VBL / FEIJENOORD #1295: Rotterdamse derby tegen Kankerquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat met positieve voorbeelden als De Vrij, Janmaat, BMI en Clasie men wat verstandiger is geworden.
Slabbekoorn is helaas teruggevallen. In tegenstelling tot Fernandes, die heeft in mijn ogen alles om Feyenoord 1 te halen. Geweldige buitenspeler. (inderdaad, geen spits)quote:
Je bedoelt toch een account bij die ticketboxsite? Dat probeerde ik gisteren aan te maken ja.quote:
Speelt bij Dordrecht. Volgens mij niet eens basis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is er eigenlijk met van Deelen gebeurd?
Oh, dat is van ticketbox zie ik nu...........................quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch een account bij die ticketboxsite? Dat probeerde ik gisteren aan te maken ja.
Dit seizoen 4 wedstrijden, dus nee, geen basis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Speelt bij Dordrecht. Volgens mij niet eens basis.
Waarom zou het geen spits zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Slabbekoorn is helaas teruggevallen. In tegenstelling tot Fernandes, die heeft in mijn ogen alles om Feyenoord 1 te halen. Geweldige buitenspeler. (inderdaad, geen spits)
Omdat hij geen spits is. Net als Vermeer geen spits is. Ik weet niet waar ze die wijsheid vandaag halen, maar hij speelt altijd vanaf de flanken.quote:
Kiid doelt er denk ik op dat bij Feyenoord geen spelers worden gebruikt op de posities waar ze opgeleid zijn, zie Tonny/Toornstra/Schaken/Karsdorp/Kazim (alhoewel Kazim in jeugd wel altijd spits was en dus nu eigenlijk op z'n eigen positie staat) etc.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij geen spits is. Net als Vermeer geen spits is. Ik weet niet waar ze die wijsheid vandaag halen, maar hij speelt altijd vanaf de flanken.
Oh hahahaHAHhaha wat grappigquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kiid doelt er denk ik op dat bij Feyenoord geen spelers worden gebruikt op de posities waar ze opgeleid zijn, zie Tonny/Toornstra/Schaken/Karsdorp/Kazim (alhoewel Kazim in jeugd wel altijd spits was en dus nu eigenlijk op z'n eigen positie staat) etc.
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh hahahaHAHhaha wat grappigIk ga stuk hier.
Flikker nou eens op man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
Kazim is wel een spits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is precies de grap dan? Waarom zou hij niet als spits gebruikt kunnen worden? Weet je wat Kazim is? Geen spits, waar staat hij? Spits.
Is al een goal van Feyenoord afgekeurd. KNJBquote:
KAMPIOENENtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:53:1464. Vilhena zorgt met een schot van afstand voor de gelijkmaker tegen FC Bunyodkor: 1-1. #MyDubai reageer retweet
VILHENA MOET BLIJVENquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
KAMPIOENENtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:53:1464. Vilhena zorgt met een schot van afstand voor de gelijkmaker tegen FC Bunyodkor: 1-1. #MyDubai reageer retweet
Vilhena woohoo Vilhena woohooquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |