Volgens mij heeft Roma altijd wel prijzige kaartjes, dus het viel me nog mee. Las laatst een verslag op Cabras Feliz dat zij iets van 60 moesten neertikken voor een doodnormale competitiewedstrijd tegen Hellas Verona. http://cabrasfeliz.com/we(...)-roma-hellas-verona/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is dat een normale prijs voor een uitwedstrijd?
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Toch netjes dat club zoveel mensen in de gelegenheid stelt kaarten te kopen, mag ook weleens gezegd worden.
Azijnzeikers zijn het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren.
Hm.. In dat geval zou ik toch maar een Primera gaan opzoeken, is makkelijker dan dit gekutquote:
Dank voor t posten!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Tering zeg, die tackle.![]()
Belachelijke rode kaart ook voor Boelderoes.
Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelfde mensen die nog steeds Vermeer niet accepteren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat een kritisch geluid binnen een club noodzakelijk is, helemaal bij Feyenoord. Ik ben het ook vaak genoeg wel eens met ze, maar soms slaan ze wel een beetje door jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.
Als voorbereiding op morgenquote:Modernisering van De Kuip schuift een heel jaar op
Het werk start in juni 2016, na afloop van het voetbalseizoen '15/'16. © Feyenoord Founders Consortium.
De verbouwing van De Kuip begint volgend jaar en wordt in de zomer van 2019 afgerond. De mega-klus op Zuid schuift hiermee een heel jaar op, zo blijkt uit de uitgewerkte plannen van bouwer BAM.
De bouwer begint met de bouw aan de Olympiazijde, het maken van de fundering van het dak en de nieuwe ring rond het stadion. © Feyenoord Founders Consortium.
Eerder ging de stadionbouwer er nog van uit deze zomer al te beginnen met de parterretribune. Daarna zou de rest van het stadion onder handen worden genomen, om in 2018 de ingrijpende modernisering af te ronden. De officiële opening zal nu pas in 2019 plaatsvinden, omdat de voorbereidingen en procedures meer tijd inbeslag nemen.
Directeur Marc de Vreede van BAM Utiliteitsbouw rekent er op dat zijn bedrijf dit prestigieuze karwei mag klaren. Feyenoord besluit hier binnenkort over. ,,Dat het nu gaat lukken, daar ben ik van overtuigd.''
In de zomer van 2017 wordt het Maasgebouw gesloopt en gaan de businessfaciliteiten over naar de Olympiazijde. © Feyenoord Founders Consortium.
Het vernieuwen van de beroemde, monumentale voetbaltempel wordt een waar huzarenstukje. In de zomer van 2016 start het werk met het leggen van de funderingen voor het dak, de aanpak van de Olympiazijde en een nieuwe ring rond het complex. Na de sloop van het Maasgebouw (zomer '17), volgt onder meer de bouw van de tribunes aan de kopse zijde ('17/'18) en het plaatsen van het membraamdak ('zomer '18).
Tijdens het seizoen '17/'18 worden het gebouw aan de Maaszijde en nieuwe tribunes gebouwd. © Feyenoord Founders Consortium.
Sluitstuk
Het vervangen van de parterretribune is nu het sluitstuk van de enorme operatie in 2019. Tijdens de werkzaamheden kan Feyenoord gewoon doorvoetballen, met behoud van de huidige capaciteit, stelt De Vreede.
Feyenoord kan kiezen tussen een stadion van 70.000 plekken (64.000 zitplaatsen, 6.000 staanplaatsen) of 76.000 plekken (70.000 zitten, 6.000 staan). Eerstgenoemde optie kost de beoogde 200 miljoen euro, de laatste 'een paar miljoen euro meer'.
Binnen de Feyenoord-familie loopt de discussie nog over wat het beste formaat is, zegt projectdirecteur Hans Vervat. Een exploitatieplan ligt al klaar.
,,De eerste jaren zullen we vooral bezig zijn met het afbetalen van investeerders en banken, die kortlopende leningen verstrekken,'' legt hij uit. ,,Maar dit vernieuwde stadion zal - net zoals de huidige Kuip - minimaal 80 jaar meegaan. We hebben dus nog tientallen jaren om het stadion maximaal te laten renderen.''
Alle business wordt aan de Maaszijde geconcentreerd. In de zomer van 2018 gaat het oude dak er af en wordt het membraamdak geplaatst. © Feyenoord Founders Consortium.
Tijdens het seizoen '18/'19 worden alle ruimten verder afgemaakt. In de zomer van 2019 tenslotte wordt de parterre vernieuwd. In deze laatste fase wordt het nieuwe Maasgebouw afgerond. Dat wordt netjes weggewerkt binnen de schil rond het complex. Daarna is De Nieuwe Kuip klaar. © Feyenoord Founders Consortium.
Bron
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits?
Waar komt Kazim dan beter tot zijn recht dan in de spits? En wie uit de selectie zou je er dan neerzetten als je denkt dat het beter kan dan nu met Kazim?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.
Daarbij zijn de posities niet set in stone, spelers kunnen best meerdere posities spelen wanneer ze kernkwaliteiten delen met een andere positie. Dan heb je het over het algemeen over spelers die meerdere posities kunnen, maar dan wel over dezelfde linie. Dan heb ik het dus niet over een spits die ineens als verdediger ingezet wordt. Dat vind ik kansloos en het in diskrediet brengen van de jeugd.
Mijn reactie aangaande Fernandes was een sarcastische voor zo ver dat niet al duidelijk was. Wat Kazim betreft vind ik niet interessant, je ziet aan alles dat het geen spits is. Zijn statistieken (7 uit 17) is ook niet dermate indrukwekkend dat ik de behoefte voel mijn mening bij te stellen. Daar zit nog een penalty tussen en ik geloof een goal of 4 tegen de kleintjes. Ik leg de lat wat hoger dan dat, maar als anderen het genoeg vinden dan is dat hun goedrecht.
Begon om 14 uur, duurt tot 17 uurquote:
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verderquote:
ahh, dacht tv.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verder
Immers > Tottiquote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Caland het volgende:
Zat net Roma - Lazio te kijken en volgens mij moeten we die Totti wel in de gaten gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |