de Franse inzending voor de Oscars dat jaar.

Franse humor
Het blad staat in een lange Franse traditie. De wortels daarvan liggen bij maandblad Hara-Kiri, in 1960 opgericht door François Cavanna. Hara-Kiri kende God noch gebod, en liet zich ook aan politiek niets gelegen liggen. Na een lange reeks processen en verschijningsverboden legde het blad in 1985 het loodje. Intussen had Charlie Hebdo zich al warmgelopen. Het nam de rol van satirische voorpost moeiteloos over.

Franse humor valt uiteen in twee uitersten. Je hebt de zeer zorgvuldig uitgewerkte grap die is gebaseerd op gewone types die uit de rails lopen; filmmakers Jacques Tati en Louis de Funès beheersten de finesses daarvan. Dany Boon - van de film Bienvenue chez les ch'tis- is hun verre nazaat. Haaks daarop staat een inktzwarte variant, waarvoor niets heilig is. Dat is zeg maar de lijn Céline, Houellebecq en Hara-Kiri. Bij de presentatie van een boek over Hara-Kiri werd het een jaar geleden nog eens uitgelegd. 'Kun je lachen om een kind dat sterft', vroeg de een. 'Ja, maar het gaat beter als het er meer zijn', was het antwoord.

Humor buiten alle perken dus. Die lijn wordt in Charlie Hebdo voortgezet, even scherp, nietsontziend en bruut soms als in Hara-Kiri. Net als Hara-Kiri moet het blad zien rond te komen zonder advertenties - adverteerders denken dat je idioot bent, had Cavanna gedicteerd. Charlie Hebdo verkeert met zijn oplage van ongeveer 50 duizend exemplaren financieel dan ook doorgaans in de gevarenzone.

Blad van tekenaars
Maar er zijn ook verschillen. Anders dan Hara-Kiri, dat veel fotografie en collages bevatte, is Charlie Hebdo een blad van tekenaars. Zij maken er de dienst uit. Dat begint al met de naam: Charlie is een verwijzing naar Charlie Brown, het Amerikaanse stripfiguurtje dat wordt bewonderd door oprichters Wolinski en Cabu (Hebdo staat trouwens voor hebdomodaire - weekblad).

En Charlie Hebdo is een politiek blad. Het kiest positie op de linkerzijde, bestrijdt kerncentrales lang voordat het woord ecologie gemunt is en heeft een deskundige in de gelederen die extreem rechts met argusogen volgt. 'Maar we zijn vrijdenkers', vult Coma aan. 'Als links ons op de zenuwen werkt, tikken we ze net zo hard op de vingers.'

Met die dwarse stellingname maakt het blad heel wat vijanden. Al in 1993 wordt een editie met koning Boudewijn op de omslag in België verboden, het nummer van 19 september 2001 mag de Verenigde Staten niet in. Veruit de grootste klap komt op 8 februari 2006, als Charlie Hebdo de Deense Mohammed-cartoons afdrukt, en er zelf nog een paar aan toevoegt.

Processen
Een regen van processen daalt op de redactie neer, hoofdredacteur Philippe Val krijgt intensieve beveiliging. Het eind van het liedje is dat Charlie Hebdo door de rechter wordt vrijgesproken. 'Dan zie je wat onze rol is', zei destijds tekenaar en redactiechef Riss (de tekenaars van Charlie Hebdo hebben allemaal een geuzennaam). 'De andere Franse media durfden het niet aan de cartoons af te drukken. Ze hebben van onze houding iets opgestoken. Dit keer is de solidariteit daardoor groter.'

Blijft de vraag waarom een blad dat al zo lang achtervolgd wordt door processen en bedreigingen geen beveiliging in de arm neemt als het een Sharia Hebdo uitbrengt. 'Daar raak je de kern van Charlie Hebdo', zegt Coma. 'Als redactie deelden we de euforie rond de Arabische opstanden en waren we diep teleurgesteld door het vervolg. Toen zei iemand - ik weet niet eens meer wie - we maken een Sharia Hebdo. Nooit hebben we gedacht dat dit de reactie kon zijn.'

Molotovcocktail
De beveiliging van het kantoor van Charlie Hebdo is inmiddels opgevoerd. Vorig jaar moest de redactie van het blad op zoek naar een andere werkplek, nadat in november een molotovcocktail naar binnen werd gegooid. De redactielokalen brandden uit, computers en archieven gingen verloren. Dat allemaal omdat het weekblad een nummer aankondigde met Mohammed als gasthoofdredacteur en zich voor de gelegenheid omdoopte tot Sharia Hebdo.

'Wij gaan door waar anderen halt houden', zei tekenaar en redactiechef Riss. 'Als een soort verkenners zoeken we de grenzen op. Dat wij dat doen, maakt voor de andere media het speelveld groter; het voorkomt dat ze te voorzichtig worden. We tekenen niet alleen om te amuseren, maar ook om die vrijheid te bevechten.'

'We weten nu weer precies waarom we het blad maken', zei Riss, die er sinds de oprichting in 1992 werkt. Hij is opgeleid als jurist. Het opzoeken van de grenzen van de vrijheid van meningsuiting was voor hem een belangrijke reden om hier te gaan werken. 'We willen de mechanismen blootleggen die mensen dom kunnen houden. Dat kan religie zijn, maar ook media, politiek en economie. En daarbij nemen we inderdaad risico's.'
quote:
Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen
Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.
Dat meldt een journalist van het Franse persbureau AFP, die zegt zich te baseren op een medewerker van Charlie Hebdo.

Eerder gaven enkele grote Franse mediabedrijven aan, de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen. Woensdag werden onder meer tien werknemers van het Franse satireblad doodgeschoten, tijdens een terroristische aanslag op de hoofdredactie van Charlie Hebdo.

Steun

Radio France, France Televisions (beiden onderdeel van de Franse publieke omroep) en de krant Le Monde hebben een gezamenlijke verklaring naar buiten gebracht, waarin de media aangeven het blad persoonlijke en materiële steun te verlenen.

Er werd in de verklaring niet in detail uitgelegd welke goederen er klaar zouden staan.

Het satirische weekblad Charlie Hebdo is oorspronkelijk opgericht in 1969. Het linkse blad ageert met behulp van spotprenten, humor, tirades, essays en nieuwsverhalen tegen extreemrechts, religies en de traditionele politiek
Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Liveblog NRC
Liveblog NOS
Liveblog Volkskrant
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?

Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo

UI Made bij VanilleKwark.
pi_148490759
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Relatief aan wat de machtshebbers op dat moment gepast vinden?
En dat er dus allemaal mechanismes in werking zijn, die ervoor zorgen dat we niet zo veel vrijheid hebben.

Als je je mening uit, kan dat zomaar je baan kosten. Als je een mening hebt over moslims, die buiten de kaders valt, kan je vrezen voor je leven.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:24:01 #3
343196 RingBewoner
pi_148490770
Slaapt onze fantastische journalist in spe al?
pi_148490771
As in Australia, France apparently also has a stable of former terrorists who had traveled to Syria and returned, all while on their watch lists – and in Australia at least – some of these terrorists are literally on security agency speed dials and are clearly a part of a network the intelligence community both monitors and in fact, maintains.
Life is what happens while planning other things
pi_148490772
Wel geruststellend dat je weet dat je niets mist als je zo lekker gaat slapen.
pi_148490785
Ik weet niet of deze al geplaatst zijn.

Zoektocht gaat ook in de avond/nacht door.

Voorpagina

Voorpagina
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:24:34 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148490794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef Downwards het volgende:
Dat is nog maar de vraag. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148490812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Geen stormlooptopic over Boko Haram die net 100 mensen geslacht hebben, vreemd.
Vrij logisch. Het is ten eerste weinig nieuws, daarnaast vind dit plaats in onderontwikkelde landen vervuilt met corruptie en armoede. De waarschijnlijkheid van een aanslag bepaald of iets een stormlooptopic is of niet.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:25:08 #9
343196 RingBewoner
pi_148490814
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wanneer jij oprot vind ik momenteel een interessantere vraag. Stem ik mijn bedtijd daar even op af.
pi_148490817
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef JCats het volgende:
As in Australia, France apparently also has a stable of former terrorists who had traveled to Syria and returned, all while on their watch lists – and in Australia at least – some of these terrorists are literally on security agency speed dials and are clearly a part of a network the intelligence community both monitors and in fact, maintains.
Volgens mij ben je al sinds gistermiddag in de war met dit topic en die in BNW, flikker op met je conspiracy bullshit
pi_148490827
quote:
Schaam je je voor de website die je citeert, deel de link, heb geen zin om telkens te googlen.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:25:58 #12
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148490830
Die mensen zijn allang in Aleppo joh #laatgaan

:{3
pi_148490835
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb mezelf wel voor lul gezet volgens mij. Maar oke. :P
pi_148490839
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef Downwards het volgende:
Die gozer op de grasmaaier is de dader en de 2 detectives overleven de confrontatie in de laatste episode met de dader. Einde is erg simpel en er wordt eigenlijk weinig meer gedaan met het dochtertje en haar rare gedrag enzo.
pi_148490843
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je voor morgenavond wakker wordt, zit je sowieso wel goed lijkt mij.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:26:39 #16
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148490854
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Geen stormlooptopic over Boko Haram die net 100 mensen geslacht hebben, vreemd.
Omdat we dan, op z'n minst, voor imperialist worden uitgemaakt. Helpen en/of medelijden levert alleen maar stank voor dank en ellende op.
Wat mij betreft bemoeien we ons nergens meer mee.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:26:47 #17
343196 RingBewoner
pi_148490857
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik heb mezelf wel voor lul gezet volgens mij. Maar oke. :P
Zou je denken? Succes op school morgen, iedereen weet het en jij denkt 'een aanslag? Wat? Waar?'
pi_148490859
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Die gozer op de grasmaaier is de dader en de 2 detectives overleven de confrontatie in de laatste episode met de dader. Einde is erg simpel en er wordt eigenlijk weinig meer gedaan met het dochtertje en haar rare gedrag enzo.
Bedankt Hans, maar ik ben aan een rewatch bezig.
pi_148490871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Volgens mij ben je al sinds gistermiddag in de war met dit topic en die in BNW, flikker op met je conspiracy bullshit
Oh weer zo'n lul die niet weet wat zich in de wereld afspeelt.
pi_148490876
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
Voelde me aangesproken. :')
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:28:01 #21
343196 RingBewoner
pi_148490887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:27 schreef JCats het volgende:

[..]

Jij wel zeker? :').
pi_148490894
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:27 schreef JCats het volgende:

[..]

Ja inderdaad OPEN JE OGEN!~~~!!!!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:28:18 #23
343196 RingBewoner
pi_148490899
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:27 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Voelde me aangesproken. :')
Studeer jij ook journalistiek of ben je al een journalist?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:28:40 #24
343196 RingBewoner
pi_148490908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

* RingBewoner Geeft aluminium aan.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 00:28:44 #25
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148490909
Jongens waar is de liefde :'(
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_148490911
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zou je denken? Succes op school morgen, iedereen weet het en jij denkt 'een aanslag? Wat? Waar?'
Hahaha niet zo flauw, dat heb ik nooit zo gezegd. Ik weet ervan, alleen ik weet bepaalde dingen niet. Ik weet niks over jihadisme enzo, nou, dat zoek ik nog wel uit dan. :+
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:29:02 #27
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148490918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

mensen zoals jij die alles voor waar aannemen zijn wel extreme dombo's
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:29:06 #28
356891 Abed
hooggeleid
pi_148490919
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Omdat we dan, op z'n minst, voor imperialist worden uitgemaakt. Helpen en/of medelijden levert alleen maar stank voor dank en ellende op.
Wat mij betreft bemoeien we ons nergens meer mee.
Bedankt Hans.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_148490926
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zou binnenkort beginnen met een stage bij Charlie Hebdo. Wel eens van gehoord?
pi_148490934
In kabouterland bestaan geen runners en geen infiltranten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:29:44 #31
343196 RingBewoner
pi_148490940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zegt de user die een foto van een Noor post :').
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:29:57 #32
343196 RingBewoner
pi_148490943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Downwards het volgende:

[..]

Wat is dat?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:29:58 #33
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148490944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Downwards het volgende:

[..]

Krijgen 1 miljoen van de overheid. :')
pi_148490958
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mensen die denken dat alles een false flag of inside job is ook.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:30:25 #35
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148490959
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Abed het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
goed punt wel, mooi dat het selectieve gedrag weer naar voren komt
de mensen in Nigeria zijn ook voor de vrijheid gestorven
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:30:40 #36
343196 RingBewoner
pi_148490966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Krijgen 1 miljoen van de overheid. :')
Mooi, dan kunnen we de onderhandeling over het salaris overslaan.
pi_148490979
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Pek het volgende:

[..]

Nah, ongevaarlijke troll. Ik maak me meer zorgen om Meki, die is al een lange tijd off the grid...trainingskamp ergens? :{
Meki :') Die was ik al weer helemaal vergeten.
pi_148490986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Meki :') Die was ik al weer helemaal vergeten.
Dat zijn vaak de gevaarlijkste.
pi_148490989
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik studeer journalistiek. Wie nog meer dan?
pi_148490994
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Nammie
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:32:25 #41
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

daarom moet je ook in het midden zitten
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:32:36 #42
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148491011
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen we de onderhandeling over het salaris overslaan.
:D :D
pi_148491014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Alles?
Haha Hier is het nooit een false flag
In kabouterland bestaan geen geheime diensten immers.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:32:50 #44
343196 RingBewoner
pi_148491016
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

De user die slaappillen slikt als smarties en alle ontwikkelingen van vandaag heeft gemist.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:33:16 #45
13462 BansheeBoy
pi_148491027
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wanneer jij oprot vind ik momenteel een interessantere vraag. Stem ik mijn bedtijd daar even op af.
Morgen naar een semi-advocatenkantoor. Ik zie die blikken alweer voor me:"Wat komt die baard hier doen." :'(

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_148491031
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nammie
Niet zo grappig doen.

Voor het ontopicgehalte:
pi_148491034
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De user die slaappillen slikt als smarties en alle ontwikkelingen van vandaag heeft gemist.
Beetje een doorsnee journalist eigenlijk.
pi_148491048
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Niet zo grappig doen.

Voor het ontopicgehalte:
[ afbeelding ]
Zegt Nammie jou niets?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:34:05 #49
343196 RingBewoner
pi_148491054
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Morgen naar een semi-advocatenkantoor. Ik zie die blikken alweer voor me:"Wat komt die baard hier doen." :'(

Wat is dat voor bedtijd?
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 00:34:16 #50
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148491058
quote:

[..]

_O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148491061
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Niet zo grappig doen.

Voor het ontopicgehalte:
[ afbeelding ]
Ik studeer echt journalistiek hoor. :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:34:19 #52
343196 RingBewoner
pi_148491062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Downwards het volgende:

[..]

Beetje een doorsnee journalist eigenlijk.
Eigenlijk wel.
pi_148491070
quote:

[..]

Ik heb niks gemist,
maar laat maar. :P
pi_148491074
hoernalist, mag je dat zeggen? (uiten)
pi_148491075
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zegt Nammie jou niets?
Als nammie journalistiek studeert, ben ik een terrorist (sorry AIVD).
pi_148491082
quote:
Maar goed...de jihadisten die aanslagen plegen en vechten in het M-O zijn dus telkens het zelfde rondreizende groepje, volgens jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 00:35:08 ]
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:35:05 #57
343196 RingBewoner
pi_148491086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Onzin. Je hebt alles vandaag gemist. Jij denkt nog steeds dat die gasten op het hoofdkantoor van Charlie Ehbdo zitten.
pi_148491092
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_148491093
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Ach, laten we niet doen alsof er alleen hoogvliegers journalistiek studeren.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:35:22 #60
343196 RingBewoner
pi_148491096
quote:

[..]

Ik heb niks gemist,
maar laat maar. :P
Hoe durf je dat te beweren?
pi_148491105
quote:

[..]

Dan ga ik huilen over de kwaliteit van het onderwijs en jouw algemene ontwikkeling. :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:35:40 #62
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491107
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar goed...de jihadisten die aanslagen plegen en vechten in het M-O zijn dus telkens het zelfde rondreizende groepje, volgens jou?
subtiele edit man
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:35:44 #63
28033 Pek
je moet wat
pi_148491110
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de gevaarlijkste.
Absoluut. Geridiculiseerd worden op Fok!, een Meki Webshop die faalt...ik zie mogelijkheden voor radicalisering. ;(
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_148491114
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Onzin. Je hebt alles vandaag gemist. Jij denkt nog steeds dat die gasten op het hoofdkantoor van Charlie Ehbdo zitten.
Nou, dan niet. Ik zie alleen niet in waarom ik daarover zou liegen. :o Ik dacht dat ze in een woning zaten. :P
pi_148491121
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Dan ga ik huilen over de kwaliteit van het onderwijs en jouw algemene ontwikkeling. :)
Maar jij wilt toch ook afstuderen?
  Admin vrijdag 9 januari 2015 @ 00:36:16 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_148491122
Is er nog nieuws? Nee? Mooi, ga dan lekker in het slowchat topic posten. :(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_148491132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nou, dan niet. Ik zie alleen niet in waarom ik daarover zou liegen. :o Ik dacht dat ze in een woning zaten. :P
Je bent tenminste nieuwsgierig. Zo even lekker slapen en morgen alles nog eens goed nalezen.
pi_148491133
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Wat heeft de kwaliteit van het onderwijs ermee te maken?
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 00:36:42 #69
pi_148491139
Oke mama
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_148491143
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ach, laten we niet doen alsof er alleen hoogvliegers journalistiek studeren.
Dat zeg ik toch ook niet. Minstens mensen die zich kunnen verdiepen in de actualiteit en het nieuws kunnen duiden en interpeteren.
pi_148491149
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

subtiele edit man
Wat lul je?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:37:00 #72
28033 Pek
je moet wat
pi_148491151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef yvonne het volgende:
Is er nog nieuws? Nee? Mooi, ga dan lekker in het slowchat topic posten. :(
Ja, Ma :@
pi_148491157
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zou uit hetzelfde reservoir kunnen komen.
Beetje brainstormen is wat nu gepast is.
pi_148491163
denk je dat deze aanslag extra uitvergroot wordt, omdat het media-mensen betreft?
Make my day!
pi_148491167
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet. Minstens mensen die zich kunnen verdiepen in de actualiteit en het nieuws kunnen duiden en interpeteren.
Dat is wel een hele naïeve kijk op dat diverse gezelschap. Van een journaliste in spe verwachten ik wel een wat kritischere houding.
pi_148491168
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens waar is de liefde :'(
Op de wallen
pi_148491179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat heeft de kwaliteit van het onderwijs ermee te maken?
Alles.
pi_148491186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef JCats het volgende:

[..]

Zou uit hetzelfde reservoir kunnen komen.
Beetje brainstormen is wat nu gepast is.
Bel me als je er uit bent. Ik ga pitten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:38:27 #79
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491187
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat lul je?
ik zag het wel hoor, die PI verandering
pi_148491200
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ik zag het wel hoor, die PI verandering
?
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 00:39:00 #81
pi_148491207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Op de wallen
Geen echte liefde hoor :+
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_148491208
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat is wel een hele naïeve kijk op dat diverse gezelschap. Van een journaliste in spe verwachten ik wel een wat kritischere houding.
Welk punt vind je precies naief en niet kritisch?
pi_148491210
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bel me als je er uit bent. Ik ga pitten.
Denk ook even mee. Als je uitgeslapen bent.
pi_148491219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef agter het volgende:
denk je dat deze aanslag extra uitvergroot wordt, omdat het media-mensen betreft?
Een klein beetje wel. Journalisten voelen zich meer verbonden met de slachtoffers. Dus dichter-bij-mijn-bed-show.
당신을 사랑합니다
pi_148491230
De een verkoopt zijn lichaam, de ander zijn pen
(het laatste is slecht)
pi_148491237
quote:
Ik denk dat je daarvoor alleen een vergelijking hoeft te maken tussen de media aandacht voor deze aanslag en de andere aanslagen die door de moslims gepleegd zijn.
pi_148491241
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:39 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Welk punt vind je precies naief en niet kritisch?
Jij verwacht dat mensen die journalistiek studeren het nieuws kunnen duiden en interpreteren. Dat is evident onjuist en je zou hooguit kunnen hopen dat de meesten dat op den duur kunnen.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:40:25 #88
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148491244
quote:

[..]

?
Hij ziet wel meer dingen die er niet zijn.
pi_148491253
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nou. Het is vooral apart dat je denkt te kunnen zeggen dat iemand een goed journalist is of niet als je niets van de persoon hebt gelezen/gezien.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:40:44 #90
28033 Pek
je moet wat
pi_148491255
Van oneliners gaat men naar onewords, nice :D
pi_148491272
Franse politie zuigt echt stierenpik, opheffen die handel
pi_148491277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nou. Het is vooral apart dat je denkt te kunnen zeggen dat iemand een goed journalist is of niet als je niets van de persoon hebt gelezen/gezien.
Sorry maar jij bent wel een beetje dom hoor.
pi_148491278

[ Bericht 100% gewijzigd door JCats op 09-01-2015 00:46:14 ]
pi_148491279
Ik zeg het al sinds begin gisteren, die daders worden gepakt. Dan rest alleen nog de vraag wanneer.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:42:48 #95
28033 Pek
je moet wat
pi_148491295
quote:
Uiteraard, heb je dat echt niet meegekregen? :|W
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:44:07 #96
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491318
quote:

[..]

?
:')
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 00:44:12 #97
pi_148491320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:41 schreef luxerobots het volgende:
Ik zeg het al sinds begin gisteren, die daders worden gepakt. Dan rest alleen nog de vraag wanneer.
Wat krijg ik als ze niet worden gepakt?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_148491325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik denk dat je daarvoor alleen een vergelijking hoeft te maken tussen de media aandacht voor deze aanslag en de andere aanslagen die door de moslims gepleegd zijn.
Ja, die indruk heb ik ook namelijk.

Als er 12 moslims omgekomen waren bij een aanslag op een Moskee in Frankrijk, moet ik nog zien of er zoveel aandacht voor zou zijn geweest. Inclusief een toespraak van Rutte etc.
Make my day!
pi_148491332
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:42 schreef Pek het volgende:

[..]

Uiteraard, heb je dat echt niet meegekregen? :|W
Wat bedoel je precies? (Ben vandaag niet veel online geweest, een mens moet soms werken.. )
Make my day!
pi_148491359
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dan mag jij voor mij een onderschrift van drie dagen bedenken, en anders andersom.
pi_148491369
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan mag jij voor mij een onderschrift van drie dagen bedenken, en anders andersom.
Moet je dan niet een tijdsbestek afspreken? Ze zouden ook over 9 jaar gepakt kunnen worden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:46:53 #102
28033 Pek
je moet wat
pi_148491372
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef agter het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Het vrije woord, het recht dat je mag zeggen wat je wil, hoe kwetsend ook voor anderen is gisteren aangetast. Vandaar de verhoogde aandacht. ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:47:11 #103
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491378
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef Downwards het volgende:

[..]

Jij verwacht dat mensen die journalistiek het nieuws kunnen duiden en interpreteren. Dat is evident onjuist en je zou hooguit kunnen hopen dat de meesten dat op den duur kunnen.
Hoe kom je hierbij? Journalisten worden opgeleid om complexe en grote thema's te verduidelijken en overzichtelijk te maken voor de burger, dit zie ik als duiding. Het gros van de journalisten heeft een duidelijke mening en ik denk dat je jezelf echt moet schamen als je dit nieuws niet op de voet volgt, als journalist zijnde. Mijn opleiding (Tilburg) geeft heel veel aandacht aan internationale conflicten, oorlogen, terreurorganisaties en andere dingen die actueel zijn. Als Nanna zegt dat ze niet echt wat weet over jihaadstrijders moet ik lachen, sorry. :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:47:23 #104
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148491383
quote:
Nee, wel omdat het een aanslag was op de media en het vrije woord.
pi_148491393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:46 schreef Downwards het volgende:

[..]

Moet je dan niet een tijdsbestek afspreken? Ze zouden ook over 9 jaar gepakt kunnen worden.
Uiteindelijk worden ze gepakt, behalve als ze Syrië weten te bereiken.

Als complotdenker kan je nog denken aan een verkeerde dader, een zondebok.
pi_148491406
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? Journalisten worden opgeleid om complexe en grote thema's te verduidelijken en overzichtelijk te maken voor de burger, dit zie ik als duiding. Het gros van de journalisten heeft een duidelijke mening en ik denk dat je jezelf echt moet schamen als je dit nieuws niet op de voet volgt, als journalist zijnde. Mijn opleiding (Tilburg) geeft heel veel aandacht aan internationale conflicten, oorlogen, terreurorganisaties en andere dingen die actueel zijn. Als Nanna zegt dat ze niet echt wat weet over jihaadstrijders moet ik lachen, sorry. :)
Jij bent behoorlijk naïef he. Met je opleidingkje.
pi_148491407
quote:

[..]

Hoernalisten moeten schrijven wat de baas (en de eigenaar) wenst.
pi_148491409
quote:

[..]

Je weet (vrjwel) niets van haar, maar meent er toch een hoop uit af te kunnen leiden. Je weet niet hoelang ze bezig is en bovendien zijn er ook genoeg onbenullen die journalistiek studeren.

Het idee dat iemand het nieuws kan duiden, omdat hij/zij journalistiek studeert is lachwekkend.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:49:25 #109
343196 RingBewoner
pi_148491426
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef JCats het volgende:

[..]

Kun je hier mee ophouden.
pi_148491430
quote:

[..]

Moeten ze ook een eed afleggen net zoals medici of dat nog net niet?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:49:42 #111
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491433
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef JCats het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch niet over, kut.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:49:50 #112
343196 RingBewoner
pi_148491436
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee.
pi_148491440
quote:

[..]

Wat apart dat jij vindt dat journalisten zich moeten schamen áls ze deze gebeurtenissen niet op de voet volgen. Je hebt immers zoveel verschillende soorten journalistiek. Ik weet inderdaad niet veel over Jihadstrijders. Is dat serieus zo lachwekkend?
pi_148491454
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Kun je hier mee ophouden.
Mag ik mijn mening niet uiten van jou?
pi_148491458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:46 schreef Pek het volgende:

[..]

Het vrije woord, het recht dat je mag zeggen wat je wil, hoe kwetsend ook voor anderen is gisteren aangetast. Vandaar de verhoogde aandacht. ;)
Ja, dat weet ik. Maar ik vraag me af:
Als er een Moskee in Frankrijk de fik in zou zijn gegaan met 12 doden, zou de reactie dan dezelfde geweest zijn?
Vrijheid van godsdienst is nl ook onderdeel van vrijheid van meningsuiting.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:50:52 #116
343196 RingBewoner
pi_148491464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef JCats het volgende:

[..]

Dit is geen mening. Jij zegt dat het zo is.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:51:03 #117
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:48 schreef Downwards het volgende:

[..]

Je weet (vrjwel) niets van haar, maar meent er toch een hoop uit af te kunnen leiden. Je weet niet hoelang ze bezig is en bovendien zijn er ook genoeg onbenullen die journalistiek studeren.

Het idee dat iemand het nieuws kan duiden, omdat hij/zij journalistiek studeert is lachwekkend.
Een student journalistiek die niet op het idee komt om een willekeurig nieuwsbron op internet te openen vind ik dom. Klaar discussie. :)
pi_148491470
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hopelijk een geweer. Dit ¨incident¨ geeft wel aan dat het beter is als mensen het recht hebben en krijgen om zichzelf (en hun naasten en omstanders) te verdedigen. Als de agent betere middelen has gehad om zichzelf en het object te beveiligen had er mogelijk een beter uitkomst geweest. Helemaal als de redactie ook bewapend en minimaal getraind was.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:51:14 #119
343196 RingBewoner
pi_148491471
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef agter het volgende:

[..]

Als er een Moskee in Frankrijk de fik in zou zijn gegaan met 12 doden, zou de reactie dan dezelfde geweest zijn?
Vrijheid van godsdienst is ook nl ook onderdeel van vrijheid van meningsuiting.
Peren en appels.
pi_148491472
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch niet over, kut.
ik wel, lul
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:51:50 #121
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148491485
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, die indruk heb ik ook namelijk.

Als er 12 moslims omgekomen waren bij een aanslag op een Moskee in Frankrijk, moet ik nog zien of er zoveel aandacht voor zou zijn geweest. Inclusief een toespraak van Rutte etc.
Ik heb de indruk dat jij een beetje achterlijk of dronken bent.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:51:52 #122
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491486
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dit is geen mening. Jij zegt dat het zo is.
Kun jij zijn mening respecteren?
We leven in een land met een vrijheid van meningsuiting.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:52:16 #123
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491498
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat apart dat jij vindt dat journalisten zich moeten schamen áls ze deze gebeurtenissen niet op de voet volgen. Je hebt immers zoveel verschillende soorten journalistiek. Ik weet inderdaad niet veel over Jihadstrijders. Is dat serieus zo lachwekkend?
Het is een aanslag op je toekomstige beroep en de grondrechten die het mogelijk maken je beroep in vrijheid uit te oefenen. Ja, het is lachwekkend.
pi_148491499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Neuh, daarvoor moet je mij hebben.
pi_148491502
Valt toch niet mee dat vinden in het bos.

Zou denken vlieg een paar keer met een straaljager kriskras erover heen en je ziet ze zitten....
pi_148491511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Kun jij zijn mening respecteren?
We leven in een land met een vrijheid van meningsuiting.
We leven in FOKistan.
pi_148491514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Hopelijk een geweer. Dit ¨incident¨ geeft wel aan dat het beter is als mensen het recht hebben en krijgen om zichzelf (en hun naasten en omstanders) te verdedigen. Als de agent betere middelen has gehad om zichzelf en het object te beveiligen had er mogelijk een beter uitkomst geweest. Helemaal als de redactie ook bewapend en minimaal getraind was.
Not this shit again.
pi_148491516
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jazeker. We moeten de hand op het redactiestatuut leggen en knallen maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148491521
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Een student journalistiek die niet op het idee komt om een willekeurig nieuwsbron op internet te openen vind ik dom. Klaar discussie. :)
Daar is wel wat voor te zeggen, maar een heel ander vraagstuk. Inderdaad einde 'discussie'.

Het zal jou nog verbazen hoeveel 'domme' mensen er dan journalistiek studeren.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:53:05 #130
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148491525
Hè, wat is het toch weer gezellig hier en wat houden we allemaal weer van elkaar O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_148491527
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Peren en appels.
Het zijn beide mensen die in vrijheid iets uiten.
Make my day!
pi_148491529
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Ik vind jou geen goede journalist. Je lult immers maar wat.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:53:31 #133
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491533
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Peren en appels.
nee exact hetzelfde
pi_148491539
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jazeker. We moeten de hand op het redactiestatuut leggen en knallen maar.
En dan is het zo waarachtig mogelijk zijn of toch zo veel mogelijk oplages verkopen?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:53:58 #135
28033 Pek
je moet wat
pi_148491544
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef JCats het volgende:

[..]

Mening is prima, maar de vrijheid van meningsuiting is geen sleutel om iemand tot op het bot te beledigen en dat is wat nu te vaak gebeurt. Ik wil niet stellen dat er een grens is aan die meningsuiting, er is ook nog zoiets als fatsoen.
pi_148491548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:52 schreef Mr.Ping het volgende:
Valt toch niet mee dat vinden in het bos.

Zou denken vlieg een paar keer met een straaljager kriskras erover heen en je ziet ze zitten....
Mja, en dan zou er gewoon een dikke vette rode pijl boven moeten verschijnen zoals in de meeste games van tegenwoordig. Vreemd dat dit niet het geval is.
pi_148491553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:51 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Ad hominem.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:54:20 #138
343196 RingBewoner
pi_148491554
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef agter het volgende:

[..]

Het zijn beide mensen die in vrijheid iets uiten.
Het is totaal iets anders.
pi_148491557
Zijn hier studenten journalistiek? En jullie denken serieus ooit een baan te krijgen in de sector?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:54:30 #140
343196 RingBewoner
pi_148491558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

nee exact hetzelfde
Niet jij weer.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:54:58 #141
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491565
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:52 schreef Downwards het volgende:

[..]

Daar is wel wat voor te zeggen, maar een heel ander vraagstuk. Inderdaad einde 'discussie'.

Het zal jou nog verbazen hoeveel 'domme' mensen er dan journalistiek studeren.
Er stoppen ook steeds meer mensen met de opleiding. ^O^
pi_148491574
Uit persoonlijk ervaring kan ik zeggen dat de gemiddelde NL journalist / onderzoeker helemaal niets weet over de Jihadistisch mindset.
pi_148491577
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan is het zo waarachtig mogelijk zijn of toch zo veel mogelijk oplages verkopen?
All about the money.
pi_148491582
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:52 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Het is een aanslag op je toekomstige beroep en de grondrechten die het mogelijk maken je beroep in vrijheid uit te oefenen. Ja, het is lachwekkend.
En daar zullen sommige personen anders over denken, maar dat betekent niet dat deze mensen zich maar moeten schamen omdat ze het nieuws niet of minder volgen. Ik vind het niet lachwekkend, ik weet gewoon niet zoveel van Jihadstrijders. Maar daar ga ik mij dan simpelweg heel erg in verdiepen als ik er een artikel/docu over ga maken.
pi_148491585
SPOILER: top posters van 8 jan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan veel mensen in die hier posten :P
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:55:50 #146
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik vind jou geen goede journalist. Je lult immers maar wat.
Heb jij nooit leren onderbouwen? Zit jij op Windesheim ofzo? :')
pi_148491590
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het is totaal iets anders.
Leg het me eens uit dan, waarom is dat anders?
Want kennelijk vind je het terecht dat hier veel meer aandacht voor is.
Make my day!
pi_148491597
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

All about the money.
Kan idd zelf geen medium noemen waarbij ethisch juist berichten belangrijker is dan populariteit.
pi_148491600
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:54 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Er stoppen ook steeds meer mensen met de opleiding. ^O^
Des te meer reden om voorzichtig te zijn met de gehele groep zoveel kwaliteiten toe te dichten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:56:16 #150
343196 RingBewoner
pi_148491602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je toch niet verwachten met 40 delen in iets meer dan 24 uur.
pi_148491608
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Daar heb ik journalistiek gedaan.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:56:43 #152
13462 BansheeBoy
pi_148491610
Sorry, ik moest even weg. Wat heb ik gemist? :{

vrijdag 9 januari 2015 @ 00:56:54 #153
343196 RingBewoner
pi_148491613
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef agter het volgende:

[..]

Leg het me eens uit dan, waarom is dat anders?
Want kennelijk vind je het terecht dat hier veel meer aandacht voor is.
Dat zijn 12 redelijk willekeurige slachtoffers. Deze mensen zijn uitgezocht. Bijna stuk voor stuk.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 00:57:03 #154
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148491618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Gaat ook nogal hard hier he ;)

SPOILER
_____
pi_148491619
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:

Pizza in de oven inmiddels?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:57:08 #156
343196 RingBewoner
pi_148491622
quote:

Niks, blijf maar weg.
pi_148491624
quote:

Mij, duh.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:57:21 #158
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491626
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef Downwards het volgende:

[..]

Des te meer reden om voorzichtig te zijn met de gehele groep zoveel kwaliteiten toe te dichten.
Laat maar, ik geef het op. Morgen is de wereld vast mooier.
pi_148491629
quote:

volgens mij hebben ze de broers nog niet gevonden
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:57:38 #160
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491631
quote:

weetniet is opeens journalistiek topic geworden
pi_148491632
quote:

Een aantal mensen vroegen zich nog af hoe het nu met je zwager gaat.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:57:51 #162
13462 BansheeBoy
pi_148491634
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:57 schreef Downwards het volgende:

[..]

Pizza in de oven inmiddels?
Ik heb wel de behoefte mijn kuitbeenpezen los te koppelen en in een bakje met extra vierge Olijfolie te doen. :{

pi_148491642
quote:

Een hoop gezeik. Geen nieuws verder.
pi_148491643
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Nee. Nee, ik vind dat je hele aparte conclusies trekt op basis van weinig informatie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik nieuwssites heb geopend en wat mijn beweegredenen zijn om hier bepaalde dingen te vragen. Ik vind dat je te snel bent met concluderen. Al helemaal als je de journalistiek in wil. Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
pi_148491644
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:57 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Laat maar, ik geef het op. Morgen is de wereld vast mooier.
Morgen is het in ieder geval weekend.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:58:56 #166
343196 RingBewoner
pi_148491660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
Dat blijkt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:58:59 #167
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491662
quote:

[..]

Nee. Nee, ik vind dat je hele aparte conclusies trekt op basis van weinig informatie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik nieuwssites heb geopend en wat mijn beweegredenen zijn om hier bepaalde dingen te vragen. Ik vind dat je te snel bent met concluderen. Al helemaal als je de journalistiek in wil. Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
OOOOO SNAP MR.LEWIS
pi_148491669
quote:

[..]

Ze moet inderdaad nog een stuk kritischer en zorgvuldiger geworden.
pi_148491675
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef agter het volgende:

[..]

Vrijheid van godsdienst is nl ook onderdeel van vrijheid van meningsuiting.
1. Je lult poep
2. De fik in een moskee is iets heel anders dan 12 man met automatische wapens afschieten + dit is een aanslag op een grondrecht; vrijheid van meningsuiting en de fik in een moskee niet
3. Het valt wel op dat t grootste deel van religieus geweld door moslims wordt gepleegd.
4. :')

T mooiste zou zijn dat alle imams in Frankrijk moslims oproepen, om op een bepaald moment de straat op te gaan om te laten zien dat zij dit ook verafschuwen. Zou een mooi statement zijn.

Jammer dat die extremisten t verpesten voor een hele grote groep moslims die hartstikke hun best doen voor een democratische samenleving
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:00:55 #170
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491698
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef bombmannl het volgende:

[..]

1. Je lult poep
2. De fik in een moskee is iets heel anders dan 12 man met automatische wapens afschieten + dit is een aanslag op een grondrecht; vrijheid van meningsuiting en de fik in een moskee niet
3. Het valt wel op dat t grootste deel van religieus geweld door moslims wordt gepleegd.

T mooiste zou zijn dat alle imams in Frankrijk moslims oproepen, om op een bepaald moment de straat op te gaan om te laten zien dat zij dit ook verafschuwen. Zou een mooi statement zijn.

Jammer dat die extremisten t verpesten voor een hele grote groep moslims die hartstikke hun best doen voor een democratische samenleving
mensen met een hoger iq dan 25 plaatsen moslims en extremisten dan ook niet in dezelfde categorie
pi_148491702
quote:

[..]

1. Je lult poep

Wait, whut? Vrijheid van godsdienst is geen grondrecht? Tering.
pi_148491703
quote:

[..]

Ik lul poep
Yes
pi_148491706
quote:

[..]

1. Je lult poep

Puntje 2 klopt niet helemaal, want een aanval op een moskee is ook een aanval op de grondwet van de vrije religie
pi_148491711
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb wel de behoefte mijn kuitbeenpezen los te koppelen en in een bakje met extra vierge Olijfolie te doen. :{

Daarvoor heb je nodig: Een scherp mes, een bakje en extra vierge olijfolie. Het ¨loskoppelen van de kuitbeenpezen doe je met behulp van het (uitbeen)mes, de rest wijst zichzelf. O-)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:02:10 #175
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491715
quote:

[..]

Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn, dat je na vijf uur pas wist dat ze niet meer in huizen zochten maar in een bos... Ach, lees je reacties gewoon terug.

Ik heb helemaal niet gezegd dat dat bijzonder is? :)
pi_148491730
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:02 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn, dat je na vijf uur pas wist dat ze niet meer in huizen zochten maar in een bos... Ach, lees je reacties gewoon terug.

Ach, ik volg het ook niet 24/7 en ik werk nu 7 jaar voor een dagblad.
pi_148491737
quote:

[..]

Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn
Zo schandalig is dat niet, tenzij je als journalist gratis een glazen bol meekrijgt.
pi_148491740
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ze moet inderdaad nog een stuk kritischer en zorgvuldiger geworden.
Als iemand zo is met conclusies trekken, wordt het wat mij betreft moeilijk om goede verhalen te maken. Ik geloof ook niet dat zij van alles weet over Jihadstrijders, want zoveel is daar niet eens over te vinden ben ik achtergekomen. Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp. Dus ik vind het onaardig dat ze mij 'uitlacht' omdat ik vrij weinig over Jihadstrijders weet.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:04:43 #179
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491749
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie je, Windesheim. :P
pi_148491750
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Nammie het volgende:

[..]

Als iemand zo is met conclusies trekken, wordt het wat mij betreft moeilijk om goede verhalen te maken. Ik geloof ook niet dat zij van alles weet over Jihadstrijders, want zoveel is daar niet eens over te vinden ben ik achtergekomen. Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp. Dus ik vind het onaardig dat ze mij 'uitlacht' omdat ik vrij weinig over Jihadstrijders weet.
Wat weet zij wel wat jij niet weet dan?
pi_148491757
quote:
Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp.
Klopt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:05:37 #182
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148491764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wait, whut? Vrijheid van godsdienst is geen grondrecht? Tering.
Dat zou eigenlijk "gevrijwaard van godsdienst" moeten zijn.
pi_148491766
quote:

[..]

Onterecht ook. Dat haar interesse bij o.a. jihadisten ligt betekent niet dat dat voor alle andere journalisten ook geldt.
pi_148491771
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat verklaart i.i.g. het aantal berichten dat je hebt geplaatst en waarschijnlijk ook het niveau. Geen wonder dat de kranten failliet gaan.
pi_148491772
Ik denk dat Nammie het uiteindelijk verder schopt in de journalistiek. Ze beseft immers ook wanneer ze iets niet weet / kan weten.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:06:07 #186
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148491774
quote:

[..]

Mag ik nou ook weer off-topic met islam-meningen? :P ;)
pi_148491775
quote:

[..]

Ik studeer journalistiek en het gaat helemaal prima. Ik vind het inderdaad bijzonder dat de daders inmiddels niet gepakt zijn aangezien ze zijn gespot bij een benzinestation en dus niet veel verder kunnen zijn. Dan nog het feit erbij dat er zóveel politie op de been is. En inderdaad: ik ben ook bezig met andere dingen, dus ik had geen idee dat ze mogelijk in een bos waren. Maar dat lijkt mij geen schande.
pi_148491777
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat zijn 12 redelijk willekeurige slachtoffers. Deze mensen zijn uitgezocht. Bijna stuk voor stuk.
Alle twaalf stuk voor stuk uitgekozen?
Ik dacht dat er hier ook redelijk wat toevallige bystanders neergelegd waren. Die politieagent bijv.
Van de twaalf waren er (wat ik lees) 5 cartoonisten, de meerderheid niet.

En persoonlijk zie ik het verschil niet in afgemaakt worden omdat je een bepaalde mening verkondigt, of omdat je een bepaalde godsdienst aanhangt (wat ook een uiting van een mening is).
Make my day!
pi_148491779
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Zie je, Windesheim. :P
Heb ook geen idee waarom ik als een van de weinige afgestudeerde journalisten een baan heb weten te scoren.
pi_148491783
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat weet zij wel wat jij niet weet dan?
Geen idee, zij zegt het. :P
pi_148491789
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Dat zou eigenlijk "gevrijwaard van godsdienst" moeten zijn.
Mwuah concrete verwijzingen naar vrijheid van overtuiging en politiek standpunt zijn er ook in te vinden, dus zie niet in waarom.
  Admin vrijdag 9 januari 2015 @ 01:07:23 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_148491792
Slowchattopic graag :(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_148491798
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat verklaart i.i.g. het aantal berichten dat je hebt geplaatst en waarschijnlijk ook het niveau. Geen wonder dat de kranten failliet gaan.
Dat zie je goed.

Ik ben een vrij simpel figuur. Een echte journalist dus.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:08:07 #194
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491800
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onterecht ook. Dat haar interesse bij o.a. jihadisten ligt betekent niet dat dat voor alle andere journalisten ook geldt.
Daar ligt mijn interesse helemaal niet. Punt is dat het bij je opleiding hoort om je te kunnen verdiepen in verschillende gebieden van de journalistiek. Ik krijg bijvoorbeeld colleges over ISIS etc. Maar goed, ik ga slapen. :)
pi_148491804
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef Nammie het volgende:

[..]

Geen idee, zij zegt het. :P
Begint dan bijna een parodie te worden, "ik weet, ik weet... wat jij niet weet en het is..."
pi_148491807
Met afstand het slechtste topic uit de toch behoorlijke reeks.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:08:54 #197
13462 BansheeBoy
pi_148491814
Aboutaleb heeft toch alles gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag. En dan toch zo'n rotstuk op geenstijl:

http://www.geenstijl.nl/

pi_148491817
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Daar ligt mijn interesse helemaal niet. Punt is dat het bij je opleiding hoort om je te kunnen verdiepen in verschillende gebieden van de journalistiek. Ik krijg bijvoorbeeld colleges over ISIS etc. Maar goed, ik ga slapen. :)
Slaap lekker en denk er nog maar eens goed over na.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:09:19 #199
28033 Pek
je moet wat
pi_148491820
quote:

[..]

Zit ik nu een bitchfight te lezen? Tief op en ga lekker DMmen ofzo, djeez :{w
pi_148491827
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Niet in alle, inderdaad. Je kritiek is onterecht. Next.
pi_148491834
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Aboutaleb heeft toch alles gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag. En dan toch zo'n rotstuk op geenstijl:

Bijna alsof ze op voorhand al de botte bijl van stal hadden gehaald. Zou het met zijn afkomst te maken hebben?
pi_148491839
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet in alle, inderdaad. Je kritiek is onterecht. Next.
Bijna schandalig zelfs.
pi_148491842
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik ben een vrij simpel figuur.
Dan delen we i.i.g. wat. :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:10:54 #204
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491846
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:10 schreef Downwards het volgende:

[..]

Bijna alsof ze op voorhand al de botte bijl van stal hadden gehaald. Zou het met zijn afkomst te maken hebben?
niemand met een iq hoger dan 0.3 neemt GeenStijl dan ook serieus
pi_148491852
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef Nammie het volgende:

[..]

de daders
"de verdachten"
Straks als hoernalist mag je daders schrijven.
pi_148491853
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Aboutaleb is een populist, net als Geert :')
pi_148491855
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef agter het volgende:

[..]

Alle twaalf stuk voor stuk uitgekozen?
Ik dacht dat er hier ook redelijk wat toevallige bystanders neergelegd waren. Die politieagent bijv.
Van de twaalf waren er (wat ik lees) 5 cartoonisten, de meerderheid niet.

En persoonlijk zie ik het verschil niet in afgemaakt worden omdat je een bepaalde mening verkondigt, of omdat je een bepaalde godsdienst aanhangt (wat ook een uiting van een mening is).
Toevallig in een vergadering van dat blad zitten? :')

Er zijn ook redacteuren, drukkers, medewerkers etc. Zo'n blad bestaat niet alleen uit cartoonisten.
Lijken mij geen bystanders.
pi_148491876
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

niemand met een iq hoger dan 0.3 neemt GeenStijl dan ook serieus
En jij dus niet?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:13:31 #209
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491885
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:13:59 #210
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491889
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:13 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En jij dus niet?
neen, jij wel?
pi_148491904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:13 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

neen, jij wel?
Ik vroeg het mij slechts af, je lijkt mij een grensgevalletje.
pi_148491921
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:11 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Toevallig in een vergadering van dat blad zitten? :')

Er zijn ook redacteuren, drukkers, medewerkers etc. Zo'n blad bestaat niet alleen uit cartoonisten.
Lijken mij geen bystanders.
Toevallig aanwezig.
Maar dus niet allemaal stuk voor stuk van te voren uitgekozen.
Dat zul je in een moskee ook hebben, imams/voorgangers, mensen die thee zetten.

Eerlijk, ik zie het verschil niet. Vrijheid van meningsuiting is ook vrijheid van godsdienst.
Make my day!
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 01:16:27 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148491924
quote:
Ziet eruit alsof er nuke ontploft in Europa als de pagina laadt :P
_____
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:17:06 #214
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148491936
Ligt het nou aan mij of zijn veel (vooral vrouwelijke) studenten journalistiek onnodig hard en respectloos naar anderen? Is dat een soort zelfbescherming? Ik heb die indruk al jaren maar misschien zit ik er volledig naast hoor.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:17:18 #215
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Mag ik nou ook weer off-topic met islam-meningen? :P ;)
Ja, er is toch geen nieuws en ik ben klaar met mijn discussie met de troll. :*
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:17:20 #216
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148491940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:14 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik vroeg het mij slechts af, je lijkt mij een grensgevalletje.
en jij bent een kloon van?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:17:51 #217
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148491945
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Dank je wel guapa :*
pi_148491955
quote:

[..]

Komt ook wel goed uit, aangezien je gaat slapen.
pi_148491957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn veel (vooral vrouwelijke) studenten journalistiek onnodig hard en respectloos naar anderen? Is dat een soort zelfbescherming? Ik heb die indruk al jaren maar misschien zit ik er volledig naast hoor.
Dat kunnen sommige vrouwen doen. Wees een vent en sta er boven. Omgekeerde geldt voor de dames.
pi_148491960
quote:
Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, vrouwen moet je bepaalde functies gewoon niet geven.
pi_148491971
quote:

[..]

Ik ben geen troll hoor. Ik begrijp sowieso niet dat je dat nu maar zegt, naar mijn idee reageer ik vrij inhoudelijk op je zonder harde conclusies.
pi_148491975
Dit was trouwens de agente die gisterochtend is dood geschoten

27 jarige agente, die nog in opleiding was
pi_148491976
quote:
Dat heet Vrijheid van meningsuiting.
Make my day!
pi_148491982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit was trouwens de agente die gisterochtend is dood geschoten
[ afbeelding ]
27 jarige agente, die pas bij de politie zat
Nog in opleiding zelfs.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:21:41 #225
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148491990
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:20 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik ben geen troll hoor. Ik begrijp sowieso niet dat je dat nu maar zegt, naar mijn idee reageer ik vrij inhoudelijk op je zonder harde conclusies.
Je moet alles op FOK met een scheut zout nemen.
pi_148491992
Wat is eigenlijk ons beleid voor terug kerende jihad-gangers?
Make my day!
pi_148491997
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, vrouwen moet je bepaalde functies gewoon niet geven.
Deze man.
pi_148491998
quote:
Ik merk het nooit. Ik merk wel dat iedereen altijd overal een mening over heeft en dat vrij veel studenten heel erg direct zijn. Ikzelf ook, maar ik blijf wel altijd respectvol.
pi_148492000
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:21 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nog in opleiding zelfs.
Niet meer
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2015 @ 01:22:53 #230
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_148492005
Vous êtes nombreux à nous interroger sur les informations de CNN faisant état d'un séjour en 2011 de Saïd Kouachi au Yémen. Nous n'avons pour l'heure aucune confirmation de cette information.

La ministre de la justice, Christiane Taubira, a été interviewée par CNN et interrogée sur le sujet. Les déclarations de la ministre sont très confuses, mais elle n'a pas confirmé ce séjour. Elle évoque en revanche un séjour d'un des deux frères en 2005 et en 2008, puis évoque une arrestation.

La ministre semble donc se tromper, et parler du parcours de Chérif Kouachi. Selon nos informations, Chérif Kouachi avait en effet la volonté de partir dans cette région pour gagner l'Irak, aux côtés d'autres membres de la filière "des Buttes Chaumonts", qui partaient régulièrement entre 2003 et 2005 vers l'Irak. Mais Chérif Kouachi n’a jamais quitté le sol français : il est interpellé, à Paris, en janvier 2005.

Bron: Le Monde

https://translate.google.com voor diegene die het vervelend vinden dat ik even niet meer vertaal :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_148492006
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef agter het volgende:
Ondervragen en het juridische systeem uitvoeren.
pi_148492008
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef agter het volgende:
Handjes er af hakken, mond dichtnaaien en castreren.
pi_148492013
Laten we niet op alle trollen zout leggen.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:23:25 #234
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148492014
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik merk het nooit. Ik merk wel dat iedereen altijd overal een mening over heeft en dat vrij veel studenten heel erg direct zijn. Ikzelf ook, maar ik blijf wel altijd respectvol.
Misschien is dat het, dat studenten journalistiek gewoon sterkere meningen hebben. Maar waarom het me bij vrouwen dan meer opvalt blijft me een raadsel.
pi_148492017
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Niet meer
4/10
pi_148492018
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:21 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Je moet alles op FOK met een scheut zout nemen.
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo. :)
pi_148492026
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, ongelovigen moet je bepaalde rechten gewoon niet gunnen.
De soera´s hoef ik voor jou waarschijnlijk niet op te zoeken. :/
pi_148492029
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Deze man.
ja? :o
pi_148492030
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Je voldoet niet exact aan haar verwachtingen (op basis van erg weinig informatie). Niets om je voor te schamen.
pi_148492036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Misschien is dat het, dat studenten journalistiek gewoon sterkere meningen hebben. Maar waarom het me bij vrouwen dan meer opvalt blijft me een raadsel.
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak. :P
pi_148492037
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

De soera´s hoef ik voor jou waarschijnlijk niet op te zoeken. :/
Je bedoelt volgens mij 'Ayahs', maar goed, waarover?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:25:20 #242
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148492038
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

^O^
Welke school zit je nou? Kan ik maandag naar je zwaaien. :)
pi_148492039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ondervragen en het juridische systeem uitvoeren.
Juridisch? Lijkt me heel moeilijk te bewijzen dat personen misdaden begaan hebben daar.
Lastige materie.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:25:40 #244
28033 Pek
je moet wat
pi_148492044
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef agter het volgende:

Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht. :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:25:51 #245
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148492048
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak. :P
Haha, dat zou kunnen :)
pi_148492055
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef agter het volgende:

[..]

Juridisch? Lijkt me heel moeilijk te bewijzen dat personen misdaden begaan hebben daar.
Lastige materie.
Het is meer het geval vanwege gebrek aan een goed strategie idd.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:26:49 #247
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148492065
Ik wil wel even melden dat jullie me van m'n werk afhouden en dat ik dat niet prettig vind.
pi_148492069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:

[..]

Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht. :)
Opinions are like ass holes everyone's got one.
pi_148492071

Verschillende Franse sites zijn gehackt door een groep uit Algerije
pi_148492073
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Handjes er af hakken, mond dichtnaaien en castreren.
Wellicht dat je kunt verhuizen naar IS, als je het niet eens bent met de principes van een democratische rechtstaat die rekening houd met mensenrechten. ;)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:27:13 #251
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148492074
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef Downwards het volgende:

[..]

Je voldoet niet exact aan haar verwachtingen (op basis van erg weinig informatie). Niets om je voor te schamen.
Als je verder wil praten staat mijn inbox open hoor. Ik had niet veel informatie nodig om mijn mening te vormen. Iemand die een toekomst in de journalistiek wil en zo om gaat met het nieuws vind ik hypocriet. :)
pi_148492078
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?
pi_148492084
quote:

[..]

Dan nog is het vrijheid van meningsuiting.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:27:59 #254
28033 Pek
je moet wat
pi_148492088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef JCats het volgende:

[..]

Opinions are like ass holes everyone's got one.
Precies, en zo moet het ook zijn 8-)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:28:03 #255
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148492091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?
Ze had het tegen mij en van mij mocht het.
pi_148492094
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Als je verder wil praten staat mijn inbox open hoor. Ik had niet veel informatie nodig om mijn mening te vormen. Iemand die een toekomst in de journalistiek wil en zo om gaat met het nieuws vind ik hypocriet. :)
Daar ging het dus mis. Zoals niet veel later pijnlijk duidelijk werd.
pi_148492096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Nammie is een moslim(a)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 01:28:30 ]
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:28:27 #258
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148492098
quote:

[..]

5 miljard mensen zijn het niet eens met jouw persoonlijke mening, helaas
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2015 @ 01:28:53 #259
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_148492103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Verschillende Franse sites zijn gehackt door een groep uit Algerije
Meldt Le Monde ook

Concernant les piratages informatiques de plusieurs sites de municipalités du Val d'Oise :
Nos journalistes ont trouvé des informations sur le hacker "Apoca-dz", dont le pseudonyme figuraient sur les pages d'accueil des sites perturbés. Ils ont joint la personne derrière le compte Facebook indiqué en lien des sites piratés.
Cet individu, qui se dit âgé de 17 ans sur sa page Facebook, dit agir seul depuis l'Algérie. Il se dit sympathisant de l'Etat islamique et justifie ses actes par "la défense de l'Islam", mais rien ne permet de dire qu'il soit lié formellement à l'organisation djihadiste. Il dit être derrière des dizaines de piratages listés sur ce site spécialisé. Selon lui, il a pu profiter de la "sécurité 0" en vigueur sur les sites visés.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:29:34 #260
28033 Pek
je moet wat
pi_148492112
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En dat mag :)
Schiet me alleen niet door mn kop, graag :{w
pi_148492113
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Ze had het tegen mij en van mij mocht het.
Dus jij bent niet zo zeer van de individuele rechten van de mens.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:29:40 #262
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148492114
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Downwards het volgende:

[..]

Daar ging het dus mis. Zoals niet veel later pijnlijk duidelijk werd.
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?
pi_148492137
quote:

[..]

Maar hun 'vrijheid van meningsuiting' (het stokpaardje) is kennelijk minder belangrijk.
Make my day!
pi_148492138
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Zou ze niet per se als waardevol kwalificeren, maar ik heb alles gelezen ja.
pi_148492143
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nammie is een moslim(a)?
Zegt wie? Misschien wel een Christen. Het oude testament laat niet veel aan de verbeelding over. }:|
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:31:50 #266
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148492147
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef Downwards het volgende:

[..]

Zou ze niet per se als waardevol kwalificeren, maar ik heb alles gelezen ja.
^O^
pi_148492156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Zegt wie? Misschien wel een Christen. Het oude testament laat niet veel aan de verbeelding over. }:|
Nobody, ik vraag het, Christenen zijn niet echt van het OT he.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:32:36 #268
13462 BansheeBoy
pi_148492159
Ik voel me vochtig man. :{

pi_148492161
Dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is, is er ook maar ingestampt en wordt dan nagepraat.
pi_148492170
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

^O^
Oké, dan kan ik nu met een gerust hart een krentenbol pakken beneden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:33:06 #271
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148492171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nobody, ik vraag het, Christenen zijn niet echt van het OT he.
Huh? Hoe kom je daar bij?
pi_148492175
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Ja, we weten nou wel dat je mij dom en hypocriet vindt en het lachwekkend vindt dat ik geen kennis heb over Jihadisten e.d. Helemaal prima, je punt is inmiddels duidelijk. Ik hoop dat je gaat leren dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken, maar altijd met een open blikr kijkt naar situaties. Dat is echt belangrijk.

Nou over tot het onderwerp van het topic.
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2015 @ 01:33:30 #273
35723 crew  GGMM
pi_148492177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
Dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is, is er ook maar ingestampt en wordt dan nagepraat.
Uh... oke

Bedankt Hans.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:33:32 #274
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148492180
quote:

[..]

Feit, niet mening.

5 miljard mensen zijn niet goed wijs.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2015 @ 01:33:44 #275
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_148492182
quote:
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je alles moet kúnnen zeggen. Niet dat je het ook móet zeggen
pi_148492187
quote:
Idd, ieder zender besteed er aandacht aan met intellectuelen en prominenten en verbazingwekkend genoeg kunnen en draaien ze dan alleen maar rond op 'gevaar' en 'vrijheid van meningsuiting'. Je zou eerder denken aan opgelegde antwoorden en conclusies als je naar de resultaten kijkt. :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:34:17 #277
186587 Byzantynixschii
pi_148492190
quote:
:?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:35:03 #278
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148492198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:33 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Feit, niet mening.

5 miljard mensen zijn niet goed wijs.
mensen die meningen als feiten verkondigen :')
pi_148492202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Huh? Hoe kom je daar bij?
Ik ben geleerd in het Christendom, duh.
pi_148492203
En stel dat je het hier hartstikke mee eens bent, met deze aanslag, niet dat je het zelf zou doen, maar je bent het er wel mee eens... Is dat dan ook vrijheid van meningsuiting?
Of zijn sommige meningen inferieurder dan andere?
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:35:49 #281
186587 Byzantynixschii
pi_148492210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

mensen die meningen als feiten verkondigen :')
Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, er in geloven is dus daadwerkelijk en feitelijk gelul in de ruimte.
pi_148492219
quote:
Faxkist.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2015 @ 01:36:31 #283
35723 crew  GGMM
pi_148492223
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:33 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting betekent dat je alles moet kúnnen zeggen. Niet dat je het ook móet zeggen
Dit cliché hadden we pas 5 keer gezien vandaag.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, er in geloven is dus daadwerkelijk en feitelijk gelul in de ruimte.
Ik snap dat je dat denkt, maar nee; het is een mening. Dat jij er van overtuigd bent dat iets zo is maakt het geen feit.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148492228
quote:

[..]

Er is ook geen bewijs voor het bestaan van liefde. :')
pi_148492235
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Idd, ieder zender besteed er aandacht aan met intellectuelen en prominenten en verbazingwekkend genoeg kunnen en draaien ze dan alleen maar rond op 'gevaar' en 'vrijheid van meningsuiting'. Je zou eerder denken aan opgelegde antwoorden en conclusies als je naar de resultaten kijkt. :')
Het lijkt mij ook beter om een concrete oplossing te zoeken. Maak wapenbezit vrij zodat niet alleen moslims en ander crimineel tuig ermee rondloopt. Geef mensen de middelen om zichzelf tegen dit tuig te beschermen!
pi_148492237
quote:

[..]

Voor veel meningen is er ook geen bewijs, dus dat kan geen argument zijn.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:37:11 #287
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148492239
quote:

[..]

daarom heet het ook geloof, Hans

vrijdag 9 januari 2015 @ 01:37:27 #288
186587 Byzantynixschii
pi_148492243
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit cliché hadden we pas 5 keer gezien vandaag.

[..]

Ik snap dat je dat denkt, maar nee; het is een mening. Dat jij er van overtuigd bent dat iets zo is maakt het geen feit.
Lol, wat een onzin. :')
pi_148492249
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook beter om een concrete oplossing te zoeken. Maak wapenbezit vrij zodat niet alleen moslims en ander crimineel tuig ermee rondloopt. Geef mensen de middelen om zichzelf tegen dit tuig te beschermen!
Ja, aanzienlijk meer doden. Prima idee.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:37:52 #290
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148492250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

ah een narcist gespot
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2015 @ 01:38:01 #291
35723 crew  GGMM
pi_148492253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Goed argument.

Misschien kan je je posts beter in ONZ voortzetten als een inhoudelijke discussie te moeilijk voor je is.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148492260
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je weet dat de agenten in kwestie die doodgeschoten zijn (getraind) bewapend waren he? Als je over oplossingen zoeken spreekt moet je dan niet met slechte voorbeelden komen.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 01:38:26 #293
257132 crew  Awsom
pi_148492263
mensen dit is een NWS topic

kap eens met dit slappe gelul over of god wel of niet bestaat en richt je op de klopjacht
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:38:28 #294
186587 Byzantynixschii
pi_148492264
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En dat is verder prima, maar het is een feit dat het gelul in de ruimte is, er is immers geen bewijs voor.
pi_148492269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Denk trouwens dat Senior de laatste gelovige is binnen die familie.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 01:38:49 #296
257132 crew  Awsom
pi_148492270
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En dat is verder prima, maar het is een feit dat het gelul in de ruimte is, er is immers geen bewijs voor.
ga eens terug naar KLB
pi_148492273
De vrijheid van meningsuiting is geëxporteerd naar landen als Irak en Libya.
De mensen daar zijn er maar wat blij om.
pi_148492277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef agter het volgende:
En stel dat je het hier hartstikke mee eens bent, met deze aanslag, niet dat je het zelf zou doen, maar je bent het er wel mee eens... Is dat dan ook vrijheid van meningsuiting?
Of zijn sommige meningen inferieurder dan andere?
Het eens zijn met geweld is wel wat anders dan een tekening maken. Maar je kunt stellen dat het moet kunnen. Sterker nog, ik ben voor want dan weten we precies wie uitgezet moet worden als potentieel gevaar. Zo werkt het nu ook wel weer.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2015 @ 01:39:09 #299
35723 crew  GGMM
pi_148492279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
er is immers geen bewijs voor.
Dat mag jij vinden, jouw mening. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148492284
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:38 schreef Awsom het volgende:
mensen dit is een NWS topic

kap eens met dit slappe gelul over of god wel of niet bestaat en richt je op de klopjacht
Was die er maar.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:39:20 #301
186587 Byzantynixschii
pi_148492286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goed argument.

Misschien kan je je posts beter in ONZ voortzetten als een inhoudelijke discussie te moeilijk voor je is.
Ga ergens anders janken man, pubertje. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')