Een soort Feyenoord dus?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
Barney is vies dik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
HO HO HO OW HA HA HAquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxball
BARNEY ARMYquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft van Barney verloren
Stijn speelt Darten 2K15.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens wedstrijden of alleen maar voor jezelf?
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft van Barney verloren
BARNEY ARMYtwitter:MikevanDuinen twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:06:45Barney army!!! Gefeliciteerd @Raybar180 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat de fuck.Hij doet een andere darter na die ook zo deed, toen hij een 9 darter gooide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stelt allemaal niet zo veel voor want darten is geen sport.Ik ben inmiddels overleden.
tegen vaders.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens wedstrijden of alleen maar voor jezelf?
HEEINZ zijn debuut ook nog!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
HO HO HO OW HA HA HA
Mag ik het nog één keer zien?
Kijk nou wat ie doet, Johan! Ha ha!
HEEINZ, die kan er he-le-maal niks van!
Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je deze speech ook gezien?
I have a dream waardig (MrBanaan vond dit leuk, ik ook)
Kippenvel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je deze speech ook gezien?
I have a dream waardig (MrBanaan vond dit leuk, ik ook)
Ik ben nog steeds kapot van de nederlaag van Bunting.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat zeer weinig mensen het droog hebben gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |