de Jonge staat soms bij de gall en gall ofzo maar je moet een oude hebben, of naar Amsterdam toe of Internet.quote:
drankgigant heeft inderdaad wat, alleen wel max oude. geen graanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
de Jonge staat soms bij de gall en gall ofzo maar je moet een oude hebben, of naar Amsterdam toe of Internet.
drandozijn heeft meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Adames het volgende:
[..]
drankgigant heeft inderdaad wat, alleen wel max oude. geen graan
Wel mooi, ze hebben ook 15 jaar oude jenever enzo. Machtig mooi spulquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ja.
zal hem opslaan in de favorieten.
daar gaan mijn goede voornemens
Tijdens het eten nog 2 shots. Jenever in combinatie met hele zoute Poolse augurken. Inso hou jij ook zo van Poolse augurken?quote:
Ja, nu kan het niet meer he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Quizspel. Johannes en inso spelen het graag. Wil hun niveau nu wel eens testen
Wist jij in je hart dat ik mod zou worden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
Nu lekker dartsen kijken. Hup v/d Voort
Ja, wie anders. Ik gun het je van harte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist jij in je hart dat ik mod zou worden?
Dat weet ik wel zeker. Ik vind Groningen al ver.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een verstandige mod die ver gaat komen.
Dat durf ik te betwisten wanneer je me toevoegt op quizupquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een verstandige mod die ver gaat komen.
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten wanneer je me toevoegt op quizup
Vraag Danny om een nieuwe telefoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.
Zo effe haar tappie pikken dan. Kunnen we elkaar meten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet meer, want de app kan niet op mijn telefoon, alleen op mijn moeders tablet, en ik ben net de afgelopen uren (toen iedereen zat te zeuren dat ik er niet was) naar Groningen gereisd.
Ik wil ook een auto van de zaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag Danny om een nieuwe telefoon.
Ik moet mss maar een nieuwe telefoon kopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo effe haar tappie pikken dan. Kunnen we elkaar meten.
Is er al een blaarkopcategorie?
Untappd kan er wel op?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto van de zaak.
[..]
Ik moet mss maar een nieuwe telefoon kopen.
Op de OnePlus One van mijn broertje kan die app trouwens vreemd genoeg ook niet.
Chouffe is ook geen speciaalbierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hij drinkt nooit speciaalbier.
Dat drinkt hij ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chouffe is ook geen speciaalbier
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat drinkt hij ook niet.
En Cavaliers is niet mijn broer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou je handen mogen dichtknijpen met een broer als Cavaliers.
Prachtuser, zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik weet nog dat hij een weddenschap met mij had over een UI vanwege een PSV vs. Feyenoord weddenschap en dat hij me Dmde dat hij het zielig voor me vond dat ik hem zou gaan verliezen en dat we er daarom maar gewoon van af zien.
Zo is Cavaliers dus he!
ook windows phone? ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geest van LR waart nog vaak rond in mijn lichaam, op een goede manier natuurlijk. Uiteraard gunde mijn WijZijnSimba college mij dit moderatorschap van harte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ook windows phone? ik voel je pijn
quizup is de reden dat ik toch wil overstappen op android. quizduel is toch zeg maar net-niet
en gefeliciteerd. gelukkig weer een goede mod, waardig opvolger van littlerabbit
god hebbe zijn ziel
Hee Johannes heb je een blauwtje gelopen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De geest van LR waart nog vaak rond in mijn lichaam, op een goede manier natuurlijk. Uiteraard gunde mijn WijZijnSimba college mij dit moderatorschap van harte.
En ik heb wel android maar een slechte.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee Johannes heb je een blauwtje gelopen?
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxballquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Trots op je, je bent mijn grote voorbeeld nu
Ben gestopt op mijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxball
Ik zou je graag als mijn broer hebben.quote:
Je bent vereeuwigd op Youtube, kan je bij alle feesten en partijen waar je te gast bent laten zien.quote:
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je graag als mijn broer hebben.![]()
Ik verwacht ook DM's maar ik geloof dat die op Colombiaanse tijd worden verstuurd.
Davy_de_echte?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.
Wasda?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 2K, vraag maar aan Davy.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NBA 2K15. Dat kun jij heel mooi zien op je PS4 als je in je friends list kijkt.
Heeft Barney verloren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
Een soort Feyenoord dus?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn held heeft verloren van een man die nog nog meer geluk heeft dan heel Ajax bij elkaar
Barney is vies dik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HO HO HO OW HA HA HAquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent mijn grote voorbeeld bij Haxball
BARNEY ARMYquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft van Barney verloren
Stijn speelt Darten 2K15.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens wedstrijden of alleen maar voor jezelf?
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft van Barney verloren
BARNEY ARMYtwitter:MikevanDuinen twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:06:45Barney army!!! Gefeliciteerd @Raybar180 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat de fuck.Hij doet een andere darter na die ook zo deed, toen hij een 9 darter gooide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stelt allemaal niet zo veel voor want darten is geen sport.Ik ben inmiddels overleden.
tegen vaders.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je ook wel eens wedstrijden of alleen maar voor jezelf?
HEEINZ zijn debuut ook nog!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
HO HO HO OW HA HA HA
Mag ik het nog één keer zien?
Kijk nou wat ie doet, Johan! Ha ha!
HEEINZ, die kan er he-le-maal niks van!
Wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je deze speech ook gezien?
I have a dream waardig (MrBanaan vond dit leuk, ik ook)
Kippenvel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je deze speech ook gezien?
I have a dream waardig (MrBanaan vond dit leuk, ik ook)
Ik ben nog steeds kapot van de nederlaag van Bunting.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat zeer weinig mensen het droog hebben gehouden.
Dartsfilmpjes? Dan kijken Stijn en ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik stel voor dat we dit filmpje bekijken via togethertube.
Beetje anticlimaxquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:29 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM ontmoet GGMM_de_echte. Legendarisch moment.
Wat een gekkigheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://togethertube.com/(...)0e-8e09-5c18a279bff4
Hoi Stijntje (L)quote:
Jij zeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zeiIk zei het tegen SuikerBrood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat mag niet
En terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suikerbrood
Die heeft een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |