Ik las het in VI ja. Het is niet het normale futsal maar op kunstgras en met boarding. Ik zou er wel geld voor over hebben om Feyenoord te zien deelnemen aan een dergelijk toernooi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
België heeft het wel. Heeft Dordrecht laatst nog aan meegedaan.
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Volgens mij zitten ze niet samen te ouwehoeren tot laat in de nacht hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Geld speelt geen rol als je je moet kwalificeren voor de volgende ronde.
Getinte spelers zijn vaak homofoob en willen alleen op hun rug liggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
boys will be boys en snurken is niet leeftijdgebondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo?![]()
Is dat waar van 2 bedden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.
Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?quote:
Ik mag tenminste altijd kiezen als ik een hotel boek met 2 persoonskamer: 2 losse bedden of 1 queensize.quote:
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?
Ze verblijven over het algemeen niet in hostels, enige luxe, comfort en aanpassingsvermogen mag je wel verwachten van 5* hotels. En al helemaal in Dubai.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?
Nee serieus.quote:
1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spitsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Kazim in zijn glory tijd een goeie rechtsbuiten bij die turkse top ploegen ?
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbachequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbache
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee serieus.
Kijk als je 1 kamer boekt zal er wel voldoende keus zijn in losse bedden maar als je met 30 man komt dan weet ik het niet. Daarom vraag ik het me ook af.
Scorebordjournalistiek Don!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek Don!
Wordt zo nog een serieuze concurrent voor Vermeer...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
Doe niet zo hatelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Deed hij tegen Emmen ook alquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.
Ik had geen idee, maar het verklaart wel het één en ander.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bent
Kramer kan niet voetballen, dus die hoeft niet te komenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.
Een van richting veranderd schot . . .wquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien om te weten hoe dit er uit zag.
Die gozer is ook van Feyenoord-tv geloof ik.. heeft een raar scheef bekkiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef MPC60 het volgende:
Echt die samenvattingen van tv Rijnmond, kunnen ze die niet door iemand laten inspreken zonder spraakgebrek?
Die fout van Nelomquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Tering zeg, die tackle.![]()
Belachelijke rode kaart ook voor Boelderoes.
King Kong out, Verdonk inquote:
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontvangt 500,000 euro van de FIFA door WK-spelers.
Net genoeg om alle UEFA boetes mee te betalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontvangt 500,000 euro van de FIFA door WK-spelers.
FIJAquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zeker
Welke rente?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zeker
Krijg je in Nederland nog niet eens geel voor, maar goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Blessquote:Schaken vindt nieuwe club en tekent voor 1,5 jaar bij Inter
Ruben Schaken vervolgt zijn loopbaan in Azerbeidzjan. De transfervrije aanvaller heeft een contract voor anderhalf jaar getekend bij Inter Baku, met een optie voor nog een jaar. Bovendien wil de vice-kampioen van afgelopen seizoen ook Willie Overtoom zo snel mogelijk aan de selectie toevoegen.
Zevenvoudig international Schaken belandde bij Feyenoord dit seizoen op een dood spoor, waarna club en speler een ontbinding van het contract overeenkwamen.
Ook SC Heerenveen en ADO Den Haag hadden interesse in de 32-jarige buitenspeler, maar hij kiest dus voor een avontuur bij de huidige nummer twee van de Azerbeidzjaanse competitie
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Gert het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ebeuren-staat-15192/
Wat boffen we toch, met deze top-verslaggever. Krabby
Rente die alleen de MAFIFA krijgt natuurlijkquote:
Voor 1,5 miljoen per jaar ofzo? Waar kan ik me inschrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Tortugal het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig naar Azerbeidjan
waarom kon er niet gewoon een sommetje opgehoest worden door zo'n club dan?quote:
Dus is er geen probleem en kan Fernandes gewoon in de spits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spits
Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus is er geen probleem en kan Fernandes gewoon in de spits.
quote:INFORMATIE KAARTVERKOOP AS ROMA – FEYENOORD
Feyenoord begint op woensdag 14 januari aanstaande met de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen AS Roma in de Europa League op donderdag 19 februari. De club heeft besloten om bij die verkoop bij wijze van uitzondering voor een deel af te wijken van het systeem dat als jarenlang van toepassing is op alle officiële uitwedstrijden. Dit houdt in dat naast de houders van een Diamond-, Gold- of Silvercard ook supporters met een seizoenkaart of Legioen Clubkaart in de gelegenheid worden gesteld om een kaart voor de wedstrijd aan te schaffen. Supporters die een voucher kopen zullen in aanloop naar de wedstrijd uitgebreid geïnformeerd worden over alle bijzonderheden.
Tevreden over eigen supporters
Feyenoord is tot dit besluit gekomen vanwege het bijzondere karakter van de wedstrijd. Het is lang geleden dat de club overwinterde in Europa en dat de loting een dergelijk affiche opleverde. Hierdoor bestaat er onder Feyenoord-supporters een enorme belangstelling om de wedstrijd te bezoeken. Daarbij wordt gespeeld in een immens stadion. Stadio Olimpico biedt voor voetbalwedstrijden plaats aan maximaal 71.000 toeschouwers waardoor Feyenoord recht heeft op 3.600 kaarten. Feyenoord ziet zich graag gesteund door zoveel mogelijk supporters. Het heeft zelfs verzocht om eventueel meer dan de 3.600 aangeboden kaarten te mogen verkopen. AS Roma en de lokale autoriteiten hebben dit verzoek momenteel in beraad. Bovendien is Feyenoord tevreden over het gedrag van de aanhang in de voorgaande Europese uitwedstrijden. Bij geen van de uitwedstrijden dit seizoen, maar ook in voorgaande seizoenen, deden zich grote problemen voor. Ook daarom acht de club de tijd rijp om het strenge regime dat jarenlang van toepassing was voor deze wedstrijd bij wijze van uitzondering te versoepelen. Meer dan 40.000 Feyenoord-supporters worden op deze wijze in staat gesteld om op basis van beschikbaarheid een kaart voor AS Roma – Feyenoord aan te schaffen.
Voorwaarden
Voorwaarde voor het kunnen kopen van een kaart voor AS Roma-Feyenoord is, dat er een persoonlijke aantoonbare relatie met Feyenoord is via het bezit van een uit- of seizoenkaart of lidmaatschap van Het Legioen (en in bezit van Legioen Clubkaart). Deze dient op naam te staan van degene die de wedstrijd bezoekt. Dit is niet alleen een voorwaarde die vanuit Feyenoord wordt gesteld, maar ook wat vanuit Italiaanse wetgeving verplicht is voor het bezoeken van alle Italiaanse voetbalwedstrijden. In Italië is de verkoop van kaarten voor voetbalwedstrijden persoonsgeboden en met behulp van het tonen van een id-bewijs aan de ingang vindt controle hierop plaats. Een en ander houdt in dat alleen kaarten die zelf zijn gekocht en dus op eigen naam staan (dus ook niet op de naam van een bedrijf) toegang tot het stadion geven. Het overnemen van een kaart die door een ander is aangeschaft is derhalve niet toegestaan.
Supporters dienen zich goed bewust te zijn van het voornoemde. Bij de ingang van het stadion zal gecontroleerd worden op het bezit van een toegangsbewijs, dient de seizoenkaart of LegioenClubkaart getoond te worden en moet de naam die daarop vermeld staat overeen komen met een identiteitsbewijs, dat eveneens door de Italianen wordt gecontroleerd. Dit betekent dus per definitie ook dat seizoenkaarten die op bedrijfsnaam staan, buiten de eenmalige uitzondering vallen! Navraag bij Manchester City, de club die in december nog in Rome speelde, heeft geleerd dat de Italianen deze uitvoerige procedure ook daadwerkelijk toepassen.
Vouchers
Feyenoord zal voor de wedstrijd in eerste instantie vouchers verkopen, die op de wedstrijddag bij het stadion omgewisseld dienen te worden voor een stadionkaart. Op elke voucher wordt de naam van de houder geprint. Alleen hij of zij heeft toegang tot het stadion. De prijs bedraagt 41,00 euro (incl. TicketBox-kosten) en de verkoop verloopt uitsluitend via TicketBox. Dit om te zorgen voor uniformiteit in de vouchers, waarom door AS Roma en de Italiaanse autoriteiten is gevraagd.
Verkoop (uitsluitend via TicketBox):
Diamond-, Goldcardhouders: vanaf woensdag 14 januari om 09.30 uur
Silvercardhouders: vanaf zaterdag 17 januari om 09.30 uur
Seizoenkaarthouders*:vanaf zaterdag 24 januari om 10.00 uur**
Legioen clubkaarthouders:vanaf zaterdag 31 januari om 10.00 uur**
* seizoenkaarten op bedrijfsnaam uitgezonderd
** indien nog kaarten beschikbaar
Supportersvereniging
Supporters die naar Rome willen maar nog geen reis hebben geboekt kunnen eventueel gebruik maken van arrangementen die worden aangeboden door de Feyenoord Supportersvereniging (zie hiervoor www.FeyenoordNet.nl). Organisatie en uitvoering van deze reizen ligt ook volledig bij de supportersvereniging.
Vertrouwen
Feyenoord benadrukt dat voor deze wedstrijd een uitzondering wordt gemaakt en dit geen gevolgen heeft voor de organisatie en het bezoeken van toekomstige uitwedstrijden. De club hoopt dat op deze manier zoveel mogelijk supporters de wedstrijd kunnen bijwonen en gaat er van uit dat het vertrouwen dat Feyenoord in het legioen stelt op geen enkele wijze zal worden beschaamd.
Nah, ik blijf wel gewoon in bed liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dus gekkenhuis voor de Primera's denk ik.
De barcode, bestaande uit 24 getallen. Als je hem ingevuld hebt klik je op Barcode toevoegen, daarna kan je op Doorgaan klikkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef exile79 het volgende:
Nou zit ik wéér te kutten met het invullen van de barcode om een kaart te kopen voor Feyenoord-As Roma. Wat moet je daar nou invullen? De 'Doorgaan' button blijft ongeldig..
Ik dus niet, dat is het punt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De barcode, bestaande uit 24 getallen. Als je hem ingevuld hebt klik je op Barcode toevoegen, daarna kan je op Doorgaan klikken
Volgens mij heeft Roma altijd wel prijzige kaartjes, dus het viel me nog mee. Las laatst een verslag op Cabras Feliz dat zij iets van 60 moesten neertikken voor een doodnormale competitiewedstrijd tegen Hellas Verona. http://cabrasfeliz.com/we(...)-roma-hellas-verona/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is dat een normale prijs voor een uitwedstrijd?
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Toch netjes dat club zoveel mensen in de gelegenheid stelt kaarten te kopen, mag ook weleens gezegd worden.
Azijnzeikers zijn het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch hebben Lunaticnews en co. weer wat te kankeren.
Hm.. In dat geval zou ik toch maar een Primera gaan opzoeken, is makkelijker dan dit gekutquote:
Dank voor t posten!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelfde mensen die nog steeds Vermeer niet accepteren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat een kritisch geluid binnen een club noodzakelijk is, helemaal bij Feyenoord. Ik ben het ook vaak genoeg wel eens met ze, maar soms slaan ze wel een beetje door jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Uiteraard... Waar die gasten nog de lol vandaan halen om Feyenoorder te zijn man. Nooit is iets goed genoeg.
Als voorbereiding op morgenquote:Modernisering van De Kuip schuift een heel jaar op
Het werk start in juni 2016, na afloop van het voetbalseizoen '15/'16. © Feyenoord Founders Consortium.
De verbouwing van De Kuip begint volgend jaar en wordt in de zomer van 2019 afgerond. De mega-klus op Zuid schuift hiermee een heel jaar op, zo blijkt uit de uitgewerkte plannen van bouwer BAM.
De bouwer begint met de bouw aan de Olympiazijde, het maken van de fundering van het dak en de nieuwe ring rond het stadion. © Feyenoord Founders Consortium.
Eerder ging de stadionbouwer er nog van uit deze zomer al te beginnen met de parterretribune. Daarna zou de rest van het stadion onder handen worden genomen, om in 2018 de ingrijpende modernisering af te ronden. De officiële opening zal nu pas in 2019 plaatsvinden, omdat de voorbereidingen en procedures meer tijd inbeslag nemen.
Directeur Marc de Vreede van BAM Utiliteitsbouw rekent er op dat zijn bedrijf dit prestigieuze karwei mag klaren. Feyenoord besluit hier binnenkort over. ,,Dat het nu gaat lukken, daar ben ik van overtuigd.''
In de zomer van 2017 wordt het Maasgebouw gesloopt en gaan de businessfaciliteiten over naar de Olympiazijde. © Feyenoord Founders Consortium.
Het vernieuwen van de beroemde, monumentale voetbaltempel wordt een waar huzarenstukje. In de zomer van 2016 start het werk met het leggen van de funderingen voor het dak, de aanpak van de Olympiazijde en een nieuwe ring rond het complex. Na de sloop van het Maasgebouw (zomer '17), volgt onder meer de bouw van de tribunes aan de kopse zijde ('17/'18) en het plaatsen van het membraamdak ('zomer '18).
Tijdens het seizoen '17/'18 worden het gebouw aan de Maaszijde en nieuwe tribunes gebouwd. © Feyenoord Founders Consortium.
Sluitstuk
Het vervangen van de parterretribune is nu het sluitstuk van de enorme operatie in 2019. Tijdens de werkzaamheden kan Feyenoord gewoon doorvoetballen, met behoud van de huidige capaciteit, stelt De Vreede.
Feyenoord kan kiezen tussen een stadion van 70.000 plekken (64.000 zitplaatsen, 6.000 staanplaatsen) of 76.000 plekken (70.000 zitten, 6.000 staan). Eerstgenoemde optie kost de beoogde 200 miljoen euro, de laatste 'een paar miljoen euro meer'.
Binnen de Feyenoord-familie loopt de discussie nog over wat het beste formaat is, zegt projectdirecteur Hans Vervat. Een exploitatieplan ligt al klaar.
,,De eerste jaren zullen we vooral bezig zijn met het afbetalen van investeerders en banken, die kortlopende leningen verstrekken,'' legt hij uit. ,,Maar dit vernieuwde stadion zal - net zoals de huidige Kuip - minimaal 80 jaar meegaan. We hebben dus nog tientallen jaren om het stadion maximaal te laten renderen.''
Alle business wordt aan de Maaszijde geconcentreerd. In de zomer van 2018 gaat het oude dak er af en wordt het membraamdak geplaatst. © Feyenoord Founders Consortium.
Tijdens het seizoen '18/'19 worden alle ruimten verder afgemaakt. In de zomer van 2019 tenslotte wordt de parterre vernieuwd. In deze laatste fase wordt het nieuwe Maasgebouw afgerond. Dat wordt netjes weggewerkt binnen de schil rond het complex. Daarna is De Nieuwe Kuip klaar. © Feyenoord Founders Consortium.
Bron
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sorry, nu volg ik je even niet. Jij zegt altijd dat spelers moeten spelen waartoe ze opgeleid zijn, dus in geval van Kazim is dat de spits. Fernandes is niet opgeleid als spits, maar moet dan wel in de spits?
Waar komt Kazim dan beter tot zijn recht dan in de spits? En wie uit de selectie zou je er dan neerzetten als je denkt dat het beter kan dan nu met Kazim?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk gevonden. Ik heb dat nooit gezegd, jeugd spelers moet je de kans geven op de positie waar ze voor zijn opgeleid voordat je ze afschrijft.
Daarbij zijn de posities niet set in stone, spelers kunnen best meerdere posities spelen wanneer ze kernkwaliteiten delen met een andere positie. Dan heb je het over het algemeen over spelers die meerdere posities kunnen, maar dan wel over dezelfde linie. Dan heb ik het dus niet over een spits die ineens als verdediger ingezet wordt. Dat vind ik kansloos en het in diskrediet brengen van de jeugd.
Mijn reactie aangaande Fernandes was een sarcastische voor zo ver dat niet al duidelijk was. Wat Kazim betreft vind ik niet interessant, je ziet aan alles dat het geen spits is. Zijn statistieken (7 uit 17) is ook niet dermate indrukwekkend dat ik de behoefte voel mijn mening bij te stellen. Daar zit nog een penalty tussen en ik geloof een goal of 4 tegen de kleintjes. Ik leg de lat wat hoger dan dat, maar als anderen het genoeg vinden dan is dat hun goedrecht.
Begon om 14 uur, duurt tot 17 uurquote:
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verderquote:
ahh, dacht tv.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Radio Rijnmond. Nu eerst reclame/nieuws/reclame, dan weer verder
Immers > Tottiquote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Caland het volgende:
Zat net Roma - Lazio te kijken en volgens mij moeten we die Totti wel in de gaten gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |