Daar heb ik journalistiek gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb jij nooit leren onderbouwen? Zit jij op Windesheim ofzo?
Dat zijn 12 redelijk willekeurige slachtoffers. Deze mensen zijn uitgezocht. Bijna stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef agter het volgende:
[..]
Leg het me eens uit dan, waarom is dat anders?
Want kennelijk vind je het terecht dat hier veel meer aandacht voor is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Gaat ook nogal hard hier heSPOILER: top posters van 8 janOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan veel mensen in die hier postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Pizza in de oven inmiddels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry, ik moest even weg. Wat heb ik gemist?²
Niks, blijf maar weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij, duh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat maar, ik geef het op. Morgen is de wereld vast mooier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Des te meer reden om voorzichtig te zijn met de gehele groep zoveel kwaliteiten toe te dichten.
volgens mij hebben ze de broers nog niet gevondenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
weetniet is opeens journalistiek topic gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Een aantal mensen vroegen zich nog af hoe het nu met je zwager gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb wel de behoefte mijn kuitbeenpezen los te koppelen en in een bakje met extra vierge Olijfolie te doen.quote:
Een hoop gezeik. Geen nieuws verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee. Nee, ik vind dat je hele aparte conclusies trekt op basis van weinig informatie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik nieuwssites heb geopend en wat mijn beweegredenen zijn om hier bepaalde dingen te vragen. Ik vind dat je te snel bent met concluderen. Al helemaal als je de journalistiek in wil. Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb jij nooit leren onderbouwen? Zit jij op Windesheim ofzo?
Morgen is het in ieder geval weekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Laat maar, ik geef het op. Morgen is de wereld vast mooier.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
OOOOO SNAP MR.LEWISquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Nee, ik vind dat je hele aparte conclusies trekt op basis van weinig informatie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik nieuwssites heb geopend en wat mijn beweegredenen zijn om hier bepaalde dingen te vragen. Ik vind dat je te snel bent met concluderen. Al helemaal als je de journalistiek in wil. Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
Ze moet inderdaad nog een stuk kritischer en zorgvuldiger geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Nee, ik vind dat je hele aparte conclusies trekt op basis van weinig informatie. Je kent mij niet. Je weet niet of ik nieuwssites heb geopend en wat mijn beweegredenen zijn om hier bepaalde dingen te vragen. Ik vind dat je te snel bent met concluderen. Al helemaal als je de journalistiek in wil. Daarnaast vind ik ook dat je doet alsof het heel bijzonder en knap is dat je journalistiek studeert, maar dat is het helemaal niet.
1. Je lult poepquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik vraag me af:
Als er een Moskee in Frankrijk de fik in zou zijn gegaan met 12 doden, zou de reactie dan dezelfde geweest zijn?
Vrijheid van godsdienst is nl ook onderdeel van vrijheid van meningsuiting.
mensen met een hoger iq dan 25 plaatsen moslims en extremisten dan ook niet in dezelfde categoriequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]
1. Je lult poep
2. De fik in een moskee is iets heel anders dan 12 man met automatische wapens afschieten + dit is een aanslag op een grondrecht; vrijheid van meningsuiting en de fik in een moskee niet
3. Het valt wel op dat t grootste deel van religieus geweld door moslims wordt gepleegd.
4.
T mooiste zou zijn dat alle imams in Frankrijk moslims oproepen, om op een bepaald moment de straat op te gaan om te laten zien dat zij dit ook verafschuwen. Zou een mooi statement zijn.
Jammer dat die extremisten t verpesten voor een hele grote groep moslims die hartstikke hun best doen voor een democratische samenleving
Wait, whut? Vrijheid van godsdienst is geen grondrecht? Tering.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]
1. Je lult poep
2. De fik in een moskee is iets heel anders dan 12 man met automatische wapens afschieten + dit is een aanslag op een grondrecht; vrijheid van meningsuiting en de fik in een moskee niet
Puntje 2 klopt niet helemaal, want een aanval op een moskee is ook een aanval op de grondwet van de vrije religiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef bombmannl het volgende:
[..]
1. Je lult poep
3. Het valt wel op dat t grootste deel van religieus geweld door moslims wordt gepleegd.
4.
T mooiste zou zijn dat alle imams in Frankrijk moslims oproepen, om op een bepaald moment de straat op te gaan om te laten zien dat zij dit ook verafschuwen. Zou een mooi statement zijn.
Jammer dat die extremisten t verpesten voor een hele grote groep moslims die hartstikke hun best doen voor een democratische samenleving
Daarvoor heb je nodig: Een scherp mes, een bakje en extra vierge olijfolie. Het ¨loskoppelen van de kuitbeenpezen doe je met behulp van het (uitbeen)mes, de rest wijst zichzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb wel de behoefte mijn kuitbeenpezen los te koppelen en in een bakje met extra vierge Olijfolie te doen.²
Nee, ik ken je niet. Ik baseer het op alle reacties die jij in deze reeks hebt gegeven. Die reacties waren dom. Daar waren meerdere mensen het mee eens en ik vind het schandalig dat jij journalistiek studeert als jij je niet eens kunt bedenken waarom de daders niet meteen gepakt zijn, dat je na vijf uur pas wist dat ze niet meer in huizen zochten maar in een bos... Ach, lees je reacties gewoon terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |