Als je verder wil praten staat mijn inbox open hoor. Ik had niet veel informatie nodig om mijn mening te vormen. Iemand die een toekomst in de journalistiek wil en zo om gaat met het nieuws vind ik hypocriet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je voldoet niet exact aan haar verwachtingen (op basis van erg weinig informatie). Niets om je voor te schamen.
Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak.
Dan nog is het vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.
Precies, en zo moet het ook zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef JCats het volgende:
[..]
Opinions are like ass holes everyone's got one.
Ze had het tegen mij en van mij mocht het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?
Daar ging het dus mis. Zoals niet veel later pijnlijk duidelijk werd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je verder wil praten staat mijn inbox open hoor. Ik had niet veel informatie nodig om mijn mening te vormen. Iemand die een toekomst in de journalistiek wil en zo om gaat met het nieuws vind ik hypocriet.
Nammie is een moslim(a)?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming gevraagd aan een man voordat je hier je bericht hebt geplaatst?
5 miljard mensen zijn het niet eens met jouw persoonlijke mening, helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.
Meldt Le Monde ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Verschillende Franse sites zijn gehackt door een groep uit Algerije
En dat magquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
5 miljard mensen zijn het niet eens met jouw persoonlijke mening, helaas
Dus jij bent niet zo zeer van de individuele rechten van de mens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze had het tegen mij en van mij mocht het.
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar ging het dus mis. Zoals niet veel later pijnlijk duidelijk werd.
Maar hun 'vrijheid van meningsuiting' (het stokpaardje) is kennelijk minder belangrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou ze niet per se als waardevol kwalificeren, maar ik heb alles gelezen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?
Zegt wie? Misschien wel een Christen. Het oude testament laat niet veel aan de verbeelding over.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou ze niet per se als waardevol kwalificeren, maar ik heb alles gelezen ja.
Nobody, ik vraag het, Christenen zijn niet echt van het OT he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Zegt wie? Misschien wel een Christen. Het oude testament laat niet veel aan de verbeelding over.
Huh? Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nobody, ik vraag het, Christenen zijn niet echt van het OT he.
Ja, we weten nou wel dat je mij dom en hypocriet vindt en het lachwekkend vindt dat ik geen kennis heb over Jihadisten e.d. Helemaal prima, je punt is inmiddels duidelijk. Ik hoop dat je gaat leren dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken, maar altijd met een open blikr kijkt naar situaties. Dat is echt belangrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je haar waardevolle bijdrages aan dit topic gelezen?
Uh... okequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
Dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is, is er ook maar ingestampt en wordt dan nagepraat.
Feit, niet mening.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je alles moet kúnnen zeggen. Niet dat je het ook móet zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef JCats het volgende:
Dat vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is, is er ook maar ingestampt en wordt dan nagepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |