quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Defensieve zekerheid als je zelf Feyenoord bent. We speelden tegen PSV hoor, niet tegen Real Madrid. Jij mag het van mij nog steeds een 4-3-3 vinden, ik ben het daar totaal niet mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.
Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
Eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegen PSV snapte ik de keus voor Wilkshire nog wel, iets meer defensieve zekerheid. Tegen NAC niet, dan had ik een echte buitenspeler als Bilal er neergezet, maar nog steeds geen Tonny. Ik zie Tonny als vervanger van Immers, Clasie of El Ahmadi, niet als vervanger van Toornstra. Ik vind ook niet dat we 4-4-2 spelen, we spelen een verkapte 4-3-3 met valse rechtsbuiten. Om Karim Toornstra te laten vervangen was extreem raar geweest, net als dat je daar Clasie had neergezet, dan haal je je complete middenveld uit elkaar.
Hij zal zichzelf in de basis moeten knokken, of het moeten doen met de invalbeurtjes die hij vanzelf krijgt. Hij heeft een niet al te sterk seizoen achter de rug, en het middenveld is versterkt, live with it. Hij wilt toch ook dat Feyenoord een stapje hogerop geraakt, maar dan zou er niet meer concurrentie mogen komen?quote:Ik weet ook wel dat Tonny veel dingen voor de club heeft gedaan en dat is natuurlijk geweldig, maar dat is toch ook gewoon slim geweest voor z'n eigen carrière? Of moeten we nu jongens dankbaar zijn als ze zichzelf niet vertyfen door op jonge leeftijd naar het buitenland te gaan? Hij heeft het lastig en hij heeft veel concurrentie voor zich en ik snap dat hij het liefst wil spelen, maar ook in het buitenland kan je op de bank terechtkomen, dat is een risico van het vak. Clasie gaat komende zomer weg, dan zie ik Tonny komend seizoen gewoon weer op het middenveld staan, ik hoop tenminste dat hij gewoon wil blijven
We speelden wel tegen PSV met een Willems die het toevallig precies op zijn heupen had, en met een Depay daarvoor (die dan weliswaar wel weer uit vorm was). Das best een gevaarlijke flank.. Ik had daar ook liever Boetius op rechts gezien, dan mag Willems heel de pot achter hem aanlopen, maar ik vond dit op zich wel een aardige optie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Defensieve zekerheid als je zelf Feyenoord bent. We speelden tegen PSV hoor, niet tegen Real Madrid. Jij mag het van mij nog steeds een 4-3-3 vinden, ik ben het daar totaal niet mee eensEn ik denk Tonny ook niet
Daar komt nog bij dat je zegt dat als Clasie weggaat, dat hij weer mag spelen. Maar wat al bekend is: Vilhena is helemaal geen nr. 6. Hij is een nummer 10. En onze huidige nummer 10 laat al 3 jaar zien dat hij tekort komt voor het niveau Feyenoord. Tegen kleine clubjes haalt nog wel eens een 7. Maar tegen PSV, Ajax, Twente of in Europa heeft hij nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld.
Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena zie ik eigenlijk nog als 1 van de Jerson Cabral-generatie. Alles voor de nieuwe patta's, maar bankie-bankie geeft geen streetcred dus gaat'ie loesoe.
Stelletje wijven zijn het.
Waarschijnlijk allebeiquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...
Tfoeee rassist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena zie ik eigenlijk nog als 1 van de Jerson Cabral-generatie. Alles voor de nieuwe patta's, maar bankie-bankie geeft geen streetcred dus gaat'ie loesoe.
Is niet zo zeer ongeïnteresseerd, maar meer een teveel aan chromosoom 21.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ongeïnteresseerde hoofd van hem helpt natuurlijk ook niet mee.
Ach, dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet zo zeer ongeïnteresseerd, maar meer een teveel aan chromosoom 21.
Deze man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef Caland het volgende:
Kansloze discussie gaat dat worden zondagLees de samenvatting wel.
Dat BAM plan gaat toch wel afgeschoten worden. Feyenoord weer helemaal terug bij af en uiteindelijk komt men tot de conclusie dat nieuwbouw toch gewoon de beste oplossing is, maar daar is simpelweg geen geld voor.
U hoorde het hier voor het eerst.
Kongolo kan dan ook voetballen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:16 schreef Caland het volgende:
Een beetje zoals Kongolo, maar die krijgt die kritiek (nog) niet.
Dat anderhalf seizoen basisspeler is geweest heeft hem geen goed gedaan. Die jongen dacht goed bezig te zijn, maar eigenlijk stond het er alleen maar door een gebrek aan alternatieven. Hij mocht er alleen maar in komen omdat Leerdammetje weigerde bij te tekenen. Dat zegt al genoeg, want dat is ook geen geweldenaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer wordt ingefluisterd door zaakwaarnemers. Die verdienen aan transfers he...
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.
No offence, maar dan begrijp je er weinig van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, totdat hij besluit niet te verlengen. Dan is het opeens weer zo'n vuige neger die toch altijd al ongeïnteresseerd uit zijn doppen keek.
Heeft vorig jaar oranje gehaald en sloot het seizoen af met 6 goals en 7 assists. En Leerdam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat anderhalf seizoen basisspeler is geweest heeft hem geen goed gedaan. Die jongen dacht goed bezig te zijn, maar eigenlijk stond het er alleen maar door een gebrek aan alternatieven. Hij mocht er alleen maar in komen omdat Leerdammetje weigerde bij te tekenen. Dat zegt al genoeg, want dat is ook geen geweldenaar.
Hij heeft betere spelers voor zich, klaar. Krijgt hij bij andere clubs ook mee te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, maar dan begrijp je er weinig van.
Dat die jongen te dom is om te poepen en een nonchalante uitstraling heeft klopt.
Wil niet zeggen dat hij geen professionele instelling heeft.
En inderdaad, zoals iemand in het afgelopen topic opperde, mag hij als kind van de club, in zijn vierde seizoen bij het eerste terwijl hij pas net 20 is, na meermaals buitenlandse interesse te hebben afgewimpeld en er zelfs Raiola voor de laan uitgestuurd te hebben best iets meer "cred" krijgen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |