Quizspel. Johannes en inso spelen het graag. Wil hun niveau nu wel eens testenquote:
Burgerlijk etenstijdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef napoleonfour het volgende:
voorspelbaar is dat het topic nu weer dood is. Zeker weer darts?
Oh ok, dat mag ik niet doen van mijn geloof.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Quizspel. Johannes en inso spelen het graag. Wil hun niveau nu wel eens testen
Er bestaat een geloof dat het spelen van quizzen verbiedt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, dat mag ik niet doen van mijn geloof.
Ja. Maar ik mag er ook niet over praten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Er bestaat een geloof dat het spelen van quizzen verbiedt?
Dan word ik toch nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Maar ik mag er ook niet over praten.
Jenever shotten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
3 shotjes jenever en een rochefort 10 geven een fijne uitwerking op de gemoedstoestand.
Schoonouders zijn hier nog steeds. Die willen wel eens wat anders dan wodka en jenever valt in de smaak.quote:
Jenever is lekker ik bedoel dat je het niet kan shotten man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schoonouders zijn hier nog steeds. Die willen wel eens wat anders dan wodka en jenever valt in de smaak.
Je moet bijna alles shotten in Rusland, rustig genieten is er niet bij. En dan gaat het hard. Met oud en nieuw ging er ook een fles Wit Russische bizonwodka doorheen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Jenever is kankerlekker ik bedoel dat je het niet kan shotten man.
JENEVERquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet bijna alles shotten in Rusland, rustig genieten is er niet bij. En dan gaat het hard. Met oud en nieuw ging er ook een fles Wit Russische bizonwodka doorheen.
Dat was wodka, geen jenever. Wist niet dat jij zo'n jeneverliefhebber was. Dit is trouwens een simpele Ketel1.quote:
Groot liefhebber.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was wodka, geen jenever. Wist niet dat jij zo'n jeneverliefhebber was. Dit is trouwens een simpele Ketel1.
Even kijken. Klinkt wel als het dieet dat ik altijd hebquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor onze nieuwe mod en mensen als Saind en Dven heb ik een goede tip voor het goede voornemen om af te vallen
http://www.bierdieet.nl/eetschema.html
Ik moet nog een keer naar van Kleef hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot liefhebber.
Vooral van Wees
Dat is materiaal jung
Eindhovense drank gaat niet veel verder dan van die gore bittertjes jammer genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer naar van Kleef hier in Den Haag.
#supportyourlocals
regel eens wat lekkere slibovica voor mequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
Kankerlekkere fles rakia. Huisgestookt. 70%, proeft het niet en alsof je vloeibare rozijnen drinkt. Superspul
Hier ook nog een fles Raki uit Griekenland staan, Rum uit India, Limoncello uit Italië, Port uit Portugal, Madeira van Madeira en nog iets met dennenappels uit Rusland. Genoeg voor de komende tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
Kankerlekkere fles rakia. Huisgestookt. 70%, proeft het niet en alsof je vloeibare rozijnen drinkt. Superspul
Vies lucky jijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Dven het volgende:
Zelfgestookte vlierbessendrank van m'n oudtante van 90quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook nog een fles Raki uit Griekenland staan, Rum uit India, Limoncello uit Italië, Port uit Portugal, Madeira van Madeira en nog iets met dennenappels uit Rusland. Genoeg voor de komende tijd.
Ik raad huisgestooke aardappelschil wodka uit Polen aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook nog een fles Raki uit Griekenland staan, Rum uit India, Limoncello uit Italië, Port uit Portugal, Madeira van Madeira en nog iets met dennenappels uit Rusland. Genoeg voor de komende tijd.
Doe me eens een flesje toekomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik raad huisgestooke aardappelschil wodka uit Polen aan.
Vind ze zelf niet zo fantastisch brouwen maar ik zag een foto in de Pint van deze week van de taplijst en dat zag er prima uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen waarschijnlijk naar Kaapse Brouwers in Rotterdam. Twintig taps
Ik heb er 2 op bij FASTIVAL en dat was best okay. Had de Jaapie (imperial red ale) en een Harrie (saison).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind ze zelf niet zo fantastisch brouwen maar ik zag een foto in de Pint van deze week van de taplijst en dat zag er prima uit
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter 10 bier elke dag en niets eten.
Veel mikkeler op tapquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op bij FASTIVAL en dat was best okay. Had de Jaapie (imperial red ale) en een Harrie (saison).
ik eet liever dan dat ik bier drink.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter 10 bier elke dag en niets eten.
Ken ik niet. Mijn beste ervaring is Zuydamquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Groot liefhebber.
Vooral van Wees
Dat is materiaal jung
Is ook lekker. Van Wees is volgens mij de enige die echt nog alles zelf stookt. Zelfs zuydam koopt volgens mij dingen in bij Filliersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ken ik niet. Mijn beste ervaring is Zuydam
waar haal je van wees?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ook lekker. Van Wees is volgens mij de enige die echt nog alles zelf stookt. Zelfs zuydam koopt volgens mij dingen in bij Filliers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |