Bijna alsof ze op voorhand al de botte bijl van stal hadden gehaald. Zou het met zijn afkomst te maken hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Aboutaleb heeft toch alles gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag. En dan toch zo'n rotstuk op geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/²
Bijna schandalig zelfs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet in alle, inderdaad. Je kritiek is onterecht. Next.
niemand met een iq hoger dan 0.3 neemt GeenStijl dan ook serieusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bijna alsof ze op voorhand al de botte bijl van stal hadden gehaald. Zou het met zijn afkomst te maken hebben?
"de verdachten"quote:
Aboutaleb is een populist, net als Geertquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Aboutaleb heeft toch alles gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag. En dan toch zo'n rotstuk op geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/²
Toevallig in een vergadering van dat blad zitten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Alle twaalf stuk voor stuk uitgekozen?
Ik dacht dat er hier ook redelijk wat toevallige bystanders neergelegd waren. Die politieagent bijv.
Van de twaalf waren er (wat ik lees) 5 cartoonisten, de meerderheid niet.
En persoonlijk zie ik het verschil niet in afgemaakt worden omdat je een bepaalde mening verkondigt, of omdat je een bepaalde godsdienst aanhangt (wat ook een uiting van een mening is).
En jij dus niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niemand met een iq hoger dan 0.3 neemt GeenStijl dan ook serieus
Toevallig aanwezig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Toevallig in een vergadering van dat blad zitten?
Er zijn ook redacteuren, drukkers, medewerkers etc. Zo'n blad bestaat niet alleen uit cartoonisten.
Lijken mij geen bystanders.
Ziet eruit alsof er nuke ontploft in Europa als de pagina laadtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:13 schreef Inolvidable het volgende:
Mooie tool:
http://srogers.cartodb.co(...)9d821ea90d/embed_map
Ja, er is toch geen nieuws en ik ben klaar met mijn discussie met de troll.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik nou ook weer off-topic met islam-meningen?![]()
en jij bent een kloon van?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:14 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij slechts af, je lijkt mij een grensgevalletje.
Dank je wel guapaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, er is toch geen nieuws en ik ben klaar met mijn discussie met de troll.
Komt ook wel goed uit, aangezien je gaat slapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kunnen sommige vrouwen doen. Wees een vent en sta er boven. Omgekeerde geldt voor de dames.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn veel (vooral vrouwelijke) studenten journalistiek onnodig hard en respectloos naar anderen? Is dat een soort zelfbescherming? Ik heb die indruk al jaren maar misschien zit ik er volledig naast hoor.
Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, vrouwen moet je bepaalde functies gewoon niet geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn veel (vooral vrouwelijke) studenten journalistiek onnodig hard en respectloos naar anderen? Is dat een soort zelfbescherming? Ik heb die indruk al jaren maar misschien zit ik er volledig naast hoor.
Ik ben geen troll hoor. Ik begrijp sowieso niet dat je dat nu maar zegt, naar mijn idee reageer ik vrij inhoudelijk op je zonder harde conclusies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat heet Vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
Nog in opleiding zelfs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit was trouwens de agente die gisterochtend is dood geschoten
[ afbeelding ]
27 jarige agente, die pas bij de politie zat
Je moet alles op FOK met een scheut zout nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben geen troll hoor. Ik begrijp sowieso niet dat je dat nu maar zegt, naar mijn idee reageer ik vrij inhoudelijk op je zonder harde conclusies.
Deze man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, vrouwen moet je bepaalde functies gewoon niet geven.
Ik merk het nooit. Ik merk wel dat iedereen altijd overal een mening over heeft en dat vrij veel studenten heel erg direct zijn. Ikzelf ook, maar ik blijf wel altijd respectvol.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
Niet meerquote:
Ondervragen en het juridische systeem uitvoeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef agter het volgende:
Wat is eigenlijk ons beleid voor terug kerende jihad-gangers?
Handjes er af hakken, mond dichtnaaien en castreren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef agter het volgende:
Wat is eigenlijk ons beleid voor terug kerende jihad-gangers?
Misschien is dat het, dat studenten journalistiek gewoon sterkere meningen hebben. Maar waarom het me bij vrouwen dan meer opvalt blijft me een raadsel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik merk het nooit. Ik merk wel dat iedereen altijd overal een mening over heeft en dat vrij veel studenten heel erg direct zijn. Ikzelf ook, maar ik blijf wel altijd respectvol.
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet alles op FOK met een scheut zout nemen.
De soera´s hoef ik voor jou waarschijnlijk niet op te zoeken. :/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, ongelovigen moet je bepaalde rechten gewoon niet gunnen.
Je voldoet niet exact aan haar verwachtingen (op basis van erg weinig informatie). Niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo.
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is dat het, dat studenten journalistiek gewoon sterkere meningen hebben. Maar waarom het me bij vrouwen dan meer opvalt blijft me een raadsel.
Je bedoelt volgens mij 'Ayahs', maar goed, waarover?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
De soera´s hoef ik voor jou waarschijnlijk niet op te zoeken. :/
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo.
Juridisch? Lijkt me heel moeilijk te bewijzen dat personen misdaden begaan hebben daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondervragen en het juridische systeem uitvoeren.
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef agter het volgende:
En persoonlijk zie ik het verschil niet in afgemaakt worden omdat je een bepaalde mening verkondigt, of omdat je een bepaalde godsdienst aanhangt (wat ook een uiting van een mening is).
Haha, dat zou kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak.
Het is meer het geval vanwege gebrek aan een goed strategie idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef agter het volgende:
[..]
Juridisch? Lijkt me heel moeilijk te bewijzen dat personen misdaden begaan hebben daar.
Lastige materie.
Opinions are like ass holes everyone's got one.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.
Wellicht dat je kunt verhuizen naar IS, als je het niet eens bent met de principes van een democratische rechtstaat die rekening houd met mensenrechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Handjes er af hakken, mond dichtnaaien en castreren.
Als je verder wil praten staat mijn inbox open hoor. Ik had niet veel informatie nodig om mijn mening te vormen. Iemand die een toekomst in de journalistiek wil en zo om gaat met het nieuws vind ik hypocriet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je voldoet niet exact aan haar verwachtingen (op basis van erg weinig informatie). Niets om je voor te schamen.
Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak.
Dan nog is het vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.
Precies, en zo moet het ook zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef JCats het volgende:
[..]
Opinions are like ass holes everyone's got one.
Ze had het tegen mij en van mij mocht het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?
Daar ging het dus mis. Zoals niet veel later pijnlijk duidelijk werd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je verder wil praten staat mijn inbox open hoor. Ik had niet veel informatie nodig om mijn mening te vormen. Iemand die een toekomst in de journalistiek wil en zo om gaat met het nieuws vind ik hypocriet.
Nammie is een moslim(a)?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?
5 miljard mensen zijn het niet eens met jouw persoonlijke mening, helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Meldt Le Monde ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Verschillende Franse sites zijn gehackt door een groep uit Algerije
En dat magquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
5 miljard mensen zijn het niet eens met jouw persoonlijke mening, helaas
Dus jij bent niet zo zeer van de individuele rechten van de mens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze had het tegen mij en van mij mocht het.
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar ging het dus mis. Zoals niet veel later pijnlijk duidelijk werd.
Maar hun 'vrijheid van meningsuiting' (het stokpaardje) is kennelijk minder belangrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou ze niet per se als waardevol kwalificeren, maar ik heb alles gelezen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?
Zegt wie? Misschien wel een Christen. Het oude testament laat niet veel aan de verbeelding over.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou ze niet per se als waardevol kwalificeren, maar ik heb alles gelezen ja.
Nobody, ik vraag het, Christenen zijn niet echt van het OT he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Zegt wie? Misschien wel een Christen. Het oude testament laat niet veel aan de verbeelding over.
Huh? Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nobody, ik vraag het, Christenen zijn niet echt van het OT he.
Ja, we weten nou wel dat je mij dom en hypocriet vindt en het lachwekkend vindt dat ik geen kennis heb over Jihadisten e.d. Helemaal prima, je punt is inmiddels duidelijk. Ik hoop dat je gaat leren dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken, maar altijd met een open blikr kijkt naar situaties. Dat is echt belangrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?
Uh... okequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
Dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is, is er ook maar ingestampt en wordt dan nagepraat.
Feit, niet mening.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je alles moet kúnnen zeggen. Niet dat je het ook móet zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
Dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is, is er ook maar ingestampt en wordt dan nagepraat.
Idd, ieder zender besteed er aandacht aan met intellectuelen en prominenten en verbazingwekkend genoeg kunnen en draaien ze dan alleen maar rond op 'gevaar' en 'vrijheid van meningsuiting'. Je zou eerder denken aan opgelegde antwoorden en conclusies als je naar de resultaten kijkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
mensen die meningen als feiten verkondigenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Feit, niet mening.
5 miljard mensen zijn niet goed wijs.
Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, er in geloven is dus daadwerkelijk en feitelijk gelul in de ruimte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mensen die meningen als feiten verkondigen
Faxkist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
Dit cliché hadden we pas 5 keer gezien vandaag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je alles moet kúnnen zeggen. Niet dat je het ook móet zeggen
Ik snap dat je dat denkt, maar nee; het is een mening. Dat jij er van overtuigd bent dat iets zo is maakt het geen feit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, er in geloven is dus daadwerkelijk en feitelijk gelul in de ruimte.
Er is ook geen bewijs voor het bestaan van liefde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor het bestaan van goden, er in geloven is dus daadwerkelijk en feitelijk gelul in de ruimte.
Het lijkt mij ook beter om een concrete oplossing te zoeken. Maak wapenbezit vrij zodat niet alleen moslims en ander crimineel tuig ermee rondloopt. Geef mensen de middelen om zichzelf tegen dit tuig te beschermen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, ieder zender besteed er aandacht aan met intellectuelen en prominenten en verbazingwekkend genoeg kunnen en draaien ze dan alleen maar rond op 'gevaar' en 'vrijheid van meningsuiting'. Je zou eerder denken aan opgelegde antwoorden en conclusies als je naar de resultaten kijkt.
Voor veel meningen is er ook geen bewijs, dus dat kan geen argument zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
daarom heet het ook geloof, Hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Lol, wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit cliché hadden we pas 5 keer gezien vandaag.
[..]
Ik snap dat je dat denkt, maar nee; het is een mening. Dat jij er van overtuigd bent dat iets zo is maakt het geen feit.
Ja, aanzienlijk meer doden. Prima idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook beter om een concrete oplossing te zoeken. Maak wapenbezit vrij zodat niet alleen moslims en ander crimineel tuig ermee rondloopt. Geef mensen de middelen om zichzelf tegen dit tuig te beschermen!
Goed argument.quote:
Je weet dat de agenten in kwestie die doodgeschoten zijn (getraind) bewapend waren he? Als je over oplossingen zoeken spreekt moet je dan niet met slechte voorbeelden komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook beter om een concrete oplossing te zoeken. Maak wapenbezit vrij zodat niet alleen moslims en ander crimineel tuig ermee rondloopt. Geef mensen de middelen om zichzelf tegen dit tuig te beschermen!
En dat is verder prima, maar het is een feit dat het gelul in de ruimte is, er is immers geen bewijs voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daarom heet het ook geloof, Hans
Denk trouwens dat Senior de laatste gelovige is binnen die familie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daarom heet het ook geloof, Hans
ga eens terug naar KLBquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En dat is verder prima, maar het is een feit dat het gelul in de ruimte is, er is immers geen bewijs voor.
Het eens zijn met geweld is wel wat anders dan een tekening maken. Maar je kunt stellen dat het moet kunnen. Sterker nog, ik ben voor want dan weten we precies wie uitgezet moet worden als potentieel gevaar. Zo werkt het nu ook wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:35 schreef agter het volgende:
En stel dat je het hier hartstikke mee eens bent, met deze aanslag, niet dat je het zelf zou doen, maar je bent het er wel mee eens... Is dat dan ook vrijheid van meningsuiting?
Of zijn sommige meningen inferieurder dan andere?
Was die er maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:38 schreef Awsom het volgende:
mensen dit is een NWS topic
kap eens met dit slappe gelul over of god wel of niet bestaat en richt je op de klopjacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |