Hij was een beetje boosquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?
Eindelijk weer eens kampioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook zin in de Eredivisie? (voornamelijk PSV natuurlijk)
Tuurlijk, Drizzt is voor Twente. Die zijn blij met elke prijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk, Drizzt is voor Twente. Die zijn blij met elke prijs.
Aldus een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zo is dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een leuke post zijn als het niet van een feyenoorder was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel een leuke post zijn als het niet van een feyenoorder was.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar... leer eens wat van de andere users.
iedere user is voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar... leer eens wat van de andere users.
Het was even wachten, maar daar issie danquote:
Ik wilde hem echt niet makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was even wachten, maar daar issie dan
Zovaak is kapi niet meer online toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn protegé ook niet, maar wat niet is kan nog komen.
Kapi is niet mijn protegé. Die heeft dat niet nodig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zovaak is kapi niet meer online toch?
Die komt hier allleen als 80% een ban heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zovaak is kapi niet meer online toch?
Wie dan wel, je hebt mij benieuwd gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapi is niet mijn protegé. Die heeft dat niet nodig.
Ik ben gebonden door de omerta.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie dan wel, je hebt mij benieuwd gemaakt.
Volgend jaar komt die award er gewoon weer tussen te staanquote:
ah, als je het wel verteld worden er zeker bepaalde fotos gelekt over een bepaald evenement in een niet te nader noemen land met een niet nader te bepalen geslacht?quote:
dan moet jij het wel organiseren hè als modquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgend jaar komt die award er gewoon weer tussen te staan
Daar kom ik niet van af he...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, als je het wel verteld worden er zeker bepaalde fotos gelekt over een bepaald evenement in een niet te nader noemen land met een niet nader te bepalen geslacht?
Mag Corrie doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan moet jij het wel organiseren hè als mod
hjbquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan moet jij het wel organiseren hè als mod
Ik ben denk ik de enige die het nog weetquote:
quote:
Niet gaan overdrijven Ron. begin anders over zijn matras, dat doet hem zeer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk, dat was les 1. Ik was onvoorspelbaar, jij dus weer duidelijk niet.
Jij en LR, maar die zit in Afghanistan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die het nog weet
Het plan om te verhuizen naar Aruba is van de baan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij en LR, maar die zit in Afghanistan.
Ik heb geen idee, ik heb alles rond zijn ban/weggaan/pietendiscussie gemist.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het plan om te verhuizen naar Aruba is van de baan?
Ik geef mijn medische toestand dan ook de schuld op het moment.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk, dat was les 1. Ik was onvoorspelbaar, jij dus weer duidelijk niet.
Dat mag, clubvoorkeur was ook een goede optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef mijn medische toestand dan ook de schuld op het moment.
Komt bij fans van die club toch op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag, clubvoorkeur was ook een goede optie.
Ik zie niet zo snel in wat er mis is met mijn clubvoorkeurquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag, clubvoorkeur was ook een goede optie.
Good point.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt bij fans van die club toch op hetzelfde neer?
En dát is dan weer voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel in wat er mis is met mijn clubvoorkeur
Nee, dat is er pas om 20:00.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef napoleonfour het volgende:
voorspelbaar is dat het topic nu weer dood is. Zeker weer darts?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
JR ik heb een topic van je gevonden op scholieren.com
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1722766
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |