Vanaf nu ben jij geen vriend meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sked het volgende:
Tryharden om Johannes te vriend te houden
Inderdaad, Pascalus bedanktquote:
Hé, ik doelde niet op mezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij geen vriend meer.
Wat leuk om te horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom in de SC RR, we vinden het leuk dat je er bent
Proberen om een breuk tussen mij en johannesgod te forceren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sked het volgende:
Tryharden om Johannes te vriend te houden
Ik probeerde helemaal niks ik wil niemand kwaad doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Proberen om een breuk tussen mij en johannesgod te forceren.![]()
johannes en ik zijn dikke vrienden. Vies dik, zo zou je het kunnen omschrijven.
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:13 schreef Cavaliers het volgende:
Als iemand babbelziek in deze land dan is de Johan.
Nee, had je maar niet weg moeten gaan bij Togethertube.quote:
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, had je maar niet weg moeten gaan bij Togethertube.
Jij doet geen oog meer dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te worden
Je bent nog steeds welkom hoor pik, het is supergezellig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit dreigt een hele vervelende nacht voor mij te worden
Daar ben ik ook bang voor. Hopelijk gaat het morgen beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij doet geen oog meer dicht.
link naar chatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was zonet een ijzersterk pools team bij FC Nerds, jammer dat je wegging.
moest vast naar bedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:16 schreef Pascalus het volgende:
Wat een genot dat togethertube
JR-Style-93 waar zit je?
Ik moet stiekem een beetje gniffelen om de grammaticafout in je eerste zin die je in de tweede zin niet maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind die jongen helemaal niet erg hahahaha
JR-style vindt dit leuk.
Maakt niet uit, het is drie uur 's nachts, niemand ziet het.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet stiekem een beetje gniffelen om de grammaticafout in je eerste zin die je in de tweede zin niet maakt.
Heb jij even geluk. Straks word je nog uitgelachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is drie uur 's nachts, niemand ziet het.
Dat mag hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Straks word je nog uitgelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een beter mens gewordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:37 schreef Mani89 het volgende:
IsaacCuenca is weer losgelaten. Gelukkig is Johannes er nu om hem bij tijd en wijle neer te knuppelen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:37 schreef Sked het volgende:
Sport1 moet meer NBA uitzenden.Het heet Sport1, Basketbal is geen sport. Cavaliers is het hier mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben een beter mens gewordenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan ga ik Sport1 maar snel een boze brief sturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heet Sport1, Basketbal is geen sport. Cavaliers is het hier mee eens.
Net genoten van Wout van Aert?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het heet Sport1, Basketbal is geen sport. Cavaliers is het hier mee eens.
Dit is allemaal nog spielerei, het WK is het enige wat telt. UI bet maken?quote:
Graag. Deze komt te vervallen als Wout besluit met de profs mee te doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is allemaal nog spielerei, het WK is het enige wat telt. UI bet maken?
Ok prima, hoe lang?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Graag. Deze komt te vervallen als Wout besluit met de profs mee te doen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
basketbal is toch alleen een sport in amerika
Ik prik heel makkelijk door zijn act heen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je niet helemaal de waarheid spreekt over wat Cavaliers denkt.
Dat is al over 2 dagen ofzo, dan is het WK nog niet eens verreden.quote:
Mijn leven is geen act. Stijn kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik prik heel makkelijk door zijn act heen.
TDU is geen koers. Het seizoen begint pas bij Omloop het Volk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al over 2 dagen ofzo, dan is het WK nog niet eens verreden.
Het zou toch wel erg jammer zijn als mensen hier acts opvoeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik prik heel makkelijk door zijn act heen.
Colombiaantjes hebben schrik voor Old Willunga Hill. Maar ok. Deal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TDU is geen koers. Het seizoen begint pas bij Omloop het Volk.
Eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TDU is geen koers. Het seizoen begint pas bij Omloop het Volk.
Caleb Ewan wint alle ritten in die C-koers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Colombiaantjes hebben schrik voor Old Willunga Hill. Maar ok. Deal.
Postte jij niet vroeger onder de naam Dr.Mikeyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou toch wel erg jammer zijn als mensen hier acts opvoeren.
Nee, ik ben nieuw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Postte jij niet vroeger onder de naam Dr.Mikey
Maar dat is dan ook de nieuwe Cavendish.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Caleb Ewan wint alle ritten in die C-koers.
Dat weet ik niet, maar waarom denk je dat ik al lid was? Is namelijk niet de eerste keer dat ik die vraag krijg.quote:
Je hebt wel een leuke UI, ik twijfel eraan of ik hem wel wil veranderen als ik de weddenschap win. De weddenschap is overigens een formaliteit, maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de nieuwe Cavendish.
Ik wil je mijn Alison fap folder wel overhandigen hoor ouwe smeerpijp.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuke UI, ik twijfel eraan of ik hem wel wil veranderen als ik de weddenschap win. De weddenschap is overigens een formaliteit, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Dear Lord come save me, the devil's working hardquote:
goed nummerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dear Lord come save me, the devil's working hard
He's probably clocking double shifts on all of his jobs
Frightening, so fucking frightening...
Je weet de DM knop te vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil je mijn Alison fap folder wel overhandigen hoor ouwe smeerpijp.
WIJ ZIJN FRIE... UH AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RELLEN IN JE EIGEN SUBFORUM
Nou ja, we hoeven niet hatelijk te worden. Ik waardeer Rens zijn inzet voor de VI Hooligans nog steeds enorm. Ook al is hij helaas niet zo blij met mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FRIE... UH AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Wie is Rens om daar iets over te zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, we hoeven niet hatelijk te worden. Ik waardeer Rens zijn inzet voor de VI Hooligans nog steeds enorm. Ook al is hij helaas niet zo blij met mij.
Ik doe het wel in mijn broek voor een lange Australische outlaw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is Rens om daar iets over te zeggen?
Misschien heeft hij wel een kudde kangoeroes tam gemaakt en neemt hij deze als huisdier mee naar Nederland om vervolgens te marcheren naar Groningen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het wel in mijn broek voor een lange Australische outlaw.
Als er iemand met een kudde kangoeroes aan de voordeur staat twijfel ik of ik nog open moet doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een kudde kangoeroes tam gemaakt en neemt hij deze als huisdier mee naar Nederland om vervolgens te marcheren naar Groningen.
Gefeliciteerd! Je verhoogde status zal ook ten goede komen aan de Groningse blaarkop.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, we hoeven niet hatelijk te worden. Ik waardeer Rens zijn inzet voor de VI Hooligans nog steeds enorm. Ook al is hij helaas niet zo blij met mij.
Bedankt Tarado, ik hoop inderdaad dat de ster van de blaarkop nu rijzende is, al hoop ik dat Blaarkop melk geen hipster product zal worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je verhoogde status zal ook ten goede komen aan de Groningse blaarkop.
Gratuliert avec your modschap. Jij gaat een hele grote worden. Mark my words.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RELLEN IN JE EIGEN SUBFORUM
Bedankt Lans, dit wordt ons jaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gratuliert avec your modschap. Jij gaat een hele grote worden. Mark my words.
Daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Tarado, ik hoop inderdaad dat de ster van de blaarkop nu rijzende is, al hoop ik dat Blaarkop melk geen hipster product zal worden.
Dven hoopt dit ook.
Mooi zo, de hipsters hebben het dragen van een bril al verpest, maar van de blaarkop blijven ze afquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgen
Dat was een beetje foreshadowing zoals Paul Verhoeven en ik dat noemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Pascalus het volgende:
johannes is mod![]()
Nu is hij echt GGMM_de_echte
ojah, jij kan niet tegen veranderingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het blauwe kleurtje bij Johannes.
Wen er maar niet aan want binnenkort word ik FAquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het blauwe kleurtje bij Johannes.
Kan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik daag Johannes uit voor een QuizUp-rematch
Ja, Stijn vond het heel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al je 'ontgroening' gehad?
hmmm helaas gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Stijn vond het heel leuk.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Stijn vond het heel leuk.
Helemaal wel, gisteren zei je wat anders. Leugenaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb 1tje gedaan ik kan 422 niet evenarenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Open maar een paar topics dan sluit ik ze wel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal wel, gisteren zei je wat anders. Leugenaar.Ja dat zei ik ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daag me maar uit, als er iemand tegen je speelt is het mijn moeder.
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ja.
Daag me maar uit, als er iemand tegen je speelt is het mijn moeder.
Vond het een heel mooi topic, helaas kwam een Formule 1 fan de boel verstieren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
heb 1tje gedaan ik kan 422 niet evenaren
Ik zou hem noten, 2x zelfsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond het een heel mooi topic, helaas kwam een Formule 1 fan de boel verstieren.
Had je goffetomme niet even kunnen wachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is nog maar een heel klein deel van alle topics.
Simba kwispelde en blafte helemaal van blijdschap en Memphis ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe is er bij wijzijnsimba gereageerd op het feit een gewaardeerd admin daar een drukke baan er naast heeft genomen?
Wat kan hij blaffen die Memphis.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba kwispelde en blafte helemaal van blijdschap en Memphis ook.
Misschien kunnen we een inzamelingsactie houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow.
Ik kan het even niet spelen helaas wegens een verouderde telefoon
Een betere telefoon zou mijn mobiele mod skills ook ten goede komen, dus ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een inzamelingsactie houden.
Kun je de kosten dan niet gewoon bij fok declarerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een betere telefoon zou mijn mobiele mod skills ook ten goede komen, dus ga je gang zou ik zeggen.
Er zit zo veel reclame op fok dat dit er best af zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je de kosten dan niet gewoon bij fok declareren
Ik wacht eerst nog op mijn auto van de zaak, dan komt die telefoon later wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je de kosten dan niet gewoon bij fok declareren
Ik was nummer 3 van Nederland in FC Barcelona nadat ik een potje verloren had van frozen assasinquote:
Vanwege het internationale karakter van de app is mijn screenname Long_Lens.quote:
Zou accepteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de app nu had zou ik in de categorie Beer of Beer brands tegen jou gaan.
Heel mooi topic. Ben blij dat VBL een dag na mijn aanstelling al zoveel beter is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou accepteren.
Heb je mn topic al gezien he
Toegevoegd. En uitgedaags. Wel nep, want ik dacht dat het topic Countries of Africa was. Maar het was Asiaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwege het internationale karakter van de app is mijn screenname Long_Lens.
Hoe is het leven in Bulgarije?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Toegevoegd. En uitgedaags. Wel nep, want ik dacht dat het topic Countries of Africa was. Maar het was Asia
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel mooi topic. Ben blij dat VBL een dag na mijn aanstelling al zoveel beter is.
?quote:
Ook niet vies.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zit zo veel reclame op fok dat dit er best af zou moeten kunnen.
Vandaag toch niet naar Kaapse Brouwers, regent te veel. Waarschijnlijk wel even naar Doerak. Mooi & Meedogenloos en Rasputin van tap.
Armoedigquote:
Lucky basterd dat je zo een mooie vrouw bent getrouwdquote:
En ook nog mod op het FOK! forum, ik heb eigenlijk nu al alles uit het leven gehaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Lucky basterd dat je zo een mooie vrouw bent getrouwd
welke appquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanwege het internationale karakter van de app is mijn screenname Long_Lens.
Beste sitcom hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:01 schreef Dven het volgende:
Nog nooit een aflevering van Seinfeld gezien. Toch afgetekend gewonnen. Dit verraadt pure klasse
Weet ik veel. Gok gewoon Dani Ventolaquote:
Doe ook een sexy plaatje van jezelf als avatar, misschien hossel je nog iemand. Je kan ook chatten he.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gok gewoon Dani Ventola
Ik was toevallig net Seinfeld aan het kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:59 schreef Dven het volgende:
Zo. Even Lans op zijn plaats gezet. Helaas heeft hij mijn zwakke punt gevonden. Seinfeld quotes. Nouja. Op goed geluk dan maar.
https://www.quizup.com/en(...)ition=8&source=sharequote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de app nu had zou ik in de categorie Beer of Beer brands tegen jou gaan.
Heb ik al. Maar heb gezien dat er in Bulgarije maar 6 spelers zijn. Wordt lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ook een sexy plaatje van jezelf als avatar, misschien hossel je nog iemand. Je kan ook chatten he.
Heb je uitgedaagd in Afrikaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was toevallig net Seinfeld aan het kijken.
Ik heb die categorie in januari niet gespeeld, vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.quizup.com/en(...)ition=8&source=share
Jajaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:06 schreef JanCees het volgende:
Maakte weer kankerdomme fouten tegen Dven
Ga tegen Inso in categorie bijbel of roman numerals.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:08 schreef Dven het volgende:
3 gespeeld 3 gewonnen.
Dit is te gemakkelijk.
Appeltje eitje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga tegen Inso in categorie bijbel of roman numerals.
Zou wel eerlijk zijn aangezien Lans zijn lans gebruikt om de antwoorden in te tikken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Appeltje eitje.
Misschien moet ik als extra handicap met mijn ogen dichtspelen.
Maar dan drukt hij direct alle vier de antwoorden in. Dat is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel eerlijk zijn aangezien Lans zijn lans gebruikt om de antwoorden in te tikken.
Dan zal er ook wel minstens 1 foutief antwoord tussen zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan drukt hij direct alle vier de antwoorden in. Dat is niet eerlijk.
Kom maarquote:
Dani Ventolaquote:
add me doublepainquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
durf je tegen jancees in hip hop & rap
Revanche gedaan. Die ga je nooit winnen. Beter sla je het af.quote:
Maakte domme fout bij Giroud. Anders gewonnen pfffquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Revanche gedaan. Die ga je nooit winnen. Beter sla je het af.
Heb je zelf gekozenquote:
Aangezien je max 20 punten per vraag kan halen en je op 132 geeindigd ben en ik op 153, lijkt dat me sterk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maakte domme fout bij Giroud. Anders gewonnen pfff
Heb je gechallengedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien je max 20 punten per vraag kan halen en je op 132 geeindigd ben en ik op 153, lijkt dat me sterk.
OKE. Als je maar niet gaat huilen wanneer ik weer win.quote:
Wat daag je me uit voor hiphop. Daar weet ik niets van. Niet eerlijk dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gedaan en gechallenged maar gingiets fout tijdens spelen
Kan je weer even aandacht besteden aan het blaarkoppen topic?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:26 schreef Dven het volgende:
Door een foutje in de laatste vraag verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel Azië als Afrika zijn niet mijn sterkste punten. Alhoewel ik steeds maar kort achter je eindig.quote:
Even orde op zaken stellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je weer even aandacht besteden aan het blaarkoppen topic?
Tyron probeert het om onduidelijke redenen te laten ontsporen.
daar wist ik echt geen reet vanaf, allemaal spaanse en mexicaanse bierenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
Nummer 3 al in Beer logo's in Nederland van januari
Dit klinkt engquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alhoewel ik steeds maar kort achter je eindig.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
durf je tegen jancees in hip hop & rap
Bij Soccer krijg je ook veel vragen over MLSquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daar wist ik echt geen reet vanaf, allemaal spaanse en mexicaanse bieren
Wat doe je met al die kuttopics man. Nu weer balletquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat doe je met al die kuttopics man. Nu weer ballet
spelers is wel goed te doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij Soccer krijg je ook veel vragen over MLS
Elke keer ga ik bij die laatste vraag de fout inquote:
Hoe krijg ik dit op pc ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
https://www.quizup.com/en(...)ition=1&source=share
IK BEN DE BESTE VAN NEDERLAND
ik moet nu verplicht reclame apps installerenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
zit het te proberen maar bluestacks is moeilijk kut
of toch maar quizduelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
zit het te proberen maar bluestacks is moeilijk kut
ja bes johquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:38 schreef Adames het volgende:
[..]
of toch maar quizduel
de nederlandse versie
geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:39 schreef Saind het volgende:
[..]
ja bes joh
Ik ben echt dement trouwens, die kaartjes kunnen vanaf de 5e toch oid?
quote:
Ben nu wel bang voor de volgende ronde. Heb mn hoogtepunt immers al bereiktquote:
nope ik faaldequote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben nu wel bang voor de volgende ronde. Heb mn hoogtepunt immers al bereikt
Die laatste was wel kut ja.quote:
Het was vaak kielekiele.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:32 schreef Dven het volgende:
Inso heeft mijn zwakke plek gevonden. Buiten dat niets verloren
Ik heb net van JanCees gewonnen met hiphop.quote:
Klopt. Ik ga even trainen. En dan Koning Inso van zijn troon afstotenquote:
Zal er ook een negersex topic zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net van JanCees gewonnen met hiphop.
Daar mag alleen ik in quizzen.quote:
wat een losertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net van JanCees gewonnen met hiphop.
Dat is wel mijn genre he.quote:
derdewereldlandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:56 schreef Dven het volgende:
Connectie viel weg terwijl ik 40-39 voorstond. KNJB![]()
![]()
Hij wist gewoon dat het kansloos is als je mij eenmaal zo'n voorsprong geeft.quote:
alles goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:01 schreef Dven het volgende:
Doublepain en ik zijn wel aan elkaar gewaagd
Zeker. Net effe weer een perfect score uit m'n mouw geschudquote:
nu danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker. Net effe weer een perfect score uit m'n mouw geschud
Behoorlijk ja. Al was die vlag van die stad best kut. Zoek maar een nieuw onderwerpquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm ja maar dit onderwerp is wel easy aan het worden
te moeilijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef JanCees het volgende:
DP heeft wel pech steeds met die 2x round
wat een kut vragen jaquote:
Ik was extreem slecht in Kpop. Top 10 van Nederland wel evengoed.quote:
MRxHD1 week geledenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet gaan mis straks weer verder![]()
Ik ben bezig met seizoen drie nr 5. HD gekeken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Buitendam het volgende:
Laatste aflevering van The Wire zojuist gezien. Wat een leegte voel ik nu.
En nu vraag ik me af wat te kijken. Mad Men, Gotham, Fargo..?
Nee, niet HD. De 400 mb per aflevering versiesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben bezig met seizoen drie nr 5. HD gekeken?
Ik vind breedbeeld toch wel echt relaxed kijken moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, niet HD. De 400 mb per aflevering versies
Gotham schijnt niet zo te zijn hè. Ik moet Fargo nog. Die lijkt me wel kek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Buitendam het volgende:
Laatste aflevering van The Wire zojuist gezien. Wat een leegte voel ik nu.
En nu vraag ik me af wat te kijken. Mad Men, Gotham, Fargo..?
Ja, ik twijfelde nog toen ik aan S5 begon. Toch maar gewoon de originele versie afgemaakt. Ik kijk grotendeels in de trein met laptop en VLC-speler. Dan is die oude versie ook nog wel te behappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind breedbeeld toch wel echt relaxed kijken moet ik zeggen
Ik denk dat ik eerst Fargo kijk en daarna doorga met Mad Men.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gotham schijnt niet zo te zijn hè. Ik moet Fargo nog. Die lijkt me wel kek.
west wing gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst Fargo kijk en daarna doorga met Mad Men.
House of Cards is wel enorm goed.quote:
Yes, die kijk ik ook. Nu even wachten op S3.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
House of Cards is wel enorm goed.
GGMM, Davy, Johannes en ik zijn het met je eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij geen vriend meer.
[..]
Inderdaad, Pascalus bedankt
Dan herzie ik mijn mening.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Davy, Johannes en ik zijn het met je eens.
JanCees is het hier mee eensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh, die is goed. Donker. Tieten. Suspense. Een van de beste series ooit.quote:
Het heeft met Davy te maken.quote:
Breaking Bad heb ik ook wel echt van genoten. Maar de hele hype eromheen vind ik wel iets té.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boh, die is goed. Donker. Tieten. Suspense. Een van de beste series ooit.
Ik ben net klaar met Breaking Bad en ga nu naar het laatste seizoen SoA.
Vond het wel erg goed. Met name op het laatste vond ik het moeilijk om te kijken omdat het dan over zou zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik ook wel echt van genoten. Maar de hele hype eromheen vind ik wel iets té.
In wat voor zin eromheen? In dit geval kon ik goed begrijpen dat men er enthousiast over was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik ook wel echt van genoten. Maar de hele hype eromheen vind ik wel iets té.
Dat mensen op internet een blog bijhielden over de kleuren van de kleding. Die kleuren gaven dan aan wat voor aflevering het zou worden. Het werd helemaal ontcijferd en ontrafeld en die blogs hadden in Amerika schijnbaar echt tienduizenden volgers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin eromheen? In dit geval kon ik goed begrijpen dat men er enthousiast over was.
Blasfemie. Heiligschennis dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mensen op internet een blog bijhielden over de kleuren van de kleding. Die kleuren gaven dan aan wat voor aflevering het zou worden. Het werd helemaal ontcijferd en ontrafeld en die blogs hadden in Amerika schijnbaar echt tienduizenden volgers.
Hele vette serie, maar ook niet meer dan dat.
Wat? Hoe kan dat dan?quote:
Klopt. Wel met heel veel plezier naar gekeken. Wat ik in deze serie knap vind is dat er geen losse eindjes zijn. Alles wordt gedaan met een reden en kent zijn weerslag. Dat vind ik knap. Maar ook hier had ik wel weer het gevoel dat vanwege zijn populariteit ook deze serie nodeloos werd gerekt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het was toch ook niet echt iets revolutionairs?
Dat gedoe eromheen volg ik sowieso niet zoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mensen op internet een blog bijhielden over de kleuren van de kleding. Die kleuren gaven dan aan wat voor aflevering het zou worden. Het werd helemaal ontcijferd en ontrafeld en die blogs hadden in Amerika schijnbaar echt tienduizenden volgers.
Hele vette serie, maar ook niet meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |