Hij was een beetje boosquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?
Eindelijk weer eens kampioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook zin in de Eredivisie? (voornamelijk PSV natuurlijk)
Tuurlijk, Drizzt is voor Twente. Die zijn blij met elke prijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk, Drizzt is voor Twente. Die zijn blij met elke prijs.
Aldus een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zo is dat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een leuke post zijn als het niet van een feyenoorder was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel een leuke post zijn als het niet van een feyenoorder was.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar... leer eens wat van de andere users.
iedere user is voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent zo voorspelbaar... leer eens wat van de andere users.
Het was even wachten, maar daar issie danquote:
Ik wilde hem echt niet makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was even wachten, maar daar issie dan
Zovaak is kapi niet meer online toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn protegé ook niet, maar wat niet is kan nog komen.
Kapi is niet mijn protegé. Die heeft dat niet nodig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zovaak is kapi niet meer online toch?
Die komt hier allleen als 80% een ban heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zovaak is kapi niet meer online toch?
Wie dan wel, je hebt mij benieuwd gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapi is niet mijn protegé. Die heeft dat niet nodig.
Ik ben gebonden door de omerta.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie dan wel, je hebt mij benieuwd gemaakt.
Volgend jaar komt die award er gewoon weer tussen te staanquote:
ah, als je het wel verteld worden er zeker bepaalde fotos gelekt over een bepaald evenement in een niet te nader noemen land met een niet nader te bepalen geslacht?quote:
dan moet jij het wel organiseren hè als modquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgend jaar komt die award er gewoon weer tussen te staan
Daar kom ik niet van af he...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, als je het wel verteld worden er zeker bepaalde fotos gelekt over een bepaald evenement in een niet te nader noemen land met een niet nader te bepalen geslacht?
Mag Corrie doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan moet jij het wel organiseren hè als mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |