Ze zitten dan ook gewoon nog thuis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus wel heel vaag, je bent redelijk professioneel bezig en dan laat je je ID in de auto liggen?Ik dacht dus eerst dat het een paspoort van een willekeurige gestorven Syriėganger was, om iedereen op een dwaalspoor te zetten, maar intussen is dus bevestigd dat ze wel degelijk zijn teruggekeerd. Vaag verhaal.
Dan kun je het volgen kutje.quote:
Dubbele lading?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Als die Jinek eindelijk eens series genomen wilt worden moet ze minder met haar vrouwelijkheid te koop lopen en het meer op de inhoud gooien. Af en toe een urgente blik opzetten is niet genoeg om serieus genomen te worden.²
WAT WIL JE NOU?!?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
iemand kan net zo goed in de naam van een religie een moord plegen terwijl hij die religie niet volgt
Nee, dankjewel.quote:
Nou ik kom dus dom over, maar ik begrijp het niet. Ze waren gesignaleerd bij een station en nu opeens niet meer? Maar waar zijn ze dan, dan kunnen ze toch niet ver zijn? Of wel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze zouden doen als ze dat wisten?
Die gasten denken niet buiten de landsgrenzen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Mooi dat men ook daar massaal is uitgelopen vandaag.
Want CIA?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ze zitten dan ook gewoon nog thuis.
zo dat was een goede comeback!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee jij? Log uit en kom alsjeblieft niet terug.
Waarom niet? Ze kunnen opgepikt zijn door derden of zelf verder zijn gereisd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou ik kom dus dom over, maar ik begrijp het niet. Ze waren gesignaleerd bij een station en nu opeens niet meer? Maar waar zijn ze dan, dan kunnen ze toch niet ver zijn? Of wel?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou ik kom dus dom over, maar ik begrijp het niet. Ze waren gesignaleerd bij een station en nu opeens niet meer? Maar waar zijn ze dan, dan kunnen ze toch niet ver zijn? Of wel?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Log uit en kom alsjeblieft niet terug.
Oh, ik wist niet dat jij het nieuws niet volgde, sorry!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, dankjewel.
Ook dat gezeik dat de Fransen niet bang zijn, moet je eens opletten hoeveel kleuren ze poepen als ze over 2 dagen nog niet gepakt zijn.
Toen mijn vriendin daar met een kunstwerk te zien was op die gebouwen was het een stuk drukkerquote:
Ze weten het serieus niet. Ze dachten in een bos maar daar ook niet. Of het wordt ons niet verteld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar alles is daar toch afgesloten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze kunnen opgepikt zijn door derden of zelfs verder zijn gereisd.
Misschien een NWS-fokkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lomperd net op NED1.
"Er zijn geen extremistische Nazi's, er zijn alleen Nazi's."²
Hoe is het met je zwager?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lomperd net op NED1.
"Er zijn geen extremistische Nazi's, er zijn alleen Nazi's."²
Log uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar alles is daar toch afgesloten?
Hoe belangrijk is dat dan? Zijn dit de enige terroristen en ben jij weer veilig als zij aangehouden zijn? Denk je niet dat je beter af bent als je jezelf kan verdedigen tegen gewapende idioten, in plaats van deze verantwoordelijkheid over te dragen aan Mark Rutte en Alexander Pechtold?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
Pfew. Ik dacht dus dat de daders waren opgepakt omdat iemand hier dat zei, maar blijkt dus niet zo te zijn. Maar waar zijn ze dan toch? In een huis ofzo?
Welnee, met de tijd dat alles afgesloten was, hadden ze al weer een stuk verder kunnen zijn (in alle mogelijke richtingen)quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar alles is daar toch afgesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |