Deze man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, vrouwen moet je bepaalde functies gewoon niet geven.
Ik merk het nooit. Ik merk wel dat iedereen altijd overal een mening over heeft en dat vrij veel studenten heel erg direct zijn. Ikzelf ook, maar ik blijf wel altijd respectvol.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn veel (vooral vrouwelijke) studenten journalistiek onnodig hard en respectloos naar anderen? Is dat een soort zelfbescherming? Ik heb die indruk al jaren maar misschien zit ik er volledig naast hoor.
Niet meerquote:
Ondervragen en het juridische systeem uitvoeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef agter het volgende:
Wat is eigenlijk ons beleid voor terug kerende jihad-gangers?
Handjes er af hakken, mond dichtnaaien en castreren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef agter het volgende:
Wat is eigenlijk ons beleid voor terug kerende jihad-gangers?
Misschien is dat het, dat studenten journalistiek gewoon sterkere meningen hebben. Maar waarom het me bij vrouwen dan meer opvalt blijft me een raadsel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik merk het nooit. Ik merk wel dat iedereen altijd overal een mening over heeft en dat vrij veel studenten heel erg direct zijn. Ikzelf ook, maar ik blijf wel altijd respectvol.
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet alles op FOK met een scheut zout nemen.
De soera´s hoef ik voor jou waarschijnlijk niet op te zoeken. :/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in de kern heeft de Islam gewoon gelijk, ongelovigen moet je bepaalde rechten gewoon niet gunnen.
Je voldoet niet exact aan haar verwachtingen (op basis van erg weinig informatie). Niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo.
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is dat het, dat studenten journalistiek gewoon sterkere meningen hebben. Maar waarom het me bij vrouwen dan meer opvalt blijft me een raadsel.
Je bedoelt volgens mij 'Ayahs', maar goed, waarover?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
De soera´s hoef ik voor jou waarschijnlijk niet op te zoeken. :/
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ik ben iig serieus, niet dat ik je probeer te trollen ofzo.
Juridisch? Lijkt me heel moeilijk te bewijzen dat personen misdaden begaan hebben daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondervragen en het juridische systeem uitvoeren.
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef agter het volgende:
En persoonlijk zie ik het verschil niet in afgemaakt worden omdat je een bepaalde mening verkondigt, of omdat je een bepaalde godsdienst aanhangt (wat ook een uiting van een mening is).
Haha, dat zou kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste inderdaad. Omdat mannen vaak wat nuchter zijn en vrouwen soms wat hysterischer, denk ik. Althans: dat merk ik vaak.
Het is meer het geval vanwege gebrek aan een goed strategie idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef agter het volgende:
[..]
Juridisch? Lijkt me heel moeilijk te bewijzen dat personen misdaden begaan hebben daar.
Lastige materie.
Opinions are like ass holes everyone's got one.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Godsdienst is gebaseerd op niets, gelul in de ruimte. Een persoonlijke mening heeft zoveel meer waarde dan welke religie dan ook, want je hebt hem zelf bedacht.
Wellicht dat je kunt verhuizen naar IS, als je het niet eens bent met de principes van een democratische rechtstaat die rekening houd met mensenrechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Handjes er af hakken, mond dichtnaaien en castreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |