abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148432625

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3

Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:48:17 #2
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148433012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.

Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
Defensieve zekerheid als je zelf Feyenoord bent. We speelden tegen PSV hoor, niet tegen Real Madrid. Jij mag het van mij nog steeds een 4-3-3 vinden, ik ben het daar totaal niet mee eens :) En ik denk Tonny ook niet ;)

Daar komt nog bij dat je zegt dat als Clasie weggaat, dat hij weer mag spelen. Maar wat al bekend is: Vilhena is helemaal geen nr. 6. Hij is een nummer 10. En onze huidige nummer 10 laat al 3 jaar zien dat hij tekort komt voor het niveau Feyenoord. Tegen kleine clubjes haalt nog wel eens een 7. Maar tegen PSV, Ajax, Twente of in Europa heeft hij nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148433013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.
Eens.
quote:
Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
Hij zal zichzelf in de basis moeten knokken, of het moeten doen met de invalbeurtjes die hij vanzelf krijgt. Hij heeft een niet al te sterk seizoen achter de rug, en het middenveld is versterkt, live with it. Hij wilt toch ook dat Feyenoord een stapje hogerop geraakt, maar dan zou er niet meer concurrentie mogen komen?

Ik denk overigens dat de kans groot is dat Clasie blijft t/m het EK, als hij de kans krijgt in Oranje. Dan heeft hij daarna nog een tweejarig contract, dat dan afgekocht mag worden. Dus ook volgend seizoen wordt het moeilijk voor Vilhena, zal ie het ook op de trainingen moeten laten zien, om ofwel El Ahmadi ofwel Immers te laten banken. Als dat hem een onmogelijke strijd lijkt, dan wordt het sowieso lastig voor hem in de toekomst, als hij hogerop wilt...

Ik gun Vilhena wel het beste hoor, vind wat Satecl zei inderdaad wel waar, dat hij wel de juiste signalen afgaf, maar hij moet ook gewoon tegenslagen zien te verwerken.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148433097
Kansloze discussie gaat dat worden zondag :') Lees de samenvatting wel.

Dat BAM plan gaat toch wel afgeschoten worden. Feyenoord weer helemaal terug bij af en uiteindelijk komt men tot de conclusie dat nieuwbouw toch gewoon de beste oplossing is, maar daar is simpelweg geen geld voor.

U hoorde het hier voor het eerst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148433140
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Defensieve zekerheid als je zelf Feyenoord bent. We speelden tegen PSV hoor, niet tegen Real Madrid. Jij mag het van mij nog steeds een 4-3-3 vinden, ik ben het daar totaal niet mee eens :) En ik denk Tonny ook niet ;)

Daar komt nog bij dat je zegt dat als Clasie weggaat, dat hij weer mag spelen. Maar wat al bekend is: Vilhena is helemaal geen nr. 6. Hij is een nummer 10. En onze huidige nummer 10 laat al 3 jaar zien dat hij tekort komt voor het niveau Feyenoord. Tegen kleine clubjes haalt nog wel eens een 7. Maar tegen PSV, Ajax, Twente of in Europa heeft hij nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld.
We speelden wel tegen PSV met een Willems die het toevallig precies op zijn heupen had, en met een Depay daarvoor (die dan weliswaar wel weer uit vorm was). Das best een gevaarlijke flank.. Ik had daar ook liever Boetius op rechts gezien, dan mag Willems heel de pot achter hem aanlopen, maar ik vond dit op zich wel een aardige optie.
Tegen NAC was het natuurlijk schandalig dat je daar geen Bilal opstelt, of wat voor aanvallend ingestelde speler dan ook.., maar ook dan is Vilhena op rechtsbuiten een rare keuze.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148433144
Vilhena mag nog van geluk spreken trouwens dat Toornstra op rechts wordt neergezet, anders had hij helemaal geen minuten gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:55:10 #7
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148433282
Vilhena zie ik eigenlijk nog als 1 van de Jerson Cabral-generatie. Alles voor de nieuwe patta's, maar bankie-bankie geeft geen streetcred dus gaat'ie loesoe.

Stelletje wijven zijn het.
pi_148433366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena zie ik eigenlijk nog als 1 van de Jerson Cabral-generatie. Alles voor de nieuwe patta's, maar bankie-bankie geeft geen streetcred dus gaat'ie loesoe.

Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...
BFF met GGMM
pi_148433608
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...
Waarschijnlijk allebei :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:05:55 #10
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148433686
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:03 schreef Jorwol het volgende:
Waarschijnlijk allebei :P
Dat ongeïnteresseerde hoofd van hem helpt natuurlijk ook niet mee.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:08:03 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148433769
quote:

Tfoeee rassist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148433774
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat ongeïnteresseerde hoofd van hem helpt natuurlijk ook niet mee.
Is niet zo zeer ongeïnteresseerd, maar meer een teveel aan chromosoom 21.
BFF met GGMM
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:10:16 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148433850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:08 schreef Caland het volgende:
Tfoeee rassist.
Jeweetoch.
pi_148434002
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is niet zo zeer ongeïnteresseerd, maar meer een teveel aan chromosoom 21.
Ach, dat valt toch wel mee?

Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:16:09 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148434034
Een beetje zoals Kongolo, maar die krijgt die kritiek (nog) niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148434073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef Caland het volgende:
Kansloze discussie gaat dat worden zondag :') Lees de samenvatting wel.

Dat BAM plan gaat toch wel afgeschoten worden. Feyenoord weer helemaal terug bij af en uiteindelijk komt men tot de conclusie dat nieuwbouw toch gewoon de beste oplossing is, maar daar is simpelweg geen geld voor.

U hoorde het hier voor het eerst.
Deze man.

_O_ Orakel. _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:18:10 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148434113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:16 schreef Caland het volgende:
Kongolo kan dan ook voetballen.
pi_148434238
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat anderhalf seizoen basisspeler is geweest heeft hem geen goed gedaan. Die jongen dacht goed bezig te zijn, maar eigenlijk stond het er alleen maar door een gebrek aan alternatieven. Hij mocht er alleen maar in komen omdat Leerdammetje weigerde bij te tekenen. Dat zegt al genoeg, want dat is ook geen geweldenaar.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:23:52 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148434312
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Kongolo kan dan ook voetballen.
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148434401
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.
_O-
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148434405
quote:

No offence, maar dan begrijp je er weinig van.
Dat die jongen te dom is om te poepen en een nonchalante uitstraling heeft klopt.
Wil niet zeggen dat hij geen professionele instelling heeft.

En inderdaad, zoals iemand in het afgelopen topic opperde, mag hij als kind van de club, in zijn vierde seizoen bij het eerste terwijl hij pas net 20 is, na meermaals buitenlandse interesse te hebben afgewimpeld en er zelfs Raiola voor de laan uitgestuurd te hebben best iets meer "cred" krijgen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_148434464
quote:

[..]

:D

Zit wel een kern van waarheid in...
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:29:14 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148434527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:21 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat anderhalf seizoen basisspeler is geweest heeft hem geen goed gedaan. Die jongen dacht goed bezig te zijn, maar eigenlijk stond het er alleen maar door een gebrek aan alternatieven. Hij mocht er alleen maar in komen omdat Leerdammetje weigerde bij te tekenen. Dat zegt al genoeg, want dat is ook geen geweldenaar.
Heeft vorig jaar oranje gehaald en sloot het seizoen af met 6 goals en 7 assists. En Leerdam?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148434548
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat die jongen te dom is om te poepen en een nonchalante uitstraling heeft klopt.

En inderdaad, zoals iemand in het afgelopen topic opperde, mag hij als kind van de club, in zijn vierde seizoen bij het eerste terwijl hij pas net 20 is, na meermaals buitenlandse interesse te hebben afgewimpeld en er zelfs Raiola voor de laan uitgestuurd te hebben best iets meer "cred" krijgen.
Hij heeft betere spelers voor zich, klaar. Krijgt hij bij andere clubs ook mee te maken.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:32:13 #25
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148434642
quote:

[..]

Mag toch hopen dat met positieve voorbeelden als De Vrij, Janmaat, BMI en Clasie men wat verstandiger is geworden.
pi_148434647
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hij heeft betere spelers voor zich, klaar. Krijgt hij bij andere clubs ook mee te maken.
Je begrijpt me verkeert. :P
Ik bedoel niet dat hij in de basis moet staan, of dat hij het bij een andere club beter zou doen, ik bedoel dat een groot deel van de supporters hem weer op een vrij kansarme manier afvalt en bekritiseerd op basis van aannames/onjuistheden over "uitstraling" etc.
pi_148434919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeert. :P
Ik bedoel niet dat hij in de basis moet staan, of dat hij het bij een andere club beter zou doen, ik bedoel dat een groot deel van de supporters hem weer op een vrij kansarme manier afvalt en bekritiseerd op basis van aannames/onjuistheden over "uitstraling" etc.
Ah, ja daarover ben ik het met je eens. :P
pi_148435146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Sommigen voelen meer voor albino's die achter hun eigen verloren bal aan huppelen dan spelers uit de jeugd die ondanks hun geringe leeftijd wat kon toevoegen aan Feyenoord. Hij speelde uitstekend als cm en vooral in combinatie met JP.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148435327
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:45 schreef Kiid het volgende:

[..]

Sommigen voelen meer voor albino's die achter hun eigen verloren bal aan huppelen dan spelers uit de jeugd die ondanks hun geringe leeftijd wat kon toevoegen aan Feyenoord. Hij speelde uitstekend als cm en vooral in combinatie met JP.
Ik heb het nog niet eens zozeer over de voetballende kwaliteiten, ik heb het er over dat zodra er een speler een tijdje niet presteert, wegwil, of iets zegt wat niet lekker valt bij een deel van de achterban er altijd weer die "werrukuh voor je kankacheld/uitstraling van een lantaarnpaal/chille met ze matties"-opmerkingen boven komen drijven.
pi_148437262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Heeft vorig jaar oranje gehaald en sloot het seizoen af met 6 goals en 7 assists. En Leerdam?
Je hebt gelijk, ik was te negatief in m'n bewoording. :@
pi_148437302
quote:

[..]

Kongolo heeft net z'n contract verlengd ;).
pi_148438123
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kongolo heeft net z'n contract verlengd ;).
Toen Vilhena had verlengd was het ook hossana. Je verspeelt je krediet heel snel tenzij je een werkpaard bent of een beetje als kneusje bent binnen gehaald. Kazim werd weggelachen, scoort een paar keer en gooit wat werklust in zijn spel en hij kan niet meer stuk. Zo simpel kan het zijn
Dag knapste man van FOK!
pi_148440786
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Kiid het volgende:

[..]

Toen Vilhena had verlengd was het ook hossana. Je verspeelt je krediet heel snel tenzij je een werkpaard bent of een beetje als kneusje bent binnen gehaald. Kazim werd weggelachen, scoort een paar keer en gooit wat werklust in zijn spel en hij kan niet meer stuk. Zo simpel kan het zijn
Oke, als jij het zegt.
pi_148441404
Knap duur nog die kaartjes. Zogenaamd in de korting voor SCC houders :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148441785
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke, als jij het zegt.
Dan is dat zo. Jammer dat er weinig zijn die dat zoals jou gewoon kunnen erkennen
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:28:45 #36
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148442211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:16 schreef Caland het volgende:
Vilhena heeft z'n mond altijd open en dat staat dom.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:32:46 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148442378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Huh wat zei je?

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148442508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mama en papa op je buik als tattoo ook :')
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:24:36 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148444720
In studio sport gaf Rutten trouwens al min of meer toe dat er al is gesproken om Kuijt in de zomer te halen. Korte reportage met die viesdikke Joep Scheuder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:35:38 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148445246
quote:
Slabbekoorn en Rashaan Fernandes krijgen kans op training

Feyenoord-jeugspelers Kamil Miazek, Jari Schuurman en Bart Nieuwkoop zijn op dit moment met Feyenoord op trainingskamp in Dubai. Het jeugdige drietal krijgt tijdens deze periode de kans om ‚te ruiken’ aan het eerste elftal. Bij deze drie jeugdspelers zal het dit seizoen echter niet blijven.

Middenvelder Marlon Slabbekoorn en spits Rashaan Fernandes (foto) zullen in de tweede seizoenshelft de kans krijgen om mee te trainen met het eerste elftal. Dit meldt Mikos Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad. Volgens Gouka lijkt het er op dat Jari Schuurman en Bart Nieuwkoop na de winterstop geregeld zullen meetrainen met de ploeg van Fred Rutten.

Rashaan Fernandes tekende afgelopen zomer zijn eerste profcontract bij Feyenoord. De spits ligt momenteel tot de zomer van 2017 vast. Voordat hij zijn contract in De Kuip verlengde, waren verschillende Europese topclubs zoals Manchester City en Chelsea geïnteresseerd in de jonge voetballer. Hij besloot echter bij Feyenoord te blijven. Marlon Slabbekoorn tekende in de zomer van 2013 zijn eerste profcontract bij Feyenoord. Hij ligt tot de zomer van 2015 vast bij de club.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148445385
Ben benieuwd op welke positie ze neer worden gezet
Dag knapste man van FOK!
pi_148445415
Fernandes speelt overigens nog in de B-jeugd.
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:42:26 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148445607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef Kiid het volgende:
Ben benieuwd op welke positie ze neer worden gezet
Keeper en linksback natuurlijk, Ritmo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148445789
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Keeper en linksback natuurlijk, Ritmo.
Zou mij niks verbazen met deze trainer, Happel
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:48:16 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148445933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef koosfransoos het volgende:
Fernandes speelt overigens nog in de B-jeugd.
En geen spits maar rechtsbuiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148445984
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Caland het volgende:

[..]

En geen spits maar rechtsbuiten.
Leuke concurrent voor Karsdorp dus
Dag knapste man van FOK!
pi_148446392
Wat een hoerensysteem dat ticketshop. Moet een account aanmaken, dus ik doe dat, ik wil inloggen, krijg ik een melding dat m'n wachtwoord niet goed is :') En ik heb ook geen bevestigingsmail ofzo gekregen en als ik wachtwoord vergeten klik krijg ik ook geen mail binnen :')

Ik vraag m'n pa wel dan, die heeft al zo'n account en heeft tot nu toe alle kaarten voor Europa gekocht.
pi_148452015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerensysteem dat ticketshop. Moet een account aanmaken, dus ik doe dat, ik wil inloggen, krijg ik een melding dat m'n wachtwoord niet goed is :') En ik heb ook geen bevestigingsmail ofzo gekregen en als ik wachtwoord vergeten klik krijg ik ook geen mail binnen :')

Ik vraag m'n pa wel dan, die heeft al zo'n account en heeft tot nu toe alle kaarten voor Europa gekocht.
Vertel me aub meer
pi_148453738
quote:

Ga gewoon langs de primera joh.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148457462
quote:

Heb je geen account bij Feyenoord?
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:12:07 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148457479
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat met positieve voorbeelden als De Vrij, Janmaat, BMI en Clasie men wat verstandiger is geworden.
VBL / FEIJENOORD #1295: Rotterdamse derby tegen Kanker

Hier was het nog een held ;)
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:13:21 #52
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148457497
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Slabbekoorn is helaas teruggevallen. In tegenstelling tot Fernandes, die heeft in mijn ogen alles om Feyenoord 1 te halen. Geweldige buitenspeler. (inderdaad, geen spits)
pi_148457921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb je geen account bij Feyenoord?
Je bedoelt toch een account bij die ticketboxsite? Dat probeerde ik gisteren aan te maken ja.

Ik heb samen met m'n pa een seizoenskaart en hij heeft tot nu toe steeds alle kaarten voor Europa gehaald. Alleen die zit nu 3 weken in het buitenland voor werk, dus ik dacht het zelf 'even' te doen...

Ik ga vanmiddag vanuit het werk maar even langs de Primera denk ik :')
pi_148458130
Wat is er eigenlijk met van Deelen gebeurd?
  donderdag 8 januari 2015 @ 09:49:39 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148458145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er eigenlijk met van Deelen gebeurd?
Speelt bij Dordrecht. Volgens mij niet eens basis.
pi_148458519
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je bedoelt toch een account bij die ticketboxsite? Dat probeerde ik gisteren aan te maken ja.

Oh, dat is van ticketbox zie ik nu...........................

https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=94683
pi_148459663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Speelt bij Dordrecht. Volgens mij niet eens basis.
Dit seizoen 4 wedstrijden, dus nee, geen basis.
pi_148459902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:13 schreef satecl het volgende:

[..]

Slabbekoorn is helaas teruggevallen. In tegenstelling tot Fernandes, die heeft in mijn ogen alles om Feyenoord 1 te halen. Geweldige buitenspeler. (inderdaad, geen spits)
Waarom zou het geen spits zijn?
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:11:38 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148460274
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:59 schreef Kiid het volgende:

[..]

Waarom zou het geen spits zijn?
Omdat hij geen spits is. Net als Vermeer geen spits is. Ik weet niet waar ze die wijsheid vandaag halen, maar hij speelt altijd vanaf de flanken.
pi_148460375
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Omdat hij geen spits is. Net als Vermeer geen spits is. Ik weet niet waar ze die wijsheid vandaag halen, maar hij speelt altijd vanaf de flanken.
Kiid doelt er denk ik op dat bij Feyenoord geen spelers worden gebruikt op de posities waar ze opgeleid zijn, zie Tonny/Toornstra/Schaken/Karsdorp/Kazim (alhoewel Kazim in jeugd wel altijd spits was en dus nu eigenlijk op z'n eigen positie staat) etc.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:16:41 #61
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148460433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Kiid doelt er denk ik op dat bij Feyenoord geen spelers worden gebruikt op de posities waar ze opgeleid zijn, zie Tonny/Toornstra/Schaken/Karsdorp/Kazim (alhoewel Kazim in jeugd wel altijd spits was en dus nu eigenlijk op z'n eigen positie staat) etc.
Oh hahahaHAHhaha wat grappig _O- Ik ga stuk hier.
pi_148463999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Oh hahahaHAHhaha wat grappig _O- Ik ga stuk hier.
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
Dag knapste man van FOK!
pi_148464606
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
Flikker nou eens op man.

Het commentaar was op het artikel in het AD dat hij daar spits genoemd werd terwijl hij feitelijk op de flanken speelt.

Dat jij elke discussie wilt verdraaien om jouw afkeer van Rutten zijn werkwijze kenbaar te maken begint wat te storen. :r
pi_148464752
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148465019
quote:

[..]

Kazim is wel een spits.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 14:18:44 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148466960
#Oprutten #NietDeSchuldVanSchaken #Bless
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_148467028
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Het is 1-0 voor Bunyodkor.
Is al een goal van Feyenoord afgekeurd. KNJB :(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_148467316
#Schuldvanvangeel #geengiedettie #geenkramariets
pi_148467792
Wtf wil Van Geel nog voor de titel gaan lekker realistisch allemaal.
Jens begint ook al in de media te blaten gewoon richten op plek 3 niks aan de hand.
blablablabla
pi_148468193
KK BESTUUR
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148468357
Feyenoord twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:53:14 64. Vilhena zorgt met een schot van afstand voor de gelijkmaker tegen FC Bunyodkor: 1-1. #MyDubai reageer retweet
KAMPIOENEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148468395
VILHENA MOET BLIJVEN #IMMERSOUT
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:55:34 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_148468414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
Feyenoord twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:53:14 64. Vilhena zorgt met een schot van afstand voor de gelijkmaker tegen FC Bunyodkor: 1-1. #MyDubai reageer retweet
KAMPIOENEN
VILHENA MOET BLIJVEN
pi_148468439
quote:
KAMPIOENEN
Vilhena woohoo Vilhena woohoo _O_ _O_ _O_ _O_ Wat een ongeloofelijke tering-eindbaas. _O_ _O_ _O_ _O_ Hij snoert direct een hoop mondjes door zijn voeten te laten spreken. _O_ _O_ _O_ _O_
pi_148468524
Zou hij weer zo gejuicht hebben als tegen Excelsior toen in de kuip? :o
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:03:47 #77
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148468676
quote:
KAMPIOENEN
Vilhena is de nieuwe Schaak #mondjessnoeren #held
pi_148468748
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Flikker nou eens op man.

Het commentaar was op het artikel in het AD dat hij daar spits genoemd werd terwijl hij feitelijk op de flanken speelt.

Dat jij elke discussie wilt verdraaien om jouw afkeer van Rutten zijn werkwijze kenbaar te maken begint wat te storen. :r
Net alsof mij dat wat interesseert, jij komt hier interessant doen met je 'het is geen spits' terwijl hij ook gewoon als spits kan spelen.
Dag knapste man van FOK!
pi_148468839
Loek is vermoeiend.
BFF met GGMM
pi_148468917
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:08 schreef DonRaja het volgende:
Loek is vermoeiend.
Verzin eens wat origineels
Dag knapste man van FOK!
pi_148468952
KuipTalk twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:06:25 '72 @JariSchuurman comes in for Lex Immers. #FEYbun reageer retweet
En jawel hoor! Immers exit :W

#Schuldvanimmers #Tonnyoptien
pi_148468953
Mkrabby twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:10:46 Twee rode kaarten, waarvan een voor Boulahrouz, nadat hij protesteerde na een harde charge van een Oezbeek op Achahbar #Feyenoord reageer retweet
Marokkanen nemen het weer voor elkaar op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148469005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:11 schreef Caland het volgende:
Mkrabby twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:10:46 Twee rode kaarten, waarvan een voor Boulahrouz, nadat hij protesteerde na een harde charge van een Oezbeek op Achahbar #Feyenoord reageer retweet
Marokkanen nemen het weer voor elkaar op.
Sinds wanneer krijg je direct rood voor protesteren? :')

#FIFAMAFFIA # MATCHFIXING
pi_148469034
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef Kiid het volgende:

[..]

Verzin eens wat origineels
Ga ergens in een hoekje liggen janken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_148469038
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik waag een voorzichtig gokje dat Boulahrouz op een manier protesteerde die vergelijkbaar was met Verhoek in de spelerstunnel tegen PSV
pi_148469082
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het is een Zionistisch complot.
BFF met GGMM
pi_148469210
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga ergens in een hoekje liggen janken.
Wel lief dat je het opneemt voor je vriendje.
Dag knapste man van FOK!
pi_148469286
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wel lief dat je het opneemt voor je vriendje.
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is een Zionistisch complot.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:23:13 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148469399
quote:
Wie hoog gaat... :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dekatria op 08-01-2015 15:33:41 ]
pi_148469439
1-1, maar oh wat was het spannend!
pi_148469667
quote:
Feyenoord heeft het ingelaste oefenduel tegen FC Bunyodkor met 1-1 gelijk gespeeld. Tonny Vilhena scoorde voor de ploeg van trainer Fred Rutten, Khalid Boulahrouz kreeg een rode kaart.

Feyenoord zou eigenlijk geen oefenduel spelen tijdens het trainingskamp in de Emiraten. Deze week is FC Bunyodkor toch nog bereid gevonden om als tegenstander op te draven. Na vijf minuten spelen krijgt Feyenoord de eerste kans van de wedstrijd. Colin Kazim-Richards kopt wel naast het doel van de tegenstander.

Na een half uur krijgt Karim El Ahmadi de bal terug via de borst van Kazim. De middenvelder schuift de bal prima binnen, maar de goal wordt geannuleerd wegens buitenspel van El Ahmadi.In de slotfase schiet Kazim nog op de paal, maar één minuut later scoort FC Bunyodkor. Na een slippertje achterin van Terence Kongolo profiteert Zabikhillo Urinboev genadeloos: 0-1.

De bankzitters beginnen tien minuten voor de rust al aan een warming-up. In de tweede helft heeft Rutten een nagenoeg compleet ander elftal het veld ingestuurd. Alleen Clasie, Immers en Toornstra zijn blijven staan. De eerste kans is acht minuten na rust voor invaller Mitchell Te Vrede. Een schot met zijn linker vliegt maar net over het Oezbeekse doel. Tonny Vilhena heeft meer geluk. Na 64 minuten gaat een schot van afstand van de middenvelder er in: 1-1.

Tien minuten voor het einde krijgt Anvar Gafurov van Bunyodkor een rode kaart na een harde charge op Anass Achahbar. In het tumult dat ontstaat na die actie, krijgt ook Khalid Boulahrouz een rode kaart in het oefenduel. Achahbar kan verder spelen en raakt vlak tijd de binnenkant van de paal. Te Vrede krijgt ook nog een kansje, maar stuit op de doelman van FC Bunyodkor.

Drie minuten voor tijd is de laatste kans voor de Oezbeken. Een schot van Samir Bekrić gaat via één van de Feyenoorders bijna erin. De lat redt doelman Erwin Mulder.

Scoreverloop
44' | 0-1 Zabikhillo Urinboev
64' | 1-1 Tonny Vilhena

Opstelling eerste helft
FC Bunyodkor: Zukhurov, Juraev, Urinboev, Shukurov, Askarov, Ashurmatov, Kapadze, Ayupov, Kosimov, Giyasov, Komilov.
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim, Boëtius.

Opstelling tweede helft
FC Bunyodkor: Bugalo, Karimov, Zouaghi, Gafurov, Juraboev, Filiposyan, Khamdamov, Bekric, Irmatov, Abdurakhmanov, Shomurodov.
Feyenoord: Mulder; Karsdorp, Boulahrouz, Mathijsen, Woudenberg; Clasie (67' Dammers), Immers (72' Schuurman), Vilhena; Toornstra (67' Achahbar), Te Vrede en Basacikoglu.
Ik hoef het niet te zien om te weten hoe dit er uit zag.
pi_148469729
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Lief toch, jij neemt zijn domme grappen over en Happeltje steunt je gelijk. Leuk koppel, had Loekie vast ook gevonden
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 8 januari 2015 @ 15:35:00 #93
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148469855
Stiekem hoop ik nog steeds op de doorbraak van Achahbar.
pi_148469903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef satecl het volgende:
Nah, te klein, te licht. Lijkt me heel sterk.
Elite
Tegen TTIP
pi_148469980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef satecl het volgende:
Dat zien ik niet meer gebeuren al vond ik hem tegen Emmen niet slecht spelen. Goed in kleine ruimte
Dag knapste man van FOK!
pi_148470116
Het is ook geen schande om een slippertje te maken als de grote Zabikhillo Urinboev tegenover je staat.
pi_148470182
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat zien ik niet meer gebeuren al vond ik hem tegen Emmen niet slecht spelen. Goed in kleine ruimte
Misschien is zaalvoetbal iets voor hem.
pi_148470253
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar lijkt mij wel het type voor
Dag knapste man van FOK!
pi_148470659
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Jammer dat die winterzaalvoetbaltoernooien in Duitsland er niet meer zijn. #jeugdsentiment
BFF met GGMM
pi_148470779
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jammer dat die winterzaalvoetbaltoernooien in Duitsland er niet meer zijn. #jeugdsentiment
België heeft het wel. Heeft Dordrecht laatst nog aan meegedaan.
pi_148470871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

België heeft het wel. Heeft Dordrecht laatst nog aan meegedaan.
Ik las het in VI ja. Het is niet het normale futsal maar op kunstgras en met boarding. Ik zou er wel geld voor over hebben om Feyenoord te zien deelnemen aan een dergelijk toernooi.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:15:09 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148474199
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:26:31 #103
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148474585
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Wie dit leest is gek
pi_148474670
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:31:25 #105
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_148474742
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Volgens mij zitten ze niet samen te ouwehoeren tot laat in de nacht hoor :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:32:43 #106
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148474789
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Geld speelt geen rol als je je moet kwalificeren voor de volgende ronde.
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:34:17 #107
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148474834
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo? :') _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:34:28 #108
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148474839
quote:

[..]

Getinte spelers zijn vaak homofoob en willen alleen op hun rug liggen
Wie dit leest is gek
pi_148474865
quote:

[..]

Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:35:23 #110
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148474866
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:34 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo? :') _O-
boys will be boys en snurken is niet leeftijdgebonden
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:36:00 #111
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148474884
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.
Is dat waar van 2 bedden?
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:36:53 #112
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148474912
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?
pi_148474919
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik mag tenminste altijd kiezen als ik een hotel boek met 2 persoonskamer: 2 losse bedden of 1 queensize.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:38:04 #114
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148474943
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:39:14 #115
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148474977
Not sure if...
pi_148475041
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?
Ze verblijven over het algemeen niet in hostels, enige luxe, comfort en aanpassingsvermogen mag je wel verwachten van 5* hotels. En al helemaal in Dubai.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:41:18 #117
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148475055
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef MPC60 het volgende:
Not sure if...
Nee serieus.
Kijk als je 1 kamer boekt zal er wel voldoende keus zijn in losse bedden maar als je met 30 man komt dan weet ik het niet. Daarom vraag ik het me ook af.
Wie dit leest is gek
pi_148475292
Fred zal wel een private room hebben hoor!
  Forum Admin donderdag 8 januari 2015 @ 17:49:44 #119
35723 crew  GGMM
pi_148475319
Bert van Marwijk slaapt altijd met Cookie op de kamer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148475322
quote:

[..]

1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spits
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:19:52 #121
268260 Dr.Mikey
pi_148476169
Was Kazim in zijn glory tijd een goeie rechtsbuiten bij die turkse top ploegen ?
R.I.P DTS.
pi_148476287
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Kazim in zijn glory tijd een goeie rechtsbuiten bij die turkse top ploegen ?
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.
BFF met GGMM
pi_148476995
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbache :)
pi_148477094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbache :)
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft. ;)
BFF met GGMM
pi_148477112
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee serieus.
Kijk als je 1 kamer boekt zal er wel voldoende keus zijn in losse bedden maar als je met 30 man komt dan weet ik het niet. Daarom vraag ik het me ook af.
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?
pi_148477132
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft. ;)
Scorebordjournalistiek Don!
pi_148477163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek Don!
Ik hoop het. :)
BFF met GGMM
pi_148477211
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
pi_148477427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Wordt zo nog een serieuze concurrent voor Vermeer...
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:58:32 #130
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148477441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Wie dit leest is gek
pi_148477494
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Doe niet zo hatelijk.
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.
pi_148477536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Deed hij tegen Emmen ook al
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:01:03 #133
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148477543
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Grifte het volgende:

[..]

Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bent :6
Wie dit leest is gek
pi_148477573
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Doe niet zo hatelijk.
Ik had geen idee, maar het verklaart wel het één en ander.
BFF met GGMM
pi_148477622
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bent :6
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.
pi_148477736
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.
Kramer kan niet voetballen, dus die hoeft niet te komen
pi_148477845
Maar verhuur Vilhena zou de beste oplossing zijn natuurlijk. Hij kan spelen, en volgend seizoen is er wel een plek voor hem.
pi_148477948
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik hoef het niet te zien om te weten hoe dit er uit zag.
Een van richting veranderd schot . . .w
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:03:07 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148482564

Tering zeg, die tackle. :o

Belachelijke rode kaart ook voor Boelderoes. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:04:42 #140
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148484914
Echt die samenvattingen van tv Rijnmond, kunnen ze die niet door iemand laten inspreken zonder spraakgebrek?
pi_148485736
Boulah dacht ook, goddomme veel te warm om te voetballen, vind het wel mooi geweest :W
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:37:24 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148486223
Voor een duwtje rood geven :z
pi_148486334
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef MPC60 het volgende:
Echt die samenvattingen van tv Rijnmond, kunnen ze die niet door iemand laten inspreken zonder spraakgebrek?
Die gozer is ook van Feyenoord-tv geloof ik.. heeft een raar scheef bekkie
pi_148486809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:

Die fout van Nelom
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:54:03 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148486908
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Die fout van Nelom
Kongolo

Met zijn open mond
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148487107
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Kongolo

Met zijn open mond
King Kong out, Verdonk in
pi_148487699
Feyenoord ontvangt 500,000 euro van de FIFA door WK-spelers.
pi_148487899
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zeker :(
pi_148488282
quote:
Net genoeg om alle UEFA boetes mee te betalen
pi_148488774
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:

[..]

FIJA :(
pi_148505721
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Welke rente?
pi_148505752
quote:

Krijg je in Nederland nog niet eens geel voor, maar goed.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 14:28:03 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_148506507
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ebeuren-staat-15192/

Wat boffen we toch, met deze top-verslaggever. Krabby _O_
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:45:57 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148507369
Ik vermoed
Ik verwacht
Ik denk
De kans is aanwezig

Zomaar een greep uit het woordenboek van Krabbygod _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 9 januari 2015 @ 14:46:50 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148507420
quote:
Schaken vindt nieuwe club en tekent voor 1,5 jaar bij Inter

Ruben Schaken vervolgt zijn loopbaan in Azerbeidzjan. De transfervrije aanvaller heeft een contract voor anderhalf jaar getekend bij Inter Baku, met een optie voor nog een jaar. Bovendien wil de vice-kampioen van afgelopen seizoen ook Willie Overtoom zo snel mogelijk aan de selectie toevoegen.
Zevenvoudig international Schaken belandde bij Feyenoord dit seizoen op een dood spoor, waarna club en speler een ontbinding van het contract overeenkwamen.

Ook SC Heerenveen en ADO Den Haag hadden interesse in de 32-jarige buitenspeler, maar hij kiest dus voor een avontuur bij de huidige nummer twee van de Azerbeidzjaanse competitie
Bless
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148507439
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Gert het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ebeuren-staat-15192/

Wat boffen we toch, met deze top-verslaggever. Krabby _O_
:')

Hij kan natuurlijk ook niet terugkomen zonder "nieuws" uit Dubai.
pi_148508856
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Bless
SCHAKEN TEKENT BIJ INTER!!!!`11!~!!

baku
  vrijdag 9 januari 2015 @ 15:18:43 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148508898
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Bless
Leuk voor die jongen. Verdiend hij mooi nog wat centjes bij op zijn leeftijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_148509669
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Welke rente?
Rente die alleen de MAFIFA krijgt natuurlijk :(
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:36:08 #160
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_148512092
Rubinho naar Inter _O_

bless
Ik ben inmiddels overleden.
pi_148513693
Naar Azerbeidjan ja? :')
Wat een pannenkoek :')
pi_148513899
Zal vast goed betalen, ik geef hem groot gelijk
pi_148514243
Je gaat toch niet vrijwillig naar Azerbeidjan
  vrijdag 9 januari 2015 @ 17:23:29 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148514329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Voor 1,5 miljoen per jaar ofzo? Waar kan ik me inschrijven
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148514429
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:10 schreef De_Pel het volgende:
Naar Azerbeidjan ja? :')
Wat een pannenkoek :')
waarom kon er niet gewoon een sommetje opgehoest worden door zo'n club dan?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_148516966
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spits
Dus is er geen probleem en kan Fernandes gewoon in de spits.
Dag knapste man van FOK!
pi_148518574
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dus is er geen probleem en kan Fernandes gewoon in de spits.
Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits? :?
pi_148521513
quote:
INFORMATIE KAARTVERKOOP AS ROMA – FEYENOORD

Feyenoord begint op woensdag 14 januari aanstaande met de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen AS Roma in de Europa League op donderdag 19 februari. De club heeft besloten om bij die verkoop bij wijze van uitzondering voor een deel af te wijken van het systeem dat als jarenlang van toepassing is op alle officiële uitwedstrijden. Dit houdt in dat naast de houders van een Diamond-, Gold- of Silvercard ook supporters met een seizoenkaart of Legioen Clubkaart in de gelegenheid worden gesteld om een kaart voor de wedstrijd aan te schaffen. Supporters die een voucher kopen zullen in aanloop naar de wedstrijd uitgebreid geïnformeerd worden over alle bijzonderheden.

Tevreden over eigen supporters
Feyenoord is tot dit besluit gekomen vanwege het bijzondere karakter van de wedstrijd. Het is lang geleden dat de club overwinterde in Europa en dat de loting een dergelijk affiche opleverde. Hierdoor bestaat er onder Feyenoord-supporters een enorme belangstelling om de wedstrijd te bezoeken. Daarbij wordt gespeeld in een immens stadion. Stadio Olimpico biedt voor voetbalwedstrijden plaats aan maximaal 71.000 toeschouwers waardoor Feyenoord recht heeft op 3.600 kaarten. Feyenoord ziet zich graag gesteund door zoveel mogelijk supporters. Het heeft zelfs verzocht om eventueel meer dan de 3.600 aangeboden kaarten te mogen verkopen. AS Roma en de lokale autoriteiten hebben dit verzoek momenteel in beraad. Bovendien is Feyenoord tevreden over het gedrag van de aanhang in de voorgaande Europese uitwedstrijden. Bij geen van de uitwedstrijden dit seizoen, maar ook in voorgaande seizoenen, deden zich grote problemen voor. Ook daarom acht de club de tijd rijp om het strenge regime dat jarenlang van toepassing was voor deze wedstrijd bij wijze van uitzondering te versoepelen. Meer dan 40.000 Feyenoord-supporters worden op deze wijze in staat gesteld om op basis van beschikbaarheid een kaart voor AS Roma – Feyenoord aan te schaffen.

Voorwaarden
Voorwaarde voor het kunnen kopen van een kaart voor AS Roma-Feyenoord is, dat er een persoonlijke aantoonbare relatie met Feyenoord is via het bezit van een uit- of seizoenkaart of lidmaatschap van Het Legioen (en in bezit van Legioen Clubkaart). Deze dient op naam te staan van degene die de wedstrijd bezoekt. Dit is niet alleen een voorwaarde die vanuit Feyenoord wordt gesteld, maar ook wat vanuit Italiaanse wetgeving verplicht is voor het bezoeken van alle Italiaanse voetbalwedstrijden. In Italië is de verkoop van kaarten voor voetbalwedstrijden persoonsgeboden en met behulp van het tonen van een id-bewijs aan de ingang vindt controle hierop plaats. Een en ander houdt in dat alleen kaarten die zelf zijn gekocht en dus op eigen naam staan (dus ook niet op de naam van een bedrijf) toegang tot het stadion geven. Het overnemen van een kaart die door een ander is aangeschaft is derhalve niet toegestaan.

Supporters dienen zich goed bewust te zijn van het voornoemde. Bij de ingang van het stadion zal gecontroleerd worden op het bezit van een toegangsbewijs, dient de seizoenkaart of LegioenClubkaart getoond te worden en moet de naam die daarop vermeld staat overeen komen met een identiteitsbewijs, dat eveneens door de Italianen wordt gecontroleerd. Dit betekent dus per definitie ook dat seizoenkaarten die op bedrijfsnaam staan, buiten de eenmalige uitzondering vallen! Navraag bij Manchester City, de club die in december nog in Rome speelde, heeft geleerd dat de Italianen deze uitvoerige procedure ook daadwerkelijk toepassen.

Vouchers
Feyenoord zal voor de wedstrijd in eerste instantie vouchers verkopen, die op de wedstrijddag bij het stadion omgewisseld dienen te worden voor een stadionkaart. Op elke voucher wordt de naam van de houder geprint. Alleen hij of zij heeft toegang tot het stadion. De prijs bedraagt 41,00 euro (incl. TicketBox-kosten) en de verkoop verloopt uitsluitend via TicketBox. Dit om te zorgen voor uniformiteit in de vouchers, waarom door AS Roma en de Italiaanse autoriteiten is gevraagd.

Verkoop (uitsluitend via TicketBox):
Diamond-, Goldcardhouders​​​: ​vanaf woensdag 14 januari om 09.30 uur
Silvercardhouders​​​​: ​vanaf zaterdag 17 januari om 09.30 uur
Seizoenkaarthouders*​​​:​vanaf zaterdag 24 januari om 10.00 uur**
Legioen clubkaarthouders​​​:​vanaf zaterdag 31 januari om 10.00 uur**
* seizoenkaarten op bedrijfsnaam uitgezonderd
** indien nog kaarten beschikbaar

Supportersvereniging
Supporters die naar Rome willen maar nog geen reis hebben geboekt kunnen eventueel gebruik maken van arrangementen die worden aangeboden door de Feyenoord Supportersvereniging (zie hiervoor www.FeyenoordNet.nl). Organisatie en uitvoering van deze reizen ligt ook volledig bij de supportersvereniging.

Vertrouwen
Feyenoord benadrukt dat voor deze wedstrijd een uitzondering wordt gemaakt en dit geen gevolgen heeft voor de organisatie en het bezoeken van toekomstige uitwedstrijden. De club hoopt dat op deze manier zoveel mogelijk supporters de wedstrijd kunnen bijwonen en gaat er van uit dat het vertrouwen dat Feyenoord in het legioen stelt op geen enkele wijze zal worden beschaamd.
pi_148522122
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef Bombvis het volgende:

[..]

:D _O_

Dat wordt dus gekkenhuis voor de Primera's denk ik.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:56:49 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148522467
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

:D _O_

Dat wordt dus gekkenhuis voor de Primera's denk ik.
Nah, ik blijf wel gewoon in bed liggen.
Elite
Tegen TTIP
pi_148523388
Nou zit ik wéér te kutten met het invullen van de barcode om een kaart te kopen voor Feyenoord-As Roma. Wat moet je daar nou invullen? De 'Doorgaan' button blijft ongeldig..
pi_148523422
Toch netjes dat club zoveel mensen in de gelegenheid stelt kaarten te kopen, mag ook weleens gezegd worden.
#12 is not for sale!
pi_148524997
Is dat een normale prijs voor een uitwedstrijd?
pi_148525264
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef exile79 het volgende:
Nou zit ik wéér te kutten met het invullen van de barcode om een kaart te kopen voor Feyenoord-As Roma. Wat moet je daar nou invullen? De 'Doorgaan' button blijft ongeldig..
De barcode, bestaande uit 24 getallen. Als je hem ingevuld hebt klik je op Barcode toevoegen, daarna kan je op Doorgaan klikken
pi_148525820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Bombvis het volgende:

[..]

De barcode, bestaande uit 24 getallen. Als je hem ingevuld hebt klik je op Barcode toevoegen, daarna kan je op Doorgaan klikken
Ik dus niet, dat is het punt.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:37:02 #176
357045 Grifte
Feijenoord
pi_148526693
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is dat een normale prijs voor een uitwedstrijd?
Volgens mij heeft Roma altijd wel prijzige kaartjes, dus het viel me nog mee. Las laatst een verslag op Cabras Feliz dat zij iets van 60 moesten neertikken voor een doodnormale competitiewedstrijd tegen Hellas Verona. http://cabrasfeliz.com/we(...)-roma-hellas-verona/

Voor een uitwedstrijd naar PSV oid betaal je ook al snel richting de 50 euro nu, vooral vanwege de bijkomende combikosten als vervoer en beveiliging.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:38:14 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148526741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Toch netjes dat club zoveel mensen in de gelegenheid stelt kaarten te kopen, mag ook weleens gezegd worden.
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 22:43:19 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_148526963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Azijnzeikers zijn het.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_148534502
Gewoon daar een losse kaart kopen is toch niet uitverkocht en je komt toch wel op het uitvak.
pi_148536748
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik dus niet, dat is het punt.
Hm.. In dat geval zou ik toch maar een Primera gaan opzoeken, is makkelijker dan dit gekut
pi_148537200
quote:

Dank voor t posten!
pi_148537229
quote:

[..]

Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.
pi_148537624
quote:

[..]

Dat zijn toch dezelfde mensen die nog steeds Vermeer niet accepteren?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:08:39 #184
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148538343
quote:
Zoals altijd :z
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:23:49 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148538758
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef bamibij het volgende:

[..]

Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.
Ik denk dat een kritisch geluid binnen een club noodzakelijk is, helemaal bij Feyenoord. Ik ben het ook vaak genoeg wel eens met ze, maar soms slaan ze wel een beetje door ja _O-

Persoonlijk had ik nooit verwacht dat Feyenoord bij uitwedstrijden ooit van dat voorrangssysteem ging afstappen dus dan vind ik dit al een hele stap de goede richting op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148552880
quote:
Modernisering van De Kuip schuift een heel jaar op

Het werk start in juni 2016, na afloop van het voetbalseizoen '15/'16. © Feyenoord Founders Consortium.

De verbouwing van De Kuip begint volgend jaar en wordt in de zomer van 2019 afgerond. De mega-klus op Zuid schuift hiermee een heel jaar op, zo blijkt uit de uitgewerkte plannen van bouwer BAM.

De bouwer begint met de bouw aan de Olympiazijde, het maken van de fundering van het dak en de nieuwe ring rond het stadion. © Feyenoord Founders Consortium.

Eerder ging de stadionbouwer er nog van uit deze zomer al te beginnen met de parterretribune. Daarna zou de rest van het stadion onder handen worden genomen, om in 2018 de ingrijpende modernisering af te ronden. De officiële opening zal nu pas in 2019 plaatsvinden, omdat de voorbereidingen en procedures meer tijd inbeslag nemen.

Directeur Marc de Vreede van BAM Utiliteitsbouw rekent er op dat zijn bedrijf dit prestigieuze karwei mag klaren. Feyenoord besluit hier binnenkort over. ,,Dat het nu gaat lukken, daar ben ik van overtuigd.''

In de zomer van 2017 wordt het Maasgebouw gesloopt en gaan de businessfaciliteiten over naar de Olympiazijde. © Feyenoord Founders Consortium.

Het vernieuwen van de beroemde, monumentale voetbaltempel wordt een waar huzarenstukje. In de zomer van 2016 start het werk met het leggen van de funderingen voor het dak, de aanpak van de Olympiazijde en een nieuwe ring rond het complex. Na de sloop van het Maasgebouw (zomer '17), volgt onder meer de bouw van de tribunes aan de kopse zijde ('17/'18) en het plaatsen van het membraamdak ('zomer '18).

Tijdens het seizoen '17/'18 worden het gebouw aan de Maaszijde en nieuwe tribunes gebouwd. © Feyenoord Founders Consortium.

Sluitstuk
Het vervangen van de parterretribune is nu het sluitstuk van de enorme operatie in 2019. Tijdens de werkzaamheden kan Feyenoord gewoon doorvoetballen, met behoud van de huidige capaciteit, stelt De Vreede.

Feyenoord kan kiezen tussen een stadion van 70.000 plekken (64.000 zitplaatsen, 6.000 staanplaatsen) of 76.000 plekken (70.000 zitten, 6.000 staan). Eerstgenoemde optie kost de beoogde 200 miljoen euro, de laatste 'een paar miljoen euro meer'.

Binnen de Feyenoord-familie loopt de discussie nog over wat het beste formaat is, zegt projectdirecteur Hans Vervat. Een exploitatieplan ligt al klaar.

,,De eerste jaren zullen we vooral bezig zijn met het afbetalen van investeerders en banken, die kortlopende leningen verstrekken,'' legt hij uit. ,,Maar dit vernieuwde stadion zal - net zoals de huidige Kuip - minimaal 80 jaar meegaan. We hebben dus nog tientallen jaren om het stadion maximaal te laten renderen.''

Alle business wordt aan de Maaszijde geconcentreerd. In de zomer van 2018 gaat het oude dak er af en wordt het membraamdak geplaatst. © Feyenoord Founders Consortium.

Tijdens het seizoen '18/'19 worden alle ruimten verder afgemaakt. In de zomer van 2019 tenslotte wordt de parterre vernieuwd. In deze laatste fase wordt het nieuwe Maasgebouw afgerond. Dat wordt netjes weggewerkt binnen de schil rond het complex. Daarna is De Nieuwe Kuip klaar. © Feyenoord Founders Consortium.

Bron
Als voorbereiding op morgen
pi_148553456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits? :?
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.

Daarbij zijn de posities niet set in stone, spelers kunnen best meerdere posities spelen wanneer ze kernkwaliteiten delen met een andere positie. Dan heb je het over het algemeen over spelers die meerdere posities kunnen, maar dan wel over dezelfde linie. Dan heb ik het dus niet over een spits die ineens als verdediger ingezet wordt. Dat vind ik kansloos en het in diskrediet brengen van de jeugd.

Mijn reactie aangaande Fernandes was een sarcastische voor zo ver dat niet al duidelijk was. Wat Kazim betreft vind ik niet interessant, je ziet aan alles dat het geen spits is. Zijn statistieken (7 uit 17) is ook niet dermate indrukwekkend dat ik de behoefte voel mijn mening bij te stellen. Daar zit nog een penalty tussen en ik geloof een goal of 4 tegen de kleintjes. Ik leg de lat wat hoger dan dat, maar als anderen het genoeg vinden dan is dat hun goedrecht.
Dag knapste man van FOK!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:10:16 #188
268260 Dr.Mikey
pi_148553928
Kazim is knettergek _O- Vermakelijk ventje.
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:13:37 #189
262211 hhh38
pi_148554045
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef Kiid het volgende:

[..]

Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.

Daarbij zijn de posities niet set in stone, spelers kunnen best meerdere posities spelen wanneer ze kernkwaliteiten delen met een andere positie. Dan heb je het over het algemeen over spelers die meerdere posities kunnen, maar dan wel over dezelfde linie. Dan heb ik het dus niet over een spits die ineens als verdediger ingezet wordt. Dat vind ik kansloos en het in diskrediet brengen van de jeugd.

Mijn reactie aangaande Fernandes was een sarcastische voor zo ver dat niet al duidelijk was. Wat Kazim betreft vind ik niet interessant, je ziet aan alles dat het geen spits is. Zijn statistieken (7 uit 17) is ook niet dermate indrukwekkend dat ik de behoefte voel mijn mening bij te stellen. Daar zit nog een penalty tussen en ik geloof een goal of 4 tegen de kleintjes. Ik leg de lat wat hoger dan dat, maar als anderen het genoeg vinden dan is dat hun goedrecht.
Waar komt Kazim dan beter tot zijn recht dan in de spits? En wie uit de selectie zou je er dan neerzetten als je denkt dat het beter kan dan nu met Kazim?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:23:46 #190
268260 Dr.Mikey
pi_148554377
Kazim vlak voor de verdediging. Is erg irritant om tegen te spelen.
R.I.P DTS.
pi_148566620
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Als voorbereiding op morgen
Hoe laat?
  zondag 11 januari 2015 @ 14:37:56 #192
262211 hhh38
pi_148566668
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoe laat?
Al bezig
pi_148567122
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoe laat?
Begon om 14 uur, duurt tot 17 uur
pi_148567316
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:51 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Begon om 14 uur, duurt tot 17 uur
Op Rijnmond toch, tis nou niet bezig.
pi_148567331
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Op Rijnmond toch, tis nou niet bezig.
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verder
pi_148567640
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Bombvis het volgende:

[..]

ahh, dacht tv.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:58:07 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148572045
Zat net Roma - Lazio te kijken en volgens mij moeten we die Totti wel in de gaten gaan houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 januari 2015 @ 17:59:29 #198
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148574433
Verstop de telefoon van die paardelul en je hebt de hele wedstrijd geen kind aan 'm.
Dit, dus.
pi_148581320
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Caland het volgende:
Zat net Roma - Lazio te kijken en volgens mij moeten we die Totti wel in de gaten gaan houden.
Immers > Totti
  zondag 11 januari 2015 @ 22:37:40 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148588780

Ik wacht eigenlijk nog steeds op de shemale van Erwin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148589070
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Die heeft zijn ogen niet in zijn zak zitten
pi_148592179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Geweldige stad hoor :)
pi_148592285
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Bombvis het volgende:

[..]

was het nog interessant? Hoofdpunten te noemen of gewoon hetzelfde gezever?
pi_148592851
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Poffeltomme ik zou ze geven.
pi_148592931
quote:
Mooi. Voor dat bedrag kun je wel ergens een spits voor een half jaartje huren
  maandag 12 januari 2015 @ 00:37:41 #206
262211 hhh38
pi_148593256
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef eight het volgende:

[..]

Mooi. Voor dat bedrag kun je wel ergens een spits voor een half jaartje huren
Ik las ergens dat Finnbogason nauwelijks aan spelen toekwam bij Sociedad en dat ze ook nog eens op zoek zijn naar versterking. Als die versterking er komt zal ie wel een half jaartje weg mogen.
  maandag 12 januari 2015 @ 00:49:49 #207
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148593483
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat Finnbogason nauwelijks aan spelen toekwam bij Sociedad en dat ze ook nog eens op zoek zijn naar versterking. Als die versterking er komt zal ie wel een half jaartje weg mogen.
Finnbogason is ook gewoon een van de typische Eredivisie spitsen die niks klaarmaken in het buitenland. Overigens zou Finnbogason totaal geen type speler zijn voor Feyenoord
pi_148593596
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef Sked het volgende:

[..]

Finnbogason is ook gewoon een van de typische Eredivisie spitsen die niks klaarmaken in het buitenland. Overigens zou Finnbogason totaal geen type speler zijn voor Feyenoord
Waarom niet? Zie hem liever vandaag dan morgen komen zelfs. Maar denk dat Feyenoord totaal niet op zoek is naar een spits op dit moment.
  maandag 12 januari 2015 @ 00:55:27 #209
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148593611
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Waarom niet? Zie hem liever vandaag dan morgen komen zelfs. Maar denk dat Feyenoord totaal niet op zoek is naar een spits op dit moment.
Omdat Finnbogason een spits is voor een counterploegje en al helemaal niet voor een ploeg die het grotendeels op strijdlust doet.
pi_148594136
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Sked het volgende:

[..]

Omdat Finnbogason een spits is voor een counterploegje en al helemaal niet voor een ploeg die het grotendeels op strijdlust doet.
Bij ons krijgt hij wel veel kansen en hij is toch wel een afmaker. Ik zou het wel zien zitten.
pi_148594311
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Die vent is niet zo goed, verder is die te duur. Alleen gratis zou het een optie kunnen zijn en dat zit er niet in
  maandag 12 januari 2015 @ 01:49:10 #212
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148594612
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 01:20 schreef eight het volgende:

[..]

Bij ons krijgt hij wel veel kansen en hij is toch wel een afmaker. Ik zou het wel zien zitten.
Ja, alleen als ik naar het Feyenoord van de afgelopen maanden kijk denk ik niet dat hij voor het geld dat hij moet kosten veel zou toevoegen. Voor je het weet betaal je 100.000 euro per goal extra die je met Kazim niet hebt.
  maandag 12 januari 2015 @ 07:28:34 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148595750
quote:
Aanvoerder is het zat: ''Praten over de titel is niet zinvol''

Aanvoerder Jordy Clasie heeft het helemaal gehad met het gepraat over een eventuele titel. Diverse ploeggenoten uitten afgelopen week dat Feyenoord nog steeds kans heeft op een machtsgreep. Clasie wil daar niets van weten. ''Ik heb het al vaker in interviews gezegd: praten over een kampioenschap is niet zinvol.''

''Je moet het op het veld laten zien en niet in de media'', vertelt de spelbepaler in het Algemeen Dagblad. ''We staan twaalf punten achter op PSV, bovendien staat ook Ajax nog boven ons op de ranglijst. Dat zijn de feiten. Als je reëel bent, weet je dat een achterstand van twaalf punten inlopen in zeventien wedstrijden een meer dan lastige opgave is. Laten we nou eerst eens de wedstrijden in januari tegen FC Twente, Ajax en ADO winnen. Dat is een vereiste.''

Clasie vindt wel degelijk dat spelers hoop mogen hebben, maar zij moeten dat in de wedstrijden aan het Legioen tonen. ''Als je eerlijk bent, weet je dat je eigenlijk alle wedstrijden moet winnen. Deze week gaan we helemaal toeleven naar het duel met FC Twente. We moeten een serie neerzetten. Dat kan, maar is héél lastig. Maar eigenlijk ben ik wel klaar met praten over kampioenskansen. Het is voor ons op dit moment gewoon niet aan de orde, daar moet je eerlijk in zijn.''
pi_148596567
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:56 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

was het nog interessant? Hoofdpunten te noemen of gewoon hetzelfde gezever?
Hetzelfde gezever; heb het bijna 2 uur volgehouden, maar er kwam niks nieuws naar boven. Was verdeeld in 4 blokken; 1e uur met Vervat, Van Sluis, Van der Vegt, Lakerveld en Peper, daarna half uur met Visser (sportwethouder), Verveen (D'66), Peper en Van de Donk (VVD), volgend half uur supportersdelegatie Feyenoord (FSV, Jan de Knecht etc.) en laatste uur met Van der Knaap (sportmarketeer), Vervat en supporters Feyenoord.

Kwam er op neer dat Feyenoord niet weet wat het wil, de gemeente zich niet onder druk laat zetten door de club door het voor een bepaalde datum te beslissen (laatste vergadering voor het zomerreces is de bedoeling) en de supporters het beste willen voor Feyenoord
pi_148598535
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 07:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wijze woorden van Clasie!
  maandag 12 januari 2015 @ 11:01:04 #216
262211 hhh38
pi_148598638
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Vind ik ook! Hij begint zich echt als een goede aanvoerder te gedragen, ik krijg echt steeds meer waardering voor die knul.
pi_148601247
http://www.feyenoordnet.n(...)ml?count=12&offset=0

Mooi stuk:

quote:
Column: Het succes van Feyenoord zit in de liefde op Varkenoord

Nabij de cornervlag van veld vier op Varkenoord staan drie mannen te discussiëren. Voor hun neus speelt Feyenoord A2 een zware wedstrijd tegen de A1 van FC Volendam. Het Andere Oranje is sterker, heeft grotere spelers en pakt uiteindelijk in de slotfase de overwinning. De drie mannen schudden hun hoofd voor een seconde, en gaan dan verder met hun discussie.
Wim Jansen, 68, Jan Boskamp, 66, en Joop van Daele, 67, kennen elkaar al het grootste deel van hun leven. Ze speelden in totaal meer dan zevenhonderd Eredivisie-wedstrijden voor Feyenoord. Ze trokken in de voetbalreis die hun leven is geweest de hele wereld over. Japan, Schotland, België, Saudi Arabië - waar niet? Maar altijd kwamen ze terug naar hier, naar de velden waar hun voetbalroots lag en hun hart nog steeds ligt. Hier, in de schaduw van het stadion waar ze hun beste wedstrijden speelden.

Wim Jansen droomde er als kind van om ooit voor Feyenoord te mogen spelen. Hij groeide op in de straten waar ook Coen Moulijn de bal ontdekte, nabij de Bloklandstraat, in Rotterdam-Noord. Als kind belde Jansen soms aan bij Moulijn, vroeg om een handtekening en begon dan te blozen. Net als Moulijn verkoos hij het rood en wit van Feyenoord, op Zuid, boven het blauw en wit van Xerxes, de gebruikelijke club voor talentvolle voetballertjes uit het noorden van de stad. En nadat hij als aanvoerder van de A-jeugd Feyenoord kampioen had gemaakt, maakte hij de overstap naar de andere kant, naar De Kuip. Daar speelde hij eindelijk met Coen Moulijn. In 1970 wonnen ze samen de Europa Cup 1.

Zo'n honderd meter verderop ondertussen staat Maup Martens met een jongetje te praten. Het trainingspak van het jochie is te groot, de broekspijpen slepen bijna over de grond. Wim Jansen en Martens waren even oud toen ze in 1956 lid werden van Feyenoord en in de jeugd gingen voetballen. Maar waar Jansen Feyenoord 1 haalde, was dat voor Martens een stap te ver. Hij werd jeugdtrainer, was later assistent van Willem van Hanegem bij het eerste, en is nu senior scout. Net als de functienaam van Wim Jansen ("begeleider technische staf") dekt het de lading niet; het werk van de twee is zoveel meer dan "begeleider" of "senior scout".

Op een regenachtige dondermiddag, enkele uren voordat Feyenoord geschiedenis schreef door van Sevilla te winnen, stond Martens voor m'n neus te praten met drie andere jeugdtrainers. Voor ons trainde de B-jeugd van Feyenoord. Jan Boskamp was er ook. Als hij sprak, waren alle jeugdspelers stil. Martens discussieerde met de drie trainers over tactieken, over spelers, over handelingssnelheid. Ze waardeerden wat ze voor zich zagen - en ik ook.

Het succes van de jeugdopleiding van Feyenoord wordt vaak toegeschreven aan geweldige jeugdtrainers als Gaston Taument, Cor Adriaanse en Damiën Hertog. Dat is terecht, want zij zijn vaak een uithangbord voor de club en opleiding. Maar achter hen staat een grote groep stille krachten die minder vaak voor de camera's en in kranten staat. Het zijn mensen als Boskamp, Van Daele, Jansen en Maup Martens, maar ook spelersbegeleider Jan Mastenbroek, zonder wie het Zweedse talent Mans Herrmann vermoedelijk niet naar Feyenoord was gekomen. Het zijn mensen als Jeffrey Oost, de jeugdtrainer die ook alweer decennia op Varkenoord talenten beter maakt.
Het zijn mensen als Taument, Adriaanse, Hertog, Boskamp, Van Daele, Jansen, Martens, Mastenbroek en Oost die elders op de wereld kapitalen kunnen verdienen met hun kennis, maar zich al jaren wegcijferen voor Feyenoord. Ze volgden hun hart en werken voor de club waar ze als kind van droomden. Ze zagen dozijnen aan spelers en trainers voorbijkomen bij Feyenoord 1; passanten. Maar zij bleven.

Het succes dat een voetbalclub heeft wordt vaak toegedicht aan beleid en bestuurders. Dat klotp, natuurlijk. Maar het is de clubliefde die je op Varkenoord vindt, waar het clubkapitaal, dat later voor miljoenen aan grotere clubs wordt verkocht, wordt voorbereid, die essentieel is in de terugkeer van Feyenoord de laatste jaren. Beleid wordt in kantoren gemaakt, maar wat een club uiteindelijk sterk en succesvol maakt is de onvoorwaardelijke liefde van hen die er werken. Leve Feyenoord en Varkenoord.

Door: Mark Lievisse Adriaanse

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 12:31:12 ]
pi_148608781
Welk succes ? Die ene beker de laatste 10 jaar :)
pi_148608796
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Eindelijk eens eentje bij Feyenoord die nuchter is.. altijd dat gezever over kampioen worden terwijl dat totaal niet realistisch is.. laatst begon Van Geel er weer over.
pi_148610197
quote:
Geweldig stuk _O_
pi_148610527
quote:
Ik snap wat hij wil zeggen, maar ik vind het matig geschreven. En inderdaad praat dan over het Feyenoordgevoel, want succes...
BFF met GGMM
pi_148610902
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik snap wat hij wil zeggen, maar ik vind het matig geschreven. En inderdaad praat dan over het Feyenoordgevoel, want succes...
Even los van prijzen; kan je toch wel stellen dat Feyenoord/varkenoord succes heeft?
pi_148610976
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Even los van prijzen; kan je toch wel stellen dat Feyenoord/varkenoord succes heeft?
Varkenoord heeft succes, Feyenoord nog niet echt. Maar goed, in snap de intentie van het artikel. :)
BFF met GGMM
pi_148611766
Clasie ^O^
Dag knapste man van FOK!
pi_148613370
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef macca728 het volgende:
Welk succes ? Die ene beker de laatste 10 jaar :)
Het gaat niet om succes in de vorm van prijzen maar succes in de vorm van talenten die het eerste halen en vervolgens doorstromen. Samen met o.a. Ajax is Feyenoord een van de clubs in Europa waar de meeste profvoetballers hun opleiding hebben genoten.
pi_148614185
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Geweldig stuk _O_
Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?
pi_148614410
Ja dat begrijp ik wel maar het staat er lullig, het succes dat een voetbalclub heeft..
  maandag 12 januari 2015 @ 18:58:32 #228
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148614460
Fernandez naar NAC w/
pi_148614951
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef bamibij het volgende:

[..]

Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?
Yep. En eigen blog op; https://levenmetfeyenoord.wordpress.com
pi_148615101
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef bamibij het volgende:

[..]

Zou wel kunnen, aardig actief is die iig wel: Linkedin. Doet goed z'n best iig
pi_148615497
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eindelijk eens eentje bij Feyenoord die nuchter is.. altijd dat gezever over kampioen worden terwijl dat totaal niet realistisch is.. laatst begon Van Geel er weer over.
Gelukkig is nog niet zo erg als vorig seizoen. Wat dat betreft is het wel goed dat Clasie er nu wat van zegt
pi_148616403
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:21 schreef eight het volgende:

[..]

Gelukkig is nog niet zo erg als vorig seizoen. Wat dat betreft is het wel goed dat Clasie er nu wat van zegt
Het gaat ook altijd volgens hetzelfde patroon.. vorig seizoen wonnen we met 5-2 bij Utrecht en meteen werd er weer gesproken over het kampioenschap.. en vervolgens verlies je met 3-2 bij Den Haag. Laatst ook.. er zou nog even een goed resultaat moeten worden gehaald tegen AZ en PSV en dan zouden we op nog maar 6 punten staan.. Ze maken hun praatjes nooit waar met daden.
pi_148620191
quote:
Feyenoord zet in op Havenaar als versterking voor spits

Bij de zoektocht naar aanvallende versterking heeft Feyenoord geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Mike Havenaar.
De 27-jarige Nederlandse Japanner is zonder club nadat hij zijn contract met het Spaanse Córdoba kort voor de jaarwisseling liet ontbinden.

Feyenoord-coach Fred Rutten werkte in het seizoen 2012/13 bij Vitesse samen met Havenaar. Feyenoord heeft bij diens management nagevraagd hoe de spits tegen een eventuele rentree in de Eredivisie aankijkt.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)rking-voor-spits.htm
  maandag 12 januari 2015 @ 21:14:41 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148620237
Ik ga even heel hard in een hoekje huilen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 januari 2015 @ 21:15:30 #235
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148620275
Havenaar is een aardige jongen, maar voetballen kan hij niet
pi_148620280
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik ga even heel hard in een hoekje huilen.
Rustig maar, het is VI en dus Krabby, niks aan de Hans

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:16:13 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148620306
Hopelijk dan wel als reservespits mocht Te Vrede vertrekken. Kazan is namelijk gewoon beter dan die mislukte Jap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148620307
Als Te Vrede vertrekt, lijkt hij een optie.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:19:28 #240
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148620438
Volgens Krabby. Ik verwacht dus dat Luuk de Jong naar Feyenoord komt, en Havenaar naar PSV.
pi_148620454
Havenaar _O- ;(
  maandag 12 januari 2015 @ 21:19:54 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148620457
Mkrabby twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:16:35 Er is veel interesse voor Te Vrede uit binnen en buitenland. De pinchhitter is alleen te koop, niet te huur #Feyenoord reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148620545
Havenaar, meer dan welkom.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:22:45 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148620600
Hij heeft zijn achternaam in ieder geval mee. Ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148620614
Dan toch veel liever Finnbogason. Havenaar kan er geen klote van joh.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:23:42 #246
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148620641
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
Mkrabby twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:16:35 Er is veel interesse voor Te Vrede uit binnen en buitenland. De pinchhitter is alleen te koop, niet te huur #Feyenoord reageer retweet
Staat zeker op de schaduwlijst van Inter Baku voor als Balotelli niet komt?
  maandag 12 januari 2015 @ 21:24:02 #247
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148620653
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dan toch veel liever Finnbogason. Havenaar kan er geen klote van joh.
Havenaar is tien keer goedkoper
  maandag 12 januari 2015 @ 21:25:00 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_148620705
Havenaart?

Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 12 januari 2015 @ 21:27:05 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148620812
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148620837
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef Sked het volgende:

[..]

Havenaar is tien keer goedkoper
Geld zat jonge, nu Schaken weg is + 5 ton van MAFIFA, en misschien Tonny of te Vrede die nog weggaan.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:31:15 #251
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148621065
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Geld zat jonge, nu Schaken weg is + 5 ton van MAFIFA, en misschien Tonny of te Vrede die nog weggaan.
Huren zal waarschijnlijk alleen mogelijk zijn als je zijn hele salaris overneemt plus een huursom betaalt. Kopen is onbetaalbaar. Dat is pech, geld weg en dat terwijl Kazim het niet eens zo slecht doet
pi_148621192
Het netwerk van Sliske is trouwens wel erg beperkt. :')
  maandag 12 januari 2015 @ 21:34:04 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148621253
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Sked het volgende:

[..]

Huren zal waarschijnlijk alleen mogelijk zijn als je zijn hele salaris overneemt plus een huursom betaalt. Kopen is onbetaalbaar. Dat is pech, geld weg en dat terwijl Kazim het niet eens zo slecht doet
Nouja, als Te Vrede weggaat zal er wel een spits bij moeten komen. En die Jap is misschien net iets beter dan Te Vrede. Ik probeer het maar even positief te benaderen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148621266
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het netwerk van Sliske is trouwens wel erg beperkt. :')
Sinds wanneer moet een trainer voor het netwerk zorgen? Is toch taak van de scouts/TD, netwerk van een trainer kan alleen een meevaller zijn
pi_148621317
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, als Te Vrede weggaat zal er wel een spits bij moeten komen. En die Jap is misschien net iets beter dan Te Vrede. Ik probeer het maar even positief te benaderen.
Liever Achahbar dan doorschuiven (nee, ik ben geen Retry), bespaart je toch weer salaris..
pi_148621538
Kan Achabar niet verhuurd worden bij een Cambuur of NAC oid?
Die jongen heeft wel potentie volgens mij maar voor zover ik gezien heb komt hij nu tekort voor Feyenoord 1.
pi_148621549
Dat er voor Te Vrede veel interesse is uit binnen- en buitenland is ook wel een beetje opmerkelijk.
pi_148621564
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat er voor Te Vrede veel interesse is uit binnen- en buitenland is ook wel een beetje opmerkelijk.
Inter Baku.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:40:10 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148621619
quote:
Volgens mij wil alleen Heerenveen hem hebben dus dan klopt de info van Krabby wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148621754
quote:
483 minuten, 5 goals (volgens Soccerway) == makkelijk scorende spits, moeten we hebben!!!!! Denk althans niet dat er veel clubs voor hem op de tribune hebben gezeten maar nu in paniek zijn en dus puur naar statistieken kijken
pi_148621876
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

483 minuten, 5 goals (volgens Soccerway) == makkelijk scorende spits, moeten we hebben!!!!! Denk althans niet dat er veel clubs voor hem op de tribune hebben gezeten maar nu in paniek zijn en dus puur naar statistieken kijken
In het begin van het seizoen heeft hij er toch in korte tijd 8 gemaakt (inclusief Europa) dus als ze inderdaad alleen naar de statistieken kijken begrijp ik het nog. Jammer dat hij niet kan voetballen, had ergens wel willen weten hoeveel hij er in een heel seizoen had gemaakt
pi_148621912
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een trainer voor het netwerk zorgen? Is toch taak van de scouts/TD, netwerk van een trainer kan alleen een meevaller zijn
Nou, die Turk van Heerenveen komt ook uit het netwerk van Rutten. Zijn tot op heden dure invalbeurten geweest.
pi_148621922
Havenaar is wel weer een typisch van Geel aankoop :').

quote:
Havenaar voor 1 jaar naar Feyenoord

Mike Havenaar (27) heeft een contract voor 1,5 seizoen getekend bij Feyenoord. Martin van Geel, technisch directeur over de winterse aankoop: "Mike heeft bij Vitesse aangetoond een spits te zijn die makkelijk goals scoort, waarvan wij denken dat hij nog wel een stap kan maken. Voor Mike is het jammer dat het buitenlandse avontuur niet is geworden wat hij ervan gehoopt had, maar wij zijn nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten. Wij denken ook dat hij Feyenoord weer een stapje verder kan brengen en daarin willen wij hem graag ondersteunen. Mike is een bal vaste spits, met een neusje voor de goal en daarom denken wij dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn voor dit Feyenoord.".

Havenaar start komende woensdag al bij de Rotterdamse club en is speelgerechtigd voor komende zondag, wanneer de stadionclub thuis aantreed tegen FC Twente.
Aldus van Geel, morgen ofzo.
pi_148622131
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Havenaar is wel weer een typisch van Geel aankoop :').

[..]

Aldus van Geel, morgen ofzo.
26 doelpunten in 79 wedstrijden voor Vitesse.. De cijfers van Immers zijn nog beter. Een spits die in de eredivisie amper de 10 doelpunten haalt moet je als Feyenoord niet willen.. :N
pi_148622388
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef eight het volgende:

[..]

Nou, die Turk van Heerenveen komt ook uit het netwerk van Rutten. Zijn tot op heden dure invalbeurten geweest.
Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
pi_148622441
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
Is inderdaad gelul van de onderste plank.

Maar het schijnt hip te zijn, Rutten de schuld van alles te geven :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 21:53:46 ]
pi_148622898
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is inderdaad gelul van de onderste plank.

Maar het schijnt hip te zijn, Rutten de schuld van alles te geven :').
Immers is ook een prima zondebok trouwens.
pi_148622921
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Immers is ook een prima zondebok trouwens.
Dat is dan wel weer terecht :D ;)
pi_148623073
quote:

[..]

Indirect. In augustus zei hij hierover:
"Als je je huiswerk goed doet, kun je als coach of club zien hoe een speler in elkaar steekt. Ik heb door mensen in mijn netwerk een goed beeld van hem gekregen voordat we hem contracteerden".
pi_148623239
Guidetti, Pelle, Te Vrede, Kazan, Havenaar. Sinds wanneer zijn wij het leger des heils voor elders mislukte spitsen... :{
BFF met GGMM
pi_148623354
Komende zomer komt Dirkie toch al? :D
pi_148623355
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef eight het volgende:

[..]

Indirect. In augustus zei hij hierover:
"Als je je huiswerk goed doet, kun je als coach of club zien hoe een speler in elkaar steekt. Ik heb door mensen in mijn netwerk een goed beeld van hem gekregen voordat we hem contracteerden".
Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.

Ik weet niet welk scenario juist is, maar ik neig meer naar mijn scenario
pi_148623587
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti, Pelle, Te Vrede, Kazan, Havenaar. Sinds wanneer zijn wij het leger des heils voor elders mislukte spitsen... :{
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje _O_
pi_148624642
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.

Klinkt best plausibel. Overigens is ook in dit scenario de rol van Rutten het voornaamst. Ik vind Bilal nog geen miskoop, maar vind het moment van aankoop wel ongelukkig.
Als je zo weinig te besteden hebt koop je m.i. geen talent voor 3 miljoen.
pi_148624929
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Heb juist begrepen dat Rutten Bilal vorig seizoen een half jaar heeft gevolgd en vervolgens Van Geel heeft geadviseerd hem te halen.
  maandag 12 januari 2015 @ 22:52:15 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_148625460
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje _O_

SPOILER
pi_148626424
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef eight het volgende:

[..]

Klinkt best plausibel. Overigens is ook in dit scenario de rol van Rutten het voornaamst. Ik vind Bilal nog geen miskoop, maar vind het moment van aankoop wel ongelukkig.
Als je zo weinig te besteden hebt koop je m.i. geen talent voor 3 miljoen.
Lastig; had je Schaken en Verhoek wel 'gewoon' kwijtgeraakt, dan had je 2 buitenspelers gehad. Scouting weten we, netwerk ook, jeugd kan ook niet eeuwig blijven komen op precies de posities die je nodig hebt (nee, geen uitnodiging tot discussie daarover) dus dan moet je toch wat. Dan kan ik een 2,5-3 miljoen voor Bilal best begrijpen, alhoewel het achteraf wat zuur is. Mja, achteraf is alles simpel
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb juist begrepen dat Rutten Bilal vorig seizoen een half jaar heeft gevolgd en vervolgens Van Geel heeft geadviseerd hem te halen.
Hm, dat wist ik eerlijk gezegd niet, in dat geval hebben jullie meer gelijk. Blijft natuurlijk alsnog beslissing directie, maar dan is de rol van Rutten groter geweest dan dat ik dacht
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

SPOILER: Sorry ;(
Opengereten wonden, telkens weer. En had dan iig nog dit gedaan, dan wist iedereen ook genoeg maar zonder direct de foto erbij, alhoewel die toch op een ieder z'n netvlies staat :{
pi_148627183
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Bombvis het volgende:

Opengereten wonden, telkens weer. En had dan iig nog dit gedaan, dan wist iedereen ook genoeg maar zonder direct de foto erbij, alhoewel die toch op een ieder z'n netvlies staat :{
Net even weer de samenvatting gekeken van die wedstrijd.. ongelofelijk dat je die wedstrijd verliest eigenlijk. Immers ;(
pi_148627442
#schuldvanimmers
pi_148627693
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Net even weer de samenvatting gekeken van die wedstrijd.. ongelofelijk dat je die wedstrijd verliest eigenlijk. Immers ;(
Waarom zou je dat willen? Ik heb bovenstaande 15 minuten gekeken, zinloos maar beter dan die wedstrijd terugkijken..
  maandag 12 januari 2015 @ 23:54:56 #281
269692 Divje
brr brr patapim
pi_148628184
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Ik heb bovenstaande 15 minuten gekeken, zinloos maar beter dan die wedstrijd terugkijken..
Leuk dat HMF ook even tijd vrij kon maken voor dit stukje.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 13 januari 2015 @ 01:50:18 #282
262211 hhh38
pi_148630815
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

En Sören Larsen _O_
pi_148630827
Schijnt dat Feyenoord wel een goed trainingskamp heeft gehad. Ze zouden zomaar in de top 4 kunnen eindigen dit seizoen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 01:58:08 #284
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148630860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 01:52 schreef Downwards het volgende:
Schijnt dat Feyenoord wel een goed trainingskamp heeft gehad. Ze zouden zomaar in de top 4 kunnen eindigen dit seizoen.
Dat mag je verdomme ook wel verwachten na zo'n eerste seizoenshelft
pi_148630901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 01:58 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat mag je verdomme ook wel verwachten na zo'n eerste seizoenshelft
You got it.
pi_148632672
Havenaar is niet beter als Te Vrede.
pi_148632969
Havenaar :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_148633071
quote:

[..]

De aankoop an sich vind ik trouwens ook prima. Gaat mij er om dat het bedrag wat hoog is. Voor 1-1,5mln had ik het gezegend gevonden.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:45:52 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148633251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:10 schreef Luni het volgende:
Havenaar is niet beter als Te Vrede.
Niet beter dan Te Vrede.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:50:00 #290
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148633342
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Even terugdenkend aan die wedstrijd: Daar speelde toen een speler waar we echt voor moesten oppassen! Een absoute topspeler waar de hele wereldtop achteraan zat. Hij scoorde ook de 0-1 in de kuip. 'Jaaa die zien we volgend jaar wel bij Chelsea spelen'

Brown Ideye was de naam. Inmiddels speler van West Bromwich Albion :')
pi_148634958
Dit gaat toch echt helemaal nergens over!

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tbalsupporters.dhtml

Wat bezielt zo'n AD? Een beetje suggestief doen over een overleden supporter van Feyenoord alleen omdat in de rouwstoet Satudarah leden meereden? Vind dit echt schandalig.
pi_148635273
Wat is de bron van dat Havenaar gerucht?

Mag toch hopen dat dat uit de grote duim komt.

Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards. Maar dan hooguit als oplossing tot het einde van dit seizoen ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 januari 2015 @ 11:21:39 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148635310
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards.
Nooit. Hij is hooguit iets beter dan Te Vrede, al heb ik zelfs daar mijn twijfels bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148635333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is de bron van dat Havenaar gerucht?

Mag toch hopen dat dat uit de grote duim komt.

Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards. Maar dan hooguit als oplossing tot het einde van dit seizoen ofzo.
Krabby. Maar goed het moment dat hij een keer iets juist heeft gokt komt natuurlijk wel steeds dichterbij... :{
BFF met GGMM
pi_148635359
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet beter dan Te Vrede.
:6
pi_148635382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:23 schreef Luni het volgende:

[..]

:6
Iedereen is beter dan Te Vrede.
BFF met GGMM
pi_148635428
Eerst moet Te Vrede nog maar eens verkocht worden. Zie ik niet gauw gebeuren eigenlijk.
pi_148635441
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Dit gaat toch echt helemaal nergens over!

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tbalsupporters.dhtml

Wat bezielt zo'n AD? Een beetje suggestief doen over een overleden supporter van Feyenoord alleen omdat in de rouwstoet Satudarah leden meereden? Vind dit echt schandalig.
Wordt gezellig dan, Leonardo stond op de foto met Hells Angels.
pi_148635489
Die Wesley Hoedt schijnt rond te zijn met Lazio, die was toch ook in beeld bij ons?
Ik heb blijkbaar echt met mijn ogen dicht gekeken dit seizoen, want ik kan me die hele Hoedt niet herinneren en nu zit heel Europa achter hem aan...
BFF met GGMM
pi_148635575
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:27 schreef DonRaja het volgende:
Die Wesley Hoedt schijnt rond te zijn met Lazio, die was toch ook in beeld bij ons?
Ik heb blijkbaar echt met mijn ogen dicht gekeken dit seizoen, want ik kan me die hele Hoedt niet herinneren en nu zit heel Europa achter hem aan...
Kan me 'm ook niet herinneren. Maar hij is boven de 1.90 dus dan ben je al snel interessant in Italië.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_148635577
En dicht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')