quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Defensieve zekerheid als je zelf Feyenoord bent. We speelden tegen PSV hoor, niet tegen Real Madrid. Jij mag het van mij nog steeds een 4-3-3 vinden, ik ben het daar totaal niet mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.
Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
Eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.
Hij zal zichzelf in de basis moeten knokken, of het moeten doen met de invalbeurtjes die hij vanzelf krijgt. Hij heeft een niet al te sterk seizoen achter de rug, en het middenveld is versterkt, live with it. Hij wilt toch ook dat Feyenoord een stapje hogerop geraakt, maar dan zou er niet meer concurrentie mogen komen?quote:Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
We speelden wel tegen PSV met een Willems die het toevallig precies op zijn heupen had, en met een Depay daarvoor (die dan weliswaar wel weer uit vorm was). Das best een gevaarlijke flank.. Ik had daar ook liever Boetius op rechts gezien, dan mag Willems heel de pot achter hem aanlopen, maar ik vond dit op zich wel een aardige optie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Defensieve zekerheid als je zelf Feyenoord bent. We speelden tegen PSV hoor, niet tegen Real Madrid. Jij mag het van mij nog steeds een 4-3-3 vinden, ik ben het daar totaal niet mee eensEn ik denk Tonny ook niet
Daar komt nog bij dat je zegt dat als Clasie weggaat, dat hij weer mag spelen. Maar wat al bekend is: Vilhena is helemaal geen nr. 6. Hij is een nummer 10. En onze huidige nummer 10 laat al 3 jaar zien dat hij tekort komt voor het niveau Feyenoord. Tegen kleine clubjes haalt nog wel eens een 7. Maar tegen PSV, Ajax, Twente of in Europa heeft hij nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld.
Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena zie ik eigenlijk nog als 1 van de Jerson Cabral-generatie. Alles voor de nieuwe patta's, maar bankie-bankie geeft geen streetcred dus gaat'ie loesoe.
Stelletje wijven zijn het.
Waarschijnlijk allebeiquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...
Tfoeee rassist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena zie ik eigenlijk nog als 1 van de Jerson Cabral-generatie. Alles voor de nieuwe patta's, maar bankie-bankie geeft geen streetcred dus gaat'ie loesoe.
Is niet zo zeer ongeïnteresseerd, maar meer een teveel aan chromosoom 21.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ongeïnteresseerde hoofd van hem helpt natuurlijk ook niet mee.
Ach, dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet zo zeer ongeïnteresseerd, maar meer een teveel aan chromosoom 21.
Deze man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef Caland het volgende:
Kansloze discussie gaat dat worden zondagLees de samenvatting wel.
Dat BAM plan gaat toch wel afgeschoten worden. Feyenoord weer helemaal terug bij af en uiteindelijk komt men tot de conclusie dat nieuwbouw toch gewoon de beste oplossing is, maar daar is simpelweg geen geld voor.
U hoorde het hier voor het eerst.
Kongolo kan dan ook voetballen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:16 schreef Caland het volgende:
Een beetje zoals Kongolo, maar die krijgt die kritiek (nog) niet.
Dat anderhalf seizoen basisspeler is geweest heeft hem geen goed gedaan. Die jongen dacht goed bezig te zijn, maar eigenlijk stond het er alleen maar door een gebrek aan alternatieven. Hij mocht er alleen maar in komen omdat Leerdammetje weigerde bij te tekenen. Dat zegt al genoeg, want dat is ook geen geweldenaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.
No offence, maar dan begrijp je er weinig van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.
Heeft vorig jaar oranje gehaald en sloot het seizoen af met 6 goals en 7 assists. En Leerdam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat anderhalf seizoen basisspeler is geweest heeft hem geen goed gedaan. Die jongen dacht goed bezig te zijn, maar eigenlijk stond het er alleen maar door een gebrek aan alternatieven. Hij mocht er alleen maar in komen omdat Leerdammetje weigerde bij te tekenen. Dat zegt al genoeg, want dat is ook geen geweldenaar.
Hij heeft betere spelers voor zich, klaar. Krijgt hij bij andere clubs ook mee te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, maar dan begrijp je er weinig van.
Dat die jongen te dom is om te poepen en een nonchalante uitstraling heeft klopt.
Wil niet zeggen dat hij geen professionele instelling heeft.
En inderdaad, zoals iemand in het afgelopen topic opperde, mag hij als kind van de club, in zijn vierde seizoen bij het eerste terwijl hij pas net 20 is, na meermaals buitenlandse interesse te hebben afgewimpeld en er zelfs Raiola voor de laan uitgestuurd te hebben best iets meer "cred" krijgen.
[..]
Je begrijpt me verkeert.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij heeft betere spelers voor zich, klaar. Krijgt hij bij andere clubs ook mee te maken.
Ah, ja daarover ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeert.
Ik bedoel niet dat hij in de basis moet staan, of dat hij het bij een andere club beter zou doen, ik bedoel dat een groot deel van de supporters hem weer op een vrij kansarme manier afvalt en bekritiseerd op basis van aannames/onjuistheden over "uitstraling" etc.
Sommigen voelen meer voor albino's die achter hun eigen verloren bal aan huppelen dan spelers uit de jeugd die ondanks hun geringe leeftijd wat kon toevoegen aan Feyenoord. Hij speelde uitstekend als cm en vooral in combinatie met JP.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, maar dan begrijp je er weinig van.
Dat die jongen te dom is om te poepen en een nonchalante uitstraling heeft klopt.
Wil niet zeggen dat hij geen professionele instelling heeft.
En inderdaad, zoals iemand in het afgelopen topic opperde, mag hij als kind van de club, in zijn vierde seizoen bij het eerste terwijl hij pas net 20 is, na meermaals buitenlandse interesse te hebben afgewimpeld en er zelfs Raiola voor de laan uitgestuurd te hebben best iets meer "cred" krijgen.
Ik heb het nog niet eens zozeer over de voetballende kwaliteiten, ik heb het er over dat zodra er een speler een tijdje niet presteert, wegwil, of iets zegt wat niet lekker valt bij een deel van de achterban er altijd weer die "werrukuh voor je kankacheld/uitstraling van een lantaarnpaal/chille met ze matties"-opmerkingen boven komen drijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sommigen voelen meer voor albino's die achter hun eigen verloren bal aan huppelen dan spelers uit de jeugd die ondanks hun geringe leeftijd wat kon toevoegen aan Feyenoord. Hij speelde uitstekend als cm en vooral in combinatie met JP.
Je hebt gelijk, ik was te negatief in m'n bewoording.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar oranje gehaald en sloot het seizoen af met 6 goals en 7 assists. En Leerdam?
Kongolo heeft net z'n contract verlengdquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen Vilhena had verlengd was het ook hossana. Je verspeelt je krediet heel snel tenzij je een werkpaard bent of een beetje als kneusje bent binnen gehaald. Kazim werd weggelachen, scoort een paar keer en gooit wat werklust in zijn spel en hij kan niet meer stuk. Zo simpel kan het zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kongolo heeft net z'n contract verlengd.
Oke, als jij het zegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen Vilhena had verlengd was het ook hossana. Je verspeelt je krediet heel snel tenzij je een werkpaard bent of een beetje als kneusje bent binnen gehaald. Kazim werd weggelachen, scoort een paar keer en gooit wat werklust in zijn spel en hij kan niet meer stuk. Zo simpel kan het zijn
Vilhena heeft z'n mond altijd open en dat staat dom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:16 schreef Caland het volgende:
Een beetje zoals Kongolo, maar die krijgt die kritiek (nog) niet.
Huh wat zei je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena heeft z'n mond altijd open en dat staat dom.
Mama en papa op je buik als tattoo ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena heeft z'n mond altijd open en dat staat dom.
quote:Slabbekoorn en Rashaan Fernandes krijgen kans op training
Feyenoord-jeugspelers Kamil Miazek, Jari Schuurman en Bart Nieuwkoop zijn op dit moment met Feyenoord op trainingskamp in Dubai. Het jeugdige drietal krijgt tijdens deze periode de kans om ‚te ruiken’ aan het eerste elftal. Bij deze drie jeugdspelers zal het dit seizoen echter niet blijven.
Middenvelder Marlon Slabbekoorn en spits Rashaan Fernandes (foto) zullen in de tweede seizoenshelft de kans krijgen om mee te trainen met het eerste elftal. Dit meldt Mikos Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad. Volgens Gouka lijkt het er op dat Jari Schuurman en Bart Nieuwkoop na de winterstop geregeld zullen meetrainen met de ploeg van Fred Rutten.
Rashaan Fernandes tekende afgelopen zomer zijn eerste profcontract bij Feyenoord. De spits ligt momenteel tot de zomer van 2017 vast. Voordat hij zijn contract in De Kuip verlengde, waren verschillende Europese topclubs zoals Manchester City en Chelsea geïnteresseerd in de jonge voetballer. Hij besloot echter bij Feyenoord te blijven. Marlon Slabbekoorn tekende in de zomer van 2013 zijn eerste profcontract bij Feyenoord. Hij ligt tot de zomer van 2015 vast bij de club.
Keeper en linksback natuurlijk, Ritmo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef Kiid het volgende:
Ben benieuwd op welke positie ze neer worden gezet
Zou mij niks verbazen met deze trainer, Happelquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Keeper en linksback natuurlijk, Ritmo.
En geen spits maar rechtsbuiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef koosfransoos het volgende:
Fernandes speelt overigens nog in de B-jeugd.
Vertel me aub meerquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerensysteem dat ticketshop. Moet een account aanmaken, dus ik doe dat, ik wil inloggen, krijg ik een melding dat m'n wachtwoord niet goed isEn ik heb ook geen bevestigingsmail ofzo gekregen en als ik wachtwoord vergeten klik krijg ik ook geen mail binnen
Ik vraag m'n pa wel dan, die heeft al zo'n account en heeft tot nu toe alle kaarten voor Europa gekocht.
Ga gewoon langs de primera joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerensysteem dat ticketshop. Moet een account aanmaken, dus ik doe dat, ik wil inloggen, krijg ik een melding dat m'n wachtwoord niet goed isEn ik heb ook geen bevestigingsmail ofzo gekregen en als ik wachtwoord vergeten klik krijg ik ook geen mail binnen
Ik vraag m'n pa wel dan, die heeft al zo'n account en heeft tot nu toe alle kaarten voor Europa gekocht.
Heb je geen account bij Feyenoord?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1295: Rotterdamse derby tegen Kankerquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat met positieve voorbeelden als De Vrij, Janmaat, BMI en Clasie men wat verstandiger is geworden.
Slabbekoorn is helaas teruggevallen. In tegenstelling tot Fernandes, die heeft in mijn ogen alles om Feyenoord 1 te halen. Geweldige buitenspeler. (inderdaad, geen spits)quote:
Je bedoelt toch een account bij die ticketboxsite? Dat probeerde ik gisteren aan te maken ja.quote:
Speelt bij Dordrecht. Volgens mij niet eens basis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er eigenlijk met van Deelen gebeurd?
Oh, dat is van ticketbox zie ik nu...........................quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch een account bij die ticketboxsite? Dat probeerde ik gisteren aan te maken ja.
Dit seizoen 4 wedstrijden, dus nee, geen basis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Speelt bij Dordrecht. Volgens mij niet eens basis.
Waarom zou het geen spits zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Slabbekoorn is helaas teruggevallen. In tegenstelling tot Fernandes, die heeft in mijn ogen alles om Feyenoord 1 te halen. Geweldige buitenspeler. (inderdaad, geen spits)
Omdat hij geen spits is. Net als Vermeer geen spits is. Ik weet niet waar ze die wijsheid vandaag halen, maar hij speelt altijd vanaf de flanken.quote:
Kiid doelt er denk ik op dat bij Feyenoord geen spelers worden gebruikt op de posities waar ze opgeleid zijn, zie Tonny/Toornstra/Schaken/Karsdorp/Kazim (alhoewel Kazim in jeugd wel altijd spits was en dus nu eigenlijk op z'n eigen positie staat) etc.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij geen spits is. Net als Vermeer geen spits is. Ik weet niet waar ze die wijsheid vandaag halen, maar hij speelt altijd vanaf de flanken.
Oh hahahaHAHhaha wat grappigquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kiid doelt er denk ik op dat bij Feyenoord geen spelers worden gebruikt op de posities waar ze opgeleid zijn, zie Tonny/Toornstra/Schaken/Karsdorp/Kazim (alhoewel Kazim in jeugd wel altijd spits was en dus nu eigenlijk op z'n eigen positie staat) etc.
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh hahahaHAHhaha wat grappigIk ga stuk hier.
Flikker nou eens op man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
Kazim is wel een spits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
Is al een goal van Feyenoord afgekeurd. KNJBquote:
KAMPIOENENtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:53:1464. Vilhena zorgt met een schot van afstand voor de gelijkmaker tegen FC Bunyodkor: 1-1. #MyDubai reageer retweet
VILHENA MOET BLIJVENquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
KAMPIOENENtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:53:1464. Vilhena zorgt met een schot van afstand voor de gelijkmaker tegen FC Bunyodkor: 1-1. #MyDubai reageer retweet
Vilhena woohoo Vilhena woohooquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
Vilhena is de nieuwe Schaak #mondjessnoeren #heldquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
Net alsof mij dat wat interesseert, jij komt hier interessant doen met je 'het is geen spits' terwijl hij ook gewoon als spits kan spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Flikker nou eens op man.
Het commentaar was op het artikel in het AD dat hij daar spits genoemd werd terwijl hij feitelijk op de flanken speelt.
Dat jij elke discussie wilt verdraaien om jouw afkeer van Rutten zijn werkwijze kenbaar te maken begint wat te storen.
En jawel hoor! Immers exittwitter:KuipTalk twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:06:25'72 @JariSchuurman comes in for Lex Immers. #FEYbun reageer retweet
Marokkanen nemen het weer voor elkaar op.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:10:46Twee rode kaarten, waarvan een voor Boulahrouz, nadat hij protesteerde na een harde charge van een Oezbeek op Achahbar #Feyenoord reageer retweet
Sinds wanneer krijg je direct rood voor protesteren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:11 schreef Caland het volgende:
Marokkanen nemen het weer voor elkaar op.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:10:46Twee rode kaarten, waarvan een voor Boulahrouz, nadat hij protesteerde na een harde charge van een Oezbeek op Achahbar #Feyenoord reageer retweet
Ik waag een voorzichtig gokje dat Boulahrouz op een manier protesteerde die vergelijkbaar was met Verhoek in de spelerstunnel tegen PSVquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je direct rood voor protesteren?
#FIFAMAFFIA # MATCHFIXING
Het is een Zionistisch complot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je direct rood voor protesteren?
#FIFAMAFFIA # MATCHFIXING
Wel lief dat je het opneemt voor je vriendje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga ergens in een hoekje liggen janken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel lief dat je het opneemt voor je vriendje.
quote:
Wie hoog gaat...quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:12 schreef satecl het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1295: Rotterdamse derby tegen Kanker
Hier was het nog een held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dekatria op 08-01-2015 15:33:41 ]
Ik hoef het niet te zien om te weten hoe dit er uit zag.quote:Feyenoord heeft het ingelaste oefenduel tegen FC Bunyodkor met 1-1 gelijk gespeeld. Tonny Vilhena scoorde voor de ploeg van trainer Fred Rutten, Khalid Boulahrouz kreeg een rode kaart.
Feyenoord zou eigenlijk geen oefenduel spelen tijdens het trainingskamp in de Emiraten. Deze week is FC Bunyodkor toch nog bereid gevonden om als tegenstander op te draven. Na vijf minuten spelen krijgt Feyenoord de eerste kans van de wedstrijd. Colin Kazim-Richards kopt wel naast het doel van de tegenstander.
Na een half uur krijgt Karim El Ahmadi de bal terug via de borst van Kazim. De middenvelder schuift de bal prima binnen, maar de goal wordt geannuleerd wegens buitenspel van El Ahmadi.In de slotfase schiet Kazim nog op de paal, maar één minuut later scoort FC Bunyodkor. Na een slippertje achterin van Terence Kongolo profiteert Zabikhillo Urinboev genadeloos: 0-1.
De bankzitters beginnen tien minuten voor de rust al aan een warming-up. In de tweede helft heeft Rutten een nagenoeg compleet ander elftal het veld ingestuurd. Alleen Clasie, Immers en Toornstra zijn blijven staan. De eerste kans is acht minuten na rust voor invaller Mitchell Te Vrede. Een schot met zijn linker vliegt maar net over het Oezbeekse doel. Tonny Vilhena heeft meer geluk. Na 64 minuten gaat een schot van afstand van de middenvelder er in: 1-1.
Tien minuten voor het einde krijgt Anvar Gafurov van Bunyodkor een rode kaart na een harde charge op Anass Achahbar. In het tumult dat ontstaat na die actie, krijgt ook Khalid Boulahrouz een rode kaart in het oefenduel. Achahbar kan verder spelen en raakt vlak tijd de binnenkant van de paal. Te Vrede krijgt ook nog een kansje, maar stuit op de doelman van FC Bunyodkor.
Drie minuten voor tijd is de laatste kans voor de Oezbeken. Een schot van Samir Bekrić gaat via één van de Feyenoorders bijna erin. De lat redt doelman Erwin Mulder.
Scoreverloop
44' | 0-1 Zabikhillo Urinboev
64' | 1-1 Tonny Vilhena
Opstelling eerste helft
FC Bunyodkor: Zukhurov, Juraev, Urinboev, Shukurov, Askarov, Ashurmatov, Kapadze, Ayupov, Kosimov, Giyasov, Komilov.
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim, Boëtius.
Opstelling tweede helft
FC Bunyodkor: Bugalo, Karimov, Zouaghi, Gafurov, Juraboev, Filiposyan, Khamdamov, Bekric, Irmatov, Abdurakhmanov, Shomurodov.
Feyenoord: Mulder; Karsdorp, Boulahrouz, Mathijsen, Woudenberg; Clasie (67' Dammers), Immers (72' Schuurman), Vilhena; Toornstra (67' Achahbar), Te Vrede en Basacikoglu.
Lief toch, jij neemt zijn domme grappen over en Happeltje steunt je gelijk. Leuk koppel, had Loekie vast ook gevondenquote:
Nah, te klein, te licht. Lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef satecl het volgende:
Stiekem hoop ik nog steeds op de doorbraak van Achahbar.
Dat zien ik niet meer gebeuren al vond ik hem tegen Emmen niet slecht spelen. Goed in kleine ruimtequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef satecl het volgende:
Stiekem hoop ik nog steeds op de doorbraak van Achahbar.
Misschien is zaalvoetbal iets voor hem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zien ik niet meer gebeuren al vond ik hem tegen Emmen niet slecht spelen. Goed in kleine ruimte
Daar lijkt mij wel het type voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien is zaalvoetbal iets voor hem.
Jammer dat die winterzaalvoetbaltoernooien in Duitsland er niet meer zijn. #jeugdsentimentquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien is zaalvoetbal iets voor hem.
België heeft het wel. Heeft Dordrecht laatst nog aan meegedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer dat die winterzaalvoetbaltoernooien in Duitsland er niet meer zijn. #jeugdsentiment
Ik las het in VI ja. Het is niet het normale futsal maar op kunstgras en met boarding. Ik zou er wel geld voor over hebben om Feyenoord te zien deelnemen aan een dergelijk toernooi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
België heeft het wel. Heeft Dordrecht laatst nog aan meegedaan.
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Volgens mij zitten ze niet samen te ouwehoeren tot laat in de nacht hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Geld speelt geen rol als je je moet kwalificeren voor de volgende ronde.
Getinte spelers zijn vaak homofoob en willen alleen op hun rug liggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
boys will be boys en snurken is niet leeftijdgebondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo?![]()
Is dat waar van 2 bedden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.
Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?quote:
Ik mag tenminste altijd kiezen als ik een hotel boek met 2 persoonskamer: 2 losse bedden of 1 queensize.quote:
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?
Ze verblijven over het algemeen niet in hostels, enige luxe, comfort en aanpassingsvermogen mag je wel verwachten van 5* hotels. En al helemaal in Dubai.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?
Nee serieus.quote:
1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spitsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Kazim in zijn glory tijd een goeie rechtsbuiten bij die turkse top ploegen ?
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbachequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbache
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee serieus.
Kijk als je 1 kamer boekt zal er wel voldoende keus zijn in losse bedden maar als je met 30 man komt dan weet ik het niet. Daarom vraag ik het me ook af.
Scorebordjournalistiek Don!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek Don!
Wordt zo nog een serieuze concurrent voor Vermeer...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
Doe niet zo hatelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Deed hij tegen Emmen ook alquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.
Ik had geen idee, maar het verklaart wel het één en ander.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bent
Kramer kan niet voetballen, dus die hoeft niet te komenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.
Een van richting veranderd schot . . .wquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien om te weten hoe dit er uit zag.
Die gozer is ook van Feyenoord-tv geloof ik.. heeft een raar scheef bekkiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef MPC60 het volgende:
Echt die samenvattingen van tv Rijnmond, kunnen ze die niet door iemand laten inspreken zonder spraakgebrek?
Die fout van Nelomquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Tering zeg, die tackle.![]()
Belachelijke rode kaart ook voor Boelderoes.
King Kong out, Verdonk inquote:
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontvangt 500,000 euro van de FIFA door WK-spelers.
Net genoeg om alle UEFA boetes mee te betalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
FIJAquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zeker
Welke rente?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zeker
Krijg je in Nederland nog niet eens geel voor, maar goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Blessquote:Schaken vindt nieuwe club en tekent voor 1,5 jaar bij Inter
Ruben Schaken vervolgt zijn loopbaan in Azerbeidzjan. De transfervrije aanvaller heeft een contract voor anderhalf jaar getekend bij Inter Baku, met een optie voor nog een jaar. Bovendien wil de vice-kampioen van afgelopen seizoen ook Willie Overtoom zo snel mogelijk aan de selectie toevoegen.
Zevenvoudig international Schaken belandde bij Feyenoord dit seizoen op een dood spoor, waarna club en speler een ontbinding van het contract overeenkwamen.
Ook SC Heerenveen en ADO Den Haag hadden interesse in de 32-jarige buitenspeler, maar hij kiest dus voor een avontuur bij de huidige nummer twee van de Azerbeidzjaanse competitie
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Gert het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ebeuren-staat-15192/
Wat boffen we toch, met deze top-verslaggever. Krabby
Rente die alleen de MAFIFA krijgt natuurlijkquote:
Voor 1,5 miljoen per jaar ofzo? Waar kan ik me inschrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig naar Azerbeidjan
waarom kon er niet gewoon een sommetje opgehoest worden door zo'n club dan?quote:
Dus is er geen probleem en kan Fernandes gewoon in de spits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spits
Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus is er geen probleem en kan Fernandes gewoon in de spits.
quote:INFORMATIE KAARTVERKOOP AS ROMA – FEYENOORD
Feyenoord begint op woensdag 14 januari aanstaande met de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen AS Roma in de Europa League op donderdag 19 februari. De club heeft besloten om bij die verkoop bij wijze van uitzondering voor een deel af te wijken van het systeem dat als jarenlang van toepassing is op alle officiële uitwedstrijden. Dit houdt in dat naast de houders van een Diamond-, Gold- of Silvercard ook supporters met een seizoenkaart of Legioen Clubkaart in de gelegenheid worden gesteld om een kaart voor de wedstrijd aan te schaffen. Supporters die een voucher kopen zullen in aanloop naar de wedstrijd uitgebreid geïnformeerd worden over alle bijzonderheden.
Tevreden over eigen supporters
Feyenoord is tot dit besluit gekomen vanwege het bijzondere karakter van de wedstrijd. Het is lang geleden dat de club overwinterde in Europa en dat de loting een dergelijk affiche opleverde. Hierdoor bestaat er onder Feyenoord-supporters een enorme belangstelling om de wedstrijd te bezoeken. Daarbij wordt gespeeld in een immens stadion. Stadio Olimpico biedt voor voetbalwedstrijden plaats aan maximaal 71.000 toeschouwers waardoor Feyenoord recht heeft op 3.600 kaarten. Feyenoord ziet zich graag gesteund door zoveel mogelijk supporters. Het heeft zelfs verzocht om eventueel meer dan de 3.600 aangeboden kaarten te mogen verkopen. AS Roma en de lokale autoriteiten hebben dit verzoek momenteel in beraad. Bovendien is Feyenoord tevreden over het gedrag van de aanhang in de voorgaande Europese uitwedstrijden. Bij geen van de uitwedstrijden dit seizoen, maar ook in voorgaande seizoenen, deden zich grote problemen voor. Ook daarom acht de club de tijd rijp om het strenge regime dat jarenlang van toepassing was voor deze wedstrijd bij wijze van uitzondering te versoepelen. Meer dan 40.000 Feyenoord-supporters worden op deze wijze in staat gesteld om op basis van beschikbaarheid een kaart voor AS Roma – Feyenoord aan te schaffen.
Voorwaarden
Voorwaarde voor het kunnen kopen van een kaart voor AS Roma-Feyenoord is, dat er een persoonlijke aantoonbare relatie met Feyenoord is via het bezit van een uit- of seizoenkaart of lidmaatschap van Het Legioen (en in bezit van Legioen Clubkaart). Deze dient op naam te staan van degene die de wedstrijd bezoekt. Dit is niet alleen een voorwaarde die vanuit Feyenoord wordt gesteld, maar ook wat vanuit Italiaanse wetgeving verplicht is voor het bezoeken van alle Italiaanse voetbalwedstrijden. In Italië is de verkoop van kaarten voor voetbalwedstrijden persoonsgeboden en met behulp van het tonen van een id-bewijs aan de ingang vindt controle hierop plaats. Een en ander houdt in dat alleen kaarten die zelf zijn gekocht en dus op eigen naam staan (dus ook niet op de naam van een bedrijf) toegang tot het stadion geven. Het overnemen van een kaart die door een ander is aangeschaft is derhalve niet toegestaan.
Supporters dienen zich goed bewust te zijn van het voornoemde. Bij de ingang van het stadion zal gecontroleerd worden op het bezit van een toegangsbewijs, dient de seizoenkaart of LegioenClubkaart getoond te worden en moet de naam die daarop vermeld staat overeen komen met een identiteitsbewijs, dat eveneens door de Italianen wordt gecontroleerd. Dit betekent dus per definitie ook dat seizoenkaarten die op bedrijfsnaam staan, buiten de eenmalige uitzondering vallen! Navraag bij Manchester City, de club die in december nog in Rome speelde, heeft geleerd dat de Italianen deze uitvoerige procedure ook daadwerkelijk toepassen.
Vouchers
Feyenoord zal voor de wedstrijd in eerste instantie vouchers verkopen, die op de wedstrijddag bij het stadion omgewisseld dienen te worden voor een stadionkaart. Op elke voucher wordt de naam van de houder geprint. Alleen hij of zij heeft toegang tot het stadion. De prijs bedraagt 41,00 euro (incl. TicketBox-kosten) en de verkoop verloopt uitsluitend via TicketBox. Dit om te zorgen voor uniformiteit in de vouchers, waarom door AS Roma en de Italiaanse autoriteiten is gevraagd.
Verkoop (uitsluitend via TicketBox):
Diamond-, Goldcardhouders: vanaf woensdag 14 januari om 09.30 uur
Silvercardhouders: vanaf zaterdag 17 januari om 09.30 uur
Seizoenkaarthouders*:vanaf zaterdag 24 januari om 10.00 uur**
Legioen clubkaarthouders:vanaf zaterdag 31 januari om 10.00 uur**
* seizoenkaarten op bedrijfsnaam uitgezonderd
** indien nog kaarten beschikbaar
Supportersvereniging
Supporters die naar Rome willen maar nog geen reis hebben geboekt kunnen eventueel gebruik maken van arrangementen die worden aangeboden door de Feyenoord Supportersvereniging (zie hiervoor www.FeyenoordNet.nl). Organisatie en uitvoering van deze reizen ligt ook volledig bij de supportersvereniging.
Vertrouwen
Feyenoord benadrukt dat voor deze wedstrijd een uitzondering wordt gemaakt en dit geen gevolgen heeft voor de organisatie en het bezoeken van toekomstige uitwedstrijden. De club hoopt dat op deze manier zoveel mogelijk supporters de wedstrijd kunnen bijwonen en gaat er van uit dat het vertrouwen dat Feyenoord in het legioen stelt op geen enkele wijze zal worden beschaamd.
Nah, ik blijf wel gewoon in bed liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dus gekkenhuis voor de Primera's denk ik.
De barcode, bestaande uit 24 getallen. Als je hem ingevuld hebt klik je op Barcode toevoegen, daarna kan je op Doorgaan klikkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef exile79 het volgende:
Nou zit ik wéér te kutten met het invullen van de barcode om een kaart te kopen voor Feyenoord-As Roma. Wat moet je daar nou invullen? De 'Doorgaan' button blijft ongeldig..
Ik dus niet, dat is het punt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De barcode, bestaande uit 24 getallen. Als je hem ingevuld hebt klik je op Barcode toevoegen, daarna kan je op Doorgaan klikken
Volgens mij heeft Roma altijd wel prijzige kaartjes, dus het viel me nog mee. Las laatst een verslag op Cabras Feliz dat zij iets van 60 moesten neertikken voor een doodnormale competitiewedstrijd tegen Hellas Verona. http://cabrasfeliz.com/we(...)-roma-hellas-verona/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is dat een normale prijs voor een uitwedstrijd?
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Toch netjes dat club zoveel mensen in de gelegenheid stelt kaarten te kopen, mag ook weleens gezegd worden.
Azijnzeikers zijn het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren.
Hm.. In dat geval zou ik toch maar een Primera gaan opzoeken, is makkelijker dan dit gekutquote:
Dank voor t posten!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelfde mensen die nog steeds Vermeer niet accepteren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat een kritisch geluid binnen een club noodzakelijk is, helemaal bij Feyenoord. Ik ben het ook vaak genoeg wel eens met ze, maar soms slaan ze wel een beetje door jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.
Als voorbereiding op morgenquote:Modernisering van De Kuip schuift een heel jaar op
Het werk start in juni 2016, na afloop van het voetbalseizoen '15/'16. © Feyenoord Founders Consortium.
De verbouwing van De Kuip begint volgend jaar en wordt in de zomer van 2019 afgerond. De mega-klus op Zuid schuift hiermee een heel jaar op, zo blijkt uit de uitgewerkte plannen van bouwer BAM.
De bouwer begint met de bouw aan de Olympiazijde, het maken van de fundering van het dak en de nieuwe ring rond het stadion. © Feyenoord Founders Consortium.
Eerder ging de stadionbouwer er nog van uit deze zomer al te beginnen met de parterretribune. Daarna zou de rest van het stadion onder handen worden genomen, om in 2018 de ingrijpende modernisering af te ronden. De officiële opening zal nu pas in 2019 plaatsvinden, omdat de voorbereidingen en procedures meer tijd inbeslag nemen.
Directeur Marc de Vreede van BAM Utiliteitsbouw rekent er op dat zijn bedrijf dit prestigieuze karwei mag klaren. Feyenoord besluit hier binnenkort over. ,,Dat het nu gaat lukken, daar ben ik van overtuigd.''
In de zomer van 2017 wordt het Maasgebouw gesloopt en gaan de businessfaciliteiten over naar de Olympiazijde. © Feyenoord Founders Consortium.
Het vernieuwen van de beroemde, monumentale voetbaltempel wordt een waar huzarenstukje. In de zomer van 2016 start het werk met het leggen van de funderingen voor het dak, de aanpak van de Olympiazijde en een nieuwe ring rond het complex. Na de sloop van het Maasgebouw (zomer '17), volgt onder meer de bouw van de tribunes aan de kopse zijde ('17/'18) en het plaatsen van het membraamdak ('zomer '18).
Tijdens het seizoen '17/'18 worden het gebouw aan de Maaszijde en nieuwe tribunes gebouwd. © Feyenoord Founders Consortium.
Sluitstuk
Het vervangen van de parterretribune is nu het sluitstuk van de enorme operatie in 2019. Tijdens de werkzaamheden kan Feyenoord gewoon doorvoetballen, met behoud van de huidige capaciteit, stelt De Vreede.
Feyenoord kan kiezen tussen een stadion van 70.000 plekken (64.000 zitplaatsen, 6.000 staanplaatsen) of 76.000 plekken (70.000 zitten, 6.000 staan). Eerstgenoemde optie kost de beoogde 200 miljoen euro, de laatste 'een paar miljoen euro meer'.
Binnen de Feyenoord-familie loopt de discussie nog over wat het beste formaat is, zegt projectdirecteur Hans Vervat. Een exploitatieplan ligt al klaar.
,,De eerste jaren zullen we vooral bezig zijn met het afbetalen van investeerders en banken, die kortlopende leningen verstrekken,'' legt hij uit. ,,Maar dit vernieuwde stadion zal - net zoals de huidige Kuip - minimaal 80 jaar meegaan. We hebben dus nog tientallen jaren om het stadion maximaal te laten renderen.''
Alle business wordt aan de Maaszijde geconcentreerd. In de zomer van 2018 gaat het oude dak er af en wordt het membraamdak geplaatst. © Feyenoord Founders Consortium.
Tijdens het seizoen '18/'19 worden alle ruimten verder afgemaakt. In de zomer van 2019 tenslotte wordt de parterre vernieuwd. In deze laatste fase wordt het nieuwe Maasgebouw afgerond. Dat wordt netjes weggewerkt binnen de schil rond het complex. Daarna is De Nieuwe Kuip klaar. © Feyenoord Founders Consortium.
Bron
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits?
Waar komt Kazim dan beter tot zijn recht dan in de spits? En wie uit de selectie zou je er dan neerzetten als je denkt dat het beter kan dan nu met Kazim?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.
Daarbij zijn de posities niet set in stone, spelers kunnen best meerdere posities spelen wanneer ze kernkwaliteiten delen met een andere positie. Dan heb je het over het algemeen over spelers die meerdere posities kunnen, maar dan wel over dezelfde linie. Dan heb ik het dus niet over een spits die ineens als verdediger ingezet wordt. Dat vind ik kansloos en het in diskrediet brengen van de jeugd.
Mijn reactie aangaande Fernandes was een sarcastische voor zo ver dat niet al duidelijk was. Wat Kazim betreft vind ik niet interessant, je ziet aan alles dat het geen spits is. Zijn statistieken (7 uit 17) is ook niet dermate indrukwekkend dat ik de behoefte voel mijn mening bij te stellen. Daar zit nog een penalty tussen en ik geloof een goal of 4 tegen de kleintjes. Ik leg de lat wat hoger dan dat, maar als anderen het genoeg vinden dan is dat hun goedrecht.
Begon om 14 uur, duurt tot 17 uurquote:
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verderquote:
ahh, dacht tv.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verder
Immers > Tottiquote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Caland het volgende:
Zat net Roma - Lazio te kijken en volgens mij moeten we die Totti wel in de gaten gaan houden.
Die heeft zijn ogen niet in zijn zak zittenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht eigenlijk nog steeds op de shemale van Erwin.
Geweldige stad hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig naar Azerbeidjan
was het nog interessant? Hoofdpunten te noemen of gewoon hetzelfde gezever?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verder
Poffeltomme ik zou ze geven.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht eigenlijk nog steeds op de shemale van Erwin.
Mooi. Voor dat bedrag kun je wel ergens een spits voor een half jaartje hurenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las ergens dat Finnbogason nauwelijks aan spelen toekwam bij Sociedad en dat ze ook nog eens op zoek zijn naar versterking. Als die versterking er komt zal ie wel een half jaartje weg mogen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi. Voor dat bedrag kun je wel ergens een spits voor een half jaartje huren
Finnbogason is ook gewoon een van de typische Eredivisie spitsen die niks klaarmaken in het buitenland. Overigens zou Finnbogason totaal geen type speler zijn voor Feyenoordquote:Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Finnbogason nauwelijks aan spelen toekwam bij Sociedad en dat ze ook nog eens op zoek zijn naar versterking. Als die versterking er komt zal ie wel een half jaartje weg mogen.
Waarom niet? Zie hem liever vandaag dan morgen komen zelfs. Maar denk dat Feyenoord totaal niet op zoek is naar een spits op dit moment.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Finnbogason is ook gewoon een van de typische Eredivisie spitsen die niks klaarmaken in het buitenland. Overigens zou Finnbogason totaal geen type speler zijn voor Feyenoord
Omdat Finnbogason een spits is voor een counterploegje en al helemaal niet voor een ploeg die het grotendeels op strijdlust doet.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waarom niet? Zie hem liever vandaag dan morgen komen zelfs. Maar denk dat Feyenoord totaal niet op zoek is naar een spits op dit moment.
Bij ons krijgt hij wel veel kansen en hij is toch wel een afmaker. Ik zou het wel zien zitten.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Finnbogason een spits is voor een counterploegje en al helemaal niet voor een ploeg die het grotendeels op strijdlust doet.
Die vent is niet zo goed, verder is die te duur. Alleen gratis zou het een optie kunnen zijn en dat zit er niet inquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Waarom niet? Zie hem liever vandaag dan morgen komen zelfs. Maar denk dat Feyenoord totaal niet op zoek is naar een spits op dit moment.
Ja, alleen als ik naar het Feyenoord van de afgelopen maanden kijk denk ik niet dat hij voor het geld dat hij moet kosten veel zou toevoegen. Voor je het weet betaal je 100.000 euro per goal extra die je met Kazim niet hebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:20 schreef eight het volgende:
[..]
Bij ons krijgt hij wel veel kansen en hij is toch wel een afmaker. Ik zou het wel zien zitten.
quote:Aanvoerder is het zat: ''Praten over de titel is niet zinvol''
Aanvoerder Jordy Clasie heeft het helemaal gehad met het gepraat over een eventuele titel. Diverse ploeggenoten uitten afgelopen week dat Feyenoord nog steeds kans heeft op een machtsgreep. Clasie wil daar niets van weten. ''Ik heb het al vaker in interviews gezegd: praten over een kampioenschap is niet zinvol.''
''Je moet het op het veld laten zien en niet in de media'', vertelt de spelbepaler in het Algemeen Dagblad. ''We staan twaalf punten achter op PSV, bovendien staat ook Ajax nog boven ons op de ranglijst. Dat zijn de feiten. Als je reëel bent, weet je dat een achterstand van twaalf punten inlopen in zeventien wedstrijden een meer dan lastige opgave is. Laten we nou eerst eens de wedstrijden in januari tegen FC Twente, Ajax en ADO winnen. Dat is een vereiste.''
Clasie vindt wel degelijk dat spelers hoop mogen hebben, maar zij moeten dat in de wedstrijden aan het Legioen tonen. ''Als je eerlijk bent, weet je dat je eigenlijk alle wedstrijden moet winnen. Deze week gaan we helemaal toeleven naar het duel met FC Twente. We moeten een serie neerzetten. Dat kan, maar is héél lastig. Maar eigenlijk ben ik wel klaar met praten over kampioenskansen. Het is voor ons op dit moment gewoon niet aan de orde, daar moet je eerlijk in zijn.''
Hetzelfde gezever; heb het bijna 2 uur volgehouden, maar er kwam niks nieuws naar boven. Was verdeeld in 4 blokken; 1e uur met Vervat, Van Sluis, Van der Vegt, Lakerveld en Peper, daarna half uur met Visser (sportwethouder), Verveen (D'66), Peper en Van de Donk (VVD), volgend half uur supportersdelegatie Feyenoord (FSV, Jan de Knecht etc.) en laatste uur met Van der Knaap (sportmarketeer), Vervat en supporters Feyenoord.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
was het nog interessant? Hoofdpunten te noemen of gewoon hetzelfde gezever?
Vind ik ook! Hij begint zich echt als een goede aanvoerder te gedragen, ik krijg echt steeds meer waardering voor die knul.quote:
quote:Column: Het succes van Feyenoord zit in de liefde op Varkenoord
Nabij de cornervlag van veld vier op Varkenoord staan drie mannen te discussiëren. Voor hun neus speelt Feyenoord A2 een zware wedstrijd tegen de A1 van FC Volendam. Het Andere Oranje is sterker, heeft grotere spelers en pakt uiteindelijk in de slotfase de overwinning. De drie mannen schudden hun hoofd voor een seconde, en gaan dan verder met hun discussie.
Wim Jansen, 68, Jan Boskamp, 66, en Joop van Daele, 67, kennen elkaar al het grootste deel van hun leven. Ze speelden in totaal meer dan zevenhonderd Eredivisie-wedstrijden voor Feyenoord. Ze trokken in de voetbalreis die hun leven is geweest de hele wereld over. Japan, Schotland, België, Saudi Arabië - waar niet? Maar altijd kwamen ze terug naar hier, naar de velden waar hun voetbalroots lag en hun hart nog steeds ligt. Hier, in de schaduw van het stadion waar ze hun beste wedstrijden speelden.
Wim Jansen droomde er als kind van om ooit voor Feyenoord te mogen spelen. Hij groeide op in de straten waar ook Coen Moulijn de bal ontdekte, nabij de Bloklandstraat, in Rotterdam-Noord. Als kind belde Jansen soms aan bij Moulijn, vroeg om een handtekening en begon dan te blozen. Net als Moulijn verkoos hij het rood en wit van Feyenoord, op Zuid, boven het blauw en wit van Xerxes, de gebruikelijke club voor talentvolle voetballertjes uit het noorden van de stad. En nadat hij als aanvoerder van de A-jeugd Feyenoord kampioen had gemaakt, maakte hij de overstap naar de andere kant, naar De Kuip. Daar speelde hij eindelijk met Coen Moulijn. In 1970 wonnen ze samen de Europa Cup 1.
Zo'n honderd meter verderop ondertussen staat Maup Martens met een jongetje te praten. Het trainingspak van het jochie is te groot, de broekspijpen slepen bijna over de grond. Wim Jansen en Martens waren even oud toen ze in 1956 lid werden van Feyenoord en in de jeugd gingen voetballen. Maar waar Jansen Feyenoord 1 haalde, was dat voor Martens een stap te ver. Hij werd jeugdtrainer, was later assistent van Willem van Hanegem bij het eerste, en is nu senior scout. Net als de functienaam van Wim Jansen ("begeleider technische staf") dekt het de lading niet; het werk van de twee is zoveel meer dan "begeleider" of "senior scout".
Op een regenachtige dondermiddag, enkele uren voordat Feyenoord geschiedenis schreef door van Sevilla te winnen, stond Martens voor m'n neus te praten met drie andere jeugdtrainers. Voor ons trainde de B-jeugd van Feyenoord. Jan Boskamp was er ook. Als hij sprak, waren alle jeugdspelers stil. Martens discussieerde met de drie trainers over tactieken, over spelers, over handelingssnelheid. Ze waardeerden wat ze voor zich zagen - en ik ook.
Het succes van de jeugdopleiding van Feyenoord wordt vaak toegeschreven aan geweldige jeugdtrainers als Gaston Taument, Cor Adriaanse en Damiën Hertog. Dat is terecht, want zij zijn vaak een uithangbord voor de club en opleiding. Maar achter hen staat een grote groep stille krachten die minder vaak voor de camera's en in kranten staat. Het zijn mensen als Boskamp, Van Daele, Jansen en Maup Martens, maar ook spelersbegeleider Jan Mastenbroek, zonder wie het Zweedse talent Mans Herrmann vermoedelijk niet naar Feyenoord was gekomen. Het zijn mensen als Jeffrey Oost, de jeugdtrainer die ook alweer decennia op Varkenoord talenten beter maakt.
Het zijn mensen als Taument, Adriaanse, Hertog, Boskamp, Van Daele, Jansen, Martens, Mastenbroek en Oost die elders op de wereld kapitalen kunnen verdienen met hun kennis, maar zich al jaren wegcijferen voor Feyenoord. Ze volgden hun hart en werken voor de club waar ze als kind van droomden. Ze zagen dozijnen aan spelers en trainers voorbijkomen bij Feyenoord 1; passanten. Maar zij bleven.
Het succes dat een voetbalclub heeft wordt vaak toegedicht aan beleid en bestuurders. Dat klotp, natuurlijk. Maar het is de clubliefde die je op Varkenoord vindt, waar het clubkapitaal, dat later voor miljoenen aan grotere clubs wordt verkocht, wordt voorbereid, die essentieel is in de terugkeer van Feyenoord de laatste jaren. Beleid wordt in kantoren gemaakt, maar wat een club uiteindelijk sterk en succesvol maakt is de onvoorwaardelijke liefde van hen die er werken. Leve Feyenoord en Varkenoord.
Door: Mark Lievisse Adriaanse
Eindelijk eens eentje bij Feyenoord die nuchter is.. altijd dat gezever over kampioen worden terwijl dat totaal niet realistisch is.. laatst begon Van Geel er weer over.quote:
Geweldig stukquote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.feyenoordnet.n(...)ml?count=12&offset=0
Mooi stuk:
[..]
Ik snap wat hij wil zeggen, maar ik vind het matig geschreven. En inderdaad praat dan over het Feyenoordgevoel, want succes...quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.feyenoordnet.n(...)ml?count=12&offset=0
Mooi stuk:
[..]
Even los van prijzen; kan je toch wel stellen dat Feyenoord/varkenoord succes heeft?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap wat hij wil zeggen, maar ik vind het matig geschreven. En inderdaad praat dan over het Feyenoordgevoel, want succes...
Varkenoord heeft succes, Feyenoord nog niet echt. Maar goed, in snap de intentie van het artikel.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even los van prijzen; kan je toch wel stellen dat Feyenoord/varkenoord succes heeft?
Het gaat niet om succes in de vorm van prijzen maar succes in de vorm van talenten die het eerste halen en vervolgens doorstromen. Samen met o.a. Ajax is Feyenoord een van de clubs in Europa waar de meeste profvoetballers hun opleiding hebben genoten.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef macca728 het volgende:
Welk succes ? Die ene beker de laatste 10 jaar
Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?quote:
Yep. En eigen blog op; https://levenmetfeyenoord.wordpress.comquote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?
Zou wel kunnen, aardig actief is die iig wel: Linkedin. Doet goed z'n best iigquote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?
Gelukkig is nog niet zo erg als vorig seizoen. Wat dat betreft is het wel goed dat Clasie er nu wat van zegtquote:Op maandag 12 januari 2015 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eindelijk eens eentje bij Feyenoord die nuchter is.. altijd dat gezever over kampioen worden terwijl dat totaal niet realistisch is.. laatst begon Van Geel er weer over.
Het gaat ook altijd volgens hetzelfde patroon.. vorig seizoen wonnen we met 5-2 bij Utrecht en meteen werd er weer gesproken over het kampioenschap.. en vervolgens verlies je met 3-2 bij Den Haag. Laatst ook.. er zou nog even een goed resultaat moeten worden gehaald tegen AZ en PSV en dan zouden we op nog maar 6 punten staan.. Ze maken hun praatjes nooit waar met daden.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:21 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig is nog niet zo erg als vorig seizoen. Wat dat betreft is het wel goed dat Clasie er nu wat van zegt
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)rking-voor-spits.htmquote:Feyenoord zet in op Havenaar als versterking voor spits
Bij de zoektocht naar aanvallende versterking heeft Feyenoord geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Mike Havenaar.
De 27-jarige Nederlandse Japanner is zonder club nadat hij zijn contract met het Spaanse Córdoba kort voor de jaarwisseling liet ontbinden.
Feyenoord-coach Fred Rutten werkte in het seizoen 2012/13 bij Vitesse samen met Havenaar. Feyenoord heeft bij diens management nagevraagd hoe de spits tegen een eventuele rentree in de Eredivisie aankijkt.
Rustig maar, het is VI en dus Krabby, niks aan de Hansquote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik ga even heel hard in een hoekje huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)rking-voor-spits.htm
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:16:35Er is veel interesse voor Te Vrede uit binnen en buitenland. De pinchhitter is alleen te koop, niet te huur #Feyenoord reageer retweet
Staat zeker op de schaduwlijst van Inter Baku voor als Balotelli niet komt?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:16:35Er is veel interesse voor Te Vrede uit binnen en buitenland. De pinchhitter is alleen te koop, niet te huur #Feyenoord reageer retweet
Havenaar is tien keer goedkoperquote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dan toch veel liever Finnbogason. Havenaar kan er geen klote van joh.
Geld zat jonge, nu Schaken weg is + 5 ton van MAFIFA, en misschien Tonny of te Vrede die nog weggaan.quote:
Huren zal waarschijnlijk alleen mogelijk zijn als je zijn hele salaris overneemt plus een huursom betaalt. Kopen is onbetaalbaar. Dat is pech, geld weg en dat terwijl Kazim het niet eens zo slecht doetquote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geld zat jonge, nu Schaken weg is + 5 ton van MAFIFA, en misschien Tonny of te Vrede die nog weggaan.
Nouja, als Te Vrede weggaat zal er wel een spits bij moeten komen. En die Jap is misschien net iets beter dan Te Vrede. Ik probeer het maar even positief te benaderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Huren zal waarschijnlijk alleen mogelijk zijn als je zijn hele salaris overneemt plus een huursom betaalt. Kopen is onbetaalbaar. Dat is pech, geld weg en dat terwijl Kazim het niet eens zo slecht doet
Sinds wanneer moet een trainer voor het netwerk zorgen? Is toch taak van de scouts/TD, netwerk van een trainer kan alleen een meevaller zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het netwerk van Sliske is trouwens wel erg beperkt.
Liever Achahbar dan doorschuiven (nee, ik ben geen Retry), bespaart je toch weer salaris..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als Te Vrede weggaat zal er wel een spits bij moeten komen. En die Jap is misschien net iets beter dan Te Vrede. Ik probeer het maar even positief te benaderen.
Inter Baku.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat er voor Te Vrede veel interesse is uit binnen- en buitenland is ook wel een beetje opmerkelijk.
Volgens mij wil alleen Heerenveen hem hebben dus dan klopt de info van Krabby wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat er voor Te Vrede veel interesse is uit binnen- en buitenland is ook wel een beetje opmerkelijk.
483 minuten, 5 goals (volgens Soccerway) == makkelijk scorende spits, moeten we hebben!!!!! Denk althans niet dat er veel clubs voor hem op de tribune hebben gezeten maar nu in paniek zijn en dus puur naar statistieken kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
In het begin van het seizoen heeft hij er toch in korte tijd 8 gemaakt (inclusief Europa) dus als ze inderdaad alleen naar de statistieken kijken begrijp ik het nog. Jammer dat hij niet kan voetballen, had ergens wel willen weten hoeveel hij er in een heel seizoen had gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
483 minuten, 5 goals (volgens Soccerway) == makkelijk scorende spits, moeten we hebben!!!!! Denk althans niet dat er veel clubs voor hem op de tribune hebben gezeten maar nu in paniek zijn en dus puur naar statistieken kijken
Nou, die Turk van Heerenveen komt ook uit het netwerk van Rutten. Zijn tot op heden dure invalbeurten geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een trainer voor het netwerk zorgen? Is toch taak van de scouts/TD, netwerk van een trainer kan alleen een meevaller zijn
Aldus van Geel, morgen ofzo.quote:Havenaar voor 1 jaar naar Feyenoord
Mike Havenaar (27) heeft een contract voor 1,5 seizoen getekend bij Feyenoord. Martin van Geel, technisch directeur over de winterse aankoop: "Mike heeft bij Vitesse aangetoond een spits te zijn die makkelijk goals scoort, waarvan wij denken dat hij nog wel een stap kan maken. Voor Mike is het jammer dat het buitenlandse avontuur niet is geworden wat hij ervan gehoopt had, maar wij zijn nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten. Wij denken ook dat hij Feyenoord weer een stapje verder kan brengen en daarin willen wij hem graag ondersteunen. Mike is een bal vaste spits, met een neusje voor de goal en daarom denken wij dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn voor dit Feyenoord.".
Havenaar start komende woensdag al bij de Rotterdamse club en is speelgerechtigd voor komende zondag, wanneer de stadionclub thuis aantreed tegen FC Twente.
26 doelpunten in 79 wedstrijden voor Vitesse.. De cijfers van Immers zijn nog beter. Een spits die in de eredivisie amper de 10 doelpunten haalt moet je als Feyenoord niet willen..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Havenaar is wel weer een typisch van Geel aankoop.
[..]
Aldus van Geel, morgen ofzo.
Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef eight het volgende:
[..]
Nou, die Turk van Heerenveen komt ook uit het netwerk van Rutten. Zijn tot op heden dure invalbeurten geweest.
Is inderdaad gelul van de onderste plank.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
Immers is ook een prima zondebok trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is inderdaad gelul van de onderste plank.
Maar het schijnt hip te zijn, Rutten de schuld van alles te geven.
Dat is dan wel weer terechtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Immers is ook een prima zondebok trouwens.
Indirect. In augustus zei hij hierover:quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef eight het volgende:
[..]
Indirect. In augustus zei hij hierover:
"Als je je huiswerk goed doet, kun je als coach of club zien hoe een speler in elkaar steekt. Ik heb door mensen in mijn netwerk een goed beeld van hem gekregen voordat we hem contracteerden".
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtjequote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti, Pelle, Te Vrede, Kazan, Havenaar. Sinds wanneer zijn wij het leger des heils voor elders mislukte spitsen...
Klinkt best plausibel. Overigens is ook in dit scenario de rol van Rutten het voornaamst. Ik vind Bilal nog geen miskoop, maar vind het moment van aankoop wel ongelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.
Ik weet niet welk scenario juist is, maar ik neig meer naar mijn scenario
Heb juist begrepen dat Rutten Bilal vorig seizoen een half jaar heeft gevolgd en vervolgens Van Geel heeft geadviseerd hem te halen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.
Ik weet niet welk scenario juist is, maar ik neig meer naar mijn scenario
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig; had je Schaken en Verhoek wel 'gewoon' kwijtgeraakt, dan had je 2 buitenspelers gehad. Scouting weten we, netwerk ook, jeugd kan ook niet eeuwig blijven komen op precies de posities die je nodig hebt (nee, geen uitnodiging tot discussie daarover) dus dan moet je toch wat. Dan kan ik een 2,5-3 miljoen voor Bilal best begrijpen, alhoewel het achteraf wat zuur is. Mja, achteraf is alles simpelquote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt best plausibel. Overigens is ook in dit scenario de rol van Rutten het voornaamst. Ik vind Bilal nog geen miskoop, maar vind het moment van aankoop wel ongelukkig.
Als je zo weinig te besteden hebt koop je m.i. geen talent voor 3 miljoen.
Hm, dat wist ik eerlijk gezegd niet, in dat geval hebben jullie meer gelijk. Blijft natuurlijk alsnog beslissing directie, maar dan is de rol van Rutten groter geweest dan dat ik dachtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb juist begrepen dat Rutten Bilal vorig seizoen een half jaar heeft gevolgd en vervolgens Van Geel heeft geadviseerd hem te halen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]Opengereten wonden, telkens weer. En had dan iig nog dit gedaan, dan wist iedereen ook genoeg maar zonder direct de foto erbij, alhoewel die toch op een ieder z'n netvlies staatSPOILER: Sorry ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Net even weer de samenvatting gekeken van die wedstrijd.. ongelofelijk dat je die wedstrijd verliest eigenlijk. Immersquote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Bombvis het volgende:
Opengereten wonden, telkens weer. En had dan iig nog dit gedaan, dan wist iedereen ook genoeg maar zonder direct de foto erbij, alhoewel die toch op een ieder z'n netvlies staat
Waarom zou je dat willen? Ik heb bovenstaande 15 minuten gekeken, zinloos maar beter dan die wedstrijd terugkijken..quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Net even weer de samenvatting gekeken van die wedstrijd.. ongelofelijk dat je die wedstrijd verliest eigenlijk. Immers
Leuk dat HMF ook even tijd vrij kon maken voor dit stukje.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ik heb bovenstaande 15 minuten gekeken, zinloos maar beter dan die wedstrijd terugkijken..
En Sören Larsenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje
Dat mag je verdomme ook wel verwachten na zo'n eerste seizoenshelftquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:52 schreef Downwards het volgende:
Schijnt dat Feyenoord wel een goed trainingskamp heeft gehad. Ze zouden zomaar in de top 4 kunnen eindigen dit seizoen.
You got it.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag je verdomme ook wel verwachten na zo'n eerste seizoenshelft
De aankoop an sich vind ik trouwens ook prima. Gaat mij er om dat het bedrag wat hoog is. Voor 1-1,5mln had ik het gezegend gevonden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Even terugdenkend aan die wedstrijd: Daar speelde toen een speler waar we echt voor moesten oppassen! Een absoute topspeler waar de hele wereldtop achteraan zat. Hij scoorde ook de 0-1 in de kuip. 'Jaaa die zien we volgend jaar wel bij Chelsea spelen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brown Ideye was de naam. Inmiddels speler van West Bromwich Albion
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Nooit. Hij is hooguit iets beter dan Te Vrede, al heb ik zelfs daar mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards.
Krabby. Maar goed het moment dat hij een keer iets juist heeft gokt komt natuurlijk wel steeds dichterbij...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is de bron van dat Havenaar gerucht?
Mag toch hopen dat dat uit de grote duim komt.
Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards. Maar dan hooguit als oplossing tot het einde van dit seizoen ofzo.
Wordt gezellig dan, Leonardo stond op de foto met Hells Angels.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Dit gaat toch echt helemaal nergens over!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tbalsupporters.dhtml
Wat bezielt zo'n AD? Een beetje suggestief doen over een overleden supporter van Feyenoord alleen omdat in de rouwstoet Satudarah leden meereden? Vind dit echt schandalig.
Kan me 'm ook niet herinneren. Maar hij is boven de 1.90 dus dan ben je al snel interessant in Italië.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:27 schreef DonRaja het volgende:
Die Wesley Hoedt schijnt rond te zijn met Lazio, die was toch ook in beeld bij ons?
Ik heb blijkbaar echt met mijn ogen dicht gekeken dit seizoen, want ik kan me die hele Hoedt niet herinneren en nu zit heel Europa achter hem aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |