Het is de CIA toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JCats het volgende:
De daders hebben hun paspoort achtergelaten.
En om alle twijfel weg te nemen hebben ze iets over Al Quada Jemen geroepen.
Dat is dus een onomstotelijk bewijs
Wie geen ja roept moet naar BNW
Ik denk de mossad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is de CIA toch?
http://www.vox.com/2015/1/8/7514439/charlie-hebdo-russia-cia
Je bent zelf een Christen. Nu koest.quote:
Die griep ziet er wel ernstig uit ja.quote:
quote:The two brothers wanted in the terror attack on a French weekly that killed 12 people Wednesday had long been viewed by U.S. officials as potential terror suspects, prompting them to be placed on a “no fly” list that banned them from boarding commercial aircraft into and out of the United States
Het zou niet de eerste keer zijn, herinner me nog de schietpartij in Oekraïne tijdens demonstraties.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is de CIA toch?
http://www.vox.com/2015/1/8/7514439/charlie-hebdo-russia-cia
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
Pfew. Ik dacht dus dat de daders waren opgepakt omdat iemand hier dat zei, maar blijkt dus niet zo te zijn. Maar waar zijn ze dan toch? In een huis ofzo?
Nee, Hilton in Parijs, je wil wel in stijl je laatste dagen slijten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
Pfew. Ik dacht dus dat de daders waren opgepakt omdat iemand hier dat zei, maar blijkt dus niet zo te zijn. Maar waar zijn ze dan toch? In een huis ofzo?
IS en al-Qaeda hebben de aanslag geprezen, dus zelfs als reptilians de aanslag hebben gepleegd boeit het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JCats het volgende:
En om alle twijfel weg te nemen hebben ze iets over Al Quada Jemen geroepen.
Dat is dus een onomstotelijk bewijs
Wie geen ja roept moet naar BNW
Ze zijn bezig om nog meer bewijzen tegen zichzelf te verzamelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
Nee maar waar zullen ze zijn? In een woning? Ze moeten toch ook eten en slapen ed?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, Hilton in Parijs, je wil wel in stijl je laatste dagen slijten.
Ja, dat vind ik dus wel heel vaag, je bent redelijk professioneel bezig en dan laat je je ID in de auto liggen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef JCats het volgende:
Als Frankrijk het niet weet, weten wij het ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee maar waar zullen ze zijn? In een woning? Ze moeten toch ook eten en slapen ed?
iemand kan net zo goed in de naam van een religie een moord plegen terwijl hij die religie niet volgtquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Om toch maar te reageren: hij pleegde de moorden dan ook niet uit naam van het christendom.
Wat denk je dat ze zouden doen als ze dat wisten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee maar waar zullen ze zijn? In een woning? Ze moeten toch ook eten en slapen ed?
Tjah, als ze dat nou eens zouden weten...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |