Aan zijn blik te zien, een BB-gunquote:
Die wilde ik net makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met dat rechter wapen wordt veel in schiettenten op kermissen geschoten.
Positieve daaraan is dat ze doorgaans niet met kalashnikov's op pad gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vervelende van hipsters is dat je ze hier in de stad tegenkomt.
Ja, ik lees gewoon meequote:
Weer een slaappil gehad?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef Nammie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met de dood van een martelaar?
Dacht ik vannacht ook ....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef RingBewoner het volgende:
Moet eigenlijk zo op bed maar wil dit eigenlijk we blijven volgen. Je zal beleven dat de verdachten worden opgepakt als ik net een halfuur slaap.
jesus nou goed,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef Nammie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met de dood van een martelaar?
Daar hoef je gezien de staat van de Franse diensten en politie niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef RingBewoner het volgende:
Moet eigenlijk zo op bed maar wil dit eigenlijk we blijven volgen. Je zal beleven dat de verdachten worden opgepakt als ik net een halfuur slaap.
Echt werken doen ze schijnbaar nietquote:
Je weet maar nooit he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar hoef je gezien de staat van de Franse diensten en politie niet bang voor te zijn.
In Nederland, het westen, kan meer gezegd worden dan in menig ander land. Maar vrijheid van meningsuiting blijft relatief.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is overigens een mooi stuk over het einde van Gregorius Nekschot. Met daarin onder andere:
"Je moet je altijd bewust zijn dat je een pion kunt zijn in een groter spel, zegt hij, op zachte toon. De ene keer neemt een partij als de VVD het voor je op, vanuit het idee van de vrijheid van meningsuiting, en lijkt het een principiële kwestie te zijn en de andere keer blijkt dit van voorbijgaande aard en laten ze je vallen als een baksteen."
Ghehe nee.. Maar even serieus. Dat las ik in dit topic ook al en wat is de bedoeling daar nou van in de ogen van dat soort mensen/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |