abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2015 @ 21:31:15 #251
436595 Sked
Zonnestraal
pi_148621065
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Geld zat jonge, nu Schaken weg is + 5 ton van MAFIFA, en misschien Tonny of te Vrede die nog weggaan.
Huren zal waarschijnlijk alleen mogelijk zijn als je zijn hele salaris overneemt plus een huursom betaalt. Kopen is onbetaalbaar. Dat is pech, geld weg en dat terwijl Kazim het niet eens zo slecht doet
pi_148621192
Het netwerk van Sliske is trouwens wel erg beperkt. :')
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 12 januari 2015 @ 21:34:04 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148621253
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Sked het volgende:

[..]

Huren zal waarschijnlijk alleen mogelijk zijn als je zijn hele salaris overneemt plus een huursom betaalt. Kopen is onbetaalbaar. Dat is pech, geld weg en dat terwijl Kazim het niet eens zo slecht doet
Nouja, als Te Vrede weggaat zal er wel een spits bij moeten komen. En die Jap is misschien net iets beter dan Te Vrede. Ik probeer het maar even positief te benaderen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148621266
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het netwerk van Sliske is trouwens wel erg beperkt. :')
Sinds wanneer moet een trainer voor het netwerk zorgen? Is toch taak van de scouts/TD, netwerk van een trainer kan alleen een meevaller zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_148621317
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, als Te Vrede weggaat zal er wel een spits bij moeten komen. En die Jap is misschien net iets beter dan Te Vrede. Ik probeer het maar even positief te benaderen.
Liever Achahbar dan doorschuiven (nee, ik ben geen Retry), bespaart je toch weer salaris..
pi_148621538
Kan Achabar niet verhuurd worden bij een Cambuur of NAC oid?
Die jongen heeft wel potentie volgens mij maar voor zover ik gezien heb komt hij nu tekort voor Feyenoord 1.
pi_148621549
Dat er voor Te Vrede veel interesse is uit binnen- en buitenland is ook wel een beetje opmerkelijk.
pi_148621564
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat er voor Te Vrede veel interesse is uit binnen- en buitenland is ook wel een beetje opmerkelijk.
Inter Baku.
  maandag 12 januari 2015 @ 21:40:10 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148621619
quote:
Volgens mij wil alleen Heerenveen hem hebben dus dan klopt de info van Krabby wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148621754
quote:
483 minuten, 5 goals (volgens Soccerway) == makkelijk scorende spits, moeten we hebben!!!!! Denk althans niet dat er veel clubs voor hem op de tribune hebben gezeten maar nu in paniek zijn en dus puur naar statistieken kijken
pi_148621876
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

483 minuten, 5 goals (volgens Soccerway) == makkelijk scorende spits, moeten we hebben!!!!! Denk althans niet dat er veel clubs voor hem op de tribune hebben gezeten maar nu in paniek zijn en dus puur naar statistieken kijken
In het begin van het seizoen heeft hij er toch in korte tijd 8 gemaakt (inclusief Europa) dus als ze inderdaad alleen naar de statistieken kijken begrijp ik het nog. Jammer dat hij niet kan voetballen, had ergens wel willen weten hoeveel hij er in een heel seizoen had gemaakt
pi_148621912
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:34 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een trainer voor het netwerk zorgen? Is toch taak van de scouts/TD, netwerk van een trainer kan alleen een meevaller zijn
Nou, die Turk van Heerenveen komt ook uit het netwerk van Rutten. Zijn tot op heden dure invalbeurten geweest.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148621922
Havenaar is wel weer een typisch van Geel aankoop :').

quote:
Havenaar voor 1 jaar naar Feyenoord

Mike Havenaar (27) heeft een contract voor 1,5 seizoen getekend bij Feyenoord. Martin van Geel, technisch directeur over de winterse aankoop: "Mike heeft bij Vitesse aangetoond een spits te zijn die makkelijk goals scoort, waarvan wij denken dat hij nog wel een stap kan maken. Voor Mike is het jammer dat het buitenlandse avontuur niet is geworden wat hij ervan gehoopt had, maar wij zijn nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten. Wij denken ook dat hij Feyenoord weer een stapje verder kan brengen en daarin willen wij hem graag ondersteunen. Mike is een bal vaste spits, met een neusje voor de goal en daarom denken wij dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn voor dit Feyenoord.".

Havenaar start komende woensdag al bij de Rotterdamse club en is speelgerechtigd voor komende zondag, wanneer de stadionclub thuis aantreed tegen FC Twente.
Aldus van Geel, morgen ofzo.
pi_148622131
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
Havenaar is wel weer een typisch van Geel aankoop :').

[..]

Aldus van Geel, morgen ofzo.
26 doelpunten in 79 wedstrijden voor Vitesse.. De cijfers van Immers zijn nog beter. Een spits die in de eredivisie amper de 10 doelpunten haalt moet je als Feyenoord niet willen.. :N
pi_148622388
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef eight het volgende:

[..]

Nou, die Turk van Heerenveen komt ook uit het netwerk van Rutten. Zijn tot op heden dure invalbeurten geweest.
Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
pi_148622441
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Volgens mij kon iedereen toch wel zien dat Bilal kon voetballen en hoe zat die precies in het netwerk van Rutten dan? Hij heeft gezegd dat die hem wil hebben (of iets in die trend), het is de directie die ook besloten heeft hem te halen.
Is inderdaad gelul van de onderste plank.

Maar het schijnt hip te zijn, Rutten de schuld van alles te geven :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 21:53:46 ]
pi_148622898
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is inderdaad gelul van de onderste plank.

Maar het schijnt hip te zijn, Rutten de schuld van alles te geven :').
Immers is ook een prima zondebok trouwens.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_148622921
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Immers is ook een prima zondebok trouwens.
Dat is dan wel weer terecht :D ;)
pi_148623073
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Indirect. In augustus zei hij hierover:
"Als je je huiswerk goed doet, kun je als coach of club zien hoe een speler in elkaar steekt. Ik heb door mensen in mijn netwerk een goed beeld van hem gekregen voordat we hem contracteerden".
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148623239
Guidetti, Pelle, Te Vrede, Kazan, Havenaar. Sinds wanneer zijn wij het leger des heils voor elders mislukte spitsen... :{
BFF met GGMM
pi_148623354
Komende zomer komt Dirkie toch al? :D
pi_148623355
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:04 schreef eight het volgende:

[..]

Indirect. In augustus zei hij hierover:
"Als je je huiswerk goed doet, kun je als coach of club zien hoe een speler in elkaar steekt. Ik heb door mensen in mijn netwerk een goed beeld van hem gekregen voordat we hem contracteerden".
Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.

Ik weet niet welk scenario juist is, maar ik neig meer naar mijn scenario
pi_148623587
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti, Pelle, Te Vrede, Kazan, Havenaar. Sinds wanneer zijn wij het leger des heils voor elders mislukte spitsen... :{
Sinds we geld gingen investeren om de CL te halen (Makaay, Gio, Hofland etc.). Je vergeet trouwens Van Beukering in je rijtje _O_
pi_148624642
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Hm, ik zie het anders. Rutten heeft gevraagd om een buitenspeler, want Schaken/Verhoek voldeden niet en Manu/JPB is wel erg karig. Van Geel heeft gezocht, is uitgekomen bij Bilal; jong, talentvol etc. Gaan praten met SCH, is rondgekomen en heeft dat aan Rutten laten weten. Rutten is vervolgens wat gaan navragen in z'n netwerk over Bilal en daar komt dit standaardpraatje uit; harde werker etc. etc.

Klinkt best plausibel. Overigens is ook in dit scenario de rol van Rutten het voornaamst. Ik vind Bilal nog geen miskoop, maar vind het moment van aankoop wel ongelukkig.
Als je zo weinig te besteden hebt koop je m.i. geen talent voor 3 miljoen.
pi_148624929
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Heb juist begrepen dat Rutten Bilal vorig seizoen een half jaar heeft gevolgd en vervolgens Van Geel heeft geadviseerd hem te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')