Las net dat dit die damschreeuwer is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef sonnyspek het volgende:
http://instagram.com/p/xm(...)ign=video&modal=true
Toch ironisch.
Tja, dan ben je geestelijk ook niet helemaal volwaardig hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef sonnyspek het volgende:
http://instagram.com/p/xm(...)ign=video&modal=true
Toch ironisch.
Menigtes trekken altijd een bepaald soort gekken aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, dan ben je geestelijk ook niet helemaal volwaardig hoor.
Moet je eens zien als ze te hard rijden of een kapot achterlicht hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Gesignaleerd
Ze zijn dus gezien. Maar politie kan er niet altijd bovenop zitten he?
Als het waar is dat dit "de damschreeuwer" is zou mij niet verbazen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Menigtes trekken altijd een bepaald soort gekken aan
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las net dat dit die damschreeuwer is.
Dan opeens wel ja, terwijl echte problematiek niet word aangepakt. Maar daar gaat het niet over, straks heb ik weer IsaacCuenca in mijn DM zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Moet je eens zien als ze te hard rijden of een kapot achterlicht hebben.
Heeft hij pas sinds vanmiddag over nagedacht. Dat merk je aan alles.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
"Leve de humor! Alleen domoren zien in humor een belediging." - Soundos El Amhadi.
Wat is dit nou weer voor domme mening.
Waar haal je dat weg dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
"Leve de humor! Alleen domoren zien in humor een belediging." - Soundos El Amhadi.
Wat is dit nou weer voor domme mening.
ja, eerste hit op Google.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ff zoeken , dacht de nos live blog maar die wil die oudere berichten niet laden.
Artikel op AD. Schijnt cabaretiere te zijn.quote:
Ok, ik weet het goed gemaakt. Jij stuurt mij voortaan iedere avond een PM met al het geplaatste nieuws zodat ik kan checken of het al geplaatst is. Deal?quote:
Man man Marcouch. Dat deze gevaarlijke gek nog een podium krijgt in dit land.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Marcouch berijdt een stokpaardje meer moslims onder journalisten en politie..... te gek voor woorden dat daar nog autochtonen werken...
'Arrestant Amsterdam is Damschreeuwer'quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je em ff hier plaatsten voor Timmmmmmmmmmmmmm ?
Nouja, dit was vanmiddag al bekend. dus het lijkt me logies dat dat hier al bekend was gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ok, ik weet het goed gemaakt. Jij stuurt mij voortaan iedere avond een PM met al het geplaatste nieuws zodat ik kan checken of het al geplaatst is. Deal?
Ze gooit meer vrouwelijkheid de studio in dan echte inhoud. Ze geeft van die typische spreekbeurt vragen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Jinek vind ik trouwens ook niet zo geweldig
Maar best een rake mening toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Artikel op AD. Schijnt cabaretiere te zijn.
Meldpuntmoslimhaat invoeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Man man Marcouch. Dat deze gevaarlijke gek nog een podium krijgt in dit land.
Lekkere heupen, daar houdt het wel op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Jinek vind ik trouwens ook niet zo geweldig
Denk dat hij vooral mollen wil binnenloodsen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef matthijst het volgende:
Mooie truc van Marcouch: neem vooral moslims aan, dan heb je tenminste kenners in huis als het over aanslagen gaat?
Europa staat stil, klopjacht gaat verder | NOSquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je em ff hier plaatsten voor Timmmmmmmmmmmmmm ?
Stokpaardje van hem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef matthijst het volgende:
Mooie truc van Marcouch: neem vooral moslims aan, dan heb je tenminste kenners in huis als het over aanslagen gaat?
Houdinkje dit dat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom heeft die vrouw in dat limoenkleurige vest een leeg glas vast?
Omdat ze een nieuw drankje wilt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk dat hij vooral mollen wil binnenloodsen.
Max. 1 glas per uitzending, gesprek is zo saai dat ze uit verveling maar is gaan drinken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
kotst ze steeds vol door Marcouchquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
Nee. Humor kan absoluut een belediging zijn. En je bent geen domoor als je beledigd bent door een grap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar best een rake mening toch?
Veel succes dan, Al Qaeda strijders zijn toch wel één van de best getrainde terroristen van de wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
Suspect Said to Have Trained With Al Qaeda in Yemen
WASHINGTON — One of the two brothers suspected of killing 12 people at a satirical newspaper in Paris traveled to Yemen in 2011 and received terrorist training from Al Qaeda’s affiliate there before returning to France, a senior American official said on Thursday. (New York Times).
Geen goeie kleur trouwens met die blauwe achtergrond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |