Hahaha niet zo flauw, dat heb ik nooit zo gezegd. Ik weet ervan, alleen ik weet bepaalde dingen niet. Ik weet niks over jihadisme enzo, nou, dat zoek ik nog wel uit dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou je denken? Succes op school morgen, iedereen weet het en jij denkt 'een aanslag? Wat? Waar?'
mensen zoals jij die alles voor waar aannemen zijn wel extreme dombo'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad OPEN JE OGEN!~~~!!!!
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Omdat we dan, op z'n minst, voor imperialist worden uitgemaakt. Helpen en/of medelijden levert alleen maar stank voor dank en ellende op.
Wat mij betreft bemoeien we ons nergens meer mee.
Zou binnenkort beginnen met een stage bij Charlie Hebdo. Wel eens van gehoord?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Studeer jij ook journalistiek of ben je al een journalist?
Zegt de user die een foto van een Noor postquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mensen zoals jij die alles voor waar aannemen zijn wel extreme dombo's
Wat is dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou binnenkort beginnen met een stage bij Charlie Hebdo. Wel eens van gehoord?
Krijgen 1 miljoen van de overheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou binnenkort beginnen met een stage bij Charlie Hebdo. Wel eens van gehoord?
Mensen die denken dat alles een false flag of inside job is ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mensen zoals jij die alles voor waar aannemen zijn wel extreme dombo's
goed punt wel, mooi dat het selectieve gedrag weer naar voren komtquote:
Mekiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Nah, ongevaarlijke troll. Ik maak me meer zorgen om Meki, die is al een lange tijd off the grid...trainingskamp ergens?
Dat zijn vaak de gevaarlijkste.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
MekiDie was ik al weer helemaal vergeten.
Ik studeer journalistiek. Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Studeer jij ook journalistiek of ben je al een journalist?
Nammiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik studeer journalistiek. Wie nog meer dan?
daarom moet je ook in het midden zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles een false flag of inside job is ook.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we de onderhandeling over het salaris overslaan.
Alles?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles een false flag of inside job is ook.
De user die slaappillen slikt als smarties en alle ontwikkelingen van vandaag heeft gemist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik studeer journalistiek. Wie nog meer dan?
Morgen naar een semi-advocatenkantoor. Ik zie die blikken alweer voor me:"Wat komt die baard hier doen."quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer jij oprot vind ik momenteel een interessantere vraag. Stem ik mijn bedtijd daar even op af.
Niet zo grappig doen.quote:
Beetje een doorsnee journalist eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De user die slaappillen slikt als smarties en alle ontwikkelingen van vandaag heeft gemist.
Zegt Nammie jou niets?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet zo grappig doen.
Voor het ontopicgehalte:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor bedtijd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Morgen naar een semi-advocatenkantoor. Ik zie die blikken alweer voor me:"Wat komt die baard hier doen."²
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De user die slaappillen slikt als smarties en alle ontwikkelingen van vandaag heeft gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |