Ik schrijf dit op in mijn boekje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Oh... ik was niet de laatste. Mijn excuses Johannes.
johannes postte na het slotjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Oh... ik was niet de laatste. Mijn excuses Johannes.
#napoleonfourmodquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik schrijf dit op in mijn boekje.
Liever niet. Met zoveel verantwoordelijkheid kan ik niet omgaan.quote:
Als zelfs GGMM het kon, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet. Met zoveel verantwoordelijkheid kan ik niet omgaan.
ssshhhhquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dus vanavond de MED en een blauw kleurtje.
René heeft dergelijke uitzonderlijke talenten. Mijn enige talent is heel slecht zijn in het drinken van alcohol.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als zelfs GGMM het kon, kan jij het ook.
Pardon?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Jessica Alba ook knapper dan Nicki Minaj?
Nicki staat wat dat betreft op eenzame hoogte. God schiep eerst nicki en dan pas eva.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nope. Hij schiep Eva, zag wat er mis was en maakte versie 2.0: Nicki.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nicki staat wat dat betreft op eenzame hoogte. God schiep eerst nicki en dan pas eva.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een note.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, een note is snel uitgedeeld
Absoluut, maar dat is ook niet moeilijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is wellicht nog mooier. neem aan dat jij deze versie aanpast en dan de naam van je eigen vrouw gebruikt om haar te pleasen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Hij schiep Eva, zag wat er mis was en maakte versie 2.0: Nicki.
Spijtig van de blauwe kleur.quote:
Al meerdere malen moeten gebruiken ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is wellicht nog mooier. neem aan dat jij deze versie aanpast en dan de naam van je eigen vrouw gebruikt om haar te pleasen?
Haar voortanden staan niet helemaal recht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik bijt niet :S
[ afbeelding ]
Wat een mooie huig heeft ze.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik bijt niet :S
[ afbeelding ]
Die van jou straks ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haar voortanden staan niet helemaal recht.
quote:
Als ik niet naar de tandarts ga kan hij ook geen foutjes maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van jou straks ook niet.
Als de tandarts een foutje maakt.
Ik meen ook puntige knieën te zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haar voortanden staan niet helemaal recht.
Als jij het zegt zat dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meen ook puntige knieën te zien.
Oh fuck wacht ik help ffquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Ben godverdomme in m'n eentje aan het ontgroenen, zo sta ik wel mooi voor lul.
Hoho, ik begon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bekendmakingsproces is wat versneld noh?
Jij bent gekozen tot slechtste mod, misschien moet jij ook maar weer ontgroent worden...quote:
*Ontgroendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent gekozen tot slechtste mod, misschien moet jij ook maar weer ontgroent worden...
Misschien moet jij gewoon je bek houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent gekozen tot slechtste mod, misschien moet jij ook maar weer ontgroent worden...
Tevens dit.quote:
What else is newquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon je bek houden.
En ik heb niet eens op jou gestemd. How rude...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Modonwaardig dit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo zo..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk die mof kwaad zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zou ik kwaad zijn?quote:
quote:
Waarom je kwaad bent weet jij het bestquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, is niet zo.quote:
Treurig ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
Wow, dit is een serieuze ontgroening...
Hoi Donquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
Gaat echt hard ja, arme johannesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
Zou je niet eens mee gaan helpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat echt hard ja, arme johannes
Dit valt best mee toch? Is het in KLB ofzo niet 10 keer zo erg?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft hij al wat gesloten eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja genoeg. In het begin ging hij nog reageren in de topics, de lieverd...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij al wat gesloten eigenlijk?
Neuhquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou je niet eens mee gaan helpen.
Geen idee, heb het daar volgens mij nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit valt best mee toch? Is het in KLB ofzo niet 10 keer zo erg?
Doet ie nu weerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja genoeg. In het begin ging hij nog reageren in de topics, de lieverd...
Myat, heb je nergens last van. Het is zelfs rustiger hier nu, aangezien Stijn druk met topics openen is.quote:
Dat zou je kunnen stellen, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een aids weer van onze Stijn
Ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Myat, heb je nergens last van. Het is zelfs rustiger hier nu, aangezien Stijn druk met topics openen is.
Stijn kan dit niet handelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Myat, heb je nergens last van. Het is zelfs rustiger hier nu, aangezien Stijn druk met topics openen is.
Wanneer wordt jij blauw?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:51 schreef JanCees het volgende:
Onbegrijpelijk dat ik niet mod ben geworden
Mijn protegé ook niet, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:51 schreef JanCees het volgende:
Onbegrijpelijk dat ik niet mod ben geworden
quote:Björn Kuipers Award:
1. DonRaja, LittleRabbit (6)
2. Karina, GGMM (3)
3. Drizzt_DoUrden (1)
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben ijdel genoeg om dit toch leuk te vinden:
[..]
Hij was een beetje boosquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?
Eindelijk weer eens kampioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook zin in de Eredivisie? (voornamelijk PSV natuurlijk)
Tuurlijk, Drizzt is voor Twente. Die zijn blij met elke prijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk, Drizzt is voor Twente. Die zijn blij met elke prijs.
Aldus een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zo is dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een leuke post zijn als het niet van een feyenoorder was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel een leuke post zijn als het niet van een feyenoorder was.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar... leer eens wat van de andere users.
iedere user is voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar... leer eens wat van de andere users.
Het was even wachten, maar daar issie danquote:
Ik wilde hem echt niet makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was even wachten, maar daar issie dan
Zovaak is kapi niet meer online toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn protegé ook niet, maar wat niet is kan nog komen.
Kapi is niet mijn protegé. Die heeft dat niet nodig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zovaak is kapi niet meer online toch?
Die komt hier allleen als 80% een ban heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zovaak is kapi niet meer online toch?
Wie dan wel, je hebt mij benieuwd gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapi is niet mijn protegé. Die heeft dat niet nodig.
Ik ben gebonden door de omerta.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie dan wel, je hebt mij benieuwd gemaakt.
Volgend jaar komt die award er gewoon weer tussen te staanquote:
ah, als je het wel verteld worden er zeker bepaalde fotos gelekt over een bepaald evenement in een niet te nader noemen land met een niet nader te bepalen geslacht?quote:
dan moet jij het wel organiseren hè als modquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgend jaar komt die award er gewoon weer tussen te staan
Daar kom ik niet van af he...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, als je het wel verteld worden er zeker bepaalde fotos gelekt over een bepaald evenement in een niet te nader noemen land met een niet nader te bepalen geslacht?
Mag Corrie doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan moet jij het wel organiseren hè als mod
hjbquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan moet jij het wel organiseren hè als mod
Ik ben denk ik de enige die het nog weetquote:
quote:
Niet gaan overdrijven Ron. begin anders over zijn matras, dat doet hem zeer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk, dat was les 1. Ik was onvoorspelbaar, jij dus weer duidelijk niet.
Jij en LR, maar die zit in Afghanistan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die het nog weet
Het plan om te verhuizen naar Aruba is van de baan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij en LR, maar die zit in Afghanistan.
Ik heb geen idee, ik heb alles rond zijn ban/weggaan/pietendiscussie gemist.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het plan om te verhuizen naar Aruba is van de baan?
Ik geef mijn medische toestand dan ook de schuld op het moment.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk, dat was les 1. Ik was onvoorspelbaar, jij dus weer duidelijk niet.
Dat mag, clubvoorkeur was ook een goede optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef mijn medische toestand dan ook de schuld op het moment.
Komt bij fans van die club toch op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag, clubvoorkeur was ook een goede optie.
Ik zie niet zo snel in wat er mis is met mijn clubvoorkeurquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag, clubvoorkeur was ook een goede optie.
Good point.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt bij fans van die club toch op hetzelfde neer?
En dát is dan weer voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel in wat er mis is met mijn clubvoorkeur
Nee, dat is er pas om 20:00.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef napoleonfour het volgende:
voorspelbaar is dat het topic nu weer dood is. Zeker weer darts?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
JR ik heb een topic van je gevonden op scholieren.com
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1722766
Quizspel. Johannes en inso spelen het graag. Wil hun niveau nu wel eens testenquote:
Burgerlijk etenstijdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef napoleonfour het volgende:
voorspelbaar is dat het topic nu weer dood is. Zeker weer darts?
Oh ok, dat mag ik niet doen van mijn geloof.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Quizspel. Johannes en inso spelen het graag. Wil hun niveau nu wel eens testen
Er bestaat een geloof dat het spelen van quizzen verbiedt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, dat mag ik niet doen van mijn geloof.
Ja. Maar ik mag er ook niet over praten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Er bestaat een geloof dat het spelen van quizzen verbiedt?
Dan word ik toch nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Maar ik mag er ook niet over praten.
Jenever shotten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
3 shotjes jenever en een rochefort 10 geven een fijne uitwerking op de gemoedstoestand.
Schoonouders zijn hier nog steeds. Die willen wel eens wat anders dan wodka en jenever valt in de smaak.quote:
Jenever is lekker ik bedoel dat je het niet kan shotten man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schoonouders zijn hier nog steeds. Die willen wel eens wat anders dan wodka en jenever valt in de smaak.
Je moet bijna alles shotten in Rusland, rustig genieten is er niet bij. En dan gaat het hard. Met oud en nieuw ging er ook een fles Wit Russische bizonwodka doorheen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Jenever is kankerlekker ik bedoel dat je het niet kan shotten man.
JENEVERquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet bijna alles shotten in Rusland, rustig genieten is er niet bij. En dan gaat het hard. Met oud en nieuw ging er ook een fles Wit Russische bizonwodka doorheen.
Dat was wodka, geen jenever. Wist niet dat jij zo'n jeneverliefhebber was. Dit is trouwens een simpele Ketel1.quote:
Groot liefhebber.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was wodka, geen jenever. Wist niet dat jij zo'n jeneverliefhebber was. Dit is trouwens een simpele Ketel1.
Even kijken. Klinkt wel als het dieet dat ik altijd hebquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor onze nieuwe mod en mensen als Saind en Dven heb ik een goede tip voor het goede voornemen om af te vallen
http://www.bierdieet.nl/eetschema.html
Ik moet nog een keer naar van Kleef hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot liefhebber.
Vooral van Wees
Dat is materiaal jung
Eindhovense drank gaat niet veel verder dan van die gore bittertjes jammer genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer naar van Kleef hier in Den Haag.
#supportyourlocals
regel eens wat lekkere slibovica voor mequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
Kankerlekkere fles rakia. Huisgestookt. 70%, proeft het niet en alsof je vloeibare rozijnen drinkt. Superspul
Hier ook nog een fles Raki uit Griekenland staan, Rum uit India, Limoncello uit Italië, Port uit Portugal, Madeira van Madeira en nog iets met dennenappels uit Rusland. Genoeg voor de komende tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
Kankerlekkere fles rakia. Huisgestookt. 70%, proeft het niet en alsof je vloeibare rozijnen drinkt. Superspul
Vies lucky jijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
Zelfgestookte vlierbessendrank van m'n oudtante van 90quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook nog een fles Raki uit Griekenland staan, Rum uit India, Limoncello uit Italië, Port uit Portugal, Madeira van Madeira en nog iets met dennenappels uit Rusland. Genoeg voor de komende tijd.
Ik raad huisgestooke aardappelschil wodka uit Polen aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook nog een fles Raki uit Griekenland staan, Rum uit India, Limoncello uit Italië, Port uit Portugal, Madeira van Madeira en nog iets met dennenappels uit Rusland. Genoeg voor de komende tijd.
Doe me eens een flesje toekomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik raad huisgestooke aardappelschil wodka uit Polen aan.
Vind ze zelf niet zo fantastisch brouwen maar ik zag een foto in de Pint van deze week van de taplijst en dat zag er prima uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen waarschijnlijk naar Kaapse Brouwers in Rotterdam. Twintig taps
Ik heb er 2 op bij FASTIVAL en dat was best okay. Had de Jaapie (imperial red ale) en een Harrie (saison).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind ze zelf niet zo fantastisch brouwen maar ik zag een foto in de Pint van deze week van de taplijst en dat zag er prima uit
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter 10 bier elke dag en niets eten.
Veel mikkeler op tapquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op bij FASTIVAL en dat was best okay. Had de Jaapie (imperial red ale) en een Harrie (saison).
ik eet liever dan dat ik bier drink.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter 10 bier elke dag en niets eten.
Ken ik niet. Mijn beste ervaring is Zuydamquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot liefhebber.
Vooral van Wees
Dat is materiaal jung
Is ook lekker. Van Wees is volgens mij de enige die echt nog alles zelf stookt. Zelfs zuydam koopt volgens mij dingen in bij Filliersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken ik niet. Mijn beste ervaring is Zuydam
waar haal je van wees?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ook lekker. Van Wees is volgens mij de enige die echt nog alles zelf stookt. Zelfs zuydam koopt volgens mij dingen in bij Filliers
de Jonge staat soms bij de gall en gall ofzo maar je moet een oude hebben, of naar Amsterdam toe of Internet.quote:
drankgigant heeft inderdaad wat, alleen wel max oude. geen graanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
de Jonge staat soms bij de gall en gall ofzo maar je moet een oude hebben, of naar Amsterdam toe of Internet.
drandozijn heeft meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Adames het volgende:
[..]
drankgigant heeft inderdaad wat, alleen wel max oude. geen graan
Wel mooi, ze hebben ook 15 jaar oude jenever enzo. Machtig mooi spulquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ja.
zal hem opslaan in de favorieten.
daar gaan mijn goede voornemens
Tijdens het eten nog 2 shots. Jenever in combinatie met hele zoute Poolse augurken. Inso hou jij ook zo van Poolse augurken?quote:
Ja, nu kan het niet meer he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Quizspel. Johannes en inso spelen het graag. Wil hun niveau nu wel eens testen
Wist jij in je hart dat ik mod zou worden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
Nu lekker dartsen kijken. Hup v/d Voort
Ja, wie anders. Ik gun het je van harte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist jij in je hart dat ik mod zou worden?
Dat weet ik wel zeker. Ik vind Groningen al ver.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een verstandige mod die ver gaat komen.
Dat durf ik te betwisten wanneer je me toevoegt op quizupquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een verstandige mod die ver gaat komen.
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten wanneer je me toevoegt op quizup
Vraag Danny om een nieuwe telefoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.
Zo effe haar tappie pikken dan. Kunnen we elkaar meten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.
Ik wil ook een auto van de zaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag Danny om een nieuwe telefoon.
Ik moet mss maar een nieuwe telefoon kopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo effe haar tappie pikken dan. Kunnen we elkaar meten.
Is er al een blaarkopcategorie?
Untappd kan er wel op?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto van de zaak.
[..]
Ik moet mss maar een nieuwe telefoon kopen.
Op de OnePlus One van mijn broertje kan die app trouwens vreemd genoeg ook niet.
Chouffe is ook geen speciaalbierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hij drinkt nooit speciaalbier.
Dat drinkt hij ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chouffe is ook geen speciaalbier
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat drinkt hij ook niet.
En Cavaliers is niet mijn broer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.
Prachtuser, zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik weet nog dat hij een weddenschap met mij had over een UI vanwege een PSV vs. Feyenoord weddenschap en dat hij me Dmde dat hij het zielig voor me vond dat ik hem zou gaan verliezen en dat we er daarom maar gewoon van af zien.
Zo is Cavaliers dus he!
ook windows phone? ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geest van LR waart nog vaak rond in mijn lichaam, op een goede manier natuurlijk. Uiteraard gunde mijn WijZijnSimba college mij dit moderatorschap van harte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ook windows phone? ik voel je pijn
quizup is de reden dat ik toch wil overstappen op android. quizduel is toch zeg maar net-niet
en gefeliciteerd. gelukkig weer een goede mod, waardig opvolger van littlerabbit
god hebbe zijn ziel
Hee Johannes heb je een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geest van LR waart nog vaak rond in mijn lichaam, op een goede manier natuurlijk. Uiteraard gunde mijn WijZijnSimba college mij dit moderatorschap van harte.
En ik heb wel android maar een slechte.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee Johannes heb je een blauwtje gelopen?
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxballquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Trots op je, je bent mijn grote voorbeeld nu
Ben gestopt op mijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxball
Ik zou je graag als mijn broer hebben.quote:
Je bent vereeuwigd op Youtube, kan je bij alle feesten en partijen waar je te gast bent laten zien.quote:
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je graag als mijn broer hebben.![]()
Ik verwacht ook DM's maar ik geloof dat die op Colombiaanse tijd worden verstuurd.
Davy_de_echte?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.
Wasda?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NBA 2K15. Dat kun jij heel mooi zien op je PS4 als je in je friends list kijkt.
Heeft Barney verloren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
Een soort Feyenoord dus?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
Barney is vies dik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HO HO HO OW HA HA HAquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxball
BARNEY ARMYquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft van Barney verloren
Stijn speelt Darten 2K15.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens wedstrijden of alleen maar voor jezelf?
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft van Barney verloren
BARNEY ARMYtwitter:MikevanDuinen twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:06:45Barney army!!! Gefeliciteerd @Raybar180 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat de fuck.Hij doet een andere darter na die ook zo deed, toen hij een 9 darter gooide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stelt allemaal niet zo veel voor want darten is geen sport.Ik ben inmiddels overleden.
tegen vaders.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens wedstrijden of alleen maar voor jezelf?
HEEINZ zijn debuut ook nog!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
HO HO HO OW HA HA HA
Mag ik het nog één keer zien?
Kijk nou wat ie doet, Johan! Ha ha!
HEEINZ, die kan er he-le-maal niks van!
Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je deze speech ook gezien?
I have a dream waardig (MrBanaan vond dit leuk, ik ook)
Kippenvel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je deze speech ook gezien?
I have a dream waardig (MrBanaan vond dit leuk, ik ook)
Ik ben nog steeds kapot van de nederlaag van Bunting.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat zeer weinig mensen het droog hebben gehouden.
Dartsfilmpjes? Dan kijken Stijn en ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stel voor dat we dit filmpje bekijken via togethertube.
Beetje anticlimaxquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM ontmoet GGMM_de_echte. Legendarisch moment.
Wat een gekkigheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://togethertube.com/(...)0e-8e09-5c18a279bff4
Hoi Stijntje (L)quote:
Jij zeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zeiIk zei het tegen SuikerBrood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag niet
En terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suikerbrood
Die heeft een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |