quote:
Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef satecl het volgende:[..]
De meeste media zeiden dat El Ahmadi de Toornstra rol zou invullen en Vilhena weer vertrouwelijk met Clasie zou spelen.
Ik snap wat dat betreft Vilhena wel. We doen allemaal net alsof we 4-3-3 spelen, maar we spelen gewoon 4-4-2. Als Toornstra dan wegvalt, en ze zetten een rechtsback op die positie tegen zowel PSV als NAC(!), dan zou ik me ook genaaid voelen.
Vergeet niet dat Vilhena ook veel voor de club heeft gedaan. Contract verlengd, Raiola weggestuurd, in zijn jeugd topclubs heeft afgeslagen i.t.t. Bruma/Rekik/Ebecillio, een echte Rotterdammer... Als je dan niet de kans krijgt, maar wel een 34-jarige rechtsback op het middenveld.... Zou ik ook denken: zoek het lekker uit! Heb ik daar al die jaren m'n best voor gedaan.
Tevens hoort Vilhena gewoon de voorkeur te krijgen boven Immers. Maar dat is een ander verhaal.
Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.
Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.