Ach, ik volg het ook niet 24/7 en ik werk nu 7 jaar voor een dagblad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn, dat je na vijf uur pas wist dat ze niet meer in huizen zochten maar in een bos... Ach, lees je reacties gewoon terug.
Ik heb helemaal niet gezegd dat dat bijzonder is?
Zo schandalig is dat niet, tenzij je als journalist gratis een glazen bol meekrijgt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn
Als iemand zo is met conclusies trekken, wordt het wat mij betreft moeilijk om goede verhalen te maken. Ik geloof ook niet dat zij van alles weet over Jihadstrijders, want zoveel is daar niet eens over te vinden ben ik achtergekomen. Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp. Dus ik vind het onaardig dat ze mij 'uitlacht' omdat ik vrij weinig over Jihadstrijders weet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze moet inderdaad nog een stuk kritischer en zorgvuldiger geworden.
Zie je, Windesheim.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik volg het ook niet 24/7 en ik werk nu 7 jaar voor een dagblad.
Wat weet zij wel wat jij niet weet dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Als iemand zo is met conclusies trekken, wordt het wat mij betreft moeilijk om goede verhalen te maken. Ik geloof ook niet dat zij van alles weet over Jihadstrijders, want zoveel is daar niet eens over te vinden ben ik achtergekomen. Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp. Dus ik vind het onaardig dat ze mij 'uitlacht' omdat ik vrij weinig over Jihadstrijders weet.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Nammie het volgende:
Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp.
Dat zou eigenlijk "gevrijwaard van godsdienst" moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wait, whut? Vrijheid van godsdienst is geen grondrecht? Tering.
Onterecht ook. Dat haar interesse bij o.a. jihadisten ligt betekent niet dat dat voor alle andere journalisten ook geldt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Als iemand zo is met conclusies trekken, wordt het wat mij betreft moeilijk om goede verhalen te maken. Ik geloof ook niet dat zij van alles weet over Jihadstrijders, want zoveel is daar niet eens over te vinden ben ik achtergekomen. Dat is ook een redelijk gecompliceerd onderwerp. Dus ik vind het onaardig dat ze mij 'uitlacht' omdat ik vrij weinig over Jihadstrijders weet.
Dat verklaart i.i.g. het aantal berichten dat je hebt geplaatst en waarschijnlijk ook het niveau. Geen wonder dat de kranten failliet gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik volg het ook niet 24/7 en ik werk nu 7 jaar voor een dagblad.
Mag ik nou ook weer off-topic met islam-meningen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn, dat je na vijf uur pas wist dat ze niet meer in huizen zochten maar in een bos... Ach, lees je reacties gewoon terug.
Ik studeer journalistiek en het gaat helemaal prima. Ik vind het inderdaad bijzonder dat de daders inmiddels niet gepakt zijn aangezien ze zijn gespot bij een benzinestation en dus niet veel verder kunnen zijn. Dan nog het feit erbij dat er zóveel politie op de been is. En inderdaad: ik ben ook bezig met andere dingen, dus ik had geen idee dat ze mogelijk in een bos waren. Maar dat lijkt mij geen schande.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alle twaalf stuk voor stuk uitgekozen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zijn 12 redelijk willekeurige slachtoffers. Deze mensen zijn uitgezocht. Bijna stuk voor stuk.
Heb ook geen idee waarom ik als een van de weinige afgestudeerde journalisten een baan heb weten te scoren.quote:
Geen idee, zij zegt het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat weet zij wel wat jij niet weet dan?
Mwuah concrete verwijzingen naar vrijheid van overtuiging en politiek standpunt zijn er ook in te vinden, dus zie niet in waarom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk "gevrijwaard van godsdienst" moeten zijn.
Dat zie je goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat verklaart i.i.g. het aantal berichten dat je hebt geplaatst en waarschijnlijk ook het niveau. Geen wonder dat de kranten failliet gaan.
Daar ligt mijn interesse helemaal niet. Punt is dat het bij je opleiding hoort om je te kunnen verdiepen in verschillende gebieden van de journalistiek. Ik krijg bijvoorbeeld colleges over ISIS etc. Maar goed, ik ga slapen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onterecht ook. Dat haar interesse bij o.a. jihadisten ligt betekent niet dat dat voor alle andere journalisten ook geldt.
Slaap lekker en denk er nog maar eens goed over na.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar ligt mijn interesse helemaal niet. Punt is dat het bij je opleiding hoort om je te kunnen verdiepen in verschillende gebieden van de journalistiek. Ik krijg bijvoorbeeld colleges over ISIS etc. Maar goed, ik ga slapen.
Zit ik nu een bitchfight te lezen? Tief op en ga lekker DMmen ofzo, djeezquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Nee, ik vind dat je hele aparte conclusies trekt op basis van weinig informatie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik nieuwssites heb geopend en wat mijn beweegredenen zijn om hier bepaalde dingen te vragen. Ik vind dat je te snel bent met concluderen. Al helemaal als je de journalistiek in wil. Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
Niet in alle, inderdaad. Je kritiek is onterecht. Next.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar ligt mijn interesse helemaal niet. Punt is dat het bij je opleiding hoort om je te kunnen verdiepen in verschillende gebieden van de journalistiek. Ik krijg bijvoorbeeld colleges over ISIS etc. Maar goed, ik ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |