Maar hier in NL heb je toch ook een stuk of 100 Jihad strijders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he. De ene is naar jemen geweest om die training te volgen, de ander is betrapt op openbaar ronselen voor de jihad. EN nog laten ze dit soort mafklappers vrij in de maatschappij rondlopen.
Vervolgens doen ze een aanslag en zeggen de veiligheidsdiensten 'we willen meer mogelijkheden kunnen hebben om terroristen op te sporen'..
Die varkens had je al lang van de straat af kunnen plukken met die praktijken.
Wat snap je daar niet aan? Je begrijpt dat het enige fucking verschil tussen "ons" (het vrije westen), en barbaarse staten het feit is dat we wel een rechtstaat kennen? Hoop dat je het belang hiervan inziet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he. De ene is naar jemen geweest om die training te volgen, de ander is betrapt op openbaar ronselen voor de jihad. EN nog laten ze dit soort mafklappers vrij in de maatschappij rondlopen.
Vervolgens doen ze een aanslag en zeggen de veiligheidsdiensten 'we willen meer mogelijkheden kunnen hebben om terroristen op te sporen'..
Enzo Knol was er ook een keer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja want standaard PvdA en D66 daar aan tafel is vernieuwend.
Ga er gewoon maar vanuit dat alles al gepost is, dat is het makkelijkst. Het gaat hier doorgaans sneller dan bij de MSM door al die zolderkamerautisten hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ok, ik weet het goed gemaakt. Jij stuurt mij voortaan iedere avond een PM met al het geplaatste nieuws zodat ik kan checken of het al geplaatst is. Deal?
Die gezochte 2 lopen ertussen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
Fear, paranoia in wooded area where Paris attack suspects hunted
http://usa.news.net/article/2617927/
[ afbeelding ]
Achtergrondartikel
Straks zitten ze nog in zijn winkelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aight? 5 heli's dat wordt niet slapen voor de zwager van bansheeboy
Maar dan wel een strakke leren broekquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft ze nou een broek aan omdat er zoveel moslim gasten zijn?
Niet snappen, dat is niet correct.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fuck de zwager van Bansheeboy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aight? 5 heli's dat wordt niet slapen voor de zwager van bansheeboy
Nee, 2: appa en die rij instructeur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar hier in NL heb je toch ook een stuk of 100 Jihad strijders?
"Meisje, met die mooie benen zo verleidelijk over elkaar, zo ga je toch niet mensen interviewen met een ballpoint in je hand?" zo vroeg Tineke de Nooij zich af op haar Facebookpagina.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft ze nou een broek aan omdat er zoveel moslim gasten zijn?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik best raar vind is dat het woordje Banlieu zo weinig valt.²
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Enzo Knol was er ook een keer hoor
!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²:{²
²:{²
Ronselen voor jihad en terrorismetraining.. Wat stond daar ook alweer op in de terroristenwetgevingen? Genoeg bewijs om ze van de straat af te plukken was bekend bij de autoriteiten. Wat ik daar niet aan snap? Waarom die varkens dan nog mochten lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan? Je begrijpt dat het enige fucking verschil tussen "ons" het vrije westen, en barbaarse staten het feit is dat we een rechtstaat kennen? Hoop dat je het belang hiervan ook inziet.
Het had wel gekund, maar ze stonden betrekkelijk laag op de prioriteitenlijst van de Franse diensten.quote:
Gefixt.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel een strakke leren broek
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar hier in NL heb je toch ook een stuk of 100 Jihad strijders?
Brugklas, vmbo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
[ afbeelding ]
Zou zeer goed mogelijk zijn. Als wij gaan moeten we dus ons eigen krat meenemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Max. 1 glas per uitzending, gesprek is zo saai dat ze uit verveling maar is gaan drinken?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
kotst ze steeds vol door Marcouch
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar de mening van Enzo Knol omtrent deze verschrikking?
Toen was het nog overheidsbeleid om in Syrië Jihadtje te spelen, alles om Assad weg te krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ronselen voor jihad en terrorismetraining.. Wat stond daar ook alweer op in de terroristenwetgevingen? Genoeg bewijs om ze van de straat af te plukken was bekend bij de autoriteiten. Wat ik daar niet aan snap? Waarom die varkens dan nog mochten lopen.
Pardon?quote:
Zijn broer mag er terecht een mening over hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij ook zo benieuwd naar de mening van Enzo Knol omtrent deze verschrikking?
Belediging is nogal een breed woord, iedereen word dagelijks wel beledigd door dingen die je hoort of ziet, sommige mensen missen gewoon een schild om te kunnen functioneren in deze samenleving. Soms is een mening een waarheid die mensen liever niet willen horen. Als je toch al door wat plaatjes word beledigd dan is het wel zeer triest met je gesteld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Humor kan absoluut een belediging zijn. En je bent geen domoor als je beledigd bent door een grap.
Dit komt een beetje over alsof je nooit beledigd mag zijn door humor. Alsof humor iets absoluuts is. In een vrije democratie mag je juist beledigd zijn door een grap. Het gaat erom hoe je met die belediging omgaat: met een kalashnikov of met woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |