Maar hier in NL heb je toch ook een stuk of 100 Jihad strijders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he. De ene is naar jemen geweest om die training te volgen, de ander is betrapt op openbaar ronselen voor de jihad. EN nog laten ze dit soort mafklappers vrij in de maatschappij rondlopen.
Vervolgens doen ze een aanslag en zeggen de veiligheidsdiensten 'we willen meer mogelijkheden kunnen hebben om terroristen op te sporen'..
Die varkens had je al lang van de straat af kunnen plukken met die praktijken.
Wat snap je daar niet aan? Je begrijpt dat het enige fucking verschil tussen "ons" (het vrije westen), en barbaarse staten het feit is dat we wel een rechtstaat kennen? Hoop dat je het belang hiervan inziet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he. De ene is naar jemen geweest om die training te volgen, de ander is betrapt op openbaar ronselen voor de jihad. EN nog laten ze dit soort mafklappers vrij in de maatschappij rondlopen.
Vervolgens doen ze een aanslag en zeggen de veiligheidsdiensten 'we willen meer mogelijkheden kunnen hebben om terroristen op te sporen'..
Enzo Knol was er ook een keer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want standaard PvdA en D66 daar aan tafel is vernieuwend.
Ga er gewoon maar vanuit dat alles al gepost is, dat is het makkelijkst. Het gaat hier doorgaans sneller dan bij de MSM door al die zolderkamerautisten hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ok, ik weet het goed gemaakt. Jij stuurt mij voortaan iedere avond een PM met al het geplaatste nieuws zodat ik kan checken of het al geplaatst is. Deal?
Die gezochte 2 lopen ertussen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
Fear, paranoia in wooded area where Paris attack suspects hunted
http://usa.news.net/article/2617927/
[ afbeelding ]
Achtergrondartikel
Straks zitten ze nog in zijn winkelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aight? 5 heli's dat wordt niet slapen voor de zwager van bansheeboy
Maar dan wel een strakke leren broekquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft ze nou een broek aan omdat er zoveel moslim gasten zijn?
Niet snappen, dat is niet correct.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fuck de zwager van Bansheeboy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aight? 5 heli's dat wordt niet slapen voor de zwager van bansheeboy
Nee, 2: appa en die rij instructeur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar hier in NL heb je toch ook een stuk of 100 Jihad strijders?
"Meisje, met die mooie benen zo verleidelijk over elkaar, zo ga je toch niet mensen interviewen met een ballpoint in je hand?" zo vroeg Tineke de Nooij zich af op haar Facebookpagina.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft ze nou een broek aan omdat er zoveel moslim gasten zijn?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik best raar vind is dat het woordje Banlieu zo weinig valt.²
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Enzo Knol was er ook een keer hoor
!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²
²:{²
Ronselen voor jihad en terrorismetraining.. Wat stond daar ook alweer op in de terroristenwetgevingen? Genoeg bewijs om ze van de straat af te plukken was bekend bij de autoriteiten. Wat ik daar niet aan snap? Waarom die varkens dan nog mochten lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan? Je begrijpt dat het enige fucking verschil tussen "ons" het vrije westen, en barbaarse staten het feit is dat we een rechtstaat kennen? Hoop dat je het belang hiervan ook inziet.
Het had wel gekund, maar ze stonden betrekkelijk laag op de prioriteitenlijst van de Franse diensten.quote:
Gefixt.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel een strakke leren broek
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar hier in NL heb je toch ook een stuk of 100 Jihad strijders?
Brugklas, vmbo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
[ afbeelding ]
Zou zeer goed mogelijk zijn. Als wij gaan moeten we dus ons eigen krat meenemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Max. 1 glas per uitzending, gesprek is zo saai dat ze uit verveling maar is gaan drinken?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
kotst ze steeds vol door Marcouch
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar de mening van Enzo Knol omtrent deze verschrikking?
Toen was het nog overheidsbeleid om in Syrië Jihadtje te spelen, alles om Assad weg te krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ronselen voor jihad en terrorismetraining.. Wat stond daar ook alweer op in de terroristenwetgevingen? Genoeg bewijs om ze van de straat af te plukken was bekend bij de autoriteiten. Wat ik daar niet aan snap? Waarom die varkens dan nog mochten lopen.
Pardon?quote:
Zijn broer mag er terecht een mening over hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar de mening van Enzo Knol omtrent deze verschrikking?
Belediging is nogal een breed woord, iedereen word dagelijks wel beledigd door dingen die je hoort of ziet, sommige mensen missen gewoon een schild om te kunnen functioneren in deze samenleving. Soms is een mening een waarheid die mensen liever niet willen horen. Als je toch al door wat plaatjes word beledigd dan is het wel zeer triest met je gesteld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Humor kan absoluut een belediging zijn. En je bent geen domoor als je beledigd bent door een grap.
Dit komt een beetje over alsof je nooit beledigd mag zijn door humor. Alsof humor iets absoluuts is. In een vrije democratie mag je juist beledigd zijn door een grap. Het gaat erom hoe je met die belediging omgaat: met een kalashnikov of met woorden.
Deed ook al pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen goeie kleur trouwens met die blauwe achtergrond.
marcouch is niet goed bij zijn hoofd. Al sinds dat hij in Amsterdam in de gemeenteraad zat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Irakees het volgende:
Marcouch wil een Islamitische Staat. Ik wist het
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net nog even een fragment uit DWDD terug te kijken over de vrijheid van meningsuiting en aanzetten tot haat. Die vreselijke Sywert v/d Lienden zit er uit te leggen waarom Wilders vervolgd moet worden vanwege aanzetten tot haat. Diezelfde Sywert zat vandaag in DWDD het belang van de vrijheid van meningsuiting te verkondigen (o.a. door Gregorius Nekschot erbij te halen).
We hebben allerlei smoesjes in ons rechtssysteem ingebouwd om die vrijheid in te perken, zoals 'aanzetten tot haat' (Wijnberg vraagt zich in het fragment terecht af of het kan dat aanzetten tot haat strafbaar is terwijl het hebben van haat dat niet is) en 'bedreiging van een ambtenaar' (in het geval van de ISIS-foto met Van Aartsen). Ik vind het niet zo verbazingwekkend dat moslims zich afvragen: En ons beledigen mag wél?
Ach ja, Sander van Lucky TV zit nog niet in het gevang vanwege belediging van het koningshuis. Dat valt me dan weer mee.
Het schijnt zo idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hipsters zijn nog erger dan ISIS leden.
Omdat ze daar gestraft voor zijn. In een rechtstaat krijgen mensen nieuwe kansen. Ben je het daar niet mee eens? Kijk eens in het MO rond, daar zijn ze niet zo van wetten, grondrechten en tweede kansen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ronselen voor jihad en terrorismetraining.. Wat stond daar ook alweer op in de terroristenwetgevingen? Genoeg bewijs om ze van de straat af te plukken was bekend bij de autoriteiten. Wat ik daar niet aan snap? Waarom die varkens dan nog mochten lopen.
Vervelende van hipsters is dat je ze hier in de stad tegenkomt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hipsters zijn nog erger dan ISIS leden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
Is er niet iemand met familie ofzo daar in de buurt?
Je weet wat je moet doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vervelende van hipsters is dat je ze hier in de stad tegenkomt.
AIVD leest u mee?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik een hipster zie, dan grijp ik naar mijn revolver?
Een zgn. Breath Madow kaliber .37quote:
Aan zijn blik te zien, een BB-gunquote:
Die wilde ik net makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met dat rechter wapen wordt veel in schiettenten op kermissen geschoten.
Positieve daaraan is dat ze doorgaans niet met kalashnikov's op pad gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vervelende van hipsters is dat je ze hier in de stad tegenkomt.
Ja, ik lees gewoon meequote:
Weer een slaappil gehad?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef Nammie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met de dood van een martelaar?
Dacht ik vannacht ook ....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef RingBewoner het volgende:
Moet eigenlijk zo op bed maar wil dit eigenlijk we blijven volgen. Je zal beleven dat de verdachten worden opgepakt als ik net een halfuur slaap.
jesus nou goed,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef Nammie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met de dood van een martelaar?
Daar hoef je gezien de staat van de Franse diensten en politie niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:13 schreef RingBewoner het volgende:
Moet eigenlijk zo op bed maar wil dit eigenlijk we blijven volgen. Je zal beleven dat de verdachten worden opgepakt als ik net een halfuur slaap.
Echt werken doen ze schijnbaar nietquote:
Je weet maar nooit he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar hoef je gezien de staat van de Franse diensten en politie niet bang voor te zijn.
In Nederland, het westen, kan meer gezegd worden dan in menig ander land. Maar vrijheid van meningsuiting blijft relatief.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is overigens een mooi stuk over het einde van Gregorius Nekschot. Met daarin onder andere:
"Je moet je altijd bewust zijn dat je een pion kunt zijn in een groter spel, zegt hij, op zachte toon. De ene keer neemt een partij als de VVD het voor je op, vanuit het idee van de vrijheid van meningsuiting, en lijkt het een principiële kwestie te zijn en de andere keer blijkt dit van voorbijgaande aard en laten ze je vallen als een baksteen."
Ghehe nee.. Maar even serieus. Dat las ik in dit topic ook al en wat is de bedoeling daar nou van in de ogen van dat soort mensen/quote:
Nee, maar jou wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn jullie die cliché oneliners ook zo zat?²
Volgens de verhalen is IS ontstaan in Abu Graib, dus technisch gesproken is het Bush junior.quote:
van jou? jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zou mij toch wel verbazen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik verwacht voor het weekend geen noemenswaardige ontwikkelingen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wel, je zwager niet zei hij netquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Op bepaalde momenten ben je geneigd te denken dat die misschien nog wel het ergste zijn van dit alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Google anders even. Heb jij eigenlijk wel een lagere school afgemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe nee.. Maar even serieus. Dat las ik in dit topic ook al en wat is de bedoeling daar nou van in de ogen van dat soort mensen/
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet zo lullig, ik wilde gaan slapen maar ik bedacht me opeens iets.
Wat dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet zo lullig, ik wilde gaan slapen maar ik bedacht me opeens iets.
Deal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over 24 uur komen we er op terug.
Relatief aan wat de machtshebbers op dat moment gepast vinden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland, het westen, kan meer gezegd worden dan in menig ander land. Maar vrijheid van meningsuiting blijft relatief.
Ben je al aan het radicaliseren ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is dus de vreselijke vicieuze cirkel. Iemand die zich niet welkom voelt gaat radicaliseren.²
Je staat genoteerd als staatsgevaarlijk, bedankt voor je medewerking!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is dus de vreselijke vicieuze cirkel. Iemand die zich niet welkom voelt gaat radicaliseren.²
'Kijk mij eens betrokken zijn'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt mensen uit NL janken op TV. Waarom in godsnaam?
Nou zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Google anders even. Heb jij eigenlijk wel een lagere school afgemaakt?
"kijk mij meeleven"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef matthijst het volgende:
Whut ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik studeer journalistiek, dat is meteen de reden dat ik hier gisteren fanatiek mee ben gaan postten (tentamenweken, dus niet heel erg veel te doen
). Ik wil een documentaire maken en ik wilde wat meningen peilen, vragen stellen.
Je hebt in ieder geval al de nodige research gepleegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik studeer journalistiek, dat is meteen de reden dat ik hier gisteren fanatiek mee ben gaan postten (tentamenweken, dus niet heel erg veel te doen
). Ik wil een documentaire maken en ik wilde wat meningen peilen, vragen stellen.
Doe maar, radicaliseer maar. Ben voor jou niet bang.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
is dit het niveau van de hedendaagse journalistiek? OMGquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Neem nog eens een slaappil.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ze hebben vast bij de speld wel een baan voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe naïef. Denken dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat genoteerd als staatsgevaarlijk, bedankt voor je medewerking!
Hoort erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die weer een beetje moe van al die talloze talkshows over programma's die het alleen maar over moslims en vrijheid van meningsuiting kunnen hebben? ik hoor letterlijk niets anders meer...
Heb net een episode van True Detective gekeken en er geen last van gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die weer een beetje moe van al die talloze talkshows over programma's die het alleen maar over moslims en vrijheid van meningsuiting kunnen hebben? ik hoor letterlijk niets anders meer...
Ja ik vind dit vrij triest allemaal. Gebeurde dit met de aanslagen in Londen of Madrid ook? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef matthijst het volgende:
Another day at the office.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Geen stormlooptopic over Boko Haram die net 100 mensen geslacht hebben, vreemd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Roemerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga lekker op Roemer stemmen joh linkse mongool
Probeer het te negeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
Is te ver weg. Parijs is lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Als je maar geen enquêtes komt droppenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben niet afgestudeerd ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
is dit het niveau van de hedendaagse journalistiek? OMG
afrika he, ebola,oorlog en boko, niets nieuwsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Nah, ongevaarlijke troll. Ik maak me meer zorgen om Meki, die is al een lange tijd off the grid...trainingskamp ergens?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat genoteerd als staatsgevaarlijk, bedankt voor je medewerking!
Deze aanslag komt toch dichterbij he, een aanslag op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja ik vind dit vrij triest allemaal. Gebeurde dit met de aanslagen in Londen of Madrid ook? Volgens mij niet.
vergeet aids en honger niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
afrika he, ebola,oorlog en boko, niets nieuws
Eng idee ook dat er rechtstreeks treinen naar Parijs vertrekken vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Is te ver weg. Parijs is lekker dichtbij.
Roemer een nog grotere kneus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga lekker op Roemer stemmen joh linkse mongool
Brrr, en wat te denken van al die wijn die uit dat lan hierheen komtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Eng idee ook dat er rechtstreeks treinen naar Parijs vertrekken vanuit Nederland.
Thalysquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Eng idee ook dat er rechtstreeks treinen naar Parijs vertrekken vanuit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |