quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.
Prachtuser, zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik weet nog dat hij een weddenschap met mij had over een UI vanwege een PSV vs. Feyenoord weddenschap en dat hij me Dmde dat hij het zielig voor me vond dat ik hem zou gaan verliezen en dat we er daarom maar gewoon van af zien.
Zo is Cavaliers dus he!
ook windows phone? ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.
De geest van LR waart nog vaak rond in mijn lichaam, op een goede manier natuurlijk. Uiteraard gunde mijn WijZijnSimba college mij dit moderatorschap van harte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ook windows phone? ik voel je pijn
quizup is de reden dat ik toch wil overstappen op android. quizduel is toch zeg maar net-niet
en gefeliciteerd. gelukkig weer een goede mod, waardig opvolger van littlerabbit
god hebbe zijn ziel
Hee Johannes heb je een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geest van LR waart nog vaak rond in mijn lichaam, op een goede manier natuurlijk. Uiteraard gunde mijn WijZijnSimba college mij dit moderatorschap van harte.
En ik heb wel android maar een slechte.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee Johannes heb je een blauwtje gelopen?
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxballquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Trots op je, je bent mijn grote voorbeeld nu
Ben gestopt op mijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxball
Ik zou je graag als mijn broer hebben.quote:
Je bent vereeuwigd op Youtube, kan je bij alle feesten en partijen waar je te gast bent laten zien.quote:
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je graag als mijn broer hebben.![]()
Ik verwacht ook DM's maar ik geloof dat die op Colombiaanse tijd worden verstuurd.
Davy_de_echte?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.
Wasda?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NBA 2K15. Dat kun jij heel mooi zien op je PS4 als je in je friends list kijkt.
Heeft Barney verloren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |