Ik las het in VI ja. Het is niet het normale futsal maar op kunstgras en met boarding. Ik zou er wel geld voor over hebben om Feyenoord te zien deelnemen aan een dergelijk toernooi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
België heeft het wel. Heeft Dordrecht laatst nog aan meegedaan.
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Volgens mij zitten ze niet samen te ouwehoeren tot laat in de nacht hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens onbegrijpelijk dat topsporters niet elk een eigen kamer hebben i.v.m. de nachtrust.
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je niet rusten als je met z'n 2-en bent? Als dan inderdaad topsporter bent, dien je je ook maar professioneel te gedragen. Daarnaast is het goedkoper.
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Geld speelt geen rol als je je moet kwalificeren voor de volgende ronde.
Getinte spelers zijn vaak homofoob en willen alleen op hun rug liggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snurken, scheten, dekbed weg trekken, 1 wil nog tv kijken/douchen/balkon zitten.
Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
boys will be boys en snurken is niet leeftijdgebondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze allemaal nog 12 zijn ofzo?![]()
Is dat waar van 2 bedden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt wel dat er 2 bedden zijn he? Daarnaast hebben ze verplichte bedtijd, en zit toch iedereen als een zombie met een headset op naar series te kijken op hun ipad.
Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?quote:
Ik mag tenminste altijd kiezen als ik een hotel boek met 2 persoonskamer: 2 losse bedden of 1 queensize.quote:
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee ze liggen lekker lepeltje lepeltje. Hoe oud ben jij?
Ze verblijven over het algemeen niet in hostels, enige luxe, comfort en aanpassingsvermogen mag je wel verwachten van 5* hotels. En al helemaal in Dubai.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In de meeste hotelkamers staat gewoon een 2 persoons bed. Gaan ze die kamers allemaal ombouwen als er een sportteam komt?
Nee serieus.quote:
1 probleem, volgens jouw eigen logica; Kazim speelde in de jeugd altijd in de spits. Hij staat dus nu eindelijk op de plek waar hij hoort, in de spitsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Kazim in zijn glory tijd een goeie rechtsbuiten bij die turkse top ploegen ?
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbachequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Glory tijd' is erg relatief in zijn geval.
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou bijna 100 wedstrijden voor Gala en Fenerbache
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee serieus.
Kijk als je 1 kamer boekt zal er wel voldoende keus zijn in losse bedden maar als je met 30 man komt dan weet ik het niet. Daarom vraag ik het me ook af.
Scorebordjournalistiek Don!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In zijn glory tijd scoorde hij dus in 95 wedstrijden voor Fener 10x en in 35 wedstrijden voor Galatasaray 7x. Ik denk dat hij nu bij ons zijn glory tijd pas heeft.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek Don!
Wordt zo nog een serieuze concurrent voor Vermeer...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
Doe niet zo hatelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zitten vaak in grote hotels met +100 kamers. Jij bent zeker nog nooit in een hotel geweest?
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Deed hij tegen Emmen ook alquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Tortugal het volgende:
Dammers schijnt vandaag als middenvelder te hebben gespeeld..
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat hier wist. Maar je domheid is nu wel verklaard ja.
Ik had geen idee, maar het verklaart wel het één en ander.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Doe niet zo hatelijk.
Zeker omdat ik Ajacied ben hè?
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is dat je ruzie zoekt anders had ik niet geweten dat je feyenoorder bent
Kramer kan niet voetballen, dus die hoeft niet te komenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord. VI schat trouwens de marktwaarde van Kramer op 6 ton. Verwacht niet dat ADO hem voor dat geld ook laat gaan.
Een van richting veranderd schot . . .wquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zien om te weten hoe dit er uit zag.
Die gozer is ook van Feyenoord-tv geloof ik.. heeft een raar scheef bekkiequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef MPC60 het volgende:
Echt die samenvattingen van tv Rijnmond, kunnen ze die niet door iemand laten inspreken zonder spraakgebrek?
Die fout van Nelomquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Tering zeg, die tackle.![]()
Belachelijke rode kaart ook voor Boelderoes.
King Kong out, Verdonk inquote:
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontvangt 500,000 euro van de FIFA door WK-spelers.
Net genoeg om alle UEFA boetes mee te betalenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord ontvangt 500,000 euro van de FIFA door WK-spelers.
FIJAquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FIFA is wel lekker snel met uitbetalen zeg, eerst rente trekken zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |