quote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig; had je Schaken en Verhoek wel 'gewoon' kwijtgeraakt, dan had je 2 buitenspelers gehad. Scouting weten we, netwerk ook, jeugd kan ook niet eeuwig blijven komen op precies de posities die je nodig hebt (nee, geen uitnodiging tot discussie daarover) dus dan moet je toch wat. Dan kan ik een 2,5-3 miljoen voor Bilal best begrijpen, alhoewel het achteraf wat zuur is. Mja, achteraf is alles simpelquote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt best plausibel. Overigens is ook in dit scenario de rol van Rutten het voornaamst. Ik vind Bilal nog geen miskoop, maar vind het moment van aankoop wel ongelukkig.
Als je zo weinig te besteden hebt koop je m.i. geen talent voor 3 miljoen.
Hm, dat wist ik eerlijk gezegd niet, in dat geval hebben jullie meer gelijk. Blijft natuurlijk alsnog beslissing directie, maar dan is de rol van Rutten groter geweest dan dat ik dachtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb juist begrepen dat Rutten Bilal vorig seizoen een half jaar heeft gevolgd en vervolgens Van Geel heeft geadviseerd hem te halen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]Opengereten wonden, telkens weer. En had dan iig nog dit gedaan, dan wist iedereen ook genoeg maar zonder direct de foto erbij, alhoewel die toch op een ieder z'n netvlies staatSPOILER: Sorry ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Net even weer de samenvatting gekeken van die wedstrijd.. ongelofelijk dat je die wedstrijd verliest eigenlijk. Immersquote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Bombvis het volgende:
Opengereten wonden, telkens weer. En had dan iig nog dit gedaan, dan wist iedereen ook genoeg maar zonder direct de foto erbij, alhoewel die toch op een ieder z'n netvlies staat
Waarom zou je dat willen? Ik heb bovenstaande 15 minuten gekeken, zinloos maar beter dan die wedstrijd terugkijken..quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Net even weer de samenvatting gekeken van die wedstrijd.. ongelofelijk dat je die wedstrijd verliest eigenlijk. Immers
Leuk dat HMF ook even tijd vrij kon maken voor dit stukje.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ik heb bovenstaande 15 minuten gekeken, zinloos maar beter dan die wedstrijd terugkijken..
En Sören Larsenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje
Dat mag je verdomme ook wel verwachten na zo'n eerste seizoenshelftquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:52 schreef Downwards het volgende:
Schijnt dat Feyenoord wel een goed trainingskamp heeft gehad. Ze zouden zomaar in de top 4 kunnen eindigen dit seizoen.
You got it.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat mag je verdomme ook wel verwachten na zo'n eerste seizoenshelft
De aankoop an sich vind ik trouwens ook prima. Gaat mij er om dat het bedrag wat hoog is. Voor 1-1,5mln had ik het gezegend gevonden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Even terugdenkend aan die wedstrijd: Daar speelde toen een speler waar we echt voor moesten oppassen! Een absoute topspeler waar de hele wereldtop achteraan zat. Hij scoorde ook de 0-1 in de kuip. 'Jaaa die zien we volgend jaar wel bij Chelsea spelen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brown Ideye was de naam. Inmiddels speler van West Bromwich Albion
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Nooit. Hij is hooguit iets beter dan Te Vrede, al heb ik zelfs daar mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards.
Krabby. Maar goed het moment dat hij een keer iets juist heeft gokt komt natuurlijk wel steeds dichterbij...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is de bron van dat Havenaar gerucht?
Mag toch hopen dat dat uit de grote duim komt.
Al vind ik Havenaar wel beter dan Kazim Richards. Maar dan hooguit als oplossing tot het einde van dit seizoen ofzo.
Wordt gezellig dan, Leonardo stond op de foto met Hells Angels.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Dit gaat toch echt helemaal nergens over!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tbalsupporters.dhtml
Wat bezielt zo'n AD? Een beetje suggestief doen over een overleden supporter van Feyenoord alleen omdat in de rouwstoet Satudarah leden meereden? Vind dit echt schandalig.
Kan me 'm ook niet herinneren. Maar hij is boven de 1.90 dus dan ben je al snel interessant in Italië.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:27 schreef DonRaja het volgende:
Die Wesley Hoedt schijnt rond te zijn met Lazio, die was toch ook in beeld bij ons?
Ik heb blijkbaar echt met mijn ogen dicht gekeken dit seizoen, want ik kan me die hele Hoedt niet herinneren en nu zit heel Europa achter hem aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |