Ik studeer echt journalistiek hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet zo grappig doen.
Voor het ontopicgehalte:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Beetje een doorsnee journalist eigenlijk.
Ik heb niks gemist,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De user die slaappillen slikt als smarties en alle ontwikkelingen van vandaag heeft gemist.
Als nammie journalistiek studeert, ben ik een terrorist (sorry AIVD).quote:
Maar goed...de jihadisten die aanslagen plegen en vechten in het M-O zijn dus telkens het zelfde rondreizende groepje, volgens jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:24 schreef JCats het volgende:
As in Australia, France apparently also has a stable of former terrorists who had traveled to Syria and returned, all while on their watch lists – and in Australia at least – some of these terrorists are literally on security agency speed dials and are clearly a part of a network the intelligence community both monitors and in fact, maintains.
Onzin. Je hebt alles vandaag gemist. Jij denkt nog steeds dat die gasten op het hoofdkantoor van Charlie Ehbdo zitten.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als nammie journalistiek studeert, ben ik een terrorist (sorry AIVD).
Ach, laten we niet doen alsof er alleen hoogvliegers journalistiek studeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als nammie journalistiek studeert, ben ik een terrorist (sorry AIVD).
Dan ga ik huilen over de kwaliteit van het onderwijs en jouw algemene ontwikkeling.quote:
subtiele edit manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed...de jihadisten die aanslagen plegen en vechten in het M-O zijn dus telkens het zelfde rondreizende groepje, volgens jou?
Absoluut. Geridiculiseerd worden op Fok!, een Meki Webshop die faalt...ik zie mogelijkheden voor radicalisering.quote:
Nou, dan niet. Ik zie alleen niet in waarom ik daarover zou liegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt alles vandaag gemist. Jij denkt nog steeds dat die gasten op het hoofdkantoor van Charlie Ehbdo zitten.
Maar jij wilt toch ook afstuderen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen over de kwaliteit van het onderwijs en jouw algemene ontwikkeling.
Je bent tenminste nieuwsgierig. Zo even lekker slapen en morgen alles nog eens goed nalezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou, dan niet. Ik zie alleen niet in waarom ik daarover zou liegen.Ik dacht dat ze in een woning zaten.
Wat heeft de kwaliteit van het onderwijs ermee te maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen over de kwaliteit van het onderwijs en jouw algemene ontwikkeling.
Dat zeg ik toch ook niet. Minstens mensen die zich kunnen verdiepen in de actualiteit en het nieuws kunnen duiden en interpeteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ach, laten we niet doen alsof er alleen hoogvliegers journalistiek studeren.
Ja, Maquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef yvonne het volgende:
Is er nog nieuws? Nee? Mooi, ga dan lekker in het slowchat topic posten.
Zou uit hetzelfde reservoir kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar goed...de jihadisten die aanslagen plegen en vechten in het M-O zijn dus telkens het zelfde rondreizende groepje, volgens jou?
Dat is wel een hele naïeve kijk op dat diverse gezelschap. Van een journaliste in spe verwachten ik wel een wat kritischere houding.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Minstens mensen die zich kunnen verdiepen in de actualiteit en het nieuws kunnen duiden en interpeteren.
Alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wat heeft de kwaliteit van het onderwijs ermee te maken?
Bel me als je er uit bent. Ik ga pitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef JCats het volgende:
[..]
Zou uit hetzelfde reservoir kunnen komen.
Beetje brainstormen is wat nu gepast is.
?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zag het wel hoor, die PI verandering
Geen echte liefde hoorquote:
Welk punt vind je precies naief en niet kritisch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is wel een hele naïeve kijk op dat diverse gezelschap. Van een journaliste in spe verwachten ik wel een wat kritischere houding.
Denk ook even mee. Als je uitgeslapen bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bel me als je er uit bent. Ik ga pitten.
Een klein beetje wel. Journalisten voelen zich meer verbonden met de slachtoffers. Dus dichter-bij-mijn-bed-show.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef agter het volgende:
denk je dat deze aanslag extra uitvergroot wordt, omdat het media-mensen betreft?
Ik denk dat je daarvoor alleen een vergelijking hoeft te maken tussen de media aandacht voor deze aanslag en de andere aanslagen die door de moslims gepleegd zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef agter het volgende:
denk je dat deze aanslag extra uitvergroot wordt, omdat het media-mensen betreft?
Jij verwacht dat mensen die journalistiek studeren het nieuws kunnen duiden en interpreteren. Dat is evident onjuist en je zou hooguit kunnen hopen dat de meesten dat op den duur kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welk punt vind je precies naief en niet kritisch?
Hij ziet wel meer dingen die er niet zijn.quote:
Nou. Het is vooral apart dat je denkt te kunnen zeggen dat iemand een goed journalist is of niet als je niets van de persoon hebt gelezen/gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is wel een hele naïeve kijk op dat diverse gezelschap. Van een journaliste in spe verwachten ik wel een wat kritischere houding.
Sorry maar jij bent wel een beetje dom hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou. Het is vooral apart dat je denkt te kunnen zeggen dat iemand een goed journalist is of niet als je niets van de persoon hebt gelezen/gezien.
Uiteraard, heb je dat echt niet meegekregen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef agter het volgende:
Wat krijg ik als ze niet worden gepakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:41 schreef luxerobots het volgende:
Ik zeg het al sinds begin gisteren, die daders worden gepakt. Dan rest alleen nog de vraag wanneer.
Ja, die indruk heb ik ook namelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor alleen een vergelijking hoeft te maken tussen de media aandacht voor deze aanslag en de andere aanslagen die door de moslims gepleegd zijn.
Wat bedoel je precies? (Ben vandaag niet veel online geweest, een mens moet soms werken.. )quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Uiteraard, heb je dat echt niet meegekregen?
Dan mag jij voor mij een onderschrift van drie dagen bedenken, en anders andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ze niet worden gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |