Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?quote:
Yep. En eigen blog op; https://levenmetfeyenoord.wordpress.comquote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?
Zou wel kunnen, aardig actief is die iig wel: Linkedin. Doet goed z'n best iigquote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel meer goede dingen geschreven volgens mij. Schrijft ie ook niet voor WZF en LN?
Gelukkig is nog niet zo erg als vorig seizoen. Wat dat betreft is het wel goed dat Clasie er nu wat van zegtquote:Op maandag 12 januari 2015 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eindelijk eens eentje bij Feyenoord die nuchter is.. altijd dat gezever over kampioen worden terwijl dat totaal niet realistisch is.. laatst begon Van Geel er weer over.
Het gaat ook altijd volgens hetzelfde patroon.. vorig seizoen wonnen we met 5-2 bij Utrecht en meteen werd er weer gesproken over het kampioenschap.. en vervolgens verlies je met 3-2 bij Den Haag. Laatst ook.. er zou nog even een goed resultaat moeten worden gehaald tegen AZ en PSV en dan zouden we op nog maar 6 punten staan.. Ze maken hun praatjes nooit waar met daden.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:21 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig is nog niet zo erg als vorig seizoen. Wat dat betreft is het wel goed dat Clasie er nu wat van zegt
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)rking-voor-spits.htmquote:Feyenoord zet in op Havenaar als versterking voor spits
Bij de zoektocht naar aanvallende versterking heeft Feyenoord geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Mike Havenaar.
De 27-jarige Nederlandse Japanner is zonder club nadat hij zijn contract met het Spaanse Córdoba kort voor de jaarwisseling liet ontbinden.
Feyenoord-coach Fred Rutten werkte in het seizoen 2012/13 bij Vitesse samen met Havenaar. Feyenoord heeft bij diens management nagevraagd hoe de spits tegen een eventuele rentree in de Eredivisie aankijkt.
Rustig maar, het is VI en dus Krabby, niks aan de Hansquote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik ga even heel hard in een hoekje huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)rking-voor-spits.htm
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:16:35Er is veel interesse voor Te Vrede uit binnen en buitenland. De pinchhitter is alleen te koop, niet te huur #Feyenoord reageer retweet
Staat zeker op de schaduwlijst van Inter Baku voor als Balotelli niet komt?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:16:35Er is veel interesse voor Te Vrede uit binnen en buitenland. De pinchhitter is alleen te koop, niet te huur #Feyenoord reageer retweet
Havenaar is tien keer goedkoperquote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dan toch veel liever Finnbogason. Havenaar kan er geen klote van joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |