Deed ook al pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen goeie kleur trouwens met die blauwe achtergrond.
marcouch is niet goed bij zijn hoofd. Al sinds dat hij in Amsterdam in de gemeenteraad zat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Irakees het volgende:
Marcouch wil een Islamitische Staat. Ik wist het
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat net nog even een fragment uit DWDD terug te kijken over de vrijheid van meningsuiting en aanzetten tot haat. Die vreselijke Sywert v/d Lienden zit er uit te leggen waarom Wilders vervolgd moet worden vanwege aanzetten tot haat. Diezelfde Sywert zat vandaag in DWDD het belang van de vrijheid van meningsuiting te verkondigen (o.a. door Gregorius Nekschot erbij te halen).
We hebben allerlei smoesjes in ons rechtssysteem ingebouwd om die vrijheid in te perken, zoals 'aanzetten tot haat' (Wijnberg vraagt zich in het fragment terecht af of het kan dat aanzetten tot haat strafbaar is terwijl het hebben van haat dat niet is) en 'bedreiging van een ambtenaar' (in het geval van de ISIS-foto met Van Aartsen). Ik vind het niet zo verbazingwekkend dat moslims zich afvragen: En ons beledigen mag wél?
Ach ja, Sander van Lucky TV zit nog niet in het gevang vanwege belediging van het koningshuis. Dat valt me dan weer mee.
Het schijnt zo idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hipsters zijn nog erger dan ISIS leden.
Omdat ze daar gestraft voor zijn. In een rechtstaat krijgen mensen nieuwe kansen. Ben je het daar niet mee eens? Kijk eens in het MO rond, daar zijn ze niet zo van wetten, grondrechten en tweede kansen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ronselen voor jihad en terrorismetraining.. Wat stond daar ook alweer op in de terroristenwetgevingen? Genoeg bewijs om ze van de straat af te plukken was bekend bij de autoriteiten. Wat ik daar niet aan snap? Waarom die varkens dan nog mochten lopen.
Vervelende van hipsters is dat je ze hier in de stad tegenkomt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hipsters zijn nog erger dan ISIS leden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
Is er niet iemand met familie ofzo daar in de buurt?
Je weet wat je moet doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vervelende van hipsters is dat je ze hier in de stad tegenkomt.
AIVD leest u mee?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik een hipster zie, dan grijp ik naar mijn revolver?
Een zgn. Breath Madow kaliber .37quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |