Zijn ook zeer goed in hide&seek, zoals we nu wel zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bedenk je ook dat een van hen ook in 2005 al in Jemen was.
Adolfje begon als striptekenaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef JCats het volgende:
Ontopic graag; tekenen, niet schilderen
Dat recht had hij!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Adolfje begon als striptekenaar.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan val je in die wijk in ieder geval niet op. Al is het werken wat vreemd.
Dat kan je nauwelijks volk noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
80% van t volk dat nu op de dam staat voor het vrije woord gaat over de pis als je wat lompe k-grappen maakt. Ze zullen je niet afschieten ws.
Weer een overeenkomstquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er werd zelden om gelachen.
truequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat kan je nauwelijks volk noemen.
Dat dacht ik ook. En hij heeft ook geen invloed op je tool als het goed is. Dat is wel zo prettig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
Neh, doe mij dan maar Pauw met dit soort dingen.
Dit, volgende week gaat het pas echt los.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven.
'Het ergste moet nog komen'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit, volgende week gaat het pas echt los.
Wat ik niet snap he. De ene is naar jemen geweest om die training te volgen, de ander is betrapt op openbaar ronselen voor de jihad. EN nog laten ze dit soort mafklappers vrij in de maatschappij rondlopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Veel succes dan, Al Qaeda strijders zijn toch wel één van de best getrainde terroristen van de wereld.
Aightquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Inolvidable het volgende:
"Een bron bij de politie heeft tegenover AFP gemeld dat de zoektocht ook in de nacht van donderdag op vrijdag nog zal doorgaan. Daarbij zullen vijf helikopters worden ingezet."
Ja want standaard PvdA en D66 daar aan tafel is vernieuwend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:51 schreef Fokker89 het volgende:
Neh, doe mij dan maar Pauw met dit soort dingen.
Amerika kwamen ze al niet meer binnen. Die hadden de zaken beter op orde.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he. De ene is naar jemen geweest om die training te volgen, de ander is betrapt op openbaar ronselen voor de jihad. EN nog laten ze dit soort mafklappers vrij in de maatschappij rondlopen.
Vervolgens doen ze een aanslag en zeggen de veiligheidsdiensten 'we willen meer mogelijkheden kunnen hebben om terroristen op te sporen'..
Die varkens had je al lang van de straat af kunnen plukken met die praktijken.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit, volgende week gaat het pas echt los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |