WIJ ZIJN FRIE... UH AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RELLEN IN JE EIGEN SUBFORUM
Nou ja, we hoeven niet hatelijk te worden. Ik waardeer Rens zijn inzet voor de VI Hooligans nog steeds enorm. Ook al is hij helaas niet zo blij met mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FRIE... UH AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Wie is Rens om daar iets over te zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, we hoeven niet hatelijk te worden. Ik waardeer Rens zijn inzet voor de VI Hooligans nog steeds enorm. Ook al is hij helaas niet zo blij met mij.
Ik doe het wel in mijn broek voor een lange Australische outlaw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is Rens om daar iets over te zeggen?
Misschien heeft hij wel een kudde kangoeroes tam gemaakt en neemt hij deze als huisdier mee naar Nederland om vervolgens te marcheren naar Groningen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het wel in mijn broek voor een lange Australische outlaw.
Als er iemand met een kudde kangoeroes aan de voordeur staat twijfel ik of ik nog open moet doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een kudde kangoeroes tam gemaakt en neemt hij deze als huisdier mee naar Nederland om vervolgens te marcheren naar Groningen.
Gefeliciteerd! Je verhoogde status zal ook ten goede komen aan de Groningse blaarkop.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, we hoeven niet hatelijk te worden. Ik waardeer Rens zijn inzet voor de VI Hooligans nog steeds enorm. Ook al is hij helaas niet zo blij met mij.
Bedankt Tarado, ik hoop inderdaad dat de ster van de blaarkop nu rijzende is, al hoop ik dat Blaarkop melk geen hipster product zal worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je verhoogde status zal ook ten goede komen aan de Groningse blaarkop.
Gratuliert avec your modschap. Jij gaat een hele grote worden. Mark my words.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RELLEN IN JE EIGEN SUBFORUM
Bedankt Lans, dit wordt ons jaar!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gratuliert avec your modschap. Jij gaat een hele grote worden. Mark my words.
Daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Tarado, ik hoop inderdaad dat de ster van de blaarkop nu rijzende is, al hoop ik dat Blaarkop melk geen hipster product zal worden.
Dven hoopt dit ook.
Mooi zo, de hipsters hebben het dragen van een bril al verpest, maar van de blaarkop blijven ze afquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zal ik hoogstpersoonlijk voor zorgen
Dat was een beetje foreshadowing zoals Paul Verhoeven en ik dat noemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Pascalus het volgende:
johannes is mod![]()
Nu is hij echt GGMM_de_echte
ojah, jij kan niet tegen veranderingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het blauwe kleurtje bij Johannes.
Wen er maar niet aan want binnenkort word ik FAquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het blauwe kleurtje bij Johannes.
Kan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik daag Johannes uit voor een QuizUp-rematch
Ja, Stijn vond het heel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al je 'ontgroening' gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |