Nee, maar jou wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn jullie die cliché oneliners ook zo zat?²
Volgens de verhalen is IS ontstaan in Abu Graib, dus technisch gesproken is het Bush junior.quote:
van jou? jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zou mij toch wel verbazen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik verwacht voor het weekend geen noemenswaardige ontwikkelingen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wel, je zwager niet zei hij netquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Op bepaalde momenten ben je geneigd te denken dat die misschien nog wel het ergste zijn van dit alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Google anders even. Heb jij eigenlijk wel een lagere school afgemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe nee.. Maar even serieus. Dat las ik in dit topic ook al en wat is de bedoeling daar nou van in de ogen van dat soort mensen/
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet zo lullig, ik wilde gaan slapen maar ik bedacht me opeens iets.
Wat dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet zo lullig, ik wilde gaan slapen maar ik bedacht me opeens iets.
Deal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over 24 uur komen we er op terug.
Relatief aan wat de machtshebbers op dat moment gepast vinden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland, het westen, kan meer gezegd worden dan in menig ander land. Maar vrijheid van meningsuiting blijft relatief.
Ben je al aan het radicaliseren ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is dus de vreselijke vicieuze cirkel. Iemand die zich niet welkom voelt gaat radicaliseren.²
Je staat genoteerd als staatsgevaarlijk, bedankt voor je medewerking!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is dus de vreselijke vicieuze cirkel. Iemand die zich niet welkom voelt gaat radicaliseren.²
'Kijk mij eens betrokken zijn'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt mensen uit NL janken op TV. Waarom in godsnaam?
Nou zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Google anders even. Heb jij eigenlijk wel een lagere school afgemaakt?
"kijk mij meeleven"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt mensen uit NL janken op TV. Waarom in godsnaam?
Whut ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik studeer journalistiek, dat is meteen de reden dat ik hier gisteren fanatiek mee ben gaan postten (tentamenweken, dus niet heel erg veel te doen
). Ik wil een documentaire maken en ik wilde wat meningen peilen, vragen stellen.
Je hebt in ieder geval al de nodige research gepleegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik studeer journalistiek, dat is meteen de reden dat ik hier gisteren fanatiek mee ben gaan postten (tentamenweken, dus niet heel erg veel te doen
). Ik wil een documentaire maken en ik wilde wat meningen peilen, vragen stellen.
Doe maar, radicaliseer maar. Ben voor jou niet bang.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |