is dit het niveau van de hedendaagse journalistiek? OMGquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik studeer journalistiek, dat is meteen de reden dat ik hier gisteren fanatiek mee ben gaan postten (tentamenweken, dus niet heel erg veel te doen
). Ik wil een documentaire maken en ik wilde wat meningen peilen, vragen stellen.
Neem nog eens een slaappil.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik studeer journalistiek, dat is meteen de reden dat ik hier gisteren fanatiek mee ben gaan postten (tentamenweken, dus niet heel erg veel te doen
). Ik wil een documentaire maken en ik wilde wat meningen peilen, vragen stellen.
Ze hebben vast bij de speld wel een baan voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe naïef. Denken dat je de eerste bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat genoteerd als staatsgevaarlijk, bedankt voor je medewerking!
Hoort erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die weer een beetje moe van al die talloze talkshows over programma's die het alleen maar over moslims en vrijheid van meningsuiting kunnen hebben? ik hoor letterlijk niets anders meer...
Heb net een episode van True Detective gekeken en er geen last van gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die weer een beetje moe van al die talloze talkshows over programma's die het alleen maar over moslims en vrijheid van meningsuiting kunnen hebben? ik hoor letterlijk niets anders meer...
Ja ik vind dit vrij triest allemaal. Gebeurde dit met de aanslagen in Londen of Madrid ook? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:17 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt mensen uit NL janken op TV. Waarom in godsnaam?
Another day at the office.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Geen stormlooptopic over Boko Haram die net 100 mensen geslacht hebben, vreemd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Roemerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga lekker op Roemer stemmen joh linkse mongool
Probeer het te negeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
Is te ver weg. Parijs is lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Als je maar geen enquêtes komt droppenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben niet afgestudeerd ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
is dit het niveau van de hedendaagse journalistiek? OMG
afrika he, ebola,oorlog en boko, niets nieuwsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:19 schreef Abed het volgende:
Nah, ongevaarlijke troll. Ik maak me meer zorgen om Meki, die is al een lange tijd off the grid...trainingskamp ergens?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat genoteerd als staatsgevaarlijk, bedankt voor je medewerking!
Deze aanslag komt toch dichterbij he, een aanslag op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja ik vind dit vrij triest allemaal. Gebeurde dit met de aanslagen in Londen of Madrid ook? Volgens mij niet.
vergeet aids en honger niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
afrika he, ebola,oorlog en boko, niets nieuws
Eng idee ook dat er rechtstreeks treinen naar Parijs vertrekken vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Is te ver weg. Parijs is lekker dichtbij.
Roemer een nog grotere kneus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga lekker op Roemer stemmen joh linkse mongool
Brrr, en wat te denken van al die wijn die uit dat lan hierheen komtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Eng idee ook dat er rechtstreeks treinen naar Parijs vertrekken vanuit Nederland.
Thalysquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Eng idee ook dat er rechtstreeks treinen naar Parijs vertrekken vanuit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |