Ik schrijf dit op in mijn boekje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Oh... ik was niet de laatste. Mijn excuses Johannes.
johannes postte na het slotjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:50 schreef DonRaja het volgende:
Oh... ik was niet de laatste. Mijn excuses Johannes.
#napoleonfourmodquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik schrijf dit op in mijn boekje.
Liever niet. Met zoveel verantwoordelijkheid kan ik niet omgaan.quote:
Als zelfs GGMM het kon, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet. Met zoveel verantwoordelijkheid kan ik niet omgaan.
ssshhhhquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dus vanavond de MED en een blauw kleurtje.
René heeft dergelijke uitzonderlijke talenten. Mijn enige talent is heel slecht zijn in het drinken van alcohol.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als zelfs GGMM het kon, kan jij het ook.
Pardon?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie Jessica Alba ook knapper dan Nicki Minaj?
Nicki staat wat dat betreft op eenzame hoogte. God schiep eerst nicki en dan pas eva.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nope. Hij schiep Eva, zag wat er mis was en maakte versie 2.0: Nicki.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nicki staat wat dat betreft op eenzame hoogte. God schiep eerst nicki en dan pas eva.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een note.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, een note is snel uitgedeeld
Absoluut, maar dat is ook niet moeilijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is wellicht nog mooier. neem aan dat jij deze versie aanpast en dan de naam van je eigen vrouw gebruikt om haar te pleasen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Hij schiep Eva, zag wat er mis was en maakte versie 2.0: Nicki.
Spijtig van de blauwe kleur.quote:
Al meerdere malen moeten gebruiken ja...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is wellicht nog mooier. neem aan dat jij deze versie aanpast en dan de naam van je eigen vrouw gebruikt om haar te pleasen?
Haar voortanden staan niet helemaal recht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik bijt niet :S
[ afbeelding ]
Wat een mooie huig heeft ze.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik bijt niet :S
[ afbeelding ]
Die van jou straks ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haar voortanden staan niet helemaal recht.
quote:
Als ik niet naar de tandarts ga kan hij ook geen foutjes maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van jou straks ook niet.
Als de tandarts een foutje maakt.
Ik meen ook puntige knieën te zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haar voortanden staan niet helemaal recht.
Als jij het zegt zat dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meen ook puntige knieën te zien.
Oh fuck wacht ik help ffquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Ben godverdomme in m'n eentje aan het ontgroenen, zo sta ik wel mooi voor lul.
Hoho, ik begon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bekendmakingsproces is wat versneld noh?
Jij bent gekozen tot slechtste mod, misschien moet jij ook maar weer ontgroent worden...quote:
*Ontgroendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent gekozen tot slechtste mod, misschien moet jij ook maar weer ontgroent worden...
Misschien moet jij gewoon je bek houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent gekozen tot slechtste mod, misschien moet jij ook maar weer ontgroent worden...
Tevens dit.quote:
What else is newquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon je bek houden.
En ik heb niet eens op jou gestemd. How rude...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Modonwaardig dit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo zo..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk die mof kwaad zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom zou ik kwaad zijn?quote:
quote:
Waarom je kwaad bent weet jij het bestquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, is niet zo.quote:
Treurig ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
Wow, dit is een serieuze ontgroening...
Hoi Donquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
Gaat echt hard ja, arme johannesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef DonRaja het volgende:
Zou je niet eens mee gaan helpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat echt hard ja, arme johannes
Dit valt best mee toch? Is het in KLB ofzo niet 10 keer zo erg?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft hij al wat gesloten eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja genoeg. In het begin ging hij nog reageren in de topics, de lieverd...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij al wat gesloten eigenlijk?
Neuhquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou je niet eens mee gaan helpen.
Geen idee, heb het daar volgens mij nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit valt best mee toch? Is het in KLB ofzo niet 10 keer zo erg?
Doet ie nu weerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja genoeg. In het begin ging hij nog reageren in de topics, de lieverd...
Myat, heb je nergens last van. Het is zelfs rustiger hier nu, aangezien Stijn druk met topics openen is.quote:
Dat zou je kunnen stellen, ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een aids weer van onze Stijn
Ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Myat, heb je nergens last van. Het is zelfs rustiger hier nu, aangezien Stijn druk met topics openen is.
Stijn kan dit niet handelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Myat, heb je nergens last van. Het is zelfs rustiger hier nu, aangezien Stijn druk met topics openen is.
Wanneer wordt jij blauw?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:51 schreef JanCees het volgende:
Onbegrijpelijk dat ik niet mod ben geworden
Mijn protegé ook niet, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:51 schreef JanCees het volgende:
Onbegrijpelijk dat ik niet mod ben geworden
quote:Björn Kuipers Award:
1. DonRaja, LittleRabbit (6)
2. Karina, GGMM (3)
3. Drizzt_DoUrden (1)
Zou de winnaar van de tegenhanger award het ook leuk vinden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben ijdel genoeg om dit toch leuk te vinden:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |